xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .

  Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .

 Δια την απόστασίαν εκ της Ορθοδόξου Πίστεως και την ζωώδη και κτηνώδη ζωή των ανθρώπων εκ των αμαρτιών .


Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα κὰν προφητεύη κὰν παρθενεύη κὰν σημεῖα ποιῆ, λύκος σοὶ φαινέσθω ἐν δορᾷ προβάτου, φθορὰν προβάτων κατεργαζόμενος. Ἀγ.Ἰγνάτιος

Μὴ πείθεσθε Μονάζουσιν μηδὲ τοῖς Πρεσβυτέροις, ἐφ’ οἷς ἀνόμως λέγουσι κακίστως εἰσηγοῦνται, καὶ τὶ φημὶ Μονάζουσι καὶ τὶ τοῖς πρεσβυτέροις; Μηδ’ Ἐπισκόποις εἴκετε τὰ μὴ λυσιτελοῦντα, πράττειν καὶ λέγειν καὶ φρονεῖν δολίως παραινοῦσιν. Ἀγ. Μελετίου Ὁμολ

Ο Θεός έσκυψεν από τον ουρανόν, δια να ίδη τους υιούς των ανθρώπων· εάν υπάρχη κανείς μεταξύ αυτών, που να έχη σύνεσιν και γνώσιν Θεού η να αναζητή και να προσεύχεται προς τον Θεόν. Είδεν ότι όλοι έχουν παρεκκλίνει από την ορθήν οδόν. Εγιναν διεφθαρμένοι και αχρείοι. Δεν υπάρχει κανείς, που να ζητή το αγαθόν, δεν υπάρχει ούτε ενας. Ψαλ. 52,3-4 

Η Προς Διόγνητον επιστολή.

Η Προς Διόγνητον επιστολή. Ένα αριστούργημα γιά τήν πίστη και το ήθος τών πρώτων χριστιανών .

Η Προς Διόγνητον Επιστολή είναι μια άγνωστης προελεύσεως απολογητική επιστολή του 2ου αιώνα. Αποτελεί ένα σύντομο κείμενο που συνήθως χαρακτηρίζεται ως επιστολή,. Η πραγματεία αυτή, παρά την αποσιώπησή της μέσα από τις ιστορικές πηγές, αποτελεί μία σημαντική χριστιανική μαρτυρία, η οποία απευθύνεται προς κάποιο Διόγνητο, υποτιθέμενο ή τουλάχιστον άγνωστο προς εμάς και χαρακτηρίζεται ως λογοτεχνικός αδάμαντας.

Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων

 Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων και άθεων αιρετικών και περί σημείων της συντέλειας του αιώνος τούτου. Ειπώθηκε καθώς αυτός ετοιμαζόταν να εκδημήσει από του σώματος.


καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ.               ( αιρετικοί οικουμενιστές προτεστάντες ,προφητολόγοι κληρικοί του  νέου και παλαιού  ημερολογίου κ.α. )

πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι. μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος. ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων…..καὶ πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι πολλούς, καὶ διὰ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Ματθ. 24,5-12

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ Συνήθειαν ἔχουν οἱ βασιλείς, εὐλογημένοι Χριστιανοί, ὅταν μέλλωσι νὰ ὑπάγωσιν εἰς πό...

Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων

Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων 

Η ανωτέρα των ουρανίων νοών, η πάντων δεσπόζουσα των ποιημάτων άχραντε, συ γενού, προστάτις μου εν ώρα δίκης φρικτής Θεογεννήτορ.
Δια παντός σοι εκ βάθους μου της ψυχής, κραυγάζω Θεόνυμφε και επικαλούμαί σε˙ μη ουν απορρίψης με, από προσώπου του σου κατησχυμένον.
Ελέησόν με ελέησόν με αγνή, βοώ σοι συν δάκρυσιν αεί και προσπίπτω σοι˙ των παραπτωμάτων μου, λαβείν την άφεσιν, δυσώπει προ του τέλους.
Η θεία πύλη του βασιλέως Χριστού, δι’ ης διήλθε, και κόσμω πεφανέρωται˙ πύλας μοι διάνοιξον, της κατανύξεως αγνή και μετανοίας.

ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ

 ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ  ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ


Ἀγ.Ἰωάν.Χρυσ. Οὐδὲν ὠφελεῖ βίος ὁρθὸς δογμάτων διεστραμένων. Οὐδὲν ὄφελος πολιτείας ἀρίστης πίστεως οὐκ οὔσης ὑγιοῦς. Καὶ γὰρ ἀσελγείας ἁπάσης, ἡ τῶν αἰρετικῶν σωφροσύνη χείρων ἐστιν. 

Ἀγ.Ἰωάν.Χρύσ. Εἶναι βαρὺ καὶ φοβερὸ νὰ διαστρέψει κανεὶς τὸ λόγο τοῦ ζωντανοῦ Θεοῦ, τοῦ Κυρίου τοῦ Θεοῦ μας.  Π.Ἄνθ.Ἄγ.Ι.Χρυσοστ.Α-399

Μεγ.Βασιλείου. Ἡ σχισματοαίρεσις τελεία αἵρεσις εστί.

Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ

 Ο ΑΟΡΑΤΟΣ  ΑΓΓΕΛΙΚΟΣ  ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ  ΟΥΡΑΝΙΩΝ  ΔΥΝΑΜΕΩΝ  ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ

Τῷ ἀΰλω θρόνῳ περικυκλοῦντες, νοεραὶ οὐσίαι θεῖοι Ἀσώματοι, τὴν τρισάγιον ᾠδήν, τῷ πρύτανι Θεῷ, φλογεροῖς τοῖς χείλεσιν ᾄδετε, Ἅγιος ὁ Θεός, ὁ Πατὴρ ὁ ἄναρχος, Ἅγιος ἰσχυρός, ὁ Υἱὸς ὁ συνάναρχος, Ἅγιος ἀθάνατος, τὸ ὁμοούσιον Πνεῦμα, τὸ σὺν Πατρὶ καὶ Υἱῷ συνδοξαζόμενον.

ΟΠΤΑΣΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΝΗΦΩΝΟΣ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΩΝ.

 ΟΠΤΑΣΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΝΗΦΩΝΟΣ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΩΝ.

Μιά βραδιά, ὁ Ἅγιος Νήφων, ἀφοῦ τελείωσε τὴν καθιερωμένη νυχτερινή του προσευχή, ξάπλωσε νά κοιμηθῆ πάνω στίς πέτρες, ὅπως πάντα. Ἦταν μεσάνυχτα καὶ ἀγρυπνοῦσε ἀκόμη κοιτάζοντας τὸ φεγγάρι καὶ τὰ ἀστέρια στόν οὐρανό.

Μόνος καθὼς ἦταν, ἀναλογίστηκε τὶς ἁμαρτίες του καὶ θρηνοῦσε γοερά, γιατὶ ἔφερνε στόν νοῦ του τήν φοβερή ὥρᾳ τῆς Κρίσεως.
Ἔξαφνα βλέπει ν’ ἀποτραβιέται τὸ στερέωμα τοῦ οὐρανοῦ σὰν σεντόνι. Καὶ παρουσιάζεται ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς σὲ πελώριες διαστάσεις. Στεκόταν στούς αἰθέρες περικυκλωμένος ἀπ’ ὅλες τὶς οὐράνιες στρατιές· ἄγγελοι, ἀρχάγγελοι, τάγματα φοβερὰ καὶ ἐξαίσια, παραταγμένα μὲ κάθε συστολή.

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΑΥΤΗΣ

 Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ  ΤΗΣ  ΓΝΗΣΙΑΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ  ΚΑΙ  ΑΞΙΑ  ΑΥΤΗΣ  ΚΑΘΩΣ  ΚΑΙ  Η  ΚΑΤΑΔΙΚΗ  ΚΑΙ  Ο  ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ  ΤΩΝ  ΠΑΛΑΙΩΝ  ΚΑΙ  ΝΕΟΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙΣΩΝ  ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΟΥ  20ου   ΚΑΙ  21ου   ΑΙΩΝΟΣ


Πᾶς οὖν ὅστις ΟΜΟΛΟΓ
HΣΕΙ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ΟΜΟΛΟΓHΣΩ κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρὸς μου, τοῦ ἐν οὐρανοῖς. (Ματθ. Ι´32, Λουκ. ΙΒ´8).

Κρατῶμεν τῆς ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ἣν παρελάβομεν ἄδολον παρὰ Τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα Νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου. (Πανορθόδοξος Σύνοδος 1848).

Στους κάτωθι δύο συνδέσμους .

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

https://drive.google.com/file/d/15x_e4tPw6ZMyVrYGMcU01WEBKiVnum07/view?usp=sharing

https://play.google.com/books/reader?id=rzUcLAAAAEAJ

Οι θλίψεις στη ζωή μας. Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου

 Οι θλίψεις στη ζωή μας. Παιδαγωγική Ανθρωπολογία Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου


Α) Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ  Ο ΠΟΝΟΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ

Αυτός είναι ο καιρός των σκαμμάτων και των αγώνων, εκείνος δε των στεφάνων και των βραβείων. Κι’ αυτό υπήρξε έργο της κηδεμονίας του Θεού, το να ενώσει δηλαδή με τη σύντομη και πρόσκαιρη αυτή ζωή τους κόπους και τους ιδρώτες, τα δε βραβεία και τα στεφάνια να τα παρατείνει σ’ εκείνο τον αθάνατο και αγέραστο αιώνα.

(Εις Ψαλμ. Δ’, 9, ΕΠΕ 5, 178- MG 55,55ι’).

Η λόγοι της αποτοίχισης και διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας των Ορθοδόξων Ελλήνων μετά της σχισματοαιρετικής εκκλησίας της Ελλάδος το 1924

Η λόγοι της  αποτοίχισης και διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας των  Ορθοδόξων Ελλήνων  μετά της σχισματοαιρετικής  εκκλησίας  της  Ελλάδος  το 1924


 Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα κὰν προφητεύη κὰν παρθενεύη κὰν σημεῖα ποιῆ, λύκος σοὶ φαινέσθω ἐν δορᾷ προβάτου, φθορὰν προβάτων κατεργαζόμενος. 
Ἀγ.Ἰγνάτιος

"Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα, κἂν ἀξιόπιστος ᾖ, κἂν νηστεύῃ, κἂν παρθενεύῃ, κἂν σημεῖα ποιῇ, κἂν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος" (P. G. 5, 912).ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΦΟΡΟΥ

Η διακήρυξις τῆς Ζ΄Οἰκουμενικῆς Συνόδου:

Ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας Ἅγιος Νικόλαος ὁ Καβάσιλας

 Ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας :  Ἅγιος Νικόλαος ὁ Καβάσιλας

Χερουβικός Ύμνος, που ψάλλεται στη Λειτουργία του Μεγάλου Σαββάτου 

Σιγησάτω πάσα σαρξ βροτεία, και στήτω μετά φόβου και τρόμου, και μηδέν γήινον εν εαυτή λογιζέσθω· ο γαρ Βασιλεύς των Βασιλευόντων, και Κύριος των κυριευόντων προσέρχεται σφαγιασθήναι και δοθήναι εις βρώσιν τοις πιστοίς· προηγούνται δε τούτου οι Χοροί των αγγέλων μετά πάσης αρχής και εξουσίας, τα πολυόμματα Χερουβείμ και τα εξαπτέρυγα Σεραφείμ, τας όψεις καλύπτοντα και βοώντα τον ύμνον· αλληλούϊα

Θαυμαστή αποτύπωσις  τών  τιμίων Δώρων πάνω στό Άγιο Δισκάριο κατά  την διάρκεια της μεταβολής του Τιμίου Άρτου σε ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ 

Η ΑΠΟΣΧΙΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 Η  ΑΠΟΣΧΙΣΙΣ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ  ΚΑΙ  ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΙΣ  ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ  ΚΑΙ ΑΘΕΟΥ  ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ Η  ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ  ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΟΥ 

ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΥΜΩΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ  ΥΜΩΝ  ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ  ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η διαστρεβλωτική ερμηνεία  των συγχρόνων  Χριστομάχων  και η Ορθόδοξος  Χριστολογία 

Η ΑΜΦΙΕΣΗ ( ΝΤΥΣΙΜΟ ) ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ .

 Η ΑΜΦΙΕΣΗ ( ΝΤΥΣΙΜΟ ) ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ  ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ .


Αγαπητοί Χριστιανοί.
Ορισμένοι έχουν την γνώμη ότι το θέμα της αμφιέσεως (του ντυσίματος), είναι ασήμαντο από πλευράς ορθής Χριστιανικής συμπεριφοράς.

O Aβραάμ, οι Έλληνες και ο Χριστός . Αβραάμ , ο πατέρας των εθνών.

 O Aβραάμ, οι Έλληνες και ο Χριστός . Αβραάμ , ο πατέρας των εθνών.

 Ἁβραὰμ μέγας πατὴρ πλήθους ἐθνῶν, καὶ οὐχ εὑρέθη ὅμοιος ἐν τῇ δόξῃ (Σοφ. Σειρ. 44,19)  

Επίκαιρο :Οι θλίψεις στη ζωή μας. Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου

 Επίκαιρο :Οι θλίψεις στη ζωή μας. Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου


Ψαλ. 4,2 Ἐν τῷ ἐπικαλεῖσθαί με εἰσήκουσάς μου, ὁ Θεὸς τῆς δικαιοσύνης μου· ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με. οἰκτείρησόν με καὶ εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου.

 ΤΟ ημερολογιακόν ζήτημα , ένα σχίζμα στην Εκκλησία...: ΤΟ ημερολογιακόν ζήτημα , ένα σχίζμα στην Εκκλησία που επι 90 χρόνια διαιρεί τους πιστούς , Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ,  και η αποτοίχιση των πιστών ...

Εγκώμιον εις την πάνσεπτον Κοίμησιν της Θεομήτορος -- Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού

 Εγκώμιον εις την πάνσεπτον Κοίμησιν της Θεομήτορος -- Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού


Ὢ τοῦ παραδόξου θαύματος! ἡ πηγὴ τῆς ζωῆς, ἐν μνημείῳ τίθεται, καὶ κλῖμαξ πρὸς οὐρανόν, ὁ τάφος γίνεται. Εὐφραίνου Γεθσημανῆ, τῆς Θεοτόκου τὸ ἅγιον τέμενος. Βοήσωμεν οἱ πιστοί, τὸν Γαβριὴλ κεκτημένοι ταξίαρχον, Κεχαριτωμένη χαῖρε, μετὰ σοῦ ὁ Κύριος, ὁ παρέχων τῷ κόσμῳ διὰ σοῦ τὸ μέγα ἔλεος.

Η Θεοτόκος Μαρία Η ἐνδοξοτέρα ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ

 Η Θεοτόκος   Μαρία  Η ἐνδοξοτέρα  ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ


Τὴν Τιμιωτέραν τῶν Χερουβείμ, καὶ ἐνδοξοτέραν ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ, τὴν ἀδιαφθόρως Θεόν Λόγον τεκοῦσαν, τὴν ὄντως Θεοτόκον, σὲ μεγαλύνομεν

Β' ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΕΝΔΟΞΟΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

 Β' ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΕΝΔΟΞΟΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ  ΗΜΕΡΕΣ  Η  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ  ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΑ    ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗ  ΘΑ  ΕΟΡΤΑΣΟΥΝ  ΤΗΝ  ΠΑΝΕΝΔΟΞΟΝ  ΚΟΙΜΗΣΗ  ΤΗΣ  ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ  ΘΕΟΤΟΚΟΥ  ΕΝΑ  ΜΙΚΡΟ  ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ  ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ  ΥΜΩΝ  ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ  ΑΠΟ  ΔΙΑΦΌΡΟΥΣ  ΑΓΙΟΥΣ  ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  .   

Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ: Ὁμιλία στήν Κοίμηση τῆς Θεοτόκου


Κοντάκιον Προεόρτιον

Τῇ ἐνδόξῳ μνήμῃ σου ἡ οἰκουμένη, τῷ ἀΰλῳ Πνεύματι, πεποικιλμένη νοερῶς, ἐν εὐφροσύνῃ κραυγάζει σοι· Χαῖρε Παρθένε, Χριστιανῶν τὸ καύχημα.
Ὁ Οἶκος
Νῦν εὐφραινέσθω οὐρανός, σκιρτάτω πᾶσα κτίσις· ἰδοὺ γὰρ ἡ Παρθένος ἀπὸ γῆς ἀπαίρει, καὶ πρὸς Παράδεισον μολεῖ, πᾶσι σωτηρία ἐπεφάνη ἐκ Θεοῦ, πρεσβεύουσα καὶ σκέπουσα. Διὸ καὶ Ἀποστόλων ἐπέδραμε πᾶσα ἡ χορεία, ἐκ περάτων ἀθροισθεῖσα· νεφέλαι γὰρ ἐφάνησαν ἄφνω ἁρπάσασαι αὐτούς, ἐπέστησαν ἅμα τῇ Μητρὶ καὶ τῷ Υἱῷ, καὶ ἀνεβόων· Χαῖρε θησαυρὲ τοῦ Μάννα τῆς διαθήκης, Χαῖρε Παρθένε, Χριστιανῶν τὸ καύχημα.

Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ Λόγος εἰς τὴν ὑπερένδοξον μεταμόρφωσιν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ

 Λόγος εἰς τὴν ὑπερένδοξον μεταμόρφωσιν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ τοῦ ἐν ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν καὶ μακαριωτάτου μοναχοῦ καὶ πρεσβυτέρου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ

 


Δεῦτε, πανηγυρίσωμεν σήμερον, ὦ φιλόθεον σύστημα.

Δεῦτε, συνεορτάσωμεν σήμερον ταῖς φιλεόρτοις ἄνω δυνάμεσι·
ἥκασι γὰρ ἐνθάδε σὺν ἡμῖν ἑορτάσοντες.
Δεῦτε, ὡς ἐν κυμβάλοις εὐήχοις τοῖς χείλεσιν ἀλαλάξωμεν.
Δεῦτε, σκιρτήσωμεν πνεύματι.

ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

 ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟΝ  ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 

Ἐν τοῖς Προφήταις ἀνήγγειλας ἡμῖν ὁδὸν σωτηρίας, καὶ ἐν Ἀποστόλοις ἔλαμψε, Σωτὴρ ἡμῶν, ἡ χάρις τοῦ Πνεύματός σου· σὺ εἶ Θεὸς πρῶτος, σὺ καὶ μετὰ ταῦτα, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας, σὺ εἶ ὁ Θεὸς ἡμῶν.

Πάντα χορηγεῖ τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον, βρύει προφητείας, ἱερέας τελειοῖ, ἀγραμμάτους σοφίαν ἐδίδαξεν, ἁλιεῖς θεολόγους ἀνέδειξεν, ὅλον συγκροτεῖ τὸν θεσμὸν τῆς Ἐκκλησίας. Ὁμοούσιε καὶ Ὁμόθρονε, τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Υἱῷ, Παράκλητε, δόξα σοι.

Ἀριθμῶν τὸ Ἀνάγνωσμα
Κεφ. ΙΑ', 16

Εἶπε Κύριος πρὸς Μωσῆν· Συνάγαγέ μοι ἑβδομήκοντα ἄνδρας ἀπὸ τῶν πρεσβυτέρων τοῦ λαοῦ, οὓς σὺ αὐτὸς οἶδας, ὅτι οὗτοί εἰσι πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ, καὶ γραμματεῖς αὐτῶν, καὶ ἄξεις αὐτοὺς εἰς τὴν Σκηνὴν τοῦ Μαρτυρίου, καὶ στήσονται ἐκεῖ μετὰ σοῦ. Καὶ καταβήσομαι, καὶ λαλήσω ἐκεῖ μετὰ σοῦ, καὶ ἀφελῶ ἀπὸ τοῦ Πνεύματος τοῦ ἐπὶ σοί, καὶ ἐπιθήσω ἐπ' αὐτούς, καὶ συναντιλήψομαι μετὰ σοῦ τὴν ὁρμὴν τοῦ λαοῦ, καὶ οὐκ οἴσεις αὐτοὺς σὺ μόνος. Καὶ συνήγαγε Μωσῆς ἑβδομήκοντα ἄνδρας ἀπὸ τῶν πρεσβυτέρων τοῦ λαοῦ, καὶ ἔστησεν αὐτοὺς κύκλῳ τῆς Σκηνῆς. Καὶ κατέβη Κύριος ἐν νεφέλῃ, καὶ ἐλάλησε πρὸς Μωσῆν, καὶ παρείλετο ἀπὸ τοῦ Πνεύματος τοῦ ἐπ' αὐτοῦ, καὶ ἐπέθηκεν ἐπὶ τοὺς ἑβδομήκοντα ἄνδρας τοὺς πρεσβυτέρους.

Οι φλωρινοσεραφειμικοί παλαιοημερολογίτες και η καταδίκη αυτών

Οι  φλωρινοσεραφειμικοί  παλαιοημερολογίτες  και η καταδίκη αυτών

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΟΣΕΡΑΦΕΙΜΙΚΩΝ ΟΥΝΙΤΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Κατά τη Σύνοδο της Κωνσταντινουπόλεως του 1724:


«Εκείνοι οπού αποσκιρτήσουσιν από την ευσέβειαν και αφήσουσι μεν τα πάτρια και ορθά της πίστεως ημών δόγματα και τας κοινάς παραδόσεις της Εκκλησίας, περιπέσωσι δε και εξολισθήσωσιν εις νεωτερισμούς ( ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ )και αλλοκότους υπολήψεις και έθη ετερόδοξα και παραχαράξωσι και νοθεύσωσι την της ευσεβείας αλήθειαν,( αγαπολόγοι αντίχριστοι οικουμενιστέ του  νέου  και παλαιού  ημερολογίου ),
οι τοιούτοι ούτε πλέον είναι, ούτε ονομάζονται τη αληθεία Χριστιανοί, αλλ’ ως ετερόδοξοι και νεωτεριστάς εκκόπτοντας και χωρίζοντας της εκκλησιαστικής και χριστιανικής ολομελείας και της ιεράς μάνδρας εκβάλλοντας ως πρόβατα ψωριώντα και μέλη σεσηπότα !

(Mansi, 37, 209).

 

Ο ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΟΡΟΣ -ΘΕΟΤΟΚΟΣ - ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

 Ο ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ  ΟΡΟΣ  -ΘΕΟΤΟΚΟΣ - ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΠΙΣΤΗΝ ΤΩΝ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ


Ω
ς συμπαθής Μήτηρ του Θεού, τους δούλους σου Δέσποινα συμπαθείας αξίωσον, τους εν πίστει τω σω Υιώ βοώντας˙ ο των πατέρων Θεός ευλογητός ει.                 
Άπας ο βίος μου εν ραθυμία πολλή, διήλθε Πάναγνε και νυν προσήγγισα, τω της εξόδου μου καιρώ, και δέδοικα τους εχθρούς μου, μη διασπαράξωσι την ψυχήν μου Πανάμωμε, και της απωλείας με, τω βυθώ παραπέμψωσιν, άλλ’ οίκτειρον τον δούλόν σου Κόρη, και ρύσαί με της τούτων κακώσεως.                                                   Θεοτοκάριον ήχος Γ' 

 Η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,ΚΑΙ Η ΣΑΤ...: Η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,ΚΑΙ Η ΣΑΤΑΝΙΚΗ  ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ .   Η ΓΝΗΣΙ...

Ακριβώς επειδή είσαι αμαρτωλός, έλα εδώ για να γίνεις δίκαιος

 Ακριβώς επειδή είσαι αμαρτωλός, έλα εδώ για να γίνεις δίκαιος

Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος

«Μα είμαι αμαρτωλός», λες

«Και δεν τολμώ ν΄ αντικρίσω τον Άγιο».

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

 ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ 

ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗΝ  ΤΩΝ  ΑΓΙΩΝ  ΠΑΝΤΩΝ - ΕΓΚΩΜΙΟΝ  ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ  ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

Ὁ Οἶκος

Οἱ ἐν πάσῃ τῇ γῇ μαρτυρήσαντες, καὶ ἐν τοῖς οὐρανοῖς μετοικήσαντες, οἱ τὰ πάθη Χριστοῦ μιμησάμενοι, καὶ τὰ πάθη ἡμῶν ἀφαιρούμενοι, ἐνταῦθα σήμερον ἀθροίζονται, πρωτοτόκων δεικνύοντες Ἐκκλησίαν, ὡς τῆς ἄνω τὸν τύπον ἐπέχουσαν, καὶ Χριστῷ ἐκβοῶσαν· Θεός μου εἶ· Σύ με διὰ τῆς Θεοτόκου συντήρησον, πολυέλεε.

ᾨδὴ γ'

Ἦχος πλ. δ΄
Ὁ στερεώσας κατ' ἀρχὰς 
Σὲ τὸν ἀπρόσιτον Θεόν, καὶ Βασιλέα τῆς δόξης, ἐπὶ θρόνου Ἡσαΐας κατεῖδεν, ὑψηλοῦ καὶ Χερουβείμ, καὶ Σεραφεὶμ δοξάζοντα, ἀκαταπαύστοις ὕμνοις, μοναδικόν τρισυπόστατον.

Η ΕΙΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΑΝΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Η ΕΙΣ  ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΑΝΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ  ΧΡΙΣΤΟΥ 
Ὁ προαιώνιος Θεὸς καὶ ἄναρχος, ἥνπερ ἀνείληφε, φύσιν ἀνθρώπειον, θεοποιήσας μυστικῶς, σήμερον ἀνελήφθη. Ἄγγελοι προτρέχοντες, Ἀποστόλοις ἐδείκνυον, τοῦτον πορευόμενον, εἰς οὐρανοὺς μετὰ δόξης πολλῆς, αὐτῷ δὲ προσκυνήσαντες ἔλεγον· Δόξα Θεῷ τῷ ἀναληφθέντι.
Οἱ Ἄγγελοί σου Κύριε, τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγον· Ἀνδρες Γαλιλαῖοι, τί ἑστήκατε βλέποντες εἰς τὸν οὐρανόν; οὗτός ἐστι Χριστὸς ὁ Θεός, ὁ ἀναληφθεὶς ἀφ' ὑμῶν εἰς τὸν οὐρανόν, οὗτος ἐλεύσεται πάλιν, ὃν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτόν, πορευόμενον εἰς οὐρανόν, λατρεύσατε αὐτῷ ἐν ὁσιότητι καὶ δικαιοσύνῃ.

Περί του προαιωνίου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού και τής Εκκλησίας .

 Περί του προαιωνίου Θεού και Σωτήρος  ημών Ιησού  Χριστού και τής Εκκλησίας .


Ὁ μονογενὴς Υἱὸς καὶ Λόγος τοῦ Θεοῦ, ἀθάνατος ὑπάρχων καὶ καταδεξάμενος διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν, σαρκωθῆναι ἐκ τῆς ἁγίας Θεοτόκου καὶ ἀειπαρθένου Μαρίας, ἀτρέπτως ἐνανθρωπήσας σταυρωθείς τε, Χριστὲ ὁ Θεός, θανάτῳ θάνατον πατήσας, εἷς ὢν τῆς ἁγίας Τριάδος, συνδοξαζόμενος τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, σῶσον ἡμᾶς

Αναστάσιμες προτυπώσεις στον Κανόνα του Πάσχα

 Αναστάσιμες προτυπώσεις στον Κανόνα του Πάσχα


Ἀναστάσεως ἡμέρα λαμπρυνθῶμεν Λαοί, Πάσχα Κυρίου, Πάσχα· ἐκ γὰρ θανάτου πρὸς ζωήν, καὶ ἐκ γῆς πρὸς οὐρανόν, Χριστὸς ὁ Θεός, ἡμᾶς διεβίβασεν, ἐπινίκιον ᾄδοντας

Η ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Μ. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ

 Η ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Μ. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ

ΚΑΙ Η ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΣ  ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ  ΑΠΟ ΤΗΝ  ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ Η ΑΛΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ !

Πώς  να  επιβλέψει ο Θεός στην  πατρίδα μας  στην  οικογένεια στον Έλληνα  ,όταν τον αρνήθηκες  και ακολούθησες  προδότες ποιμένες , επισκόπους , γεροντάδες , ψευτοαγίους !! Ψαλμός ΚΕ´, 5: «Ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καί μετά ἀσεβῶν οὐ μή καθίσω».


«αιρετικόν άνθρωπον... παραιτού»

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!Αληθώς Ανέστη εκ του τάφου ο Κύριος !!

                                 ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!Αληθώς Ανέστη  εκ του τάφου  ο Κύριος  !!                                        ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Ἀναστὰς ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τοῦ τάφου καθὼς προεῖπεν,  ἔδωκεν ἡμῖν τὴν αἰώνιον ζωὴν καὶ μέγα ἔλεος.

 Ἀναστάσεως ἡμέρα λαμπρυνθῶμεν Λαοί, Πάσχα Κυρίου, Πάσχα· ἐκ γὰρ θανάτου πρὸς ζωήν, καὶ ἐκ γῆς πρὸς οὐρανόν, Χριστὸς Θεός, ἡμᾶς διεβίβασεν, ἐπινίκιον ᾄδοντας

Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός, οὐρανός τε καὶ γῆ, καὶ τὰ καταχθόνια· ἑορταζέτω γοῦν πᾶσα κτίσις, τὴν Ἔγερσιν Χριστοῦ, ἐν ἐστερέωται.

Σαρκὶ ὑπνώσας ὡς θνητός, Βασιλεὺς καὶ Κύριος, τριήμερος ἐξανέστης, Ἀδὰμ ἐγείρας ἐκ φθορᾶς, καὶ καταργήσας θάνατον, Πάσχα τῆς ἀφθαρσίας, τοῦ κόσμου σωτήριον.

Τη αγία και μεγάλη Τετάρτη της αλειψάσης τον Κύριον μύρω πόρνης γυναικός μνείαν ποιούμεθα

 ΥΠΕΡ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗΝ ΑΓΑΘΕ ΑΝΟΜΗΣΑΣ

Πόρνη προσῆλθέ σοι, μύρα σὺν δάκρυσι, κατακενοῦσά σου ποσὶ Φιλάνθρωπε, καὶ δυσωδίας τῶν κακῶν, λυτροῦται τῇ κελεύσει σου, πνέων δὲ τὴν χάριν σου, μαθητής ὁ ἀχάριστος, ταύτην ἀποβάλλεται, καὶ βορβόρῳ συμφύρεται, φιλαργυρίᾳ ἀπεμπολῶν σε. Δόξα Χριστὲ τῇ εὐσπλαγχνίᾳ σου.