ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΒΑΣ.ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ 1924 ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
Η βλάσφημος και αιρετική εγκύκλιος του 1920 η οποία αναγνωρίζοντας όλες τις αιρέσεις σαν εκκλησίες Χριστού , αναιρεί το 9ο άρθρο του ΣΥΜΒΟΛΟΥ της ΠΙΣΤΕΩΣ που λέγει<<…και είς μίαν αγία καθολική και αποστολική εκκλησία….>> αυτή την εγκύκλιο αναγνώρισε εφάρμοσε και αναγνωρίζει και σήμερα η ελληνική εκκλησία γενόμενη καταφρονητής του συμβόλου της πίστεως και αιρετική.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Στο παρόν άρθρο παραθέτουμε μερικά αποσπάσματα κειμένων του
Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσοστόμου Παπαδόπουλου (1923-1938) για το ημερολογιακό
ζήτημα. Όπως θα παρατηρήσετε σπάνια συναντά κανείς μια τόσο διχασμένη
προσωπικότητα στην εκκλησιαστική ιστορία. Πολέμιος, μα και υπέρμαχος της
καινοτομίας ταυτόχρονα, γράφοντας κατά της μεταρρύθμισης, αλλά και βασικός
πρωτεργάτης αυτής, δίχασε, με την αποδοχή της αλλαγής του πατροπαράδοτου
εορτολογίου, ως σήμερα το πλήρωμα των εν Ελλάδι Ορθοδόξων.
àΤο 1910 στο έργο του «Ιστορία της Εκκλησίας Ιεροσολύμων»
(σελ. 482) γράφει για τον Πατριάρχη Σωφρόνιο τον Δ΄:
Το 1918 σε άρθρο του με τίτλο "Το Γρηγοριανόν
ημερολόγιον εν τη Ανατολή" στο περιοδικό «Εκκλησιαστικός Κήρυξ», γράφει τα
παρακάτω κατά του γρηγοριανού ημερολογίου, όπως τα παραθέτει ο μοναχός Αρσένιος
Κοττέας σε άρθρο του στην ΣΚΡΙΠ (11-8-1929):
Το 1923 ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος μαζί με τον Αιγινήτη και
άλλους συντάσσουν έκθεση υπέρ της μεταρρύθμισης του ημερολογίου υπό
προϋποθέσεις όπως φαίνεται στο άρθρο 8 αυτής:
Το 1924 και άνευ συνεννοήσεως με όλες τις Ορθόδοξες
Εκκλησίες, προβαίνει στην αλλαγή του εκκλησιαστικού ημερολογίου.χωρίς εκκλησιαστική απόφαση , αλλά πραξικοπηματικά και με την απειλή των όπλων της τότε κυβέρνησης.
Το 1925 στο βιβλίο του «Σχέσεις Ορθοδόξων και Λατίνων κατά
τον ΙΣΤ΄αιώνα» (τύποις Φοίνικος) στις σελ. 30 και 34, αποδέχεται ως πραγματικό
σκοπό της γρηγοριανής καινοτομίας τον προσηλυτισμό των Ορθοδόξων προς τον
παπισμό, έστω και αν προσπαθεί να μειώσει τον Μελέτιο Πηγά ότι δήθεν είχε
άγνοια περί τα επιστημονικά:
Το 1932 γράφει άρθρο στο περιοδικό «Εκκλησία» με τίτλο
«Έλεγχος παραποιήσεως Συνοδικών Πράξεων και Πατριαρχικών εγγράφων», στο οποίο
απαντώντας αμέσως ο ζηλωτής μοναχός Αρσένιος Κοττέας, μέσω του περιοδικού
«Κήρυξ των Ορθοδόξων» καταδεικνύει τις αντιφάσεις και τα ψεύδη του
Αρχιεπισκόπου.
Το 1937 δημοσιεύεται το βιβλίο του «Ημερολογιτικών
κατηγοριών έλεγχος» ένα συνονθύλευμα αντιφάσεων και σοφιστειών, του οποίου τα
ψευδεπιχειρήματα συνέτριψε και τις αντιφάσεις έδειξε, την ίδια κιόλας χρονιά, ο
πολύς πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος στο έργο του «Αναίρεσις του «Ελέγχου» του
Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου» .
αγαπητοί νεο-ημερολογίτες τι ανάγκη άλλης αποδείξεως υπάρχει γιά να καταλάβετε ότι έχετε το ανάθεμα της εκκλησίας??
1ον:αλλάξατε το ημερολόγιο.
2ον:ιδρύσατε μαζί με τους προτεστάντες την εκκλησία του σατανά -Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών 1948-
3ον: αναγνωρίσατε τα <<μυστήρια >>των αιρετικών και συμετέχετε σε αυτά .
4ον:καταργήσατε το ορθόδοξο βάπτισμα και το αντικαταστήσετε με λούσιμο.
5ον:εισάγατε, εικονομαχία,χριστομαχία,εκκλησιομαχία κ.αλλες πλάνες και αιρέσεις.
εδώ ο φιλόθεος ζερβάκος πιεζόμενος από την συνείδηση του ομολογεί την αλήθεια ,δηλαδή λέγει: εάν συνεχίσομε ακολουθούντες το παπικό ημερολόγιο δεν είναι δυνατόν να απαλαγώμεν του αναθέματος της εκκλησίας ,δηλαδή δεν σώζεσαι ούτε με μαρτύριο!
και ενώ οι άγιοι της εκκλησίας μας διδάσκουν:
ο ταλαίπωρος φωτισμένος γέρο Παΐσιος ,Πορφύριος,Νικόλαος και άλλοι νεοφανέντες <σοφοί>άσοφοι γεροντάδες ,<ιεροκύρικες>λέγουν:
εμείς οι ορθόδοξοι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ δεν κάνουμε τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω από αυτό που μας δίδαξαν οι άγιοι πατέρες μας:
αμήν. https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/05/blog-post_17.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου