xristianorthodoxipisti.blogspot.gr
ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes
«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)
«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)
Περὶ ὑπομονῆς, καὶ περὶ συντελείας τοῦ αἰῶνος τούτου, καὶ δευτέρας παρουσίας . Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου .
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΝ ,ΑΝΘΙΜΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ 1856
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΝ ,ΑΝΘΙΜΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ 1856
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΛΙΝΚ
Κατηχητικός λόγος (15ος) πάνι ωφέλημος τοις πάσι του Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων εις τον Ερχόμενον εν δόξη κρίναι ζώντας και νεκρούς, ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. (Και περί Αντιχρίστου)
Κατηχητικός λόγος (15ος) πάνι ωφέλημος τοις πάσι του Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων εις τον Ερχόμενον εν δόξη κρίναι ζώντας και νεκρούς, ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. (Και περί Αντιχρίστου)
15. Κατήχησις πεντεκαιδεκάτη φωτιζομένων, ἐν Ἱεροσολύμοις σχεδιασθεῖσα εἰς τὸ καὶ ἐρχόμενον ἐν δόξῃ κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος. Καὶ περὶ τοῦ Ἀντιχρίστου. Καὶ ἀνάγνωσις ἐκ τοῦ ∆ανιήλ(Δανιήλ 7 9-14)· ἐθεώρουν ἕως οὗ θρόνοι ἐτέθησαν καὶ Παλαιὸς ἡμερῶν ἐκάθητο. Καὶ ἑξῆς· ἐθεώρουν ἐν ὁράματι τῆς νυκτός, καὶ ἰδοὺ μετὰ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ ὡς Υἱὸς ἀνθρώπου ἐρχόμενος.
Πιστεύεις ότι είσαι ορθόδοξος Χριστιανός και ανήκεις στην Εκκλησία του Θεού ? εάν ακολουθείς την Ελληνική κρατική εκκλησια του νέου ημερολογίου ή κάποιους δεκατρειμερίτες του παλαιού πρέπει να μελετήσεις το κάτωθι κείμενο ,που αφορά την σωτηρία της ψυχής σου .
Πιστεύεις ότι είσαι
ορθόδοξος Χριστιανός και ανήκεις
στην Εκκλησία του
Θεού ? εάν ακολουθείς
την Ελληνική κρατική
εκκλησια του νέου
ημερολογίου ή κάποιους δεκατρειμερίτες του
παλαιού πρέπει να
μελετήσεις το κάτωθι
κείμενο ,που αφορά την σωτηρία
της ψυχής σου .
Ο αιώνας του αντίχριστου οικουμενισμού , και η Εκκλησία του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού !!
Ο γλυκύς και πράος Ιησούς, ο φίλος των πορνών και των τελωνών, ο άρχων της ειρήνης και της αγάπης, επήρε το φραγγέλιο και εξεδίωξε από το ναό αυτούς που τον είχαν μεταβάλει σε κερδοσκοπική επιχείρηση, όπως διέστρεψε ο πάπας τον πνευματικό χαρακτήρα της Εκκλησίας σε κοσμική και οικονομική δύναμη με τράπεζες και παγκόσμια κυριαρχία.
Ὁμιλία εἰς το «Καθώς θέλετε ἵνα ποιώσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καί ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοίς» (Ἁγ. Γρηγόριος Παλαμάς)Κυριακή Β' Λουκά: στ΄ 31-36
Ὁμιλία εἰς το «Καθώς θέλετε ἵνα ποιώσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καί ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοίς» (Ἁγ. Γρηγόριος Παλαμάς)Κυριακή Β' Λουκά: στ΄ 31-36
Τό Εὐαγγέλιο Τῆς Κυριακῆς
Καί καθώς θέλετε ἵνα ποιώσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καί ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοίς ὁμοίως. Καί εἰ ἀγαπάτε τους ἀγαπῶντας ὑμᾶς, ποία ὑμῖν χάρις ἐστί; Καί γάρ οἱ ἁμαρτωλοί τους ἀγαπῶντας αὐτούς ἀγαπώσι. Καί ἐάν ἀγαθοποιῆτε τους ἀγαθοποιούντας ὑμᾶς, ποία ὑμῖν χάρις ἐστί; Καί γάρ οἱ ἁμαρτωλοί τό αὐτό ποιούσι. Καί ἐάν δανείζητε παρ΄ ὤν ἐλπίζετε ἀπολαβείν, ποία ὑμῖν χάρις ἐστί; Καί γάρ ἁμαρτωλοί ἁμαρτωλοῖς δανείζουσιν ἵνα ἀπολάβωσι τά ἴσα. Πλήν ἀγαπάτε τούς ἐχθρούς ὑμῶν καί ἀγαθοποιεῖτε καί δανείζετε μηδέν ἀπελπίζοντες, καί ἔσται ὁ μισθός ὑμῶν πολύς, καί ἔσεσθε υἱοί ὑψίστου, ὅτι αὐτός χρηστός ἐστίν ἐπί τούς ἀχαρίστους και πονηρούς. Γίνεσθε οὗν οἰκτίρμονες, καθώς καί ὁ πατήρ ὑμῶν οἰκτίρμων ἐστί.
14 Σεπτεμβρίουκατά το Ορθόδοξον εορτολόγιον , η Ορθόδοξος Εκκλησία του Θεού εορτάζει την Παγκόσμιον Ύψωσιν του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑ ΕΙΔΩΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ
ΛΟΓΟΣ
ΚΑΤΑ ΕΙΔΩΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΟΝΗΣ
ΕΠΟΧΗΣ.
Τό πρῶτο μέρος ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος καταγγέλει τό ψέμα τῆς εἰδωλολατρείας. Στό δεύτερο μέρος τοῦ λόγου περιγράφει τήν ὁδό τῆς ἀνύψωσης πρός τήν ἀληθινή γνώση τοῦ Θεοῦ καί Λόγου μέ τήν ἐνόραση καί τή θεώρηση τοῦ ἐξωτερικοῦ κόσμου μέσα στήν ἁρμονία καί ὡραιότητά του.
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? Ἰωνάς καί Νινευίτες (Ὅσιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος)
«Ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω .(Ψαλμός ΚΕ, 5)οικουμενιστών Και ψευδο αντιοικουμενιστών
Ὁ πιστός ἄνθρωπος, ὁ Ὀρθόδοξος πιστός Χριστιανός, σέ στιγμές πνευματικῆς περισυλλογῆς καί ἰδίως κατά τίς ὧρες τῆς προσευχῆς, πού ἡ ψυχή ἀνοίγεται στήν ἐπικοινωνία μέ τόν Τριαδικό Θεό, ἐκτός τῶν ἄλλων, ποιεῖ καρδιακή ἀναφορά καί γιά τήν ὅλη του συμπεριφορά. Ἀπό θετικῆς ἀπόψεως βλέπει τήν προσπάθεια τήν ὁποία ἔχει εἰς τό νά βαδίζῃ τήν ὁδόν τῆς Εὐαγγελικῆς ἀρετῆς, ἀπό τό «κατ᾽ εἰκόνα» δηλαδή εἰς τό «καθ᾽ ὁμοίωσιν» μέ ὅλες τίς παραμέτρους τοῦ θέματος, καί ἀπόἀρνητικῆς ἀπόψεως παρακολουθεῖ τόν ἀκατάπαυστο ἀγῶνα πού διεξάγει εἰς τό νά μή συναναμιγνύεται μέ τούς ἀσεβεῖς. Μέἐκείνους τούς ἀνθρώπους δηλαδή πού ἀρνοῦνται τήν ἀγάπη τοῦΘεοῦ καί ἀποστρέφονται τήν ὁδόν τῆς δικαιοσύνης πού ὁδηγεῖ εἰς τήν ἁγιότητα.
Περὶ ἐξόδου ψυχῆς, καὶ περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας. Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας
Περὶ ἐξόδου ψυχῆς, καὶ περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας. Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας
Οἴμοι! οἴμοι! τῆς συνειδήσεως ἐλεγχούσης με,
καὶ τῆς γραφῆς βοώσης, καὶ διδασκούσης με·
ὦ ψυχὴ, τῶν μιασμάτων,
καὶ παρὰ σοὶ ἐβδελυγμένων ἔργων!
Οἴμοι, ὅτι τὸν ναὸν
τοῦ σώματος ἔφθειρα, καὶ τὸ ἅγιόν σου Πνεῦμα ἐλύπησα! ὦ Θεὲ, ἀληθινά σου τὰ
ἔργα, καὶ δικαία ἡ κρίσις σου, καὶ εὐθεῖαι αἱ ὁδοί σου, καὶ ἀνεξιχνίαστα τὰ
κρίματά σου.
∆ιὰ πρόσκαιρον ἁμαρτίας ἀπόλαυσιν, ἀθάνατα βασανίζομαι·
δι' ἡδονὴν σαρκὸς, τῷ πυρὶ παραδίδομαι.
∆ικαία ἡ κρίσις τοῦ Θεοῦ·
ἐκαλούμην, καὶ οὐχ ὑπήκουον·
ἐδιδασκόμην, καὶ οὐ προσεῖχον·
διεμαρτύραντό μοι, ἐγὼ δὲ κατεγέλων·
ἀναγινώσκων καὶ ἐπιγινώσκων, οὐκ ἀπιστεύων, ἀλλ' ἐν ἀμελείᾳ, καὶ ῥᾳθυμίᾳ, καὶ
ἀκηδίᾳ, καὶ ἐν περισπασμοῖς, καὶ ταραχαῖς, καὶ ζάλαις τρυφῶν καὶ σπαταλῶν, καὶ
σκιρτῶν ἀγαλλόμενος, καὶ εὐφραινόμενος ἐδαπάνησά μου τὰ ἔτη, καὶ τοὺς μῆνας,
καὶ τὰς ἡμέρας εἰς τὰ πρόσκαιρα, καὶ φθαρτὰ, καὶ γήϊνα κοπιῶν, καὶ μοχθῶν, καὶ
ἀγωνιζόμενος· μὴ εἰς νοῦν λαμβάνων, ἢ λογιζόμενος, οἷον φόβον καὶ τρόμον, καὶ ἀγῶνα, καὶ
ἀνάγκην ἔχει ἰδεῖν ἡ ψυχὴ, ὅτε τοῦ σώματος χωρίζεται.
Ποιά εἶναι ἡ πτῶσις τοῦ Ἀδὰμ καὶ ἡ αἰτία τῆς ἐλεύσεως τοῦ Κυρίου
Ποιά εἶναι ἡ πτῶσις τοῦ Ἀδὰμ καὶ ἡ αἰτία τῆς ἐλεύσεως τοῦ Κυρίου
Αὐτὴ ἦταν ἐκείνη ἡ πολυθρύλητη πτῶσι τοῦ προπάτορά μας, τοῦ παλαιοῦ Ἀδὰμ˙ διότι ἀφοῦ ἐγκατέλειψε τὴν τροφὴ καὶ ἡδονὴ τῶν νοητῶν, ἔπεσε, ἀλλοίμονο, στὴ σωματικὴ ἡδονὴ τῶν αἰσθητῶν, σύμφωνα μὲ τὴ γνώμη ὅλων σχεδὸν τῶν θείων Πατέρων, ἀπὸ τὸν ὁποῖο καὶ ἐμεῖς κληρονομήσαμε διαδοχικὰ ἐκείνη τὴν προγονικὴ ὁρμὴ πρὸς τὰ αἰσθητά.
Ἐγκώμια στὴν Κοίμηση τῆς Θεοτόκου:Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός ,Ἠλίας Μηνιάτης
15 Αυγούστου με το ορθόδοξο εκκλησιαστικό ημερολόγιο ,σήμερον εορτάζει ο ουρανός την σεπτή μετάσταση της υπεραγίας Θεοτόκου , και μαζί τους συνεορτάζουν και οι ορθόδοξοι χριστιανοί , τα γνήσια μέλοι της Εκκλησίας του Θεού , παρακαλώντας μετά δακρύων την υπεραγία Θεοτόκο να λυπηθεί το γένος των Ελλήνων , να μας χαρίσει μετάνοια , τους δε πεπτωκώτας από την ορθόδοξο πίστη πρώην αδελφούς μας εν Χριστώ , νεοημερολογήτες ,οικουμενιστές , εικονομάχους , εκκλησιομάχους , να τους φωτίσει να επιστρέψουν στην Αγία του Θεού Ορθόδοξο Εκκλησία , δια να λάμψη και πάλι η ορθόδοξος πίστη , και να γίνουμε ξανά ως Έλληνες το νέο Ισραήλ , και να μεταδώσουμε το ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,σε όλους τους λαούς της γης , ανατολής και δύσης !!
Ἐγκώμια στὴν Κοίμηση τῆς Θεοτόκου:Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός ,Ἠλίας Μηνιάτης
ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΕΝΔΟΞΟΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗ ΘΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΕΝΔΟΞΟΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΥΜΩΝ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΌΡΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .
Α' : Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής: Ἡ κοίμησις τῆς Θεοτόκου
Ὡς ἔσοπρον ὄντως εἰλικρινές, Θεοῦ καὶ τῶν θείων, χρηματίζων τῷ Πλαστουργῷ, παρίστασαι Μάκαρ ὃν δυσώπει, κινδύνων σῶσαι τοὺς πίστει ὑμνοῦντάς σε.
Συνέσεως πλήρης πνευματικῆς, ὑπάρχων Μιχαία, καὶ σοφίας παρὰ Θεοῦ, τὴν τῶν ἐσομένων ἐμυήθης, ὡς καθαρὸς γνῶσιν πανάριστε.
Χρησμοὺς ἐκτιθέμενος εὐσεβῶς, τὸν Κύριον ἔφης, οὐρανόθεν ἐπὶ τῆς γῆς, φανῆναι Παμμάκαρ διαγράφων, τὴν πρὸς ἡμᾶς αὐτοῦ φανέρωσιν.
ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΤΟ να θελήσει κάποιος να παρουσιάσει το πώς αντιμετώπισε την Θεοτόκο η προτεσταντική θεολογία, σε όλα τα στάδια εξέλιξης του Προτεσταντισμού, αναμφιβόλως ξεφεύγει από τα πλαίσια ενός άρθρου και χρειάζεται συγγραφή ογκώδους βιβλίου.
Η δική μας όμως εδώ σύντομη ιστορικοδογματική αναφορά έχει ως σκοπό, να παρουσιάσει τον εκτροχιασμό της προτεσταντικής θεολογίας από την Πίστη της Εκκλησίας, όπως αυτή μαρτυρείται στους φορείς της Θείας Αποκαλύψεως στο ζήτημα αυτό, αλλά ταυτοχρόνως να επισημάνει και τον απίστευτο βαθμό διαβρώσεως τού Προτεσταντισμού από τον ορθολογισμό και την αυθαιρεσία.
ΤΟ ΘΕΟΜΗΤΟΡΙΚΟ ΔΟΓΜΑ Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ>Η σημασία της άρνησης του όρου: "Θεοτόκος">Η άρνηση των Νεστοριανών>Ο όρος "Θεοτόκος" είναι όρος ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΟΤΑΤΟΣ!!!> Η ΥΨΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΣΤΗ ΘΕΟΤΟΚΟ ΜΑΡΙΑ> Η ΜΕΣΙΤΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ >Η ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ :Α΄προς Κορινθίους,13,1-8
Α Κορ. 13,1,8 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλά καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι. καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.
Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται, οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν ,οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·
πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα υπομένει ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.
Τι είναι η Εκκλησία Εκκλησιολογια
Τι είναι η Εκκλησία Εκκλησιολογια
Περί τὴς ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ τοῦ ΚΥΡΙΟΥ καὶ ΘΕΟΥ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, τὴς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ τῆς ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ, τοῦ ΕΝΟΣ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ, ὅστις ἐστὶ ΚΕΦΑΛΗ καὶ τῆς ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ καὶ τῆς ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΗΣ ΜΙΑΣ ΘΕΟΫΠΟΣΤΑΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΥΤΟΥ.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣΥΣΤΑΤΟΣ, ΘΕΟΫΠΟΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
«’Εγώ ειμί η άμπελος η αληθινή καί υμείς τά κλήματα…» (’Ιωάν. ΙΕ΄1-8
Ο ύποπτος εθνικιστικός και θρησκευτικός ρόλος των οικουμενιστών Ρώσων της διασποράς Ρ.Ο.Ε.Δ. (ο αναθεματισμός) του οικουμενισμού από τον αρχιεπίσκοπο τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ Φιλάρετο και οι χειροτονίες υπό αυτών των εν Ελλάδι οπαδών του πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη !! 15 άρθρα φωτιά !! Ορθόδοξος Τύπος 1984
Κυρίλλου Ιεροσολύμων εις τον Ερχόμενον εν δόξη κρίναι ζώντας και νεκρούς
Του Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων εις τον Ερχόμενον εν δόξη κρίναι
ζώντας και νεκρούς, ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. (Και περί Αντιχρίστου) Κατηχητικός λόγος (15ος)
15. Κατήχησις πεντεκαιδεκάτη φωτιζομένων, ἐν Ἱεροσολύμοις σχεδιασθεῖσα εἰς τὸ καὶ ἐρχόμενον ἐν δόξῃ κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος. Καὶ περὶ τοῦ Ἀντιχρίστου. Καὶ ἀνάγνωσις ἐκ τοῦ ∆ανιήλ(Δανιήλ 7 9-14)· ἐθεώρουν ἕως οὗ θρόνοι ἐτέθησαν καὶ Παλαιὸς ἡμερῶν ἐκάθητο. Καὶ ἑξῆς· ἐθεώρουν ἐν ὁράματι τῆς νυκτός, καὶ ἰδοὺ μετὰ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ ὡς Υἱὸς ἀνθρώπου ἐρχόμενος.
Λαός ο οποίος δέν θέλει να κυβερνηθή από τον Θεόν , θα κυβερνηθή από τυράννους και απο όργανα του σατανά !Περί των επιτεθέντων ημίν δεινών και τις ο τούτων σκοπός ,Απόκρισις περί αναξίων αρχόντων .
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΙΣ ΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ
Εγκώμιο στους Αγίους Πάντες, που μαρτύρησαν σ’ όλο τον κόσμο , Ερμηνεία Αποστολικής περικοπής
Α’ . Εγκώμιο στους Αγίους Πάντες, που μαρτύρησαν σ’ όλο τον κόσμο
περικοπής (Άγιος Ιωάννης Ο Χρυσόστομος)
Β’. Κυριακή Α’ Ματθαίου (Αγίων Πάντων): Ερμηνεία Αποστολικής περικοπής
περικοπής
(Άγιος Ιωάννης Ο Χρυσόστομος)
Πίστεως συμφωνία, τὴν κοσμικὴν πανήγυριν, τῶν ἀπ' αἰῶνος Θεῷ εὐαρεστησάντων, Πατριαρχῶν τὸ τίμιον, τῶν Προφητῶν τὸν σύλλογον, Ἀποστόλων τὸ ἐγκαλλώπισμα, Μαρτύρων τὸ ἄθροισμα, Ἀσκητῶν τὸ καύχημα, πάντων τῶν Ἁγίων τὴν μνήμην, πνευματικῶς ἑορτάσωμεν· πρεσβεύουσι γὰρ ἀπαύστως, δωρηθῆναι εἰρήνην τῷ κόσμῳ, καὶ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν τὸ μέγα ἔλεος.
Τι είναι η Ἐκκλησία. Ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων
Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΔΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ἐσοφίσθησαν, διὰ τὴν δόξαν τῆς θεογνωσίας. Ἐκεῖ κατεδίκασε Θεὸς τοὺς ἀσεβεῖς τῷ πταίσματι, ἐνταῦθα ἐφώτισε Χριστὸς τοὺς ἁλιεῖς τῷ Πνεύματι. Τότε κατειργάσθη ἡ ἀφωνία, πρὸς τιμωρίαν, ἄρτι καινουργεῖται ἡ συμφωνία, πρὸς σωτηρίαν τῶν ψυχῶν ἡμῶν.
Περί του μυστηρίου της Εκκλησίας και αντιχριστου οικουμενισμού !
Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ .
Η ιστορική και θεολογική θεώρησης της αλλαγής του ημερολογίου .και των αποτελεσμάτων αυτής
Κυριακὴ τῶν Ἁγίων πατέρων της Α' Οἰκουμενικῆς Συνόδου: Λόγος εἰς τοὺς ὁσίους 318 θεοφόρους Πατέρες καὶ εἰς τὸν Κωνσταντῖνον τὸν εὐσεβέστατον Βασιλέα (πρεσβύτερος Γρηγόριος Καισαρείας)
Κυριακὴ τῶν Ἁγίων πατέρων της Α' Οἰκουμενικῆς Συνόδου: Λόγος εἰς τοὺς ὁσίους 318 θεοφόρους Πατέρες καὶ εἰς τὸν Κωνσταντῖνον τὸν εὐσεβέστατον Βασιλέα (πρεσβύτερος Γρηγόριος Καισαρείας)
ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ...
Προς μελέτην και βοήθημα των αγαπητών φίλων που αν...
ΔΟΓΜΑ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙ Η ΕΝΩΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ . ΓΙΑ...
Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΩΣ ΟΡΑΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΩΝ : ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΝΕΟ- ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ
Εν δε τώ "Αδη είδομεν αυτόν και ούκ είχε σώμα, ούτε αίμα, οΰτε όστέα, ούτε πάχος, ούτε υλικόν είδος, αλλά μόνον ψυχήν νοερόν ενθεον, σώματος κεχωρισμένην». ( Άγιος Αναστάσιος Σιναΐτης
Τέταρτος εἶναι τρόπος μέ τόν ὁποῖο προσκυνοῦνται οἱ εἰκόνες ποῦ φανερώθηκαν στύς προφῆτες, γιατί εἶδαν τόν Θεό μέ εἰκονική ὅραση.ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ-ΠΕΡΙ ΕΙΚΟΝΩΝ ΛΟΓΟΣ Γ΄ 34 - 36 - ΕΠΕ 3,252
ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ-ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ 1924 ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩΪΣΜΟ ΔΙΟΤΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ !!!
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ , ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ !!
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ , ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ !! Λόγος τοῦ Γρηγορίου, Πατριάρχου Ἀντιοχείας, εἰς τάς Μυροφόρους καί εἰς τήν θεόσωμον ταφήν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καί εἰς τόν Ἰωσήφ τον ἀπό Ἀριμαθαίας, καί εἰς τήν τριήμερον Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ
Τὸ Χαῖρε ταῖς Μυροφόροις φθεγξάμενος, τὸν θρῆνον τῆς προμήτορος Εὔας κατέπαυσας, τῇ Ἀναστάσει σου, Χριστὲ ὁ Θεός, τοῖς Ἀποστόλοις δὲ τοῖς σοῖς κηρύττειν ἐπέταξας, ὁ Σωτὴρ ἐξανέστη τοῦ μνήματος.
Ἐπὶ τὸν τάφον σου Σωτήρ, αἱ Μυροφόροι πορευόμεναι, πρὸς ἑαυτὰς διηπόρουν τῷ νοΐ, καὶ ἐφθέγγοντο. Τίς ἡμῖν τὸν λίθον ἀποκυλίσει τοῦ μνήματος; Καὶ ἀναβλέψασαι, ὁρῶσιν ὅτι ὁ λίθος ἀποκεκύλισται, τῇ μορφῇ δὲ τοῦ Ἀγγέλου σὺν τῇ στολῇ ἐθαμβοῦντο, συνείχοντο δὲ τρόμῳ, καὶ φεύγειν ἐνόμιζον, καὶ πρὸς αὐτὰς ὁ νεανίσκος ἐβόησε. Μὴ φοβεῖσθε ὑμεῖς, ὃν ζητεῖτε, ἀνέστη, δεῦτε, ἴδετε τὸν τόπον, ὅπου ἔκειτο τὸ σῶμα τοῦ Ἰησοῦ, καὶ ταχὺ πορευθεῖσαι, ἀπαγγείλατε τοῖς Μαθηταῖς· ὁ Σωτὴρ ἐξανέστη τοῦ μνήματος.
Τὰ μύρα θερμῶς, τῷ τάφῳ προσκομίζουσαι, Γυναῖκες Σωτήρ, Ἀγγέλου τῇ λαμπρότητι, τὰς ψυχὰς ἠγάλλοντο, καὶ Θεόν σε τῶν ὅλων ἐκήρυττον, καὶ Μαθηταῖς ἐβόων· Ὄντως ἀνέστη ἐκ τάφου ἡ πάντων ζωή.
Δέσποινά μου, Υπεραγία Θεοτόκε , μη με εγκαταλείψεις (Όσιος Εφραίμ ο Σύρος)
Δέσποινά μου, Υπεραγία Θεοτόκε , μη με εγκαταλείψεις (Όσιος Εφραίμ ο Σύρος)
Συλλαβοῦσα ἀφλέκτως, τὸ πῦρ τῆς Θεότητος, καὶ τεκοῦσα ἀσπόρως, πηγὴν ζωῆς τὸν Κύριον, Κεχαριτωμένη Θεοτόκε, περίσῳζε τοὺς σὲ μεγαλύνοντας.
Παρθένε
Δέσποινα Θεοτόκε, εσύ που κυοφόρησες τον Σωτήρα Χριστό και Θεό μας, σ’ εσένα
αναθέτω όλη την ελπίδα μου, και σ’ εσένα, την υψηλότερη από όλες τις ουράνιες
αγγελικές Δυνάμεις, έχω την εμπιστοσύνη μου.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Εἰς τὴν φωτοφόρον καὶ ἁγίαν ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου - Γρηγορίου ἐπισκόπου Νύσσης
Εἰς τὴν φωτοφόρον καὶ ἁγίαν ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου - Γρηγορίου ἐπισκόπου Νύσσης
Εὐλόγητος ὁ Θεός.
Εὐφημήσωμεν
σήμερον τὸν μονογενῆ Θεὸν,
Τὸν τῶν οὐρανίων
γεννήτορα,
Τὸν τῶν κρυφίων
λαγόνων τῆς γῆς ὑπερκύψαντα
καὶ ταῖς
φαεσφόροις ἀκτῖσι τὴν ὅλην οἰκουμένην ἀποσκιάσαντα.
τὴν Xαρὰν τοῦ κόσμου, τὴν Zωὴν τῶν ἐθνῶν τοῦ κόσμου.
Η ΕΝΔΟΞΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΥΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η ΕΝΔΟΞΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΥΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ! Αληθώς Ανέστη εκ του τάφου ο Κύριος , Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου .
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !! CHRIST IS RISEN !!! Христос воскрес!! le Christ a été ressuscité !!! Mesih Risen !!! ქრისტე აღდგა !!! ישו קם לתחייה !!!!
Hristos a înviat !!! Цхрист Рисен !!!! el Cristo
resucitó !!!! il Cristo è risorto !!! Christus opgestaan !!! المسيح
قام !! 그리스도는 부활 하셨다 !!!! Kristus vzkriesený !!! Kristus byl vzkříšen !!!
Kristo amefufuka !!! Kristus telah bangkit !!!
Ἀναστὰς ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τοῦ τάφου καθὼς προεῖπεν, ἔδωκεν ἡμῖν τὴν αἰώνιον ζωὴν καὶ μέγα ἔλεος.
Ἀναστάσεως ἡμέρα λαμπρυνθῶμεν Λαοί, Πάσχα Κυρίου, Πάσχα· ἐκ γὰρ θανάτου πρὸς ζωήν, καὶ ἐκ γῆς πρὸς οὐρανόν, Χριστὸς ὁ Θεός, ἡμᾶς διεβίβασεν, ἐπινίκιον ᾄδοντας