xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Πόλεμοι , λοιμοί , σεισμοί , καταστροφές , ως συνέπεια τής αποστασίας του ανθρώπου από τον Θεό !!


Πόλεμοι , λοιμοί  , σεισμοί , καταστροφές , ως συνέπεια  τής αποστασίας του ανθρώπου  από  τον Θεό !!
Ησ. 1,2  Ἄκουε οὐρανὲ καὶ ἐνωτίζου γῆ, ὅτι Κύριος ἐλάλησεν· υἱοὺς ἐγέννησα καὶ ὕψωσα, αὐτοὶ δέ με ἠθέτησαν.


Ησ. 1,2 Ακου συ, ουρανέ, και βάλε εις τα αυτιά σου συ, η γη, διότι ο Κυριος ελάλησε και είπεν· υιούς εγέννησα και εδόξασα, εκείνοι όμως με ηρνήθησαν.
Ησ. 1,4 οὐαὶ ἔθνος ἁμαρτωλόν, λαὸς πλήρης ἁμαρτιῶν, σπέρμα πονηρόν, υἱοὶ ἄνομοι· ἐγκατελίπατε τὸν Κύριον καὶ παρωργίσατε τὸν ἅγιον τοῦ Ἰσραήλ.
Ησ. 1,4. Αλλά αλλοίμονον εις σε, έθνος αμαρτωλόν, λαε, που είσαι γεμάτος αμαρτίας, απόγονοι πονηρών προγόνων, υιοί παράνομοι. Εγκατελείψατε τον Κυριον και έτσι παρωργίσατε τον άγιον Θεόν εναντίον σας.
Ησ. 1,14 καὶ τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰς ἑορτὰς ὑμῶν μισεῖ ἡ
ψυχή μου· ἐγενήθητέ μοι εἰς πλησμονήν, οὐκέτι ἀνήσω τὰς
ἁμαρτίας ὑμῶν.
Ησ. 1,14  και τας εορτάς εκάστης πρώτης του μηνός και τας άλλας
εορτάς σας αποστρέφεται η ψυχή μου. Σας εχόρτασα, μου εκαθίσατε
στο στομάχι, δεν θα ανεχθώ πλέον τας αμαρτίας σας.

Πρώτα  η αποστασία εκ  της Ορθοδόξου Πίστεως  και επίσημη προσχώρηση στην θρησκεία του αντιχρίστου , τον οικουμενισμό , που  σημαίνει  άρνηση  του Θεού και ειδωλολατρία . Και δεύτερον  η νομιμοποίηση  των αρχαίων  βρωμερών   παθών   και εγκλημάτων και η γενίκευση τους στο μεγαλύτερο μέρος των λεγόμενων  χριστιανών ! το έγκλημα  των εκτρώσεων , η ομοφυλοφιλία ,η πορνεία , η μοιχεία  , τα σατανικά και αισχρά καρναβάλια  η θεοποίηση  και λατρεία τής  σάρκας με διαφόρους  τρόπους , η καθιέρωση  αρχαίων παγανιστικών  εορτών , της γής , φύσης , γυναίκας , ζώων , πατέρα , μητέρα , και ότι άλλη ανοησία υπαγορεύει ο διάβολος .
Εδώ και 90 χρόνια η πατρίδα μας υπετάγει και εκκλησιαστικά στους αιρετικούς βαρβάρους της δύσεως ! Αποκόπηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία και συντάχθηκε με την σατανική παν-αίρεση του οικουμενισμού !!  
Αποδεχθήκαν την μεγάλη προδοσία της Πίστεως , παραπλανώντας τον λαό του Θεού με ορισμένους ψευδο- αγωνιστές κληρικούς και νύν ψευδο- αγίους , κρατώντας τον λαό του Θεού στο στόμα του άρχοντα του σκότους ,και οδηγώντας τον από πτώση σε πτώση και φτάνοντας στην σημερινή κατάσταση της ισοπέδωσης των πάντων !
Που ήταν οι <<μεγάλοι >> ομολογητές και <<άγιοι >> παλαιοί και νέοι όταν : κυκλοφορούσε σε όλη την οικουμένη η κατάπτυστη Εγκύκλιος του 1920;
Που εκρύβοντο όταν οι Μασόνοι, μας φράγκεψαν το 1924;
Που εκρύβοντο όταν οι Οικουμενιστές το 1948 ως ιδρυτικά μέλη αλυσόδεναν  την Ορθοδοξία στο Π.Σ.Ε.;
Που εκρύβοντο όταν ο Μασόνος Αθηναγόρας έκανε την άρση της ακοινωνησίας το 1965;
Που εκρύβοντο όταν το 1990-91 στο Σαμπεζύ οι οικουμενιστές βλασφήμησαν την Αγία 4η Οικ. Σύνοδο αναγνωρίζοντας τους αιρετικούς Μονοφυσίτες ως Ορθοδόξους;
Που εκρύβοντο όταν το 1993 στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου αναγνώριζαν έγκυρα Μυστήρια, Ιερωσύνη και Αποστολική διαδοχή στους Φράγκους;
Που εκρύβοντο όταν ο αντίχριστος Πάπας πατούσε τα χώματα της Αγιοτόκου Ελλάδος το 2001;
Που εκρύβοντο όταν το 2006 ο Πάπας συλλειτουργούσε με τον Ουνίτη Βαρθολομαίο στο σβησμένο Φανάρι;
Που εκρύβοντο όταν το 2016 οι Οικουμενιστές στο Κολυμπάρι της Κρήτης έδωσαν την τελευταία βλασφημία τους, στην Εκκλησία;
Είναι αναπόδραστη νομοτέλεια, η αποστασία από την Ορθόδοξο Πίστι και πράξη ,να ακολουθήται από ατομικές, κοινωνικές και εθνικές συμφορές.
Ο Θεός  ο Κύριος  ο Παντοκράτωρ μας  λέγει  διά του στόματος  των  αγίων προφητών του και αγίων .
Ησ. 1,8  ἐγκαταλειφθήσεται ἡ θυγάτηρ Σιὼν ὡς σκηνὴ ἐν ἀμπελῶνι καὶ ὡς ὀπωροφυλάκιον ἐν σικυηράτῳ, ὡς πόλις πολιορκουμένη·
Ησ. 1,8 Η δε πόλις Σιών, την οποίαν ως κόρην μου αγαπούσα, θα εγκαταλειφθή, όπως εγκαταλείπεται η πρόχειρος θερινή καλύβη μετά τον τρυγητόν της αμπέλου, και όπως εγκαταλείπεται το πρόχειρον οπωροφυλάκιον εις αγρόν αγγουριών· όπως εγκαταλείπεται από τους κατοίκους της μία πολιορκημένη πόλις.
Ησ. 1,13  οὐ προσθήσεσθαι· ἐὰν φέρητε σεμίδαλιν, μάταιον· θυμίαμα,
βδέλυγμά μοί ἐστι· τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰ σάββατα καὶ ἡμέραν μεγάλην οὐκ ἀνέχομαι· νηστείαν καὶ ἀργίαν
Ησ. 1,13  Εάν μου προσφέρετε, δια τον τύπον μόνον, θυσίαν σημιγδαλιού, είναι ματαία και άχρηστος δια σας αυτή η προσφορά. Και αυτό ακόμη το ευώδες θυμίαμα είναι σιχαμερόν εις εμέ, όταν δεν συνοδεύεται από καθαρότητα καρδίας. Δεν θα ανεχθώ πλέον την εορτήν της πρώτης εκάστου μηνός, ουδέ καν και την ημέραν του Σαββάτου, ούτε την μεγάλην και επισημον εορτήν του Εξιλασμού. Τας νηστείας σας και τας αργίας των εορτών σας
Ησ. 1,15 ὅταν ἐκτείνητε τὰς χεῖρας ὑμῶν πρός με, ἀποστρέψω τοὺς ὀφθαλμούς μου ἀφ᾿ ὑμῶν, καὶ ἐὰν πληθύνητε τὴν δέησιν, οὐκ εἰσακούσομαι ὑμῶν· 
Ησ. 1,15  Οταν υψώνετε ικετευτικάς τας χείρας σας προς εμέ και ζητήτε την βοήθειάν μου, εγώ θα γυρίζω αλλού τα μάτια μου από σας με αποστροφήν. Και εάν πολλαπλασιάσετε και παρατείνετε τας δεήσεις σας, δεν θα σας ακούσω
Ψαλ. 13.1-6. Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ· οὐκ ἔστι Θεός. Διεφθάρησαν καὶ ἐβδελύχθησαν ἐν ἐπιτηδεύμασιν, οὐκ ἔστι ποιῶν χρηστότητα, οὐκ ἔστιν ἕως ἑνός. Κύριος ἐκ τοῦ οὐρανοῦ διέκυψεν ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῶν ἀνθρώπων τοῦ ἰδεῖν εἰ ἔστι συνιὼν ἢ ἐκζητῶν τὸν Θεόν. πάντες ἐξέκλιναν, ἅμα ἠχρειώθησαν, οὐκ ἔστι ποιῶν χρηστότητα, οὐκ ἔστιν ἕως ἑνός [τάφος ἀνεῳγμένος ὁ λάρυγξ αὐτῶν, ταῖς γλώσσαις αὑτῶν ἐδολιοῦσαν· ἰὸς ἀσπίδων ὑπὸ τὰ χείλη αὐτῶν, ὧν τὸ στόμα ἀρᾶς καὶ πικρίας γέμει, ὀξεῖς οἱ πόδες αὐτῶν ἐκχέαι αἷμα, σύντριμμα καὶ ταλαιπωρία ἐν ταῖς ὁδοῖς αὐτῶν, καὶ ὁδὸν εἰρήνης οὐκ ἔγνωσαν· οὐκ ἔστι φόβος Θεοῦ ἀπέναντι τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν.] οὐχὶ γνώσονται πάντες οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν; οἱ ἐσθίοντες τὸν λαόν μου βρώσει ἄρτου τὸν Κύριον οὐκ ἐπεκαλέσαντο. ἐκεῖ ἐδειλίασαν φόβῳ, οὗ οὐκ ἦν φόβος, ὅτι ὁ Θεὸς ἐν γενεᾷ δικαίᾳ. βουλὴν πτωχοῦ κατῃσχύνατε, ὁ δὲ Κύριος ἐλπὶς αὐτοῦ ἐστι.
Ψαλ. 13.1-6. Ο εσκοτισμένος από την αμαρτίαν μωρός και ασεβής άνθρωπος, είπεν από μέσα του, σύμφωνα με την επιθυμίαν της αμαρτωλής καρδίας του· “δεν υπάρχει Θεός”. Αυτός όμως και οι όμοιοί του διεφθάρησαν μέσα εις την αμαρτωλότητά των. Εγιναν μισητοί από τον Θεόν .Το κακόν διεδόθη τόσον πολύ, ώστε δεν υπάρχει κανείς, που να πράττη σήμερον το αγαθόν. Δεν υπάρχει ούτε ένας. Ο Κυριος έσκυψεν από το ύψος του ουρανού και έρριψε το βλέμμα του, δια να ίδη τους υιούς των ανθρώπων, δια να ίδη εάν υπάρχη κανείς μεταξύ αυτών, που να έχη επίγνωσιν Θεού η να επικαλήται με πίστιν τον Θεόν και προσπαθή να ευαρεστή εις αυτόν. Αλλοίμονον! Ολοι εξετράπησαν από την ευθείαν οδόν. Εξηχρειώθησαν και διεφθάρησαν. Δεν υπάρχει κανείς, που να πράττη το αγαθό6ν. Δεν υπάρχει ούτε ένας. Ο λάρυγξ των, σαν ανοικτός τάφος, αναδίδει δυσώδεις αναθυμιάσεις. Με τας πονηράς των γλώσσας επινοούν και εκφράζουν δόλια ψεύδη και φαρμακεράς συκοφαντίας. Δηλητήριον φαρμακερών ασπίδων υπάρχει κάτω από τα χείλη των. Εσωτερικήν ειρήνην και ειρηνικήν ζωήν με τους άλλους εξ αιτίας της αμαρτωλότητος των δεν εγνώρισαν. Δεν υπάρχει φόβος Θεού ενώπιόν των. Δεν επεκαλέσθησαν ποτέ τον Κυριον. Δεν εγνώρισαν, τι είναι προσευχή. Εκυριεύθησαν όμως από πανικόν και δειλίαν εκεί, όπου δεν υπήρχε τίποτε το φοβερόν. Και τούτο, διότι ο Κυριος μόνον εις την γενεάν των δικαίων ναι προστάτης και όχι στους αμαρτωλούς. Εξευτελίζετε σεις και εμπαίζετε τας σκέψεις και τας αποφάσστου πτωχού, διότι στηρίζει τας ελπίδας του στον Κυριον.
Ο άγ. Κύριλλος Αλεξανδρείας ερμηνεύοντας τον προφ. Ησαΐα μας λέγει : Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη.
Ησαΐας 1.8: «ἐγκαταλειφθήσεται ἡ θυγάτηρ Σιὼν ὡς σκηνὴ ἐν ἀμπελῶνι καὶ ὡς ὀπωροφυλάκιον ἐν σικυηράτῳ, ὡς πόλις πολιορκουμένη·»
Ελεεινή η κατάσταση. Πως δηλαδή δεν είναι άξια για θρήνους και κραυγές; Γιατί εκείνη που ήταν κόρη στο παρελθόν και είχε τιμηθεί με αυτή την ονομασία και ήταν κατά κάποιο τρόπο κάτω από την προστασία του φιλοστοργότατου Πατέρα, του Θεού, εκείνη που μεθούσε από την φροντίδα και την αγάπη του και ήταν στεφανωμένη από αυτόν με ατέλειωτες τιμές και δόξες και νικούσε εκείνους που την αντιμάχονταν και αποτελούνταν από το αμέτρητο πλήθος εκείνων που κατοικούσαν σ’ αυτήν, λέγει ότι θα εγκαταλειφθεί, δηλαδή θα γίνει έρημη.Και θα μείνει γυμνή κι από την δύναμη εκείνου που την έσωζε κι από τους κατοίκους της. Και θα εγκαταλειφτεί έτσι, σαν καλύβα στο αμπέλι και αποθήκη οπωρικών στο μποστάνι και σαν πόλη που πολιορκείται. Όσο ακόμα δηλαδή είχε τους καρπούς της δικαιοσύνης ο Θεός την έκρινε άξια της ασφάλειας, της φύλαξης και κάθε φροντίδας του. Γιατί είπε «θα γίνω τείχος πύρινο, λέγει ο Κύριος γύρω από αυτήν και δόξα της με την παρουσία μου ανάμεσά της» (Ζαχ. 2.9). Ψάλει βέβαια και ο μακάριος Δαβίδ˙ «Να, δεν θα νυστάξει ούτε θα κοιμηθεί αυτός που φυλάσσει τον Ισραήλ» (Ψαλμ. 120.30).Επειδή όμως, μολονότι ο Ισραήλ ήταν αμπελώνας του Κυρίου Σβαώθ και αξιώθηκε να του γίνει ανάχωμα και φραγμός, όμως έβγαλε αγκάθια, ( όπως η πρώην ορθόδοξος εκκλησία –έβγαλε αγκάθια – παρεδώθει εις χείρας μασόνων ποιμένων που την οδήγησαν από το 1924 και εδώ στο στόμα του αντιχριστου οικουμενισμού και εκτός Αμπελώνος –Εκκλησίας )γι’ αυτό τον παρέδωσε ο Θεός σε εκείνους που συνηθίζουν να βλάπτουν˙ γιατί λέγει˙ «θα χαλάσω τον φράκτη και θα αφεθεί σε διαρπαγή˙ θα γκρεμίσω επίσης τον τοίχο του και θα καταπατηθεί, και θα εγκαταλείψω τον αμπελώνα μου ώστε να κλαδευθεί και να σκαφθεί» (Ησ. 5.5-6). Ότι άφησε ο Θεός τον αμπελώνα του και τον εγκατέλειψε, το διδάσκει ο Σωτήρας λέγοντας˙ «Ιερουσαλήμ, Ιερουσαλήμ, συ που σκοτώνεις τους προφήτες και λιθοβολείς τους απεσταλμένους σε σένα, πόσες φορές θέλησα να μαζέψω τα παιδιά σου, όπως η όρνιθα μαζεύει τα μικρά της κάτω από τα φτερά της, και δεν θελήσατε. Να αφήνετε πια το σπίτι σας έρημο» (Ματθ. 23.37-8).Το προανήγγειλε αυτό και με την φωνή του προφήτη λέγοντας˙ «Εγκατέλειψα το σπίτι μου, άφησα την κληρονομία μου. Παρέδωκα την αγαπημένη ψυχή μου στα χέρια των εχθρών της. Έγινε για μένα η κληρονομιά μου σαν το λιοντάρι στο δάσος, έβγαλε φωνή εναντίον μου˙ γι’ αυτό και την μίσησα» (Ιερ. 12.7-8)Αναφέρει κάπου ο Ιώσηπος, ο οποίος διεκτραγώδησε τα παθήματα των Ιουδαίων, όοτι όταν επρόκειτο να γίνει άλωση της Ιερουσαλήμ, άκουγαν οι ιερείς μέσα στον ναό μια φωνή σαν να φώναζαν άγγελοι˙ Φεύγομε από εδώ.
Πρέπει όμως να γνωρίζουμε, ότι πολλές φορές συμβαίνει και η ίδια η ζωή του ανθρώπου να εγκαταλείπεται από τον Θεό., αν δεν θέλει να εκτελέσει ορθά τις εντολές του, και κλίνοντας τον αυχένα στα δεσποτικά προστάγματα, να αποδώσει τους καρπούς της ευσεβείας σ’ αυτόν. Αν και χρημάτισε υιός ή θυγατέρα του Θεού, αν και έγινε Σιών ( ορθόδοξος Χριστιανός διά του Αγίου Βαπτίσματος ), έπειτα πράττοντας όσα δεν έπρεπε, φαίνεται να παροργίζει τον άγιο  του Ισραήλ˙ γι’ αυτό θα εγκαταλειφθεί από αυτόν
και σαν αφρούρητο αμπέλι θα παραδοθεί στον Σατανά και με τα πάθη της σάρκας θ’ αναδειχθεί έρημος από κάθε αρετή και γυμνός από τις τιμές της αγαθής διαβίωσης και γεμάτος από κάθε κακό.(Αγ. Κυρίλλου Αλεξανδρείας, Έργα, ΕΠΕ τ. 16 σσ. 35-41).
Ο δε Κύριος και Θεός  μας Ιησούς Χριστός  λέγει εις το κατά Ματθαίον Ιερό ευαγγέλιο για την διαχρονική αποστασία του ανθρώπου και ειδικά για τα έσχατα χρόνια .
Ματθ. 5,18 .ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται.
Ματθ. 5,18 Διότι σας διαβεβαιώ με πάσαν επισημότητα, ότι έως ότου υπάρχη ο ουρανός και η γη, ούτε ένα γιώτα η ένα κόμμα, δεν θα παραπέση από τον νόμον, ( Νόμος του Θεού είναι και η Ιερά Παράδοση , και οι Ιεροί Κανόνες ) μέχρι την στιγμήν που όλα θα επαληθεύσουν και θα πραγματοποιηθούν έως συντελείας του αιώνος .
Ματθ. 23,24 .ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
Ματθ. 23,24 .Οδηγοί τυφλοί, που περνάτε από λεπτό σουρωτήρι το κρασί και το νερό, μήπως καταπιήτε κανένα κουνούπι, ενώ καταπίνετε ολόκληρη γκαμήλα. ( λόγια , λόγια , άρθρα επί άρθρων , επιστολομαχία , συνέδρια επί συνεδρίων εδώ και 90 χρόνια κατά του οικουμενισμού , αλλά όλοι παραμένουν μέλει της αιρετικής εκκλησίας της Ελλάδος παραμένοντας στην αντίχριστη αίρεση του οικουμενισμού )
Ματθ. 23,37. Ἱερουσαλὴμ Ἱερουσαλήμ, ἡ ἀποκτέννουσα τοὺς προφήτας καὶ λιθοβολοῦσα τοὺς ἀπεσταλμένους πρὸς αὐτήν! ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγαγεῖν τὰ τέκνα σου ὃν τρόπον ἐπισυνάγει ὄρνις τὰ νοσσία ἑαυτῆς ὑπὸ τὰς πτέρυγας, καὶ οὐκ ἠθελήσατε.
Ματθ. 23,37. Ιερουσαλήμ, Ιερουσαλήμ, συ που φονεύστους προφήτας και λιθοβολείς εκείνους που ο Θεός σου έχει στείλει! Ποσες και πόσες φορές ηθέλησα να περιμαζεύσω τα παιδιά σου, όπως η κλώσσα συγκετρώνει τα μικρά πουλιά της κάτω από τις φτερούγες της, και δεν ηθελήσατε.
Ματθ. 23,38. ἰδοὺ ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος.
Ματθ. 23,38. Ιδού, προς τιμωρίαν της κακίας σας και καταστροφήν σας αφίνεται έρημος και απροσταύτετος από τον Θεόν η πόλις σας και ο ναός.
Ματθ. 24,4  καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ.
Ματθ. 24,4 Και απεκρίθη ο Ιησούς και τους είπε· “προσέχετε μήπως τυχόν σας πλανήση κανείς.( με ψευδο-θαύματα , και ψευδο- ομολογίες , και ψευδο-ευσέβεια )
Ματθ. 24,5. πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι.
Ματθ. 24,5 .Διότι πολλοί θα έρθουν με το ιδικόν μου όνομα και θα λέγουν· εγώ είμαι ο Χριστός και θα παρασύρουν πολλούς στον δρόμον της πλάνης. ( όπως συμβαίνει και σήμερα στην λεγόμενη ορθόδοξη εκκλησία , νέο-ημερολογίτες ,και παλαιοημερολογίτες , οικουμενιστές , αντι-οικουμενιστές , είναι πάνω από 30 κομμάτια που διεκδικούν την αυθεντία της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , η Εκκλησία του Θεού όμως δεν ευρίσκεται ούτε σε αιρετικούς οικουμενιστάς ,ούτε σε σχισματικούς , νεοημερολογίτες , ούτε σε ουνίτες του παλαιού ημερολογίου , ούτε βεβαίως στους νεοφανέντες αιρετικούς ,παλαιών αιρέσεων , εικονομάχους Χριστομάχους ,Εκκλησιομάχους )
ΤΟΤΕ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
Ματθ. 24,6 μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος.
Ματθ. 24,6. Θα ακούσετε δε πολέμους και φήμες περί πολέμων, που γίνονται μακράν. Προσέχετε, μη ταράσσεσθε, νομίζοντες ότι αυτά είναι σημεία του τέλους. Διότι πρέπει όλα να πραγματοποιηθούν, αλλά ακόμα δεν θα έλθη το τέλος.
Ματθ. 24,7 ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·
Ματθ. 24,7.Διότι θα ξεσηκωθή το ένα έθνος ενάντιον του άλλου έθνους, και το ένα βασίλειον εναντίον του άλλου βασιλείου και θα συμβούν στερήσεις και πείνες και επιδημικές αρρώστιες και σεισμοί εις διαφόρους τόπους.
Ματθ. 24,8 .πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων.
Ματθ. 24,8 . Ολα όμως αυτά θα είναι αρχή των ταλαιπωριών και πόνων.
 Ὁ ἀπόστολος Παῦλος στὶς δύο ἐπιστολὲς του ἀναφέρεται στὶς «ἔσχατες ἡμέρες». Γράφει στὸν Τιμόθεο ὅτι στοὺς τελευταίους καιροὺς θὰ ἀποστατήσουν πολλοὶ ἀπὸ τὴν ὀρθὴ πίστη! Θὰ προσέχουν σὲ διδασκαλίες ἀνθρώπων, ποὺ θὰ κατέχονται εἴτε ἀπὸ πνεύματα πλάνης εἴτε θὰ ἐμπνέονται ἀπὸ δαιμόνια. Θὰ προσέχουν σὲ ἀνθρώπους, ποὺ ψευδολογοῦν μὲ ὑποκρισία καὶ ἔχουν ἀναίσθητη τὴ συνείδησή τους (Α΄ Τιμ. δ΄1-2).
Σʼ ἄλλη ἐπιστολή του στὸν Τιμόθεο συμπληρώνει ὅτι στὶς ἔσχατες μέρες θὰ ἔλθουν καιροὶ χαλεποί! Τότε οἱ ἄνθρωποι, λέει, θὰ εἶναι φίλαυτοι, φιλάργυροι, ἀλαζόνες, ὑπερήφανοι, βλάσφημοι, ἀπειθεῖς στοὺς γονεῖς τους, ἀχάριστοι, ἀσεβεῖς, χωρὶς ἱερὸ καὶ ὅσιο. Θὰ στεροῦνται ἀκόμα καὶ αὐτὴ τὴ φυσικὴ στοργή. Θὰ εἶναι ἀδιάλλακτοι, διαβολεῖς, ἀκρατεῖς στὶς ἐπιθυμίες τους, σκληροὶ καὶ ἀνήμεροι, ἐχθροὶ κάθε ἀγαθοῦ. Θὰ εἶναι προδότες, αὐθάδεις, φουσκωμένοι ἀπὸ ὑπερηφάνεια καὶ ἐγωισμό. Θὰ ἀγαποῦν τὶς ἡδονὲς κιʼ ὄχι τὸ Θεό. Θὰ εἶναι μὲ τὸ ἐξωτερικὸ σχῆμα τῆς εὐσέβειας μόνο, θὰ ἔχουν ἀρνηθεῖ ὅμως τὴ δύναμή της. Αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους συνιστᾶ στοὺς πιστοὺς νὰ τοὺς ἀποφεύγουν [13]. Τέλος, στοὺς Θεσσαλονικεῖς γράφει ὅτι ἡ «ἡμέρα Κυρίου», δηλ. ἡ «Δευτέρα Παρουσία τοῦ Χριστοῦ», δὲν θὰ ἔλθει, ἐὰν δὲν ἔλθει πρῶτα ἡ «ἀποστασία» καὶ ὁ ἀντίχριστος, ὁ ὁποῖος θὰ ἐξαπατήσει ὅσους δὲν θὰ ἐγκολπωθοῦν τὴν ἀλήθεια, γιὰ νὰ σωθοῦν. Ὁ Θεὸς θὰ παραχωρήσει αὐτοὶ νὰ πλανηθοῦν καὶ ἔτσι νὰ κατακριθοῦν, ὅσοι δὲν πίστευαν στὴν ἀλήθεια . (Β΄ Τιμ. γ΄ 1- 5).
 Ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης κάνει μιὰ διάκριση μεταξὺ ἀντίχριστου καὶ ἀντίχριστων. Οἱ τελευταῖοι, ποὺ ὀνομάζονται καὶ «ψευδόχριστοι», θὰ ἐκτελοῦν τὸ ἔργο τοῦ ἀντίχριστου, προτοῦ ἀκόμα ἐμφανιστεῖ αὐτός. Λέει ὁ Εὐαγγελιστής: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστι, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν, ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστὶ»! Μαζὶ ὅμως μὲ τοὺς «ἀντίχριστους» ἢ «ψευδόχριστους», ποὺ θὰ ἐμφανισθοῦν στὶς ἔσχατες μέρες, θὰ ἐμφανισθοῦν καὶ πολλοὶ «ψευδοπροφῆτες».Ὁ Κύριος εἶπε: «πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι πολλοὺς». Καὶ αλλόυ: «ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτοὺς». Στὶς μέρες πρὸ τοῦ ἐρχομοῦ τοῦ ἀντίχριστου ἐνεργεῖται «τὸ μυστήριο τῆς ἀνομίας» ἀπὸ τοὺς ἄλλους ἀντίχριστους καὶ ψευδοπροφῆτες. Ὅλοι αὐτοὶ ἐργάζονται, γιὰ νὰ πλανήσουν τοὺς πιστούς, ἀκόμα καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. Θέλουν νὰ τοὺς ἀπομακρύνουν ἀπὸ τὴν ὀρθὴ πίστη, προλειαίνοντας ἔτσι τὸ δρόμο γιὰ τὴν ἔλευση τοῦ ἀντίχριστου. Ἐργάζονται ἀπὸ τώρα γιὰ τὸ «βδέλυγμα ἐρημώσεως», ποὺ ἀποκάλυψε ὁ προφήτης Δανιήλ. Αυτό γίνεται και στα τελευταία 90 χρόνια από την πτώση τής ελληνικής αλλά και τής παγκόσμιας λεγόμενης Ορθόδοξης Εκκλησίας , δεκάδες κληρικοί , επίσκοποι ,μοναχοί , θεολόγοι ιεροκήρυκες , με κηρύγματα άρθρα , βιβλία , κάποιοι και με θαύματα ?? προσπαθούν συκοφαντώντας , παραπληροφορώντας , διαστρεβλώνοντας ,αποσιωπώντας την εκκλησιαστική ιστορία και τους ιερούς κανόνας , να κρατήσουν το ποίμνιο μέσα στο ( μαντρί ) την αιρετική εκκλησία της Ελλάδος και των πατριαρχείων ,και στο στόμα του αντιχρίστου οικουμενισμού του νέου και του παλαιού ημερολογίου  . και τα κατάφεραν !!
. Ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης λέει ἀκόμα ὅτι ὅλοι αὐτοὶ οἱ ἀντίχριστοι προέρχονται ἀπὸ μᾶς τοὺς χριστιανούς, ἀλλὰ δὲν ἦταν στὴν πραγματικότητα δικοί μας. Ἂν ἦταν δικοί μας, θὰ εἶχαν μείνει στὴν Ἐκκλησία καὶ δὲν θὰ εἶχαν φύγει. «Ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον, λέει, ἀλλʼ οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν. Εἰ γὰρ ἦσαν ἐξ ἡμῶν, μεμενήκεισαν ἂν μεθʼ ἡμῶν, ἀλλʼ ἵνα φανερωθῆ ὅτι οὐκ εἰσὶ πάντες ἐξ ἡμῶν». Ποιοὶ εἶναι αὐτοί, πού ἦταν κάποτε μαζί μας, ἀλλὰ φύγανε ἀπʼ τὴν Ἐκκλησία κιʼ ἐκτελοῦν ὡς ἀντίχριστοι τὸ ἔργο τοῦ ἀντίχριστου; Εἶναι οἱ διάφοροι αἱρετικοί, ανα τους αιώνας και στην σημερινή εποχή οι οικουμενιστές , οι αποτοιχισμένοι αλλά προερχόμενοι από αιρετικούς ,και οι κοινωνούντες με αυτούς , ποὺ μὲ τὶς διάφορες ὁμάδες τους πολεμοῦν τὴν Ὀρθὴ Πίστη κιʼ ἀγωνίζονται νὰ παραπλανήσουν τοὺς πιστούς. . Ἡ παραπλάνηση τῶν πιστῶν διαρκεῖ σʼ ὅλο τό διάστημα τῆς ἱστορίας τῆς ἀνθρωπότητας. Βρισκόμαστε, λοιπόν, σὲ ἔσχατες μέρες, χωρὶς νὰ ξέρουμε τὸ πόσο θὰ διαρκέσουν αὐτές, γιὰ νὰ ἔλθει τελικὰ ἡ «συντέλεια» τοῦ κόσμου. Αὐτὸ ὅμως, ποὺ ἔχει ἰδιαίτερη σημασία γιὰ τὸν κάθε Ὀρθόδοξο, δὲν εἶναι τὸ πότε θὰ γίνει ἡ «συντέλεια» τοῦ κόσμου καὶ θὰ ἔρθει ὁ Χριστὸς νὰ κρίνει τὸν κόσμο, ποὺ ἀσφαλῶς κάποτε θὰ ἔρθει. Ὁ θάνατος τοῦ κάθε ἀνθρώπου συνιστᾶ ἄλλωστε γιὰ τὸν καθένα στὴν οὐσία τὴ δική του μέλλουσα Κρίση. Ὁ καθένας προγεύεται τὸν Παράδεισο ἢ τὴν κόλαση, ἀνάλογα μὲ τὰ ἔργα του, ἤδη ἀπὸ τὴ στιγμὴ τοῦ θανάτου του. Σημασία γιὰ τὸν κάθε Ὀρθόδοξο ἔχει ἡ προειδοποίηση τοῦ Κυρίου νὰ μὴ πλανηθεῖ. Καὶ ἡ πλάνη θὰ προέλθει στὴν ἔσχατη αὐτὴ ἐποχή ἀπὸ τοὺς ψευδοπροφῆτες καὶ ψευδοδιδασκάλους, δηλ. ἀπὸ ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες! Ἀπὸ αὐτοὺς, ποὺ προδίδουν τὴν ὀρθὴ πίστη. Ἀπὸ αὐτοὺς, ποὺ κατέληξαν νὰ κατατάξουν τὸν ἑαυτό τους εἴτε μὲ τὴ θέλησή τους εἴτε χωρὶς νὰ καταλάβουν στὴν ὑπηρεσία τοῦ σατανᾶ. Ἀπὸ αὐτούς, ποὺ συντελοῦν στὴν ἀποστασία τῶν πιστῶν καὶ τὴν «ἐρήμωση» τῆς Ὀρθοδοξίας.
Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ  ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ 

Ο Απ. Παύλος λέγει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».
«Παραγγέλομεν δε υμίν, αδελφοί, εν ονόματι του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, στέλλεσθαι υμάς (=να κόπτετε κάθε πνευματικήν επικοινωνίαν εκκλησιαστικώς) από παντός αδελφού ατάκτως περιπατούντος και μη κατά την παράδοσιν ην παρέλαβον παρ’ ημών» (Β’ Θεσ. γ΄ 6).
Ο Μ. Αθανάσιος πάλι, χαρακτηρίζει επικίνδυνη και απατηλή την συμπεριφορά κάποιων Ορθοδόξων, οι οποίοι διαβεβαίωναν ότι δεν αποδέχονται τις αιρετικές θέσεις του Αρείου (τις ίδιες διαβεβαιώσεις δίνουν σήμερα κάποιοι ορθόδοξοι, που ακολουθούν τις αιρετικές θέσεις του κ. Βαρθολομαίου και των Οικουμενιστών) και υποστήριζαν πως οι ίδιοι έχουν ορθόδοξο φρόνημα, αλλ’ όμως, επικοινωνούσαν εκκλησιαστικά και συμπροσεύχονταν με τους αρειανόφρονες· συμβουλεύει, λοιπόν, απομάκρυνση απ’ αυτούς, γιατί όσοι βλέπουν εσάς τους Ορθοδόξους να συγκεντρώνεστε με τους αρειανόφρονες και να επικοινωνείτε άνετα μαζί τους, θα αποκομίσουν την εντύπωση ότι τούτο είναι ακίνδυνο και θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο, και έτσι, θα περιπέσουν στο βόρβορο της αιρετικής ασεβείας: «τινές δε εισιν οι διαβεβαιούντες μεν τα Αρείου μη φρονείν, συγκαταβαίνοντες δε, και μετ' αυτών ευχόμενοι επί το αυτό... Όταν γαρ τινες υμάς τους εν Χριστώ πιστούς θεωρήσαντες μετ' αυτών συνερχομένους και κοινωνούντας, πάντως υπονοήσαντες αδιάφορον είναι το τοιούτον, εις τον της ασεβείας εμπεσούνται βόρβορον».
 Για να μη συμβεί αυτό, να αποφεύγετε την εκκλησιαστική επικοινωνία με όσους νομίζουν ότι δεν έχουν αποδεχτεί την αρειανική διδασκαλία, αλλ’ όμως επικοινωνούν μετά των αιρετικών. Και κατ’ εξοχήν εμείς που ορθοφρονούμε, πρέπει να αποφεύγουμε την εκκλησιαστική κοινωνία, με εκείνους, των οποίων το φρόνημα ως κακόδοξο απορρίπτουμε. «Ίν' ουν μη τούτο γένηται, θελήσατε …τους μεν φανερώς φρονούντας τα της ασεβείας αποστρέφεσθαι, τους δε νομίζοντας τα Αρείου μη φρονείν, κοινωνούντας δε μετά των ασεβών φυλάττεσθαι· και μάλιστα ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν… Ει δε τις προσποιείται μεν ομολογείν ορθήν πίστιν, φαίνεται δε κοινωνών εκείνοις, τον τοιούτον προτρέψασθε απέχεσθαι της τοιαύτης συνηθείας· και εάν μεν επαγγέλληται, έχετε τον τοιούτον ως αδελφόν· εάν δε φιλονείκως επιμένη, τον τοιούτον παραιτείσθε. Ούτω γαρ διατελούντες καθαράν την πίστιν διατηρήσετε· κακείνοι βλέποντες υμάς ωφεληθήσονται, φοβηθέντες μη άρα ως ασεβείς και τα εκείνων φρονούντες νομισθώσιν» ( Μ. Αθανασίου, επιστολή, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι, ΡG 26, 1185-1188).
Αγιος Θεοδωρος ο Στουδίτης:Το μνημόσυνο του αιρετικού επισκόπου είναι μόλυνση της Πίστεως. Αλλοι έγιναν αιρετικοί και χάθηκαν,άλλοι παρέμειναν ορθόδοξοι αλλά χάθηκαν γιατί είχαν εκκλησιαστική επικοινωνία με αιρετικούς...
 Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος λέει: «Πας ο λέγων παρά τα διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν θαύματα ποιή, καν προφητεύη, λύκος φαινέσθω εν προβάτου δορά, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος»! Ο δε άγιος Αναστάσιος ο Σιναϊτης, τονίζει: «Έχουμε διδαχθεί να μη δίνουμε σημασία στα θαύματα, όταν αυτός που τα ενεργεί διδάσκει αντίθετα προς την ευσέβεια»!

Ο άγιος Συμεών ο νέος Θεολόγος διδάσκει:
«Ευχαίς και δάκρυσι τον Θεόν καθικέτευσον πέμψαι σοι οδηγόν απαθή τε και άγιον». Και συνεχίζει: Ερεύνα τις Θείες Γραφές, και μάλιστα τις των Αγίων Πατέρων. Μ’ αυτές να συγκρίνεις τα όσα διδάσκει και πράττει ο πνευματικός οδηγός σου. Και όσα μεν είναι σύμφωνα με τις Γραφές να τα δέχεσαι, όσα δε είναι αντίθετα, να τα απορρίπτης, για να μη πλανηθής. Γιατί υπάρχουν πολλοί πλάνοι και ψευτοδιδάσκαλοι!
Άγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240):"Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς".

Γιατί πολεμούν το ορθόδοξο παλαιό ημερολόγιο και όσους το ακολουθούν ? το κάνουν αυτό οι οικουμενιστές , αλλά το κάνουν και οι λεγόμενοι αποτοιχισμένοι αντι-οικουμενιστές ! τι είναι αυτό που τους φοβίζει και τους ενοχλεί από το να παραδεχθούν την αλήθεια ?


ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΕΡΓΗΘΗ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ  ΣΤΗΝ ΣΥΝΧΡΟΝΗ  ΙΣΤΟΡΙΑ  ΚΑΙ  ΕΓΙΝΕ Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΩΝ << ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΩΝ >>
Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ,Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ , ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΥ 2016 . ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ !

 Αί Σοφιστείαι των νεοημερολογητών .Προς τους  νέο ημερολογίτες  αποτοιχισμένους ..
 ΠΕΡΙ    ΤΟΥ  ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ  ΤΟΥ  ΝΕΟΥ  ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 
Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 






     





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου