xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΑΓΙΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΦΟΡΟΥ : Η ΤΡΙΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ

ΑΓΙΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΦΟΡΟΥ : Η ΤΡΙΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ 

ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ :ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ ΑΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟΥ

ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ :ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ ΑΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟΥ

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΣΜΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ.

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΣΜΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ.

Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ,ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ,ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ,  ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ 

Ο θάνατος της ψυχής είναι ο χωρισμός από τόν Θεό , κατά των λεγόντων ότι ο Χριστός Ανεστήθη από τον άδη!

Ο θάνατος της ψυχής είναι ο χωρισμός από τόν Θεό , κατά των λεγόντων ότι ο Χριστός Ανεστήθη από τον άδη!

Ομιλία εις τόν Ευαγγελισμόν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου , και κατά τών αθέων οικουμενιστών και τών τέκνων αυτών ,ιουδαίων Χριστομάχων ,Εκκλησιομάχων!

Ομιλία εις τόν Ευαγγελισμόν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου , και κατά τών αθέων οικουμενιστών και τών τέκνων αυτών ,ιουδαίων Χριστομάχων ,Εκκλησιομάχων!

Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ- ΠΑΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ- Το κείμενο αυτό εγράφη στις 19.2.1992 , εσύ φίλε , νεο- ορθόδοξε της κρατικής ελληνικής εκκλησίας , κληρικέ , μοναχέ , λαϊκέ , δεν κατάλαβες ακόμα σε τι παγίδα σε έχουν ρίξει??

Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ- ΠΑΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ- Το κείμενο αυτό εγράφη στις 19.2.1992 , εσύ φίλε , νεο- ορθόδοξε της κρατικής ελληνικής εκκλησίας , κληρικέ , μοναχέ , λαϊκέ , δεν κατάλαβες ακόμα σε τι παγίδα σε έχουν ρίξει??


Ανιχνεύοντας την αλήθεια : παλαιό και νέο ημερολόγιο , ιστορία , προβλήματα και επιπτώσεις στην Ορθόδοξο εκκλησία . Μέρος Δ΄ 1935 - 1960

Ανιχνεύοντας την αλήθεια : παλαιό και νέο ημερολόγιο , ιστορία , προβλήματα και επιπτώσεις στην Ορθόδοξο εκκλησία . Μέρος Δ΄ 1935 - 1960 



Προς Εφεσίους Επιστολή του Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου

Προς Εφεσίους Επιστολή του Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου

ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ Νικηφόρος Θεοτόκης Ἀπὸ τὸ δυσεύρετο βιβλίο του ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΘΕΟΤΟΚΗ «ΛΟΓΟΙ ΕΙΣ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΝ

ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ Νικηφόρος Θεοτόκης
 Ἀπὸ τὸ δυσεύρετο βιβλίο του ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΘΕΟΤΟΚΗ «ΛΟΓΟΙ ΕΙΣ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΝ

Ὅσιος Ἰσαάκ ὁ Σῦρος - Προσευχή τῶν δακρύων

Ὅσιος Ἰσαάκ ὁ Σῦρος - Προσευχή τῶν δακρύων

Προς τους αγαπητούς φίλους και πρώην αδελφούς οι οποίοι ανήκουν στις συνόδους των : Στεφάνου Τσακίρογλου , Κυρίκου Κοντογιάννη , Χρυσοστόμου Τζανή .

Προς τους  αγαπητούς φίλους  και πρώην  αδελφούς  οι οποίοι  ανήκουν  στις  συνόδους  των : Στεφάνου Τσακίρογλου , Κυρίκου Κοντογιάννη , Χρυσοστόμου Τζανή .

ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ: α. Περί Πνευματικής εργασίας β. Ποία ήτον η εργασία των παλαιών Αγίων. γ. Και πως δυνάμεθα και ημείς να κατορθώσωμεν αυτήν. δ .Ότι εκείνος όπου μετανοεί δια τα αμαρτήματά του, δεν ωφελείται τίποτε, ανίσως δεν ζητήση από τον Χριστόν να λάβη, και την ιατρείαν της ασθε­νείας του, δια την οποίαν αμαρτάνει.

ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ:
 α. Περί Πνευματικής εργασίας
β. Ποία ήτον η εργασία των παλαιών Αγίων.
γ. Και πως δυνάμεθα και ημείς να κατορθώσωμεν αυτήν.
δ .Ότι εκείνος όπου μετανοεί δια τα αμαρτήματά του, δεν ωφελείται τίποτε, ανίσως δεν ζητήση από τον Χριστόν να λάβη, και την ιατρείαν της ασθε­νείας του, δια την οποίαν αμαρτάνει.

Ὅσιος Ἰσαάκ ὁ Σῦρος - Προσευχή τῶν δακρύων

Ὅσιος Ἰσαάκ ὁ Σῦρος - Προσευχή τῶν δακρύων

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ


 Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
ΣΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η ενότητα της Εκκλησίας ,Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Η ενότητα της Εκκλησίας ,Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Η ΑΙΡΕΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ο δέ παράνομος Ιούδας ούκ ηβουλήθη συνιέναι....

Η ΑΙΡΕΣΙΣ  ΤΗΣ ΝΕΟΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ.
ο δέ παράνομος Ιούδας ούκ ηβουλήθη συνιέναι....

Λόγος εις την Κοίμησιν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας Του Αγ. Ανδρέου Αρχιεπισκόπου Κρήτης του Ιεροσολυμίτου

Λόγος εις την Κοίμησιν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας
Του  Αγ. Ανδρέου Αρχιεπισκόπου Κρήτης του Ιεροσολυμίτου

Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1924

Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1924
Η Εκκλησία της Ελλάδος  μετά  το σχίσμα του 1924 , και με βάσει  τις αποφάσεις οικουμενικών και  πανορθοδόξων  συνόδων κατέστη σχισματοαιρετική , με αποτέλεσμα να στερηθεί της χάρης των Ιερών Μυστηρίων  της Ιεροσύνης και της Αποστολικής Διαδοχής !!
Όμως ο Πανάγαθος Θεός δεν άφησε  ακυβέρνητο  το μικρό ποίμνιο που παρέμεινε πιστό στις  εντολές της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ , και έκοψε κάθε κοινωνία με τους εκπεσόντες κληρικούς  του ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ .

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΩΝ (ΑΡΧ/ΠΩΝ ) ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ , ΜΑΚΑΡΙΟΥ , Κ.Α.

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ  ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΩΝ <<ΑΡΧ/ΠΩΝ >> ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ , ΜΑΚΑΡΙΟΥ , Κ.Α.

Άγ. Γρηγόριου του Θεολόγου , κατά των συνχρόνων αιρετικών Χριστομάχων και Αγιομάχων Λόγος λα' περί του Αγίου Πνεύματος

Άγ. Γρηγόριου του Θεολόγου , κατά των συνχρόνων αιρετικών Χριστομάχων και Αγιομάχων
 Λόγος λα' περί του Αγίου Πνεύματος

Ἐγκώμιον εἰς τὴν Παναγίαν Θεοτόκον Τοῦ ἐν ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Ἐπιφανίου Κύπρου ἐπισκόπου πόλεως Κωνσταντίας, τῆς Κυπριωνήσου

Ἐγκώμιον εἰς τὴν Παναγίαν Θεοτόκον
Τοῦ ἐν ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Ἐπιφανίου Κύπρου
ἐπισκόπου πόλεως Κωνσταντίας, τῆς Κυπριωνήσου

Η λιτή τροφή είναι μητέρα της υγείας! (Αγ. Ι. Χρυσοστόμου)

Η λιτή τροφή είναι μητέρα της υγείας! (Αγ. Ι. Χρυσοστόμου)

Αι παλινωδίαι των φλωριναίων ουνιτών παλαιοημερολογητών! Ο οικουμενισμός δεν ήρθε μόνος στην πατρίδα μας !!

Αι παλινωδίαι των φλωριναίων ουνιτών παλαιοημερολογητών!
 Ο οικουμενισμός  δεν  ήρθε  μόνος στην  πατρίδα  μας !! 

Η αίρεσης της νεο- εικονομαχιας . Ο οικουμενισμός δεν ήρθε μόνος στην πατρίδα μας !!

Η αίρεσης της νεο- εικονομαχιας . Ο οικουμενισμός  δεν  ήρθε  μόνος στην  πατρίδα  μας !! 
Ο οικουμενισμός  δεν  ήρθε  μόνος στην  πατρίδα  μας !! Έφερε  και επέβαλε  στους  Έλληνες  εκτός  από την αναθεματισμένη  αλλαγή  του ημερολογίου και  την αναβίωση  καταδικασμένων και  βδελυρών παλαιών αιρέσεων , τις οποίες  εκτός από την εκ πεσούσα  και στερημένης κάθε θείας  χάριτος  κρατική  εκκλησία  του νέου ημερολογίου , δυστυχώς τις αποδέχθηκαν και ορισμένοι παλαιοημερολογίτες !!  Αι  αιρέσεις  αυτές  είναι  οι εξής :

1924 -1937 Ο οικουμενισμός δεν ήρθε μόνος στην πατρίδα μας !!

1924 -1937 Ο οικουμενισμός  δεν  ήρθε  μόνος στην  πατρίδα  μας !! 
Ο οικουμενισμός  δεν  ήρθε  μόνος στην  πατρίδα  μας !! Έφερε  και επέβαλε  στους  Έλληνες  εκτός  από την αναθεματισμένη  αλλαγή  του ημερολογίου και  την αναβίωση  καταδικασμένων και  βδελυρών παλαιών αιρέσεων , τις οποίες  εκτός από την εκ πεσούσα  και στερημένης κάθε θείας  χάριτος  κρατική  εκκλησία  του νέου ημερολογίου , δυστυχώς τις αποδέχθηκαν και ορισμένοι παλαιοημερολογίτες !!  Αι  αιρέσεις  αυτές  είναι  οι εξής :

Η περί της θεότητος του Ιησού Χριστού διδασκαλία των Αποστολικών Πατέρων ,κατά τών αιρετικών Χριστομάχων , και εικονομάχων

Η περί της θεότητος του Ιησού Χριστού διδασκαλία των Αποστολικών Πατέρων,
κατά τών αιρετικών Χριστομάχων , και εικονομάχων

Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟΣ π. ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΟΜΠΡΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ.

Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟΣ π. ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΟΜΠΡΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ. 
Ο αείμνηστος π. Ευγένιος Τόμπρος ως γνήσιος Ορθόδοξος κληρικός μετά την επιβολή στην εκκλησία της Ελλάδος του αναθεματισμένου νέου ημερολογίου , απετειχίστη από τον νεοημερολογήτη επίσκοπο του μητροπολίτη Κερκύρας , αλλά δέν έμεινε εκέι , ως κάνουν οι σημερινοί αποτειχισμένοι κληρικοί νεοημερολογήται, αλλά αφού έψαξε και ερεύνησε , εγνωρίσθη μετά του Αγίου Πατρός  Ματθαίου Καρπαθάκη και εγένετο μέλλος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας δια των προβλεπομένων υπό των Ιερών Κανόνων πράξεων , διά τον λόγον αυτόν εδέχθη και δέχεται ακόμη από των ουνιτών του παλαιοημερολογητισμού Φλωρινέων δεκατριμεριτών πλήθος συκοφαντιών περί του πιστεύω του και του ρόλου του στον αγώνα της ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .


Πατριαρχικὸς ἀφορισμὸς τῶν ὀπαδῶν τοῦ φιλιόκβε

Πατριαρχικὸς ἀφορισμὸς τῶν ὀπαδῶν τοῦ φιλιόκβε

Εἰσαγωγικά

Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ

Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ
 ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Ι. ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗ, Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
      

Αισθάνομαι αποτυχημένος Επίσκοπος" λες, σεβασμιώτατε Γόρτυνος, αλλά αναφέρεις ...λάθος σημείο!!!

Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση: "Αισθάνομαι αποτυχημένος Επίσκοπος" λες, σεβασμιώτατε Γόρτυνος, αλλά αναφέρεις ...λάθος σημείο!!!

Στερείστε της αποστολικής διαδοχής και των μυστηρίων αγαπητέ γέροντα επίσκοπε , διότι από το 1948 είστε επίσημα μέλος ως εκκλησία της παναιρέσεως του οικουμενισμού !! εάν δεν το ομολογήσετε μετανοήσετε δι’αυτό το έγκλημα θα δώσετε φοβερό λόγο στον θεό διότι σφετερίζεστε εσείς και οι όμοιοι σας <<συν επίσκοποι>> τον τίτλο του ορθοδόξου επισκόπου και οδηγείται τον αδιάφορο λαό στην απώλεια της κολάσεως λόγο της παναιρέσεως που ανήκετέ ως εκκλησία !!!!!

Είναι η εκκλησία της Ελλάδος και τα πατριαρχεία Εκκλησία Χριστού ?? Όχι δεν είναι !!!! είναι εκκλησία του αντίχριστου οικουμενισμού !!! Διότι ανήκουν από το 1948 στην σατανική εταιρία του παγκοσμίου συμβουλίου των εκκλησιών!!

Είναι η  εκκλησία της  Ελλάδος  και τα πατριαρχεία  Εκκλησία  Χριστού ??
Όχι  δεν είναι !!!! είναι  εκκλησία  του  αντίχριστου  οικουμενισμού  !!!
Διότι  ανήκουν από το 1948  στην σατανική  εταιρία  του  παγκοσμίου  συμβουλίου  των  εκκλησιών!!
Αυτός είναι και ο λόγος που οι διάφοροι  λεγόμενοι  αντι-οικουμενιστές κληρικοί και λαϊκοί  , ενώ καταγγέλλουν με  χαρτοπόλεμο και  αποτοιχίσεις τον οικουμενισμό παραμένουν σε αυτόν , διότι  δεν μπορούν –δεν θέλουν να ομολογήσουν στον  λαό την αλήθεια η οποία είναι η εξής :

Λόγοι περί Θείας κρίσεως

Λόγοι περί Θείας κρίσεως

Αναίρεσις των αιρετικών θέσεων των αποτειχισμένων νεοημερολογιτών και παλαιοημερολογιτών. Η μετάδοσις της Αποστολικής Διαδοχής κατά την περίοδον της Αποτειχίσεως και η θεώρισις των τελεσιουργηθέντων υπό των αιρετικών.

Αναίρεσις των αιρετικών θέσεων των αποτειχισμένων νεοημερολογιτών και παλαιοημερολογιτών.
Η μετάδοσις της Αποστολικής Διαδοχής κατά την περίοδον της Αποτειχίσεως και η θεώρισις των τελεσιουργηθέντων υπό των αιρετικών.
 Απάντησις εις το νέον βιβλίον του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά περί του 15ου Ιερού Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου και περί Ημερολογίου. (Ὑπό Ἰωσήφ Μοναχοῦ, Ἅγιον Ὄρος, 2012).

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ


 Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
ΣΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ
Πρεσβύτερος Ιωάννης Reeves

ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ: Κύριος υπερηφάνοις αντιτάσσεται , ταπεινοίς δέ δίδωσι χάριν . Παροιμ. Σολομ. Γ' 34

ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ  ΙΔΙΩΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΘΕΡΑΠΕΙΑ: Κύριος υπερηφάνοις αντιτάσσεται , ταπεινοίς δέ  δίδωσι χάριν . Παροιμ. Σολομ. Γ' 34

ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΙΑΣ

ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΙΑΣ


ΤΟ ΑΝΑΡΧΟΝ ΕΞ ΑΝΑΡΧΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΝ , ΑΝΑΛΟΙΩΤΟΝ ΚΑΙ ΑΤΡΕΠΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ . ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ.

ΤΟ  ΑΝΑΡΧΟΝ ΕΞ  ΑΝΑΡΧΟΥ ΠΑΤΡΟΣ  ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΝ , ΑΝΑΛΟΙΩΤΟΝ  ΚΑΙ ΑΤΡΕΠΤΟΝ  ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ . ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ.

8 τῇ γὰρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διὰ τῆς πίστεως· καὶ τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, 9 οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. Εφεσίους β’ 8-10 Η αιρετική συνέλευση των οικουμενιστών στην Κρήτη , ως αποτέλεσμα της αποσχίσεως της Ελληνικής Εκκλησίας από την Εκκλησία του Θεού , οι λεγόμενοι αντιοικουμενιστές , η ιστορία του οικουμενισμού ! Και πως ο πανάγαθος Θεός διαφύλαξε την Εκκλησία του ,και διέσωσε έως σήμερα την Αποστολική Πίστη και Διαδοχή της ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ!

8 τῇ γὰρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διὰ τῆς πίστεως· καὶ τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, 9 οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. Εφεσίους β’ 8-10
Η αιρετική συνέλευση  των οικουμενιστών  στην  Κρήτη , ως αποτέλεσμα της αποσχίσεως  της Ελληνικής Εκκλησίας από την Εκκλησία του Θεού

Η άλωση της ορθοδοξίας και του ελληνισμού δεν έγινε σήμερα ,αλλά ξεκίνησε πολύ παλαιότερα , η αποστασία δε των Ελλήνων από τον Θεό οδήγησε την πατρίδα μας στην σύγχρονη σκλαβιά που βιώνουμε σήμερα ! Η υποδούλωση της Ελλάδος στους Βαυαρούς και στην εβραίο μασονική Ε.Ο.Κ. και ο Θεοσεβής κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας !

Η άλωση  της ορθοδοξίας  και του ελληνισμού  δεν έγινε σήμερα ,αλλά ξεκίνησε πολύ παλαιότερα , η αποστασία δε των Ελλήνων  από τον Θεό οδήγησε την πατρίδα μας στην σύγχρονη σκλαβιά που βιώνουμε σήμερα !
Η  υποδούλωση  της  Ελλάδος στους Βαυαρούς και στην εβραίο μασονική  Ε.Ο.Κ. και ο Θεοσεβής  κυβερνήτης Ιωάννης  Καποδίστριας !

Ἐγκώμιο στούς Ἁγίους Πάντες, πού μαρτύρησαν σ᾽ ὅλο τόν κόσμο ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

Ἐγκώμιο στούς Ἁγίους Πάντες,
πού μαρτύρησαν σ᾽ ὅλο τόν κόσμο 
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ , ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΤΕΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ!!

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ : ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ , ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΤΕΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ!!

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά : περὶ ἐκπορεύσεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος

  Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά :  περὶ ἐκπορεύσεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος

Πάλιν ὁ δεινός καί ἀρχέκακος ὄφις, τήν ἑαυτοῦ κεφαλήν καθ᾿ ἡμῶν διαιρών, ὑποψιθυρίζει τά τῆς ἀληθείας ἀντίθετα.
Μᾶλλον δέ τήν μέν κεφαλήν τῷ τοῦ Χριστοῦ σταυρῷ συντριβείς, τῶν δέ κατά γενεάς πειθομένων ταῖς ἀπολουμέναις ὑποθήκαις αὐτοῦ κεφαλήν ἑαυτοῦ ποιούμενος ἕκαστον καί οὕτω πολλάς ἀντί μιᾶς κατά τήν ὕδραν ἀναδούς κεφαλάς, δι᾿ αὐτῶν ἀδικίαν εἰς τό ὕψος λαλῶν οὐκ ἀνίησιν.
Οὕτως Ἀρείους, οὕτως Ἀπολιναρίους, οὕτως Εὐνομίους καί Μακεδονίους, οὕτω πλείστους ἑτέρους προσαρμοσάμενος τῷ αὐτοῦ προσφύντας ὁλκῷ, διά τῆς ἐκείνων γλώττης τόν οἰκεῖον κατά τῆς ἱερᾶς Ἐκκλησίας ἐπαφῆκεν ἰόν, ἀντ᾿ ὀδόντων ἰδίων τοῖς ἐκείνων λόγοις χρησάμενος καί περιπείρας τούτους τῇ τῆς εὐσεβείας ἀρχῇ, οἷόν τινι ρίζῃ νεαρῶς καλόν τεθηλότος φυτοῦ καί καρποῖς ὡραιοτάτοις βρίθοντος, οὐ μήν τούτῳ καί λυμήνασθαι ἴσχυσε·

Για την συνείδηση (Αββά Δωροθέου)

Για την συνείδηση (Αββά Δωροθέου)                        
'Όταν ό Θεός δηµιούργησε τόν ανθρωπο, 'έβαλε µέσα του ένα θείο σπέρµα, σάν ενα είδος λογισµοϋ πιό θερµού και φωτεινοϋ, νά εχει τή θέση της σπίθας, γιά νά φωτίζει τό νου και νά του δείχνει νά ξεχωρίζει τό καλό από τό κακό'. Αυτό ονοµά­ζεται συνείδηση, και είναι ό φυσικόο νόµοι; ('Ιωαv. Χρυσ. Ρ. G. 49, 131-133). Αύτό είναι τά πηγάδια πού άνοιγε ό 'Ιακώβ, όπως άκριβώς είπαν οι Πατέρες, και τά παράχωναν οι Φιλισταϊοι (Γεν. 26, 15). Μ' αυτό τό νόµο, δηλαδή µέ τή συνεί­δηση, συµµορφώ­θηκαν οι Πατριάρχες και ολοι οι άγιοι πού εζησαν πρίν από τό γραπτό νόµο και εύαρέστηοσν στό Θεό. 'Επειδή όμως αυτή παραχώθηκε και καταπατήθηκε από τούς ανθρώπους µέ την προοδευτική εξάπλωση της αμαρτιας, χρειαστήκαµε το γραπτό νόµο, χρειαστήκαµε τούς Αγίους Προφή­τες,

ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΥΜΑΣ !! Η ΕΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΥΜΩΝ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ!!

ΑΓΙΑ  ΤΡΙΑΣ Ο ΘΕΟΣ  ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ !!
Η  ΕΙΚΩΝ ΤΗΣ  ΑΓΙΑΣ  ΤΡΙΑΔΟΣ  ΩΣ  ΣΥΜΒΟΛΟΝ  ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΓΩΝΟΣ  ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  Γ.Ο.Χ.  ΕΛΛΑΔΟΣ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΥΜΩΝ  ΜΑΤΘΑΙΟΥ  ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ!!



Η ΑΓΙΑ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ Η ΦΑΝΕΡΩΣΙΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Η ΑΓΙΑ  ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ
Η ΦΑΝΕΡΩΣΙΣ  ΚΑΙ  Η  ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ  ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ


1948 : ΕΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !! ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ, ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕ ΓΝΗΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ!! ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΣ ΤΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΟ ΣΕΡΑΦΕΙΜΗΚΩΝ

1948 : ΕΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !! 
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ,  ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕ ΓΝΗΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ!! ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΣ ΤΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΟ ΣΕΡΑΦΕΙΜΗΚΩΝ 


ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ??

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ??

Η αίρεσις της νέο- εικονομαχίας στον χώρο των Γ.Ο.Χ. ( Ματθαϊκών ) είναι ένα υπαρκτό γεγονός , και η πραγματική αιτία του σχίσματος του 1995 ,και η αποβολή εκ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ των νέο – εικονομάχων

Η αίρεσις της νέο- εικονομαχίας στον χώρο των Γ.Ο.Χ. ( Ματθαϊκών ) είναι ένα υπαρκτό γεγονός , και  η πραγματική αιτία  του σχίσματος  του 1995 ,και η αποβολή εκ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ των νέο – εικονομάχων 
Απόδειξις τούτου είναι το κατωτέρω βιβλίον   {Μητροπολίτου  των  Γ.Ο.Χ. Πειραιώς και νήσων ΝΙΚΟΛΑΟΥ . Προσκυνούμεν  Πατέρα , Υιό και Άγιον Πνεύμα Τριάδα Ομοούσιον  και αχώριστον . ΠΕΡΙ Προσκυνήσεως των Αγίων και ιερών Εικόνων και των βλασφημούντων αυτάς. Α’ έκδοσης 1993 } , το οποίον είχεν  εκδόσει ο τότε Πειραιώς Νικόλαος το έτος  1993 , περί της ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ. Το εν λόγω βιβλίον  μάλιστα το είχαν  προλογίσει  ,ο τότε  αρχιεπίσκ. Ανδρέας (……εδόθη απάντησης εις όσα  βλάσφημα και αντορθόδοξα έχουν διατυπωθεί κατά συγκεκριμένων εικόνων…… )και ο ιερομ. Κήρυκος Κοντογιάννης(…..επ’ αυτής  της ιστορικής εγκυκλίου εμμένομεν και ημείς καταδικάζοντες τα  αντορθόδοξα φρονήματα περί μη προσκυνήσεως συγκεκριμένων εικόνων…  ).   

Εν όψι της οικουμενιστικής συνόδου στήν νήσο Κρήτη Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ : Ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἡμερολογίου τό 1924, διέσπασε τήν λειτουργική ἑνότητα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν

Εν όψι της οικουμενιστικής συνόδου στήν νήσο Κρήτη 
Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ : Ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἡμερολογίου τό 1924, διέσπασε τήν λειτουργική ἑνότητα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν
Ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἡμερολογίου τό 1924 ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο καί τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἦταν μονομερής καί πραξικοπηματική ἐνέργεια, γιατί δέν ἔγινε μέ πανορθόδοξη ἀπόφαση. Διέσπασε τήν λειτουργική ἑνότητα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν καί προκάλεσε σχίσματα καί διαιρέσεις μεταξύ τῶν πιστῶν. Στήν ἀλλαγή συνήργησαν καί ὤθησαν ἑτερόδοξες «ὁμολογίες» καί μυστικές ἑταιρεῖες, μέσῳ τοῦ Πατριάρχου Μελετίου Μεταξάκη.

Η Ουνία στον χώρο των Γ.Ο.Χ. Μετά τόν θάνατο του πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη , και οι ψεύδο- χειροτονίες από τους εν τή πράξη οικουμενιστάς , τους κοινωνούντας με τους Παπικούς και Νεοημερολογήτας , Ρώσους της λεγόμενης ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ !

Η   Ουνία  στον χώρο των Γ.Ο.Χ. Μετά τόν θάνατο του πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη , και οι ψεύδο- χειροτονίες από τους εν τή πράξη οικουμενιστάς , τους κοινωνούντας  με τους Παπικούς και Νεοημερολογήτας , Ρώσους της λεγόμενης ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ! Οι οποίοι άν και αναθεμάτισαν τόν οικουμενισμό ποτέ δέν έπαψαν να κοινωνούν με τους οικουμενιστάς , όπως κάνουν και οι σημερινοί  <<αντι - οικουμενιστές >> νεοημερολογήτες , Μητρ. Πειραιώς , π. Μεταλληνός , π. Ζήσης . κ.π. άλλοι!





Έχεις όσα λένε οι μακαρισμοί του Χριστού;

Έχεις όσα λένε οι μακαρισμοί του Χριστού;


Ο Χριστός και Θεός μας φωνάζει καθημερινά ολοκάθαρα διά του ευαγγελίου του, «μακάριοι είναι οι πτωχοί στο φρόνημα, διότι δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών».
Ακούγοντας λοιπόν εμείς αυτό οφείλουμε να προσέχουμε και να εξετάζουμε με ακρίβεια τους εαυτούς μας, αν είμαστε πραγματικά τέτοιοι πτωχοί, ώστε να είναι και δική μας η βασιλεία των ουρανών τόσο, ώστε να έχουμε με συναίσθηση της ψυχής σίγουρη την κτήση αυτής και τόσο να κατέχουμε τον πλούτο της, ώστε να αι­σθανόμαστε αδίστακτα ότι υπάρχουμε μέσα σ’ αυτήν και να ευφραινόμαστε εντρυφώντας με τα εκεί καλά. Διότι ο Κύριος είπε ότι αυτή βρίσκεται μέσα μας.
Σημεία και απόδειξη ότι αυτή βρίσκεται μέσα σε κάποιον, είναι ότι αυτός δεν επιθυμεί κανένα από τα ορώμενα και φθειρόμενα, εννοώ δηλαδή τα πράγματα και τα τερπνά του κόσμου αυτού, ούτε πλούτο,
ούτε δόξα, ούτε τρυφή,

Συμβολισμοί στην Θεία Λειτουργία (αγ. Μάξιμου του Ομολογητή)

Συμβολισμοί στην Θεία Λειτουργία (αγ. Μάξιμου του Ομολογητή)


Η Θεία Λειτουργία είναι τύπος της διαχρονικής Θείας Λειτουργίας που τελείται στον ουράνιο κόσμο και περιγράφεται μερικώς στο ιερό λειτουργικό βιβλίο της Αποκαλύψεως του αγίου Ιωάννου του θεολόγου. Ο τύπος που τελείται σήμερα από την Εκκλησία δια χειρών των ειδικών ιερέων, εμπεριέχει πλήθος από συμβολισμούς τους οποίους οφείλει να ξέρει ο πιστός ώστε όχι απλά να παρακολουθεί αλλά να μετέχει.

Είναι οι πατέρες της Εκκλησίας θεόπνευστοι;

Είναι οι πατέρες της Εκκλησίας θεόπνευστοι;
Οι διάδοχοι των Αγίων Αποστόλων ονομάσθηκαν Πατέρες και μάλιστα Αποστολικοί Πατέρες, και οι διάδοχοι των τελευταίων είναι εκείνοι που χαρακτηρίσθηκαν Πατέρες της Εκκλησίας. Ουσιαστικά, οι Πατέρες είναι η γέφυρα που ενώνει την Αποστολική εποχή με κάθε εκκλησιαστική εποχή, γι’ αυτό, και όπως λέγεται, η Εκκλησία είναι Αποστολική, επειδή είναι πατερική.
Οι Πατέρες δεν είναι απλώς οι μεγάλοι επιστήμονες που γνώρισαν την ανθρώπινη γνώση και σοφία, αλλά εκείνοι που έλαβαν το άγιον Πνεύμα, είχαν μεθέξει της θεοποιού ενεργείας του Θεού, απέκτησαν την υπαρξιακή γνώση του Θεού και την διατύπωσαν, με τα ιδιαίτερα χαρίσματα και την παιδεία που είχαν.
Ποτέ οι πατέρες της Εκκλησίας δε θεωρούνται θεόπνευστοι, με την ειδική έννοια του όρου. Στις ιδιαίτερες περιπτώσεις θεοπνευστίας, όπου "υπό Πνεύματος Αγίου φερόμενοι ελάλησαν [Άγιοι] από Θεού άνθρωποι", αυτοί είναι οι ιεροί συγγραφείς των κειμένων της Αγίας Γραφής ή, ειδικότερα, στη νέα οικονομία, αυτοί οι θεόπνευστοι άνθρωποι παρέδωσαν τις θείες αλήθειες μέσα στην Εκκλησία. Αναμφίβολα οι Απόστολοι, είτε παρέδιδαν προφορικά δια ζώσης τη θεία αποκάλυψη είτε "δι’ επιστολών", ενεργούσαν κατ' έμπνευση του Αγίου Πνεύματος.

«Ου γαρ θελήματι ανθρώπου ηνέχθη ποτέ προφητεία, αλλ’ υπό Πνεύματος Αγίου φερόμενοι ελάλησαν [Άγιοι] από Θεού άνθρωποι»101.

ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;

ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;

 ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο και του έδωσε τη δυνατότητα της κοινωνίας με το Δημιουργό μέσω της άκτιστης θείας χάρης, δηλαδή μέσω της ζωοποιού ενέργειας του Αγίου Πνεύματος.
Σ' αυτό το περιβάλλον της θείας αγάπης ο άνθρωπος είχε τη δυνατότητα να καλλιεργήσει την κοινωνία, αναπτύσσοντας ελεύθερη και ανιδιοτελή αγάπη προς τον Θεό και τον πλησίον. Επομένως ο ίδιος ο άνθρωπος έπρεπε να φθάσει στην τελειότητα, μένοντας ελεύθερα στο περιβάλλον του Θεού, έχοντας όμως πάντοτε τη δυνατότητα και να την αρνηθεί.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟ-ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ Γ.Ο.Χ. ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ !!!!!

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟ-ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ Γ.Ο.Χ.  ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ !!!!!


ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΑΓΑΠΗΣ

ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΑΓΑΠΗΣ

 Η αγάπη ειναι μιά αγαθή διάθεση της ψυχης, η οποία τήν κάνει νά μήν προτιμα κανένα από τά οντα περισσότερο από τή γνώση του Θεου. Ειναι ομως αδύνατο νά φτάσει ν΄ αποκτήσει σταθερά αυτή τήν αγάπη οποιος εχει κάποια εμπαθή κλίση σέ κάτι από τά γήινα.

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ,καί κατά των αρνουμένων τήν Θεϊκήν Κεφαλήν της Εκκλησίας .

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ,καί κατά των αρνουμένων τήν Θεϊκήν Κεφαλήν της Εκκλησίας .


Περί της αιρέσεως της Νεο-εικονομαχείας στούς Γ.Ο.Χ. και περί του δήθεν σχεδίου ανατροπής του τότε αρχιεπισκόπου Ανδρέου . πρακτικά ιεράς συνόδου .

Περί της αιρέσεως της Νεο-εικονομαχείας στούς Γ.Ο.Χ. και περί του δήθεν σχεδίου ανατροπής του τότε αρχιεπισκόπου Ανδρέου . πρακτικά ιεράς συνόδου .



"Λόγος περί δόγματος και καταστάσεως επισκόπων" (Λόγος Κ΄) Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος:

"Λόγος περί δόγματος και καταστάσεως επισκόπων" (Λόγος Κ΄)
Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος:
1. Όταν βλέπω την φλυαρίαν της εποχής μας και τους σοφούς που αναδεικνύονται εντός μιας ημέρας και τους αυτοχειροτονήτους θεολόγους, οι οποίοι μόνον επειδή θέλουν να είνε σοφοί, νομίζουν και ότι είνε, τότε ποθώ την ανωτάτην φιλοσοφίαν και αναζητώ την πλέον απόμακρον έρημον, καθώς λέγει ο Ιερεμίας, και θέλω να συζητήσω συγκεντρωμένος με τον εαυτόν μου.
Διότι τίποτε άλλο δεν θεωρώ τόσον σπουδαίον, όσον το να κλείσω τας αισθήσεις, να ευρεθώ έξω από την σάρκα και τον κόσμον, να μη έχω επαφήν με τίποτε το ανθρώπινον, εκτός από τα απολύτως αναγκαία, και τα συζητώ με τον εαυτόν μου και τον Θεόν, να ζω υπεράνω των ορατών πραγμάτων και να κρατώ συνεχώς μέσα μου διαυγείς τας θείας ενοράσεις, αμιγείς από τα γήινα και παραπλανητικά είδωλα, σαν ένας ακηλίδωτος καθρέπτης του Θεού και των θείων, καθρέπτης που και είμαι και συνεχώς γίνομαι,

Η δημιουργία του ανθρώπου κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση Θεού

Η δημιουργία του ανθρώπου
κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση Θεού

Ο άνθρωπος είναι το τελειότερο δημιούργημα του Θεού, που έγινε την έκτη ημέρα της δημιουργίας, κατά την διήγηση του θεόπτου Μωυσέως.
Είναι η περίληψη όλης της δημιουργίας, γιατί αποτελείται από ψυχή και σώμα και έχει και το νοερό, που συγγενεύει με τους αγγέλους, και το αισθητό που συνδέεται με την κτίση. Συγχρόνως, ο πρώτος άνθρωπος είχε και στα δύο στοιχεία την Χάρη και ενέργεια του Θεού, δηλαδή το πνεύμα. Αυτή η δισύνθετη ύπαρξη του ανθρώπου, πέραν του ότι είναι αποκαλυπτική αλήθεια που δόθηκε από τον Θεό, δια του Μωυσέως και δια του Χριστού, συγχρόνως είναι και προσωπική εμπειρία του θεουμένου ανθρώπου.
Η διήγηση του βιβλίου της Γενέσεως μας περιγράφει τον τρόπο δημιουργίας του ανθρώπου, αλλά ακόμη και πριν γραφή το βιβλίο από τον θεόπτη Μωυσή, οι θεόπτες γνώριζαν ότι ο άνθρωπος αποτελείται από ψυχή και σώμα. Για το σώμα είχαν και έχουν την επιβεβαίωση των αισθήσεων και της υπάρξεώς του σε ιδιαίτερο χώρο και χρόνο, αλλά για την ύπαρξη της ψυχής απέκτησαν την βεβαιότητα με την γνώση του εαυτού τους εν Χάριτι. Αισθάνονταν την κίνηση της ψυχής που ενεργοποιούσε τις δυνάμεις του σώματος, είχαν εμπειρία της ενέργειας του νου στην καρδιά, γνώριζαν εκ πείρας την έλευση του Αγίου Πνεύματος μέσα στην ψυχή, αλλά και την άρση της ενεργείας του Θεού από την ψυχή, οπότε η ίδια βιώνει τον πνευματικό θάνατο.