Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟ 1924 , ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ . ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ 2004 .
ΠΡΟΣ
ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ <<ΙΕΡΩΣΥΝΗ>> ΕΚ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
Γράφει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής:
1.‘’Ψευδαποστόλους δε, και ψευδοπροφήτας, και ψευδοδιδασκάλους μόνους νοώ τους αιρετικούς ( ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ). Ών οι λόγοι και οι λογισμοί διεστραμμένοι εισίν’’.
Γράφει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής:
1.‘’Ψευδαποστόλους δε, και ψευδοπροφήτας, και ψευδοδιδασκάλους μόνους νοώ τους αιρετικούς ( ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ). Ών οι λόγοι και οι λογισμοί διεστραμμένοι εισίν’’.
Δηλαδή: Ψευδαποστόλους και ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδασκάλους θεωρώ μόνο τους
αιρετικούς. Των οποίων οι λόγοι και οι λογισμοί είναι διεστραμμένοι.
2.‘’Ώσπερούν ο τους αληθείς αποστόλους, και προφήτας, και διδασκάλους δεχόμενος, Θεόν δέχεται, ούτως και ο τους ψευδαποστόλους, και ψευδοπροφήτας, και ψευδοδιδασκάλους δεχόμενος, τον διάβολον δέχεται’’.Δηλαδή:Όπως, λοιπόν, αυτός που δέχεται τους πραγματικούς Αποστόλους και Προφήτες και Διδασκάλους, δέχεται τον Θεό, έτσι και όποιος δέχεται τους ψευδαποστόλους και ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδασκάλους,
2.‘’Ώσπερούν ο τους αληθείς αποστόλους, και προφήτας, και διδασκάλους δεχόμενος, Θεόν δέχεται, ούτως και ο τους ψευδαποστόλους, και ψευδοπροφήτας, και ψευδοδιδασκάλους δεχόμενος, τον διάβολον δέχεται’’.Δηλαδή:Όπως, λοιπόν, αυτός που δέχεται τους πραγματικούς Αποστόλους και Προφήτες και Διδασκάλους, δέχεται τον Θεό, έτσι και όποιος δέχεται τους ψευδαποστόλους και ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδασκάλους,
(
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ) δέχεται τον διάβολο.
(Περί των πραχθέντων εν Βιζύη…, ΕΠΕ 15Γ,25. PG 90, 144-145)
(Περί των πραχθέντων εν Βιζύη…, ΕΠΕ 15Γ,25. PG 90, 144-145)
ο Άγιος Κύριλλος γράφει· «... αυτοί που συνάπτονται με τους ανοσίους
αιρετικούς< σήμερα τους αντιχριστους αιρετικους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ >> και μετέχουν στα
θυσιαστήρια εκείνων, και για τους οποίους τα αγαπημένα τα Θυσιαστήρια έγιναν
ξένα. Διότι επλήθυναν εναντίον του εαυτού των τις αμαρτίες, θυσιάζοντας τον
Αμνόν, έξω της ιεράς και θείας αυλής, δηλαδή της Εκκλησίας». Και επομένως τα
μυστήρια τους είναι άκυρα και αχαρίτωτα .
Κανόνας Ι” των Αγίων Αποστόλων επιβάλλει αφορισμό σε όποιον «καν εν οίκω συνεύξηται», με ακοινώνητον (αιρετικό ή αφορισμένο), προφανώς εννοεί την απλή συμπροσευχή και όχι την τέλεση Θ. Λειτουργίας, διότι τέλεση Θ. Λειτουργίας εν οίκω απαγορεύεται αυστηρά σύμφωνα με τον Κανόνα ΝΗ” της εν Λαοδικεία ΣυνόδουΆρα με το «καν εν οίκω συνεύξηται» εννοεί οποιαδήποτε απλή συμπροσευχή. Ο παραβαίνων αυτόν τον κανόνα «αφοριζέσθω»!
Κανόνας Ι” των Αγίων Αποστόλων επιβάλλει αφορισμό σε όποιον «καν εν οίκω συνεύξηται», με ακοινώνητον (αιρετικό ή αφορισμένο), προφανώς εννοεί την απλή συμπροσευχή και όχι την τέλεση Θ. Λειτουργίας, διότι τέλεση Θ. Λειτουργίας εν οίκω απαγορεύεται αυστηρά σύμφωνα με τον Κανόνα ΝΗ” της εν Λαοδικεία ΣυνόδουΆρα με το «καν εν οίκω συνεύξηται» εννοεί οποιαδήποτε απλή συμπροσευχή. Ο παραβαίνων αυτόν τον κανόνα «αφοριζέσθω»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου