xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Ομιλία στην Κυριακή των Βαΐων-Αγίου Γρηγορίου Παλαμά

Ομιλία στην Κυριακή των Βαΐων-Αγίου Γρηγορίου Παλαμά


Σέ καιρό εὐνοίας σέ ἐπήκουσα καί σέ ἡμέρα σωτηρίας σ’ ἐβοήθησα», εἶπε ὁ Θεός μέ τό στόμα τοῦ προφήτη Ἡσαΐα (Ἡσ. 49, 8). Καλό λοιπόν εἶναι νά εἰπῶ σήμερα τό ἀποστολικό ἐκεῖνο πρός τήν ἀγάπη σας: «Ἰδού καιρός εὐπρόσδεκτος, ἰδού ἡμέρα σωτηρίας ἄς ἀπορρίψωμε λοιπόν τά ἔργα τοῦ σκότους καί ἄς ἐκτελέσουμε τά ἔργα τοῦ φωτός, ἄς περπατήσουμε μέ σεμνότητα, σάν σέ ἡμέρα» (Β΄ Κορ. 6, 2· Ρωμ. 13, 12). Διότι προσεγγίζει ἡ ἀνάμνησις τῶν σωτηριωδῶν παθημάτων τοῦ Χριστοῦ καί τό νέο καί μέγα καί πνευματικό Πάσχα, τό βραβεῖο τῆς ἀπαθείας, τό προοίμιο τοῦ μέλλοντος αἰῶνος. Καί τό προκηρύσσει ὁ Λάζαρος πού ἐπανῆλθε ἀπό τά βάραθρα τοῦ Ἅδη, -ἀφοῦ, μέ μόνο τόν λόγο καί τό πρόσταγμα τοῦ Θεοῦ, πού ἔχει τήν ἐξουσία ζωῆς καί θανάτου, ἀναστήθηκε ἀπό τούς νεκρούς τήν τέταρτη ἡμέρα- καί προανυμνοῦν παιδιά ἄκακα καί πλήθη λαοῦ, μέ τήν ἔμπνευση τοῦ Θείου Πνεύματος, Αὐτόν πού λυτρώνει ἀπό τόν θάνατο, πού ἀνεβάζει τίς ψυχές ἀπό τόν Ἅδη καί πού χαρίζει ἀΐδια ζωή στήν ψυχή καί στό σῶμα.

Παραχωρεί ο Θεός σε αναξίους άρχοντες και βασιλείς, να άρχουν επί ενός αναξίου λαού, για να τους συνετίσει;

Παραχωρεί ο Θεός σε αναξίους άρχοντες και βασιλείς, να άρχουν επί ενός αναξίου λαού, για να τους συνετίσει;

ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ  ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΡΑΗΛ  , Ο ΛΑΟΣ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚ ΘΕΟΥ ΑΠΑΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΚ ΤΗΣ ΣΤΥΓΝΗΣ  ΔΟΥΛΕΙΑΣ  ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ , ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ  , ΑΝΤΙ ΤΟΥ  ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ  ΙΩΑΝΝΟΥ  ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ  ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ  ΤΩΝ  ΒΑΥΑΡΩΝ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ  ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ  ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΣΤΥΧΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΩΝ  ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΕΩΝ!!

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ!!!

Δευτερονόμιο 28/κη: "15 Αλλ' εάν δεν υπακούσης εις την φωνήν Κυρίου του Θεού σου, διά να προσέχης να εκτελής πάσας τας εντολάς αυτού και τα διατάγματα αυτού, τα οποία εγώ προστάζω εις σε σήμερον, πάσαι αι κατάραι αύται θέλουσιν ελθεί επί σε και θέλουσι σε ευρεί. … 29 … και θέλεις είσθαι μόνον καταδυναστευόμενος και διαρπαζόμενος πάσας τας ημέρας, και δεν θέλει είσθαι ο σώζων. …36…Ο Κύριος θέλει φέρει σε και τον βασιλέα σου όντινα καταστήσης επί σε, εις έθνος το οποίον δεν εγνώρισας, συ, ουδέ οι πατέρες σου. …48 διά τούτο θέλεις δουλεύσει τους εχθρούς σου, τους οποίους ο Κύριος θέλει εξαποστείλει επί σε, με πείναν και με δίψαν και με γυμνότητα και με έλλειψιν πάντων· και θέλει βάλει επί τον τράχηλόν σου ζυγόν σιδηρούν, εωσού σε εξολοθρεύση…

«Άρα ουν, αδελφοί, στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις ας εδιδάχθητε είτε δια λόγου είτε δι’ επιστολής ημών...» (Απόστολος Παύλος, Β’ Θεσσαλονικείς κεφ. β’,15)

«Άρα ουν, αδελφοί, στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις ας εδιδάχθητε είτε δια λόγου είτε δι’ επιστολής ημών...» (Απόστολος Παύλος, Β’ Θεσσαλονικείς κεφ. β’,15).
 Ζούμε σε μια εποχή όπου παρατηρείται μια επικίνδυνη καταφρόνηση των Ιερών Κανόνων και παραδόσεων και μια χαλάρωση - αλλοίωση του ορθόδοξου φρονήματος και ήθους. Εμφανίζονται, λοιπόν, παράτυπες συνδιασκέψεις, συμπροσευχές, ακόμα και συλλείτουργα με παπικούς και άλλους αιρετικούς, με την συμμετοχή ή και πρωτοστασία μεγαλοσχημόνων κληρικών, έως και αυτών των διοικητικών κεφαλών της Εκκλησίας. Ο πάπας και οι αιρετικοί αποκαλούνται από τους οικουμενιστές «αδελφές Εκκλησίες», ενώ «μυστήρια» των αιρετικών αναγνωρίζονται ως έγκυρα. Το μήνυμα λοιπόν του Αποστόλου Παύλου είναι σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ. Πρέπει να μείνουμε σταθεροί στις ορθόδοξες παραδόσεις μας και να τις διαφυλάξουμε ως «κόρη οφθαλμού». Πρέπει να ακολουθήσουμε το διαχρονικό παράδειγμα τόσων και τόσων πατέρων: Του Γρηγορίου του Παλαμά, του Μάρκου του Ευγενικού, του Αγίου Νεκταρίου,. Ὁτιδήποτε ἂλλο, εἶναι ψευδώνυμος γνώση (Τιμ. α' 6, 20) καί πρέπει νά ἀπορρίπτεται καί νά ἐκβάλλεται ἀπό τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.

Από το περίφημον  βιβλίον
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Α΄ έκδοση  1929  Δ' Έκδοση  1988
 Από  την επιστολήν  του πατριάρχου  Ιωακείμ  Γ’  προς  τας  ορθοδόξους  εκκλησίας  δια την  αλλαγήν  του ημερολογίου.

Ο μεγαλύτερος στη βασιλεία των ουρανών Το Ιερό Ευαγγέλιο στην πράξη η ιστορία του αθώου βοσκού που αξιώθηκε να συνομιλεί και να ταΐζει το Χριστό!!!

Ο μεγαλύτερος στη βασιλεία των ουρανών
Το Ιερό Ευαγγέλιο  στην πράξη  η ιστορία  του  αθώου  βοσκού  που  αξιώθηκε  να  συνομιλεί  και να 
ταΐζει  το  Χριστό!!!
Κατα Ματθαιον
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 18)
1 Ἐν ἐκείνῃ τῇ ὥρᾳ προσῆλθον οἱ μαθηταὶ τῷ ᾿Ιησοῦ λέγοντες· τίς ἄρα μείζων ἐστὶν ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν;  2 καὶ προσκαλεσάμενος ὁ ᾿Ιησοῦς παιδίον ἔστησεν αὐτὸ ἐν μέσῳ αὐτῶν καὶ εἶπεν·  3 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ στραφῆτε καὶ γένησθε ὡς τὰ παιδία, οὐ μὴ εἰσέλθητε εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν.  4 ὅστις οὖν ταπεινώσει ἑαυτὸν ὡς τὸ παιδίον τοῦτο, οὗτός ἐστιν ὁ μείζων ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.  5 καὶ ὃς ἐὰν δέξηται παιδίον τοιοῦτον ἓν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται·        1 Εκείνη την ώρα πλησίασαν οι μαθητές στον Ιησού λέγοντας: «Ποιος είναι άραγε μεγαλύτερος στη βασιλεία των ουρανών;»  2 Και αυτός, αφού προσκάλεσε ένα παιδί, το έστησε στο μέσο τους  3 και είπε: «Αλήθεια σας λέω, αν δε στραφείτε και δε γίνετε σαν τα παιδιά, δεν θα εισέλθετε στη βασιλεία των ουρανών.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΚ ΤΗΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΤΙ :

 ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΚ ΤΗΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΤΙ :
Η φωνή  των Αγίων Αποστόλων  , των Αγίων Πατέρων και των  Αγίων 9 οικουμενικών συνόδων καταδικάζει και εκβάλει εκτός της Ορθοδόξου Εκκλησίας , όλους εκείνους που αθετούν τα αιώνια όρια και κανόνες που εθέσπισαν , και μας είναι το φωτεινό μονοπάτι που είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε εάν και εφόσον πιστεύουμε εις τον Θεάνθρωπο Χριστό και στην Αγία του Οικουμενική και Καθολική Εκκλησία ! 
Η φωνή των Αγίων καταδικάζει όλους αυτούς τους προβατόσχημους λύκους που με ψεύδη , και δικολαβίστικες δικαιολογίες κρατούν τον άνθρωπο δεμένο στο άρμα του αντιχρίστου τον επάρατο οικουμενισμό , και τα τέκνα του νεοημερολογιτισμό και φλωρινο-σεραφειμικό παλαιοημερολογιτισμό!
Η φωνή των πατέρων καταδικάζει όλους εκείνους τους λεγόμενους αντί-οικουμενιστές οι οποίοι εδώ και 90 χρόνια κρατούν με διάφορα προσχήματα τους ανθρώπους μέσα εις την οικουμενιστική αίρεση του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών και των συμμετασχόντων εις αυτό!
Η φωνή των πατέρων καταδικάζει όλους εκείνους , τους <<μεγαλόσχημους>>μοναχούς , ασκητάς , γεροντάδες , <<θαυματοποιούς>> που εν ώρα φρικτής Θείας Παρουσίας θα ακούσουν το φοβερό ,ΑΠΕΛΘΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ,ΟΥΚ ΕΙΔΑ ΥΜΑΣ !

Άγιος Φώτιος ο Μέγας, πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως

Άγιος Φώτιος ο Μέγας, πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως 

Ο Μέγας Φώτιος έζησε κατά τους χρόνους που βασίλευσαν οι αυτοκράτορες Μιχαήλ (842 - 867 μ.Χ.), υιός του Θεοφίλου, Βασίλειος Α' ο Μακεδών (867 - 886 μ.Χ.) και ο Λέων ΣΤ' ο Σοφός (886 - 912 μ.Χ.), υιός του Βασιλείου. Γεννήθηκε το 810 μ.Χ. (κατά άλλους το 820 μ.Χ.) στην Κωνσταντινούπολη από ευσεβή και επιφανή οικογένεια, που αγωνίσθηκε για την τιμή και προσκύνηση των ιερών εικόνων. Οι γονείς ήταν ο Άγιος Σέργιος (βλέπε 13 Μαΐου) και Ειρήνη και καταδιώχθηκαν επί του εικονομάχου αυτοκράτορα Θεοφίλου (829 - 842 μ.Χ.). Ο Άγιος Σέργιος ήταν αδελφός του Πατριάρχου Ταρασίου (784 - 806 μ.Χ.) και περιπομπεύθηκε δέσμιος από το λαιμό ανά τις οδούς της Κωνσταντινουπόλεως, στερήθηκε την περιουσία του και εξορίσθηκε μετά της συζύγου του και των παιδιών του σε τόπο άνυδρο, όπου από τις ταλαιπωρίες πέθανε ως Ομολογητής.

Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: Δεκάλογος της κατά Χριστόν νομοθεσίας

Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: Δεκάλογος της κατά Χριστόν νομοθεσίας

Ο Κύριος, ο Θεός σου, είναι ένας Κύριος(Δευτ. 6, 4), που αναγνωρίζεται ως Πατέρας, Υιός και Άγιο Πνεύμα. Ο Πατέρας είναι αγέννητος. Ο Υιός έχει γεννηθεί από τον Πατέρα ανάρχως, αχρόνως και απαθώς, ως Λόγος. Αυτός, επειδή έχρισε από τον εαυτό Του την ανθρώπινη φύση που έλαβε από εμάς, ονομάστηκε Χριστός. Το Άγιο Πνεύμα προέρχεται από τον Πατέρα, όχι όμως με γέννηση, αλλά με εκπόρευση. Αυτός είναι ο μόνος Θεός.



Αυτός είναι ο αληθινός Θεός, ο ένας Κύριος σε τρεις υποστάσεις, Πατέρα, Υιού και Αγίου Πνεύματος, που δε διαιρείται κατά τη φύση και τη βουλή και τη δόξα, τη δύναμη και την ενέργεια και όλα τα γνωρίσματα της θεότητας. Αυτόν μόνο θα αγαπήσεις και Αυτόν μόνο θα λατρέψεις με όλη τη διάνοιά σου και με όλη την καρδιά σου και με όλη τη δύναμή σου(Δευτ. 6, 5).

Και θα είναι τα λόγια Του και τα προστάγματά Του μέσα στην καρδιά σου για να τα πράττεις και να τα μελετάς και να τα λες όταν κάθεσαι και όταν βαδίζεις και όταν είσαι στο κρεβάτι και όταν ξυπνάς και σηκώνεσαι(Δευτ. 6, 6-7). Να θυμάσαι αδιάκοπα τον Κύριο, το Θεό σου(Δευτ. 8, 18), και να φοβάσαι Αυτόν μονάχα(Δευτ. 6, 13), και να μη λησμονήσεις ούτε Αυτόν, ούτε τις εντολές Του. Έτσι θα σου δώσει Εκείνος δύναμη να κάνεις το θέλημά Του.

Η κουβέρτα του παππού - Μια συγκινητική ιστορία, που θα σας κάνει να αναθεωρήσετε τις σχέσεις σας με τους γονείς σας

Η κουβέρτα του παππού - Μια συγκινητική ιστορία, που θα σας κάνει να αναθεωρήσετε τις σχέσεις σας με τους γονείς σας


Όταν τα γεράματα χτυπάνε την πόρτα… οι άνθρωποι γίνονται βάρος στους νεότερους, έτσι τουλάχιστον πιστεύουν… Και έτσι το βλέπουν κάποιοι. Ξεχνάνε, όμως, ότι τα γεράματα δεν είναι αρρώστια, κάποια στιγμή όλοι θα φτάσουν εκεί...
 
Εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα ρθεις! Σοφή αυτή η παροιμία.
 Κανένας δεν αναλογίζεται τα δύσκολα, αυτά που θα ‘ρθουν.
 

Ἡ υἱοθέτηση τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν μνημείων ἀπό τό "Βυζάντιο"

Ἡ υἱοθέτηση τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν μνημείων ἀπό τό "Βυζάντιο"

Δέν θά ἀναφερθῶ καθόλου στίς νεοειδωλολατρικές προπαγάνδες, ὅπως ἐπί παραδείγματι σέ ἔργα ἀνθελλήνων ἱεραρχῶν(!) σάν κι αὐτό τοῦ Μ.Ἀθανασίου «κατά εἰδώλων» καί ὄχι «κατά Ἑλλήνων», ἀφοῦ ὁ τίτλος αὐτός προσετέθη ἀργότερα ἀπό τούς ἐκδότες, ὁπότε μπορεῖ νά κατανοήση ὁ καθένας τό θεολογικό καί συνάμα ἀντιεπιστημονικό ὑπόβαθρο παρομοίων ἐνεργειῶν. Θά ἀρκεστῶ ἐπιγραμματικῶς σέ μερικά στοιχεία σύζευξης ἑλληνισμοῦ-χριστιανισμοῦ γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές.
Κατ' ἀρχάς ἡ μεταφορά «εἰδωλολατρικῶν» μνημείων στήν νέα πρωτεύουσα (Κωνσταντινούπολη-Νέα Ῥώμη) γιά τήν διακόσμησί της, ναί μέν ἐμποδίζει τήν συνέχεια τῶν τοπικῶν λατρειῶν, ἀλλά τά ἀναδεικνύει ἀκόμη περισσότερο στήν ἴδια τήν χριστιανική πρωτεύουσα. Ὡς τήν ἐποχή τοῦ Ἰουστινιανοῡ εἰσέρρεαν ἀρχαῖα ἐθνικά μνημεῖα στήν Κωνσταντινούπολη. 

Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Ευαγγελίζου γη χαρά μεγάλη... 25 μαρτίου με το ορθόδοξο παλαιό ημερολόγιο!!

Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Ευαγγελίζου γη χαρά μεγάλη...
25 μαρτίου με το ορθόδοξο παλαιό ημερολόγιο!!
"Χαίροις μετά Θεόν η θεός, τα δευτερεία της Τριάδος η έχουσα", 

 "Χαίροις μετά Θεόν η θεός, τα δευτερεία της Τριάδος η έχουσα", αναφωνεί ο Άγιος Ανδρέας Κρήτης εγκωμιάζοντας την Θεοτόκο σε μια προσπάθειά του να εκφράση το κάλλος και το μεγαλείο της, αλλά και ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός εκστατικός βοά: "Σύ μου τον νουν είλες", σκεπτόμενος την ωραιότητα της Παρθενίας της Θεοτόκου.
Και ποιός νούς μπορεί να μείνη στατικός απέναντι σ' αυτό το μεγαλείο του Ευαγγελισμού, την αρχή όλων των Δεσποτικών εορτών; Ψάλλουμε στην Εκκλησία μας, στο απολυτίκιο της ημέρας: "Σήμερον της σωτηρίας ημών το κεφάλαιον και του απ' αιώνος μυστηρίου η φανέρωσις".

Ύμνος  Εις την  ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ

Ψάλλεται  συμφώνως  προς  το  εξαποστειλάριον
<<Τηβεριάδος  θάλασσα…Ήχος  β’>>

Άχραντε  και  Βασίλισσα  δόξα των Αρχαγγέλων , η προστασία  των  πιστών ,
Και  καύχημα  Αγγέλων.

Ανάξιοις  μας  χείλεσιν , απαύστως  Σε υμνούμεν , τους  Παναγίους  πόδας  σου  , 
ευλαβώς  προσκυνούμεν.

Θερμώς  δεόμεθα  Σ’Αγνή  , και  Σε παρακαλούμεν ,  αιτήματα σωτήρια ,
Παρά  Σου  εκζητούμεν .

Μάς  απαλλάξης  των  παθών , ψυχής  μας  την  ειρήνη , δωρίσης  μας  ταπείνωση , ώς  και  
την  σωφροσύνην .

Αγάπην  και  πραότητα  ως  και  μακροθυμίαν , υπομονήν  ανδρείαν  τε ,
Και  μεγαλοψυχίαν .

Μεγάλην  μεν  των  αρετών , καλήν  αυτομεμψίαν , διώξεις  μας  δε  εκ  ψυχής , κακήν  
κενοδοξίαν .
Υπερηφάνειαν   δεινήν , σατανικήν  ανταρσίαν , περίεργον  υπόνοιαν ,
οίησην  οκνηρίαν .

Να  θανατώσης  παντελώς  ψυχοβλάβ’ ακηδίαν , τους  πονηρούς  και  τους  αισχρούς , 
λογισμούς  μας  καρδίας .
Και  τους  βλασφήμ’απατηλούς , κακούς  Γαββαωνίτας ,

Ματαίους τε  τους  ρεμβασμούς  , σκληρούς  Φαραωνίτας .
Και  αντ’ αυτών  εμφύτευσον , Θεοτόκε  Μαρία , ευχήν  την  αδιάλειπτον  , και  φρικτήν  παρουσίαν .
Θάνατον  και την  κόλασην  , σκληράς  τας  τιμωρίας  , αμαρτωλών  τον  χωρισμόν , Χριστού  
μας  παρρησίας .

Την  ποθεινήν  πατρίδα  μας , δεόμεθα  μας  δώσεις , μετά  φρονίμων  Σ’εκλεκτών  
πάντας  καταξιώσεις .

Γένοιτο  Παναγία  μου , πόθοι  μας  πληρωθώσιν ,
αί  ταπειναί  δεήσεις  μας  όπως  εισακουσθώσην .