xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .

  Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .

 Δια την απόστασίαν εκ της Ορθοδόξου Πίστεως και την ζωώδη και κτηνώδη ζωή των ανθρώπων εκ των αμαρτιών .


Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα κὰν προφητεύη κὰν παρθενεύη κὰν σημεῖα ποιῆ, λύκος σοὶ φαινέσθω ἐν δορᾷ προβάτου, φθορὰν προβάτων κατεργαζόμενος. Ἀγ.Ἰγνάτιος

Μὴ πείθεσθε Μονάζουσιν μηδὲ τοῖς Πρεσβυτέροις, ἐφ’ οἷς ἀνόμως λέγουσι κακίστως εἰσηγοῦνται, καὶ τὶ φημὶ Μονάζουσι καὶ τὶ τοῖς πρεσβυτέροις; Μηδ’ Ἐπισκόποις εἴκετε τὰ μὴ λυσιτελοῦντα, πράττειν καὶ λέγειν καὶ φρονεῖν δολίως παραινοῦσιν. Ἀγ. Μελετίου Ὁμολ

Ο Θεός έσκυψεν από τον ουρανόν, δια να ίδη τους υιούς των ανθρώπων· εάν υπάρχη κανείς μεταξύ αυτών, που να έχη σύνεσιν και γνώσιν Θεού η να αναζητή και να προσεύχεται προς τον Θεόν. Είδεν ότι όλοι έχουν παρεκκλίνει από την ορθήν οδόν. Εγιναν διεφθαρμένοι και αχρείοι. Δεν υπάρχει κανείς, που να ζητή το αγαθόν, δεν υπάρχει ούτε ενας. Ψαλ. 52,3-4 

Η Προς Διόγνητον επιστολή.

Η Προς Διόγνητον επιστολή. Ένα αριστούργημα γιά τήν πίστη και το ήθος τών πρώτων χριστιανών .

Η Προς Διόγνητον Επιστολή είναι μια άγνωστης προελεύσεως απολογητική επιστολή του 2ου αιώνα. Αποτελεί ένα σύντομο κείμενο που συνήθως χαρακτηρίζεται ως επιστολή,. Η πραγματεία αυτή, παρά την αποσιώπησή της μέσα από τις ιστορικές πηγές, αποτελεί μία σημαντική χριστιανική μαρτυρία, η οποία απευθύνεται προς κάποιο Διόγνητο, υποτιθέμενο ή τουλάχιστον άγνωστο προς εμάς και χαρακτηρίζεται ως λογοτεχνικός αδάμαντας.

Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων

 Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων και άθεων αιρετικών και περί σημείων της συντέλειας του αιώνος τούτου. Ειπώθηκε καθώς αυτός ετοιμαζόταν να εκδημήσει από του σώματος.


καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ.               ( αιρετικοί οικουμενιστές προτεστάντες ,προφητολόγοι κληρικοί του  νέου και παλαιού  ημερολογίου κ.α. )

πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι. μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος. ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων…..καὶ πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι πολλούς, καὶ διὰ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Ματθ. 24,5-12

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ Συνήθειαν ἔχουν οἱ βασιλείς, εὐλογημένοι Χριστιανοί, ὅταν μέλλωσι νὰ ὑπάγωσιν εἰς πό...

Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων

Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων 

Η ανωτέρα των ουρανίων νοών, η πάντων δεσπόζουσα των ποιημάτων άχραντε, συ γενού, προστάτις μου εν ώρα δίκης φρικτής Θεογεννήτορ.
Δια παντός σοι εκ βάθους μου της ψυχής, κραυγάζω Θεόνυμφε και επικαλούμαί σε˙ μη ουν απορρίψης με, από προσώπου του σου κατησχυμένον.
Ελέησόν με ελέησόν με αγνή, βοώ σοι συν δάκρυσιν αεί και προσπίπτω σοι˙ των παραπτωμάτων μου, λαβείν την άφεσιν, δυσώπει προ του τέλους.
Η θεία πύλη του βασιλέως Χριστού, δι’ ης διήλθε, και κόσμω πεφανέρωται˙ πύλας μοι διάνοιξον, της κατανύξεως αγνή και μετανοίας.

ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ

 ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ  ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ


Ἀγ.Ἰωάν.Χρυσ. Οὐδὲν ὠφελεῖ βίος ὁρθὸς δογμάτων διεστραμένων. Οὐδὲν ὄφελος πολιτείας ἀρίστης πίστεως οὐκ οὔσης ὑγιοῦς. Καὶ γὰρ ἀσελγείας ἁπάσης, ἡ τῶν αἰρετικῶν σωφροσύνη χείρων ἐστιν. 

Ἀγ.Ἰωάν.Χρύσ. Εἶναι βαρὺ καὶ φοβερὸ νὰ διαστρέψει κανεὶς τὸ λόγο τοῦ ζωντανοῦ Θεοῦ, τοῦ Κυρίου τοῦ Θεοῦ μας.  Π.Ἄνθ.Ἄγ.Ι.Χρυσοστ.Α-399

Μεγ.Βασιλείου. Ἡ σχισματοαίρεσις τελεία αἵρεσις εστί.

Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ

 Ο ΑΟΡΑΤΟΣ  ΑΓΓΕΛΙΚΟΣ  ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ  ΟΥΡΑΝΙΩΝ  ΔΥΝΑΜΕΩΝ  ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ

Τῷ ἀΰλω θρόνῳ περικυκλοῦντες, νοεραὶ οὐσίαι θεῖοι Ἀσώματοι, τὴν τρισάγιον ᾠδήν, τῷ πρύτανι Θεῷ, φλογεροῖς τοῖς χείλεσιν ᾄδετε, Ἅγιος ὁ Θεός, ὁ Πατὴρ ὁ ἄναρχος, Ἅγιος ἰσχυρός, ὁ Υἱὸς ὁ συνάναρχος, Ἅγιος ἀθάνατος, τὸ ὁμοούσιον Πνεῦμα, τὸ σὺν Πατρὶ καὶ Υἱῷ συνδοξαζόμενον.

ΟΠΤΑΣΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΝΗΦΩΝΟΣ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΩΝ.

 ΟΠΤΑΣΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΝΗΦΩΝΟΣ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΩΝ.

Μιά βραδιά, ὁ Ἅγιος Νήφων, ἀφοῦ τελείωσε τὴν καθιερωμένη νυχτερινή του προσευχή, ξάπλωσε νά κοιμηθῆ πάνω στίς πέτρες, ὅπως πάντα. Ἦταν μεσάνυχτα καὶ ἀγρυπνοῦσε ἀκόμη κοιτάζοντας τὸ φεγγάρι καὶ τὰ ἀστέρια στόν οὐρανό.

Μόνος καθὼς ἦταν, ἀναλογίστηκε τὶς ἁμαρτίες του καὶ θρηνοῦσε γοερά, γιατὶ ἔφερνε στόν νοῦ του τήν φοβερή ὥρᾳ τῆς Κρίσεως.
Ἔξαφνα βλέπει ν’ ἀποτραβιέται τὸ στερέωμα τοῦ οὐρανοῦ σὰν σεντόνι. Καὶ παρουσιάζεται ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς σὲ πελώριες διαστάσεις. Στεκόταν στούς αἰθέρες περικυκλωμένος ἀπ’ ὅλες τὶς οὐράνιες στρατιές· ἄγγελοι, ἀρχάγγελοι, τάγματα φοβερὰ καὶ ἐξαίσια, παραταγμένα μὲ κάθε συστολή.

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΑΥΤΗΣ

 Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ  ΤΗΣ  ΓΝΗΣΙΑΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ  ΚΑΙ  ΑΞΙΑ  ΑΥΤΗΣ  ΚΑΘΩΣ  ΚΑΙ  Η  ΚΑΤΑΔΙΚΗ  ΚΑΙ  Ο  ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ  ΤΩΝ  ΠΑΛΑΙΩΝ  ΚΑΙ  ΝΕΟΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙΣΩΝ  ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΟΥ  20ου   ΚΑΙ  21ου   ΑΙΩΝΟΣ


Πᾶς οὖν ὅστις ΟΜΟΛΟΓ
HΣΕΙ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ΟΜΟΛΟΓHΣΩ κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρὸς μου, τοῦ ἐν οὐρανοῖς. (Ματθ. Ι´32, Λουκ. ΙΒ´8).

Κρατῶμεν τῆς ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ἣν παρελάβομεν ἄδολον παρὰ Τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα Νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου. (Πανορθόδοξος Σύνοδος 1848).

Στους κάτωθι δύο συνδέσμους .

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

https://drive.google.com/file/d/15x_e4tPw6ZMyVrYGMcU01WEBKiVnum07/view?usp=sharing

https://play.google.com/books/reader?id=rzUcLAAAAEAJ