Άγιος Κασσιανός ο Ρωμαίος. Περί των οχτώ λογισμών της κακίας
xristianorthodoxipisti.blogspot.gr
ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes
«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)
«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)
Ο Διάβολος και η Μαγεία (Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου)
Ο Διάβολος και η Μαγεία (Αγίου Ιωάννου του
Χρυσοστόμου)
ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( Ματθαϊκοί)
ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( Ματθαϊκοί)
1ον . Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ
2ον. Η Α' ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
3ον. Η Β' ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΕΤΑ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΑΠΕΣΥΡΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΟΙ : ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ , ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ , ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΠΑΧΩΜΙΟΣ , ΑΡΧ/ΑΣ ΤΗΣ Ι.Σ. ΑΡΧΙΜΑΝΡΙΤΗΣ ΚΥΡΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
4ον. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΗΣ Ι.Σ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ
5ον.Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ Ι.Σ. ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧ/ΠΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΡΟΝΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ
1ον . Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ
2ον. Η Α' ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
3ον. Η Β' ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΕΤΑ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΑΠΕΣΥΡΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΟΙ : ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ , ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ , ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΠΑΧΩΜΙΟΣ , ΑΡΧ/ΑΣ ΤΗΣ Ι.Σ. ΑΡΧΙΜΑΝΡΙΤΗΣ ΚΥΡΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
4ον. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΗΣ Ι.Σ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ
5ον.Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ Ι.Σ. ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧ/ΠΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΡΟΝΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ
6ον.Η ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ <<ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑΣ>> ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΝΕΟΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΚΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ
7ον.Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΠΗ ΕΚ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
8ον.ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕΝ ΚΑΙ ΑΝΕΘΕΜΑΤΙΣΕΝ Η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Και όμως μέχρι τον ΙΖ' αιώνα οι προτεστάντες πίστευαν στο Αειπάρθενο!
Το Πρόσωπο της Θεοτόκου στην Προτεσταντική
Θεολογία
Πώς πρέπει να βγαίνει στη μάχη το πρωί ο στρατιώτης του Χριστού για να πολεµά
Πώς πρέπει να βγαίνει στη μάχη το πρωί ο
στρατιώτης του Χριστού για να πολεµά
Ορθόδοξη Ησυχαστική Παράδοση και οι Ανατολικές Θρησκείες (Γιόγκα). Ομοιότητες και διαφορές
Ορθόδοξη Ησυχαστική Παράδοση και οι Ανατολικές Θρησκείες
(Γιόγκα). Ομοιότητες και διαφορές
Η Θεοτόκος και το μυστήριο της ενσάρκου οικονομίας στην ερμηνεία των νηπτικών πατέρων
Η Θεοτόκος και το μυστήριο της ενσάρκου
οικονομίας στην ερμηνεία των νηπτικών πατέρων
Παναγία, Θεοτόκος, Παρθένος Μαρία Η ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΜΑΡΙΑ
Παναγία,
Θεοτόκος, Παρθένος Μαρία ,Η ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΜΑΡΙΑ
Χριστιανική απάντηση στον αποκρυφισμό της Νέας Εποχής
Χριστιανική απάντηση στον αποκρυφισμό της Νέας Εποχής
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)