Ψαλμός ΚΕ´, 5: «Ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καί μετά ἀσεβῶν οὐ μή καθίσω».
Η κάποτε Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία , 14 αυτοκέφαλες εκκλησίες και πατριαρχεία ,κατάντησαν σχισματοαιρετικά , και αποκομμένα από την εκκλησία του Χριστού λόγο της προσχωρήσεως τους στην σατανική και αντίχριστη αίρεση του οικουμενισμού ! τής φοβερότερης αίρεσης όλων των αιώνων ! και ο καποτε λαός του Θεού κοιμάται και ακολουθεί υποκριτές φαρισαίους πλανεμένους κληρικούς και γεροντάδες και τεχνητούς ψευδοαγίους γνήσια τέκνα του ειδωλολατρικού οικουμενισμού !
Ματθ. 23 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας. ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης; Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.
† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν
τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν
τοῦ νέου Καλενδαρίου.
Οι Άγιοι Απόστολοι (διά του Αγίου Κλήμεντος, Πάπα Ρώμης) διατάζουν την
αποφυγή κάθε είδους συμπροσευχής με τους αιρετικούς: "Eἰ μὴ δυνατὸν ἐν ἐκκλησίᾳ
προϊέναι διὰ τοὺς ἀπίστους, κατ' οἶκον συνάξεις, ὦ ἐπίσκοπε, ἵνα μὴ εἰσέρχηται
εὐσεβὴς εἰς ἐκκλησίαν ἀσεβῶν· οὐχ ὁ τόπος γὰρ τὸν ἄνθρωπον ἁγιάζει, ἀλλ' ὁ ἄνθρωπος
τὸν τόπον. Ἐὰν δὲ ἀσεβεῖς κατέχωσιν τὸν τόπον, φευκτέος ἔστω σοι διὰ τὸ βεβηλῶσθαι
ὑπ' αὐτῶν· ὡς γὰρ οἱ ὅσιοι ἱερεῖς ἁγιάζουσιν, οὕτως οἱ ἐναγεῖς μιαίνουσιν. Eἰ δὲ
μήτε ἐν οἴκῳ ἅμα μήτε ἐν ἐκκλησίᾳ συναθροισθῆναι δυνατόν, ἕκαστος παρ' ἑαυτῷ
ψαλλέτω, ἀναγινωσκέτω, προσευχέσθω, ἢ καὶ ἅμα δύο ἢ τρεῖς· «Ὅπου γὰρ ἂν ὦσι,
φησὶν ὁ Κύριος, δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι ἐν τῷ ὀνόματί μου, ἐκεῖ εἰμὶ ἐν μέσῳ αὐτῶν».
Πιστὸς μετὰ κατηχουμένου μήτε κατ' οἶκον προσευχέσθω· οὐ γὰρ δίκαιον τὸν
μεμυημένον μετὰ τοῦ ἀμυήτου συμμολύνεσθαι· εὐσεβὴς μετὰ αἱρετικοῦ μήτε κατ' οἶκον
συμπροσευχέσθω· «Τίς γὰρ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;»" (P. G. 1, 1136-1137).
Ὅτι οἱ τὸ Σχῖσμα δημιουργήσαντες διὰ τῆς ἐπιβολῆς τοῦ νέου Ἡμερολογίου ὁδηγοῦσιν εἰς αἵρεσιν.
† «Οἱ δὲ σχισματικοὶ σχισματοαιρετικοὶ εἰσίν, καθότι δὲν εἶναι κανὲν Σχῖσμα εἰμὴ πρότερον αἵρεσιν ἀναπλάσσῃ, ἵνα ὀρθῶς δόξῃ τῆς Ἐκκλησίας χωρισθῆναι. Τὸ Σχῖσμα κακῶς διαμένον γίνεται αἵρεσις ἤ καταφέρεται εἰς αἵρεσιν, ὅτι καὶ τοὺς σχισματικοὺς οὐχ ἡ διάφορος πίστις ποιεῖ ἀλλ’ ἡ διαρηχθεῖσα τῆς κοινωνίας συντροφία». (Ἐπιστολὴ ρα΄ κεφ. ια΄ εἰς τὸ κατὰ Ματθαῖον).Τοῦ Ἁγίου Αὐγουστίνου.
Περὶ τῶν Σχισματικῶν ἱερέων ὅτι στεροῦνται οὗτοι τῆς θείας χάριτος.
† Ἀφοῦ δὲ μίαν φορὰν ἐσχίσθησαν ἀπὸ τὸ ὅλον σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ἔχασαν αὐτὸ καὶ δὲν εἰμποροῦν πλέον νὰ βαπτίσουν ἄλλους, ἤ νὰ χειροτονήσουν ἤ ἁπλῶς νὰ δώσουν χάριν, τὴν ὁποίαν διὰ τοῦ σχίσματος ἐστερήθησαν, ὅθεν καὶ οἱ ὑπ’ αὐτῶν βαπτιζόμενοι λογίζονται ὅτι ὑπὸ λαϊκῶν ἐβαπτίσθησαν (Ἑρμηνεία α΄. Κανόνος). «Ὥσπερ μέλος τὶ ἀποκοπὲν τοῦ σώματος παύει μετέχον τῆς ζωτικῆς δυνάμεως, οὕτω καὶ πᾶς τις ἀποσχιζόμενος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ δὲν μετέχει τῆς χάριτος τοῦ Παναγίου Πνεύματος, ἥν ἔλαβεν ἐν τῷ βαπτίσματι» (Ἐκ τοῦ ἱεροῦ Πηδαλίου).Τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου.
Στήκετε και κρατείτε τας
παραδόσεις ας εδιδάχθητε είτε δια λόγου είτε δι’ επιστολής: Απόστολος Παύλος
Aύτη εστίν η Ορθόδοξος
πίστις, ην ο μη τηρήσας αμώμητη σωθήναι ου δύναται : Άγιος Αθανάσιος
Φανερόν έκπτωσις πίστεως
εστιν και υπερηφανίας, το αφαιρείν τι των γεγραμμένων ή το επισάγειν τι των μη
γεγραμμένων : Mέγας Bασίλειος
Πας ο λέγων ή πράσσων
παρά τα διατεταγμένα, καν αξιόπιστος η, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία
ποιή, λύκος σοι φαινέσθω εν προβάτου δορά, φθοράν προβάτου κατεργαζόμενος :
Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος
Tό πάλαι υπέρ των
προβάτων απέθνησκον οι ποιμένες, νυν δε μάλλον αυτοί αναιρούσι τα πρόβατα. Tότε
νηστείες το σώμα εσοφρώνιζον, νυν δε τρυφές παρασκευάζουσιν σκιρτά. Tότε τα
εαυτών τοις δεομένοις διένοιμον, νυν δε τα των πενήτων σφετερίζονται. Tότε την
αρετή ήσκουν, νυν δε τους την αρετήν ασκούντας εξοστρακίζουσι. Tότε οι
φιλάρετοι προς την ιεροσύνην υπήγοντο, νυν δε οι φιλάργυροι. Τότε οι το πράγμα
φεύγοντες δια το μέγεθος της αρχής, νυν δε οι το πράγμα επιτρέχοντες μεθ’
ηδονής. Tότε οι ακτημοσύνη εναβρυνόμενοι, νυν δε οι πλεονεξία εκουσίως
χρηματιζόμενοι..: Άγιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης
Eκκλησία, όπως είπε ο
Xριστός μας, δεν είναι ούτε τα κτίρια, ούτε τα ντουβάρια, ούτε οι κληρικοί,
ιερείς και αρχιερείς, ούτε τίποτε άλλο. Αλλά εκκλησία τι είναι; Είναι ο ίδιος ο
Χριστός και η Αλήθειά Του, το Ευαγγέλιο Του, η Ορθή Πίστη, η ορθή δόξα. Αυτή
είναι η Εκκλησία! Άγιος Mάξιμος ο Oμολογητής
Και όπου υπάρχει αυτή η
αλήθεια, η ορθή δόξα, εκεί είναι και η Εκκλησία του Xριστού. Όπου δεν υπάρχει
αυτή η ορθή δόξα, η ορθή ομολογία και η αλήθεια, εκεί δεν υπάρχει ούτε Εκκλησία
του Xριστού :
Ουδέν αφαιρούμεν, ουδέν
προστίθεμεν, αλλά πάντα τα της Kαθολικής Εκκλησίας αμείωτα διαφυλάττομεν...
Απάσας τας εκκλησιαστικάς εγγράφως ή αγράφως τεθεσπισμένας ημίν παραδόσεις
ακαιναιτομήτως φυλάττομεν... Tούς ουν τολμώντας ετέρως φρονείν ή διδάσκειν ή
κατά τους εναγείς αιρετικούς τας εκκλησιαστικάς παραδόσεις αθετείν και
καινοτομίαν τινά επινοείν, ή επινοείν σκολιώς και πανούργως προς το ανατρέψαι
εν τι των ενθέσμων παραδόσεων της Kαθολικής Εκκλησίας", καταλήγει,
"εί μεν κληρικοί, καθαιρείσθαι προστάσσομεν, εί δε λαϊκοί της κοινωνίας
αφορίζεσθαι: Ζ’ Oικουμενική Σύνοδος
το την αλήθεια σιγάν
κίνδυνος όντως μέγας και κόλασις αιώνιος και βόθρος απωλείας. Oυ δίκαιον, ου
θεμιτόν, ου πρέπον ευσεβέσι όλως σιγάν ένθα Θεού τούς νόμους αθετούσι : Άγιος
Mελέτιος ο Ομολογητής
Kαι γαρ οι τοις του
Xριστού εκκλησίας της αληθείας εισίν, οι δε μη όντες της αληθείας ουδέ τοις του
Xριστού εκκλησίας εισίν : Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου