Ἡ Βασιλεία σου, Χριστὲ ὁ Θεός, βασιλεία πάντων τῶν αἰώνων, καὶ ἡ Δεσποτεία σου, ἐν πάσῃ γενεᾷ καὶ γενεᾷ. Ὁ σαρκωθεὶς ἐκ Πνεύματος Ἁγίου, καὶ ἐκ τῆς ἀειπαρθένου Μαρίας ἐνανθρωπήσας, φῶς ἡμῖν ἔλαμψας, Χριστὲ ὁ Θεός, τῇ σῇ παρουσίᾳ· φῶς ἐκ φωτός, τοῦ Πατρὸς τὸ ἀπαύγασμα, πᾶσαν κτίσιν ἐφαίδρυνας. Πᾶσα πνοὴ αἰνεῖ σε, τὸν χαρακτῆρα τῆς δόξης τοῦ Πατρός. Ὁ ὢν καὶ προών, καὶ ἐκλάμψας ἐκ Παρθένου Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς.
xristianorthodoxipisti.blogspot.gr
ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes
«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)
«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ἡ Βασιλεία σου, Χριστὲ ὁ Θεός, βασιλεία πάντων τῶν αἰώνων, καὶ ἡ Δεσποτεία σου, ἐν πάσῃ γενεᾷ καὶ γενεᾷ. Ὁ σαρκωθεὶς ἐκ Πνεύματος Ἁγίου, καὶ ἐκ τῆς ἀειπαρθένου Μαρίας ἐνανθρωπήσας, φῶς ἡμῖν ἔλαμψας, Χριστὲ ὁ Θεός, τῇ σῇ παρουσίᾳ· φῶς ἐκ φωτός, τοῦ Πατρὸς τὸ ἀπαύγασμα, πᾶσαν κτίσιν ἐφαίδρυνας. Πᾶσα πνοὴ αἰνεῖ σε, τὸν χαρακτῆρα τῆς δόξης τοῦ Πατρός. Ὁ ὢν καὶ προών, καὶ ἐκλάμψας ἐκ Παρθένου Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς.
ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Προεόρτιον
Ἄκουε οὐρανέ, καὶ ἐνωτίζου ἡ γῆ· ἰδοὺ γὰρ ὁ Υἱὸς καὶ Λόγος τοῦ Θεοῦ καὶ Πατρός, πρόεισι τεχθῆναι, ἐκ Κόρης ἀπειράνδρου, εὐδοκίᾳ τοῦ φύσαντος αὐτὸν ἀπαθῶς, καὶ συνεργείᾳ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος· Βηθλεὲμ εὐτρεπίζου, ἄνοιγε πύλην ἡ Ἐδέμ· ὅτι ὁ Ὢν γίνεται ὃ οὐκ ἦν, καὶ ὁ πλαστουργὸς πάσης κτίσεως διαπλάττεται, ὁ παρέχων τὸ μέγα ἔλεος.
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΣΑΪΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ . Αγίου Ιωάννου, αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΣΑΪΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.
ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ ..Ησ. 7,14
«Καὶ προσέθετο Κύριος λαλῆσαι τῷ ῎Αχαζ λέγων· αἴτησαι σεαυτῷ σημεῖον παρὰ Κυρίου Θεοῦ σου εἰς βάθος ἢ εἰς ὕψος. καὶ εἶπεν ῎Αχαζ· οὐ μὴ αἰτήσω οὐδ᾿ οὐ μὴ πειράσω Κύριον. καὶ εἶπεν· ἀκούσατε δή, οἶκος Δαυίδ· μὴ μικρὸν ὑμῖν ἀγῶνα παρέχειν ἀνθρώποις; καὶ πῶς Κυρίῳ παρέχετε ἀγῶνα; διὰ τοῦτο δώσει Κύριος αὐτὸς ὑμῖν σημεῖον· ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ
Ότε Ήλθε το Πλήρωμα του Χρόνου (Ιστορική προσέγγιση της Θείας Ενανθρωπήσεως)
Ότε Ήλθε το Πλήρωμα του Χρόνου (Ιστορική προσέγγιση της Θείας Ενανθρωπήσεως)
ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού
Η Ενανθρώπηση του Θεού Λόγου αποτελεί το μέγιστο γεγονός τα ανθρώπινης ιστορίας, τέμνοντάς την στην προ Χριστού και μετά Χριστόν εποχή και αλλάζοντας την ροή των ιστορικών πραγμάτων και την πορεία του κόσμου, από κατιούσα σε ανιούσα. Ο Θεός, ο κύριος του χρόνου και της ιστορίας, κατέρχεται από τα ασύλληπτα ύψη της δόξας Του, εισέρχεται στον χρόνο και περιορίζεται στον χώρο, για να επιτελέσει το έργο της σωτηρίας του ανθρώπου και ολοκλήρου της κτίσεως. Ο Θεός έγινε άνθρωπος για να κάμει τον άνθρωπο Θεό, σωστότερα, να του δώσει τη δυνατότητα να γίνει κατά χάριν Θεός. Να τον καταστήσει απελεύθερο από την δουλεία της αμαρτίας και κληρονόμο της βασιλείας Του (Γαλ.4,7).
Υστερική Φρενίτιδα κατά της Γεννήσεως του Χριστού!
Υστερική Φρενίτιδα κατά της Γεννήσεως του Χριστού!
Η ενανθρώπηση του Υιού και Λόγου του Θεού είναι το πλέον ελπιδοφόρο και χαρμόσυνο γεγονός στην ανθρώπινη ιστορία, διότι αποτελεί τη φωτοφόρο χαραυγή της απολυτρώσεως του ανθρώπου και ολοκλήρου της κτίσεως από τη φοβερή δουλεία της αμαρτίας και της φθοράς, την οποία εισήγαγε στη θεία δημιουργία ο διάβολος, ο ολέθριος αντίδικος του Θεού και καταστροφέας των έργων Του. Ο άγιος άγγελος της Γεννήσεως διαμήνυσε στους ταπεινούς ποιμένες της Βηθλεέμ πως «ιδού ευαγγελίζομαι υμίν χαράν μεγάλην, ήτις έσται παντί τω λαώ, ότι ετέχθη υμίν σήμερον σωτήρ, ος εστι Χριστός Κύριος» (Λουκ.2,10), κομίζοντας τη χαροποιό είδηση για την οποία αδημονούσε κάθε ανθρώπινη ψυχή. Η όντως μεγάλη αυτή χαρά έγινε έκδηλη στους απλοϊκούς εκείνους ανθρώπους οι οποίοι δοκίμασαν πρώτοι την ανεκλάλητη αγαλλίαση της ενανθρωπήσεως του Θεού, την απαρχή της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.
Γιατί ὁ Θεός ἔγινε Ἄνθρωπος; τοῦ Ἁγίου Μάξιμου τοῦ Ὁμολογητῆ
Γιατί ὁ Θεός ἔγινε Ἄνθρωπος; τοῦ Ἁγίου Μάξιμου τοῦ Ὁμολογητῆ
«᾿Αλλὰ μὲ τὸ πολύτιμο αἷμα τοῦ Χριστοῦ, ποὺ θυσιάστηκε σὰν ἀμνὸς ἄμωμος καὶ ἄσπιλος, κι ἦταν βέβαια προορισμένος πρὶν ἀπὸ τὴ δημιουργία τοῦ κόσμου, ἀλλὰ φανερώθηκε γιὰ χάρη μας αὐτὰ τὰ τελευταῖα χρόνια»
1. Προορισμένος ἀπὸ ποιόν;
Ὁδεύοντας πρός τήν ἐορτή τῆς γεννήσεως τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ αὐτὸς προσδοκία ἐθνῶν.
Ὁδεύοντας πρός
τήν ἐορτή τῆς
γεννήσεως τοῦ Θεανθρώπου
οὐκ
ἐκλείψει ἄρχων ἐξ Ἰούδα καὶ ἡγούμενος ἐκ τῶν μηρῶν αὐτοῦ, ἕως ἐὰν ἔλθῃ τὰ ἀποκείμενα
αὐτῷ, καὶ αὐτὸς προσδοκία ἐθνῶν. Γεν. 49,10
Ἰδοὺ καιρὸς ἤγγικε τῆς σωτηρίας ἡμῶν, διά τούτο , ΛΟΓΟΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΛΟΓΟΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΑΥΤΟΥ
Ἰδοὺ καιρὸς ἤγγικε τῆς σωτηρίας ἡμῶν, εὐτρεπίζου Σπήλαιον, ἡ Παρθένος ἐγγίζει τοῦ τεκεῖν, Σπήλαιον εὐτρεπίζου· ἡ Ἀμνὰς γὰρ ἥκει, ἔμβρυον φέρουσα Χριστόν. ἰδοὺ γὰρ ὁ Υἱὸς καὶ Λόγος τοῦ Θεοῦ καὶ Πατρός, πρόεισι τεχθῆναι ἐκ Κόρης ἀπειράνδρου, Ἀκούσατε ὄρη καὶ βουνοί, καὶ τὰ περίχωρα τῆς, Ἰουδαίας, ὅτι ἔρχεται Χριστός, ἵνα σώσῃ, ὃν ἔπλασεν ἄνθρωπον, ὡς φιλάνθρωποςΕΑΝ Η ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΣΥΓΚΛΗΣΕΩΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ( ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ)
Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
«πᾶς ὁ παραβαίνων καί μή μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ
Θεόν οὐκ ἔχει» . ( Β΄ Ἰωάν. 9 )
"Έως θανάτου αγωνίσου υπέρ τής
αληθείας , και Κύριος ο Θεός σου πολεμήσει υπέρ σού...'' . (
Σοφ. Σειράχ )
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ
ΤΟ ημερολογιακόν ζήτημα , ένα σχίζμα στην Εκκλησία...
Υπεραγία Θεοτόκε «Χαῖρε, ἡ πόλις τοῦ Παμβασιλέως»
Υπεραγία Θεοτόκε «Χαῖρε, ἡ πόλις τοῦ Παμβασιλέως»
Ἄστρον δια σου ἀνέτειλεν, ἁγνή ἐξ Ἰακώβ ὁ Χριστός, ὁ ποιήσας τήν σελήνην καί τόν ἥλιον, εἰς ἀρχάς καί εἰς φαύσιν, τῆς νυκτός καί ἠμέρας˙ ὅν ἐκδυσώπει τήν ἐμήν καταφωτίσαι ψυχήν.
Ὡς
ὑπέρ νοῦν σου τό θαῦμα, τῆς λοχείας Θεονύμφευτε˙ Θεόν
γάρ τίκτεις ἀσπόρως, τόν κατέχοντα τά πάντα χειρί˙ δια τοῦτο πάντες
βοώμέν σοί τό χαῖρε, εἰς πάντας τούς αἰῶνας.
Νέον
ὡς βρέφος τεκοῦσα, ἐπ' ἐσχάτων τόν πρό πάντων Θεόν,
καταγηράσαντα ἤδη, τοῖς πολλοῖς με ἀτοπήμασι, νεοποίησόν μέ, τον σόν ὑπερυψούντα,
τόκον εἰς πάντας τούς αἰῶνας.
Τόν ἐκ Πατρός πρό αἰώνων, γεννηθέντα Υἱόν καί Θεόν, καί ἐπ' ἐσχάτων τῶν χρόνων, σαρκωθέντα ἐκ Παρθένου Μητρός, ἱερεῖς ὑμνεῖτε, λαός ὑπερυψοῦτε, εἰς πάντας τούς αἰῶνας .
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΡΟΥ << ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ >>
Ἁγίου Συμεῶν τοῦ νέου Θεολόγου λόγοι .
Ἁγίου Συμεῶν τοῦ νέου Θεολόγου λόγοι .
Λόγος Α'
Α. Ποία εἶναι ἡ παράβασις τοῦ Ἀδάμ ;
Β. Καί πῶς ἀπό τήν
παράβασιν αὐτοῦ ἔγιναν ὅλοι οἱ ἄνθρωποι
φθαρτοί , καί θνητοί .
Γ. Καί πῶς ὁ ἐλεήμων
, καί φιλάνθρωπος
Θεός μέ τήν ἔνσαρκον
τοῦ οἰκονομίαν ἐλευθέρωσε
τό ἀνθρώπινον γένος ἀπό τήν
φθοράν , καί ἀπό τόν
θάνατο .
Δ. Καί ποῖον
εἶναι τό μυστήριον τοῦ Σταυροῦ , καί τῆς
τριημέρου ταφῆς τοῦ Κυρίου , τοῦ Θεοῦ , καί Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ
Χριστοῦ .
Λόγος Β' .
Α . Ὅτι ἡ
φύσις τῶν ἀνθρώπων
δια τῆς ἐναθρωπήσεως
τοῦ Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ ἔρχεται
πάλιν εἰς τό εὔ εἶναι
, ἤγουν εἰς ἐκείνην τήν
καλήν , καί θείαν
κατάστασιν ὅπου εἶχε , πρίν τῆς παραβάσεως τοῦ Ἀδάμ.
Β . Καί περί
φυσικοῦ νόμου , καί γραπτοῦ ,
καί πνευματικοῦ .
Γ. Καί ποιός εἶναι ὁ
τρόπος , μέ τόν ὁποῖον
ἠμπορεῖ τινας νά ἔλθη εἰς τό εὖ
εἶναι .
Δ . Καί μέ ποῖα ἔργα δυνάμεθα
νά ἐμβοῦμεν εἰς τήν
βασιλείαν τῶν οὐρανῶν .
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ Περί τῆς ὑπαρξεως προϋπάρξεως καί προελεύσεως τῆς Ἐκκλησιας τοῦ Θεου
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Περί τῆς ὑπαρξεως προϋπάρξεως καί προελεύσεως τῆς Ἐκκλησιας τοῦ Θεου
Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ,ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ...
ΤΟ ΑΝΑΡΧΟΝ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΝ , ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΟΝ ΕΥΧΑΣ , ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ
Η αίρεση και οι επιπτώσεις της , τα μυστήρια των αιρετικών και η στάση των Αγίων έναντι των αιρέσεων
ΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ Νικηφόρου Θεοτόκη
ΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ Νικηφόρου Θεοτόκη
Πιστεύεις;
Μείζω τούτων ὄψει. (Ἰω. α´ 51)
ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ σήμερον, ὦ χριστοφόροι λαοί, ἡ ἁγιωτάτη τῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησία πνευματέμφορον ὅρον τῆς ἁγίας οἰκουμενικῆς ἑβδόμης Συνόδου, καί τοὺς μὲν εὐσεβεῖς, καὶ ὀρθοδόξους μακαρίζοντας, τοὺς δὲ ἀπίστους καὶ κακοδόξους ἀναθεματίζοντας, ὑπέρμετρον τὴν ἐπιθυμίαν διὰ τὸν περὶ πίστεως λόγον εἰς τὴν καρδίαν τοῦ καθενὸς ἐγείρει, καὶ ἐξυπνᾷ. Ἀκούοντες σήμερον τόσους μακαρισμοὺς εἰς τοὺς πιστούς, τόσα ἀναθέματα εἰς τοὺς ἀπίστους, ὅλοι, φαίνεταί μου, πὼς ἐπιθυμᾶτε νὰ ἀκούσετε τί εἶναι, καὶ πῶς ἔλαβε τὸ εἶναι, καὶ ἐπάνω εἰς ποῖες ἀρχὲς θεμελιώνεται, καὶ μὲ ποῖον τρόπον παρασταίνεται, καὶ μὲ ποῖες ἀπόδειξες ἀποδείχνεται ἡ πίστις ὁποὺ πιστεύομεν.
Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΦΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Περὶ ἐξόδου ψυχῆς, καὶ περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας - Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας
Περὶ ἐξόδου ψυχῆς, καὶ περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας - Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας
Φοβοῦμαι
τὴν γέενναν, ὅτι ἀτελεύτητός ἐστι.
Κριτοῦ καθεζομένου, καὶ Ἀγγέλων ἑστώτων, σάλπιγγος ἠχούσης, καὶ φλογὸς καιομένης, τί ποιήσεις ψυχή μου ἀπαγομένη εἰς κρίσιν; τότε, γὰρ τὰ δεινά σου παρίστανται, τὰ κρυπτά σου ἐλέγχονται ἐγκλήματα· διὸ πρὸ τέλους βόησον Χριστῷ τῷ Θεῷ, Καρδιογνῶστα, ἥμαρτον, ἐλέησόν με. Καθίσματα Κατανυκτικὰ Ἦχος πλ. α'
Φοβοῦμαι
τὸν τάρταρον, ὅτι οὐ μετέχει θέρμης.
Φοβοῦμαι
τὸ σκότος, ὅτι οὐ μετέχει φωτός.
Φοβοῦμαι
τὸν σκώληκα τὸν ἰοβόλον, ὅτι ἀτελεύτητός ἐστι.
Φοβοῦμαι τοὺς ἀγγέλους τοὺς ἐπὶ τῆς κρίσεως, ὅτι ἀνελεήμονές εἰσι.
Ο ΑΘΕΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
Ο εβραιοκίνητος σατανικός οικουμενισμός δεν ΗΡΘΕ ΜΟΝΟΣ στην Ελλάδα , αλλά έφερε μαζί του και επέβαλε μέσω των οργάνων του μασόνων επισκόπων και πολιτικών την αίρεση του νέου ημερολογίου , το ψευδο ορθόδοξο κίνημα του πρώην φλωρίνης Χρυσοστόμου , τον θρησκευτικό συγκρητισμό , μέσω συμπροσευχών και << οικολογικών >> εορτών , και τα τελευταία χρόνια μέσω των <<προτεσταντικών θεολογικών >> σχολών και τις φοβερές αιρέσεις , της νέο- εικονομαχίας , και εκκλησιομαχίας , με τελικό σκοπό να εξομοιωθεί η αποκεκαλυμμένη ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , σε μία θρησκευτική ομολογία με κοινά χαρακτηριστικά και πιστεύω με όλες τις ειδωλολατρικές αιρέσεις !!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΙ ΤΗΣ
Περί τὴς ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ τοῦ ΚΥΡΙΟΥ καὶ ΘΕΟΥ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, τὴς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ τῆς ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ, τοῦ ΕΝΟΣ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ, ὅστις ἐστὶ ΚΕΦΑΛΗ καὶ τῆς ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ καὶ τῆς ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΗΣ ΜΙΑΣ ΘΕΟΫΠΟΣΤΑΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΥΤΟΥ.
Τι είναι η Εκκλησία
«’Εγώ ειμί η άμπελος η αληθινή καί υμείς τά κλήματα…»
(’Ιωάν. ΙΕ΄1-8)
Συμβολική εικών της ’Εκκλησίας
’Εννοιολογικώς καί ’Ετυμολογικώς:
ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ !!ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
ΔΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕΝ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ. (Αυγ. Καντιώτης)
ΔΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕΝ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ. (Αυγ. Καντιώτης)
Πρός προβληματισμό και γιά την σημερινή κατάσταση που βιώνουμε ως έθνος .
«Μνήσθητι, Κύριε, ὅ,τι ἐγενήθη ἡμῖν ἐπίβλεψον καὶ ἴδε τὸν ὀνειδισμὸν ἡμῶν. Κληρονομία ἡμῶν μετεστράφη ἀλλοτρίοις, οἱ οἶκοι ἡμῶν ξένοις. Ὀρφανοί ἐγενήθημεν… Ἐδιώχθημεν, ἐκοπιάσαμεν, οὐκ ἀνεπαύθημεν… Οἱ πατέρες ἡμῶν ἥμαρτον, οὐχ ὑπάρχουσιν ἡμεῖς τὰ ἀνομήματα αὐτῶν ὑπέσχομεν… Ἔπεσεν ὁ στέφανος ἡμῶν τῆς κεφαλῆς οὐαὶ δὴ ἡμῖν, ὅτι ἡμάρτομεν» (Θρῆνοι Ἰερεμίου 5, 1 – 3, 5, 7, 16).
Ερωτώνται οι οπαδοί του (επισκόπου) Χρυσοστόμου Τζανή , το πρόσωπο του Χριστού είναι 2000 ετών ??
Ερωτώνται οι οπαδοί
του <<επισκόπου>> Χρυσοστόμου Τζανή , τα θύματα των οργάνων του
διαβόλου , κτένα , Αλεξοπούλου ,κ.α. των διδασκόντων ότι το πρόσωπο του Χριστού είναι 2000
ετών , συμφωνούν με το κάτωθι δοξαστικό των Θεοφανίων ??
Η αρέσκονται σε συκοφαντίες αναξίων κληρικών που τους
οδηγήσαν στο ανάθεμα και εκτός της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
|
ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εντελώς απαραίτητο για εμάς τους ανθρώπους είναι με ζήλο να επιδιώκουμε τα πνευματικά αγαθά και να ζητούμε τον Άρτο τον ουράνιο και λαμβάνοντάς τον, να απαλλασσόμαστε από κάθε βιοτική φροντίδα. Συνεπώς ας μην ασχολούμαστε με τα υλικά αγαθά, αλλά να θεωρούμε τελείως ασήμαντα και την απόκτηση και την απώλειά τους. Όπως ακριβώς βέβαια και ο Ιώβ, ο οποίος ούτε ήταν προσκολλημένος σε αυτά όταν τα είχε, ούτε τα ζητούσε όταν τα έχασε. Καθόσον για τον λόγο αυτόν ονομάζονται «χρήματα», όχι για να τα παραχώσουμε στη γη, αλλά για να τα χρησιμοποιήσουμε όπου είναι ανάγκη.
Ευχή κατανυκτικότατη ,τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ
Ὁ ὑπέροχος Ὕμνο ς τῆς Ἁγνότητας (Ὁσίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου)
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΩΝ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 1924 ΚΑΙ 1948
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΩΝ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 1924 ΚΑΙ 1948
Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΦΡΟΝΗΣΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΒΑΣ.ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ 1924 ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
Οι ιεροί και θείοι κανόνες της Εκκλησίας
Παν. Ι. Μπούμη
Κανόνας, πως είναι γνωστό, κατά πρώτον και κυριολεκτικώς σημαίνει την ξύλινη ράβδο, τον χάρακα, τον οποίο μεταχειριζόμαστε, για να σύρουμε μία ευθεία γραμμή, ή αντιθέτως, για να ελέγξουμε την ευθύτητα μιας γραμμής. Μεταφορικώς όμως κανόνας λέγεται και κάθε ορισμός, ή νόμος, γενικώς κάθε τι πού χρησιμεύει ως πρότυπο και οδηγός για την ορθή εκτέλεση ή αντιμετώπιση μιας πράξεως, μιας καταστάσεως, ή αντιθέτως ως κριτήριο για να ελέγχουμε «την ευθύτητα», την ορθότητα, αυτής της πράξεως. Π.χ. ένας κανόνας της γραμματικής χρησιμεύει ως οδηγός, για να κλίνουμε ορθώς ένα όνομα ή για να ελέγχουμε, εάν έχουμε κλίνει ορθώς αυτό το όνομα.
Κατά τον ίδιο τρόπο και για τον ίδιο (ή μάλλον μείζονα) λόγο κανόνες ονομάσθηκαν και οι διατάξεις εκείνες, οι οποίες θεσπίσθηκαν ή υιοθετήθηκαν από την Εκκλησία και αφορούν
α) στην ορθή διοργάνωση, λειτουργία, διατήρηση, διάδοση και δραστηριότητα (ενότητα, αγιότητα, αποστολικότητα και καθολικότητα της Εκκλησίας, και
β) στην ορθή και αυθεντική κατά Χριστόν ζωή των πιστών-μελών της Εκκλησίας διά μέσου αυτής.
Τί είναι αίρεση , οι επιπτώσεις της , η σατανική αίρεση του οικουμενισμού ! και οι κανόνες των ορθοδόξων Αγίων !! πρός μελέτην και κατανόηση των αγαπητών φίλων του Νέου Ημερολογίου σε τί σατανική παγίδα έχουν πέση μεσω των επισκόπων τους , των κληρικών , και νεοφανέντων γεροντάδων προφητολόγων !!
ΤΟ ΘΕΟΜΗΤΟΡΙΚΟ ΔΟΓΜΑ Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞ...
ΑΤΡΕΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΕΙ Η ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΥΠΟΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .
Ιω. 8,58 εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, πρὶν Ἀβραὰμ γενέσθαι ἐγώ εἰμι. Λουκ. 10,18 Εἶπε δὲ αὐτοῖς· ἐθεώρουν τὸν σατανᾶν ὡς ἀστραπὴν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεσόντα. Λουκ. 10,18 Εἶπε δὲ αὐτοῖς· ἐθεώρουν τὸν σατανᾶν ὡς ἀστραπὴν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεσόντα.
Η κοίμησις της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας . Τήν 15η Αυγούστου (28/8 κατά τούς παπικούς) η Ορθόδοξος Εκκλησία εορτάζει σύν πάντων τών Αγίων τήν πάνσεπτον κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου ! ένα μικρό αφιέρωμα με διαφόρους πανυγηρικούς λόγους εις την Μητέρα του Θεού και δική μας !
Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου Ἠλίας Μηνιάτης
Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου Ἠλίας Μηνιάτης
«Παρέστη ἡ βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου, ἐν ἰματισμῶ
διαχρύσω
περιβεβλημένη, πεποικιλμένη».
Αὐτὴ
εἶναι ἡ πλέον ζωντανὴ καὶ πρεπώδης εἰκὼν τῆς μεταστάσης εἰς οὐρανὸν Θεομήτορος.ὁπού
ἐζωγράφισε μὲ θεοκίνητον κάλαμον ὁ Προφητάναξ· καὶ πρὸς τὴν θεωρίαν τῆς εἰκόνος
ταύτης προσκαλῶ σήμερον τὰ ὄμματα τῆς εὐλαβοῦς σας διανοίας, ὢ φιλέορτον
σύστημα.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εντελώς απαραίτητο για εμάς τους ανθρώπους είναι με ζήλο να επιδιώκουμε τα πνευματικά αγαθά και να ζητούμε τον Άρτο τον ουράνιο και λαμβάνοντάς τον, να απαλλασσόμαστε από κάθε βιοτική φροντίδα.
Μνήμη θανάτου
Μνήμη θανάτου
Σε παλιότερες εποχές, όταν οι Χριστιανοί βρίσκονταν πλησιέστερα στις
παγανιστικές τους ρίζες και στη φοβερή και συνταρακτική εμπειρία της
μεταστροφής τους, μιλούσαν για το θάνατο ως μια γέννηση στην αιώνια ζωή.
Δεν τον αντιλαμβάνονταν ως τέλος, ως μια έσχατη ήττα, αλλά ως μια αρχή.
Θεωρούσαν τη ζωή ως άνοδο προς την αιωνιότητα και το θάνατο ως την πύλη που
ανοίγει και μας αφήνει να εισέλθουμε σ' αυτήν.
Οἱ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΣΜΟΥ καί τῆς Νέας (μεταχριστιανικῆς) Ἐποχῆς
Οἱ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΣΜΟΥ καί τῆς Νέας (μεταχριστιανικῆς) Ἐποχῆς
Δέν χρειάζεται νά εἶναι κανείς εἰδικός γιά νά καταλάβει τήν πρωτοφανῆ καί πολύπλευρη κατάπτωση τοῦ σημερινοῦ κόσμου. Ἡ ἀνθρωπότητα βιώνει μία ἄνευ προηγούμενου πνευματική καί ἠθική καταβαράθρωση, ἴσως τή χειρότερη στήν ἱστορία της.
Η ελευθερία του ανθρώπου
Η ελευθερία του ανθρώπου
Γεώργιος Ι. Μαντζαρίδης, Ομότιμος
καθηγητής Θεολογικής σχολής ΑΠΘ
Η χριστιανική ηθική συνδέεται άμεσα με την ελευθερία, γιατί :
Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου περί ψευδοπροφητών και ψευδοδιδασκάλων
Περί του μυστηρίου της Εκκλησίας και αντιχριστου ...
Ἀμφίεση : Τῶν γυναικῶν , καὶ τῶν ἀνδρῶν , εἶναι τόσο ἁπλὸ ὅσο τὸ νομίζετε ?? ὄχι εἶναι τόσο σοβαρὸ ὅσο δὲν τὸ φαντάζεσθε !!
Ἀμφίεση : Τῶν γυναικῶν , καὶ τῶν ἀνδρῶν , εἶναι τόσο ἁπλὸ ὅσο τὸ νομίζετε ?? ὄχι εἶναι τόσο σοβαρὸ ὅσο δὲν τὸ φαντάζεσθε !!
Ἀγαπητοὶ Χριστιανοί.
Ὁρισμένοι ἔχουν τὴν γνώμη ὅτι τὸ θέμα τῆς ἀμφιέσεως
(τοῦ ντυσίματος), εἶναι ἀσήμαντο ἀπὸ πλευρᾶς ὀρθῆς Χριστιανικῆς συμπεριφορᾶς.
Η περί της θεότητος του Ιησού Χριστού διδασκαλία των Αποστολικών Πατέρων
Η περί της θεότητος του Ιησού Χριστού διδασκαλία των Αποστολικών Πατέρων,
κατά τών αιρετικών Χριστομάχων , και εικονομάχων
Θείας γεγόναμεν κοινωνοὶ φύσεως, διὰ σοῦ, Θεοτόκε ἀειπάρθενε· Θεὸν γὰρ ἡμῖν σεσαρκωμένον τέτοκας· διὸ κατὰ χρέος σὲ πάντες εὐσεβῶς μεγαλύνομεν.
Τὸν
Λόγον τοῦ Πατρός, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἡμῶν, ἐκ σοῦ σαρκωθέντα ἔγνωμεν, Θεοτόκε
Παρθένε, μόνη ἁγνή, μόνη εὐλογημένη· διὸ ἀπαύστως σὲ ἀνυμνοῦντες μεγαλύνομεν.