ΚΑΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ. ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ. ΠΟΙΗΜΑ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Στένω, τρέμω και βοώ, μη παρίδης με αγνή, τον εις πάθη ολικώς, εμπεσόντα χαλεπά˙ άλλ’ οίκτειρον, και προς μετάνοιαν χειραγώγησον.
«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)
«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)
ΚΑΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ. ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ. ΠΟΙΗΜΑ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Στένω, τρέμω και βοώ, μη παρίδης με αγνή, τον εις πάθη ολικώς, εμπεσόντα χαλεπά˙ άλλ’ οίκτειρον, και προς μετάνοιαν χειραγώγησον.
ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ- ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΣ!ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!
Έχεις όσα λένε οι μακαρισμοί του Χριστού;Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου
Γιατί ο κορωνοϊός μετατρέπεται, από ίωση σε πολεμική εναντίον τηςΕκκλησίας;
Ηρακλής Ρεράκης, Ομ. Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ
Μακάριος ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος
ὁ ἔχων ἀγάπην Θεοῦ, ὅτι τὸν Θεὸν ἐν ἑαυτῷ περιφέρει·
ὅτι ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστί, καὶ
ὁ μένων ἐν τῇ ἀγάπῃ ἐν τῷ Θεῷ μένει.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΣΕΝΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
Ο ΘΟΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ
Πανέμορφη Ἑλλάδα,
γεννήτρα τῶν σοφῶν,
τῶν νουνεχῶν
σου τέκνων δέξου τόν στεναγμόν......
Τὰ Ἅγια Θεοφάνεια τοῦ Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.
1ον. ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ . < Τριάδος η Φανέρωσις έν Ιορδάνει Γέγονεν > Τροπάριον τής Εορτής
Σήμερον Ἰωάννης, βαπτίζει τόν Δεσπότην ἐν ῥείθροις Ἰορδάνου.
Ἐπεφάνης ἐν τῷ κόσμῳ, ὁ τὸν κόσμον ποιήσας, ἵνα φωτίσῃς τοὺς ἐν σκότει καθημένους· Φιλάνθρωπε δόξα σοι.
ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
Τὴν Α΄, του μηνός Ιανουαρίου ἑορτάζομεν τὴν κατὰ σάρκα Περιτομὴν τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Συγκαταβαίνων
ὁ Σωτήρ, τῷ γένει τῶν ἀνθρώπων, κατεδέξατο σπαργάνων περιβολήν, οὐκ ἐβδελύξατο
σαρκὸς τὴν περιτομήν, ὁ ὀκταήμερος κατὰ τὴν Μητέρα, ὁ ἄναρχος κατὰ τὸν Πατέρα.
Αὐτῷ πιστοὶ βοήσωμεν. Σὺ εἶ ὁ Θεὸς ἡμῶν, ἐλέησον ἡμᾶς.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2020
ΑΤΡΕΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΙΩΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΕΙ Η ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΥΠΟΣΤΑΣΙΣΤΟΥ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣΥΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Σιὼν πανηγύριζε, Ἱερουσαλὴμ εὐφραίνου, Πόλις Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ, ὑπόδεξαι τὸν Κτίστην, ἐν Σπηλαίῳ καὶ Φάτνῃ χωρούμενον· ἀνοίξατέ μοι πύλας, εἰσελθὼν ἐν αὐταῖς, ὄψομαι τὸν ὡς βρέφος σπαργανούμενον, καὶ τῇ δρακὶ συνέχοντα τὴν κτίσιν, ὃν ὑμνοῦσιν Ἄγγελοι, ἀκαταπαύστῳ φωνῇ· Ζωοδότην Κύριον, τὸν σῴζοντα τὸ γένος ἡμῶν.
Εις την Γέννησιν του Ιησού Χριστού (Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης)
Ἰδοὺ καιρὸς ἤγγικε τῆς σωτηρίας ἡμῶν· εὐτρεπίζου Σπήλαιον, ἡ Παρθένος ἐγγίζει τοῦ τεκεῖν, Βηθλεὲμ γῆ, Ἰούδα, τέρπου καὶ ἀγάλλου, ὅτι ἐκ σοῦ ἀνατέταλκεν ὁ Κύριος ἡμῶν. Ἀκούσατε ὄρη καὶ βουνοί, καὶ τὰ περίχωρα τῆς Ἰουδαίας, ὅτι ἔρχεται Χριστός, ἵνα σώσῃ ὃν ἔπλασεν ἄνθρωπον, ὡς φιλάνθρωπος.
...ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΕΘΝΩΝ.....Προεόρτια τής Γεννήσεως του Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού
Πιστοὶ τὰ προεόρτια, τῶν Γενεθλίων ᾄσματα, νῦν προηχήσωμεν πίστει· ἔρχεται ἥκει γὰρ Χριστός, ἐν Βηθλεὲμ τοῦ τεχθῆναι, ὡς βροτὸς ἐκ Παρθένου, καὶ ὁραθῆναι νήπιος, σπαργάνοις ἐνειλημένος, ὁ πρὸ αἰώνων ὑπάρχων.
Ὁ κλίνας οὐρανούς, καὶ Παρθένῳ οἰκήσας, προέρχεται σαρκί, Βηθλεὲμ ἐν Σπηλαίῳ, τεχθῆναι καθὼς γέγραπται, ὁραθῆναί τε νήπιος, ὁ τὰ νήπια, ζωογονῶν ἐν τῇ μήτρᾳ τούτῳ χαίροντες, νῦν ὑπαντήσωμεν πάντες, καρδίας εὐθύτητι.
Η ενανθρώπηση του Θεού είναι γεμάτη φιλανθρωπία . Αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας
Η Ενανθρώπηση του Υιού και οι συνέπειές της . Για ποιο λόγο ενανθρώπησε ο Υιός του Θεού και όχι ο Πατήρ ή το Πνεύμα και ποιες οι συνέπειες της ενανθρώπησης. (Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού)
Πλὴν μάτην ταράσσεται πᾶς ἄνθρωπος ζῶν - Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος
Ο άπιστος είναι ο πιο δυστυχισμένος των ανθρώπων Αγίου Νεκταρίου
Προσευχή τού Αγίου Νεκταρίου Αιγίνης προς την Υπεραγία Θεοτόκο
Σε
δυσωπώ, Πανάχραντε, χαρίτωσον τον νουν μου,
κατεύθυνον
τας σκέψεις μου, φώτισον την ψυχήν μου.
Κόρη
με ποίησον αγνόν, πράον, σεμνόν, ανδρείον,
Τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου .Περὶ μετανοίας καὶ περὶ κατανύξεως, καί ὅτι ὁ Θεὸς εἷναι γρήγορος στὴ σωτηρία κι᾿ ἀργὸς στὴν τιμωρία. Σ’ αὐτὴ τὴν ὁμιλία καὶ ἡ παράξενη ἱστορία γιὰ τὴ Ραάβ.
ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΑΥΤΟΥ
Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΔΕΣΠΟΙΝΗΣ ΗΜΩΝ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ , ΔΕΣΠΟΙΝΑ , ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ . ΠΡΟΣΔΕΞΑΙ ΤΑΣ ΔΕΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΣΟΥ
ΚΑΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΥ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ.
Ω!Ω! ΔΕΣΠΟΙΝΑ , ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΣΩΣΟΝ ΜΕ ΤΩ ΑΜΑΡΤΩΛΩ ΚΑΙ ΑΣΩΤΩ .
Ου η μεν μέθοδος τοιαύτη.
Σήμερον (21/11 ορθ.ημερ. 4/12 παπικ.ημερ. ) Λόγος Πανηγυρικός εἰς τά Εἰσόδια τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἠμῶν Θεοτόκου καί Ἀειπαρθένου Μαρίας.
Σήμερον ὁ θεοχώρητος ναός, ἡ Θεοτόκος ἐν Ναῷ Κυρίου προσάγεται .Σήμερον τὰ τῶν Ἁγίων Ἅγια ἀγάλλονται, καὶ ὁ χορὸς τῶν Ἀγγέλων, μυστικῶς πανηγυρίζει· μεθ' ὧν καὶ ἡμεῖς οί Ορθόδοξοι σήμερον , σὺν τῷ Γαβριὴλ καί πάσης της (ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ) ἐκβοήσωμεν· Χαῖρε Κεχαριτωμένη, ὁ Κύριος μετὰ σοῦ, ὁ ἔχων το μέγα ἔλεος.
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου .Περὶ μετανοίας καὶ περὶ κατανύξεως. Καί ὅτι ὁ Θεὸς εἷναι γρήγορος στὴ σωτηρία κι᾿ ἀργὸς στὴν τιμωρία. Σ’ αὐτὴ τὴν ὁμιλία καὶ ἡ παράξενη ἱστορία γιὰ τὴ Ραάβ.
Η αίρεση και οι επιπτώσεις της , τα μυστήρια των αιρετικών και η στάση των Αγίων έναντι των αιρέσεων , ένα επίκαιρο άρθρο με αφορμή την αντίχριστη παν-αίρεση του 20ου αιώνος τον οικουμενισμό( μεγαλύτερη και φοβερότερη αίρεση όλων των αιώνων διότι είναι η θρησκεία του αντιχρίστου ) που κατατρώγει τις ψυχές των ανθρώπων οδηγώντας τες στην απώλεια της ψυχής τους και στην αιώνια κόλαση .
Η ΔΕ ΓΥΝΗ ΣΩΘΗΣΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑΣ"
Ἀπό τά "᾿Αμφιλόχια" τοῦ ἁγίου Φωτίου, Πατριάρχου Κων/πόλεως τοῦ Μεγάλου (P.G. 101, στ. 445-452)
Λόγος κατά τών μαγικών ειδών. (Μαγεία, Μαντεία, Γοητεία, Φαρμακεία, Οιωνοσκοπία, Αστρολογία, Φυλαχτά, Κλήδονες). Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου
Για τον άνθρωπο που δεν έχει πίστη στο Θεό. Ο άπιστος είναι ο πιο δυστυχισμένος των ανθρώπων . Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως
Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΣΑΐΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
καὶ νῦν εἰσέλθετε εἰς τὰς πέτρας καὶ κρύπτεσθε εἰς τὴν γῆν ἀπὸ προσώπου τοῦ φόβου Κυρίου
Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου . Η ένδεια είναι ευεργεσία του Θεού
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Ὁμότιμος Καθηγητὴς Α.Π.Θ.
ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Γιατί ἀπέσυρε τὸ φλέγον θέμα ἡ Ἁγία καὶ
Μεγάλη Σύνοδος;
Το αλάνθαστο κριτήριο
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ΒΙΒΛΙΑ ΠΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΤΩΣΗΝ ΕΚ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ
ΘΕΟΥ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣΜΟΥ
-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , ΤΩΝ
ΔΙΑΦΟΡΩΝ <ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ > ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ,ΤΩΝ ΟΥΝΙΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΩΣ ΚΑΙ
ΤΩΝ ΝΕΟΦΑΝΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟ- ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ , ΚΑΙ
ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΟΣ .
Πρὸς ψυχὴν ῥᾳθυμοῦσαν Ψυχή, μὴ κατάπιπτε, μηδὲ θλίβου.
Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ -1920-ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ
ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΜΟΥΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!
ΚΑΝΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ.
ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ.
Εν τω α’ τροπαρίω εκάστης ωδής, δέεται ο αμαρτωλός προς την
Θεοτόκον.
Εν τω β’ δέεται η Θεοτόκος προς τον Χριστόν.
Εν τω γ’ αποκρίνεται ο
Χριστός προς την Θεοτόκον.
Και εν τω δ’ αποκρίνεται η Θεοτόκος προς τον αμαρτωλόν.
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ Γ.Ο.Χ. ΥΠΟ ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ 1950 - 1960
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ ΕΝΑ ΣΧΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙ 90 ΧΡΟΝΙΑ
ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΦΥΛΟ 1559 ΕΤΟΣ 2004 ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ
Οὐκ
ἀρνησόμεθά σε, φίλη Ὀρθοδοξία· οὐ ψευσόμεθά σου πατροπαράδοτον σέβας·ἐν σοὶ ἐγεννήθημεν,
καὶ σοὶ ζῶμεν, καὶ ἐν σοὶ κοιμηθησόμεθα· εἰ δὲ καλέσει καιρός, καὶ μυριάκις ὑπὲρ
σοῦ τεθνηξόμεθα.
O MΥΘΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Ομ. Καθηγητού Παν. Αθηνών
Ψαλμός ΚΕ´, 5: «Ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καί μετά ἀσεβῶν οὐ μή καθίσω».
Η κάποτε Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία , 14 αυτοκέφαλες εκκλησίες και πατριαρχεία ,κατάντησαν σχισματοαιρετικά , και αποκομμένα από την εκκλησία του Χριστού λόγο της προσχωρήσεως τους στην σατανική και αντίχριστη αίρεση του οικουμενισμού ! τής φοβερότερης αίρεσης όλων των αιώνων ! και ο καποτε λαός του Θεού κοιμάται και ακολουθεί υποκριτές φαρισαίους πλανεμένους κληρικούς και γεροντάδες και τεχνητούς ψευδοαγίους γνήσια τέκνα του ειδωλολατρικού οικουμενισμού !
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
"Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ
διατεταγμένα, κἂν ἀξιόπιστος ᾖ, κἂν νηστεύῃ, κἂν παρθενεύῃ, κἂν σημεῖα ποιῇ, κἂν
προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος"
(P. G. 5, 912).
Πρὸς ψυχὴν ῥᾳθυμοῦσαν Αγίου Εφραίμ του Σύρου
Ψυχή, μὴ κατάπιπτε, μηδὲ θλίβου· μὴ προσλογίζου σεαυτὴν ἐν πλήθει ἁμαρτίας·
Περὶ ἐξόδου ψυχῆς, καὶ περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας - Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας
Φοβοῦμαι τὸν θάνατον, ὅτι πικρός
μοί ἐστι.
Φοβοῦμαι
τὴν γέενναν, ὅτι ἀτελεύτητός ἐστι.
Φοβοῦμαι
τὸν τάρταρον, ὅτι οὐ μετέχει θέρμης.
Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΏΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ .