Η ΠΑΝΣΟΦΟΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ
«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)
«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)
Η ΠΑΝΣΟΦΟΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ
Η Συνάντηση του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου μετά της Θεοτόκου , εκείνη έλαμπε σαν τον ήλιο και ευωδίαζε!
Η καλλονή των σεπτών αγίων Αγγέλων˙ η χαρμονή των ανθρώπων απάντων, συ ει άχραντε Κόρη, ως γεννήσασα Θεόν προαιώνιον.
Η κιβωτός δεξαμένη νόμου τας πλάκας, προέγραφε Θεοτόκον σε, Λόγον Θεού ως δεξαμένην, εν γαστρί σου δι’ ημάς σωματούμενον.
Εμμανουήλ
Θεοτόκε διπλούν κατ’ ουσίαν, συ τέτοκας τον προτέλειον Λόγον, Θεόν
σεσαρκωμένον, απολύτρωσιν ημίν χαριζόμενον.
Νάμασι
πνευματικοίς αρδεύεις πάντας, η βρύουσα ως πηγήν, ευσπλαγχνίαν, αειπάρθενε
Κόρη˙ διο οίκτειρον καμέ και ελέησον.
Εν
δύο φύσεσι της Τριάδος τον ένα, θεοπρεπώς άνευ σποράς Θεομήτορ, εγέννησας τον
Σωτήρα του κόσμου˙ διο σε οι πιστοί πόθω υπερυψούμεν εις πάντας τους αιώνας.
ΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΞΕΘΕΜΕΛΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ . Ἁγ. Νεκταρίου
Δια τούτο σας παρακαλώ• αποφεύγετε τους Παπικούς όπως φεύγει κάποιος από φιδιού και από προσώπου πυρός, αλλά και τους «Ορθοδόξους» που σχετίζονται με παπικούς.
Όσο πιο μακρυά φεύγει κανείς απ’ αυτούς τους «Ορθοδόξους», τόσο πιο κοντά έρχεται εις τους Αγίους Πατέρες.
Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .
Δια την απόστασίαν εκ της Ορθοδόξου Πίστεως
και την ζωώδη και κτηνώδη ζωή των ανθρώπων εκ των αμαρτιών .
Μὴ πείθεσθε
Μονάζουσιν μηδὲ τοῖς Πρεσβυτέροις, ἐφ’ οἷς ἀνόμως λέγουσι κακίστως εἰσηγοῦνται,
καὶ τὶ φημὶ Μονάζουσι καὶ τὶ τοῖς πρεσβυτέροις; Μηδ’ Ἐπισκόποις εἴκετε τὰ μὴ
λυσιτελοῦντα, πράττειν καὶ λέγειν καὶ φρονεῖν δολίως παραινοῦσιν. Ἀγ. Μελετίου Ὁμολ
Ο Θεός έσκυψεν από τον ουρανόν, δια να ίδη τους υιούς των ανθρώπων· εάν υπάρχη κανείς μεταξύ αυτών, που να έχη σύνεσιν και γνώσιν Θεού η να αναζητή και να προσεύχεται προς τον Θεόν. Είδεν ότι όλοι έχουν παρεκκλίνει από την ορθήν οδόν. Εγιναν διεφθαρμένοι και αχρείοι. Δεν υπάρχει κανείς, που να ζητή το αγαθόν, δεν υπάρχει ούτε ενας. Ψαλ. 52,3-4
Η Προς Διόγνητον επιστολή. Ένα αριστούργημα γιά τήν πίστη και το ήθος τών πρώτων χριστιανών .
Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων και άθεων αιρετικών και περί σημείων της συντέλειας του αιώνος τούτου. Ειπώθηκε καθώς αυτός ετοιμαζόταν να εκδημήσει από του σώματος.
πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί
μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι. μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ
πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος. ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ
βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·πάντα
δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων…..καὶ πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι
πολλούς, καὶ διὰ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν
ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Ματθ. 24,5-12
Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων
Η ανωτέρα των ουρανίων νοών, η πάντων δεσπόζουσα των ποιημάτων άχραντε, συ γενού, προστάτις μου εν ώρα δίκης φρικτής Θεογεννήτορ.
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ
Ἀγ.Ἰωάν.Χρύσ. Εἶναι βαρὺ καὶ φοβερὸ νὰ διαστρέψει κανεὶς
τὸ λόγο τοῦ ζωντανοῦ Θεοῦ, τοῦ Κυρίου τοῦ Θεοῦ μας. Π.Ἄνθ.Ἄγ.Ι.Χρυσοστ.Α-399
Μεγ.Βασιλείου. Ἡ σχισματοαίρεσις τελεία αἵρεσις εστί.