xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΠΕΡΙ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

ΠΕΡΙ  ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ  ΑΔΥΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ







Ο π. Θεόδωρος Ζήσηςκαθηγητής της θεολογηκής σχολής του Α.Π.Θ. γράφει :
μερολογιακ λλαγ το 1924 διέσπασε τν λειτουργικ νότητα κα προκάλεσε διαιρέσεις στην Ορθόδοξο εκκλησία . Ποιός διέσπασε τήν λειτουργική ενότητά ;; το γράφει  ο ίδιος κατωτέρω 
Τν ποία, χωρς πανορθόδοξη πόφαση, μονομερς κα πραξικοπηματικς, πέβαλαν π τ 1924 τ Οκουμενικ Πατριαρχεο κα κκλησία τς λλάδος. Τν μεταρρύθμιση δέχθηκε κα κκλησία τς Κύπρου, ν λες ο λλες ρθόδοξες Εκκλησίες ντέδρασαν κα τν πέρριψαν, πως τ τρία πρεσβυγεν πατριαρχεα λεξανδρείας, ντιοχείας, εροσολύμων, ο λοιπς κκλησίες κα τ γιον ρος.
ντισυνοδική, ντικανονικ κα ναμφιβόλως λανθασμένη ατ νέργεια, πο δν νταποκρινόταν σ καμμία ποιμαντικ ναγκαιότητα, τραυμάτισε τν νότητα τς Εκκλησίας ορτολογικ κα λειτουργικά, (δημιουργόντας σχίσμα στήν Εκκλησία του Θεού ) ποία νότητα π δεκαέξι αἰῶνες, π τν Α δηλαδ ν Νικαί Οκουμενι-κ Σύνοδο (325), πο καθόρισε τν κοιν ορτασμ το Πάσχα, παρέμενε διατάρακτη.
νότητα τραυματίσθηκε σ δύο πίπεδα. Στ πίπεδο ν πρώτοις τν τοπικν ατοκεφάλων κκλησιν, πολλς π τς ποες δν ποδέχθηκαν τν μεταρρύθμιση κα ξακολουθον μέχρι σήμερα ν ορτάζουν τς ορτς κα τς μνμες τν γίων κατ τ παραδεδομένο Πάτριο ουλιαν μερολόγιο, πο χαρακτηρίζεται τώρα ς Παλαιό. λλες κκλησίες προσχώρησαν σταδιακ στν μεταρρύθμιση κα ποδέχθηκαν τ ποκληθν Νέο μερολόγιο, τ ποο μερικο ποκαλον «διορθωμένο» ουλιανό, ν οσιαστικ πρόκειται γι τ παπικ Γρηγοριαν μερολόγιο, πο πρε τ νομά του π τν πάπα Γρηγόριο ΙΓ, ποος τ 1582 κανε τν λλαγ μερολογίου-Πασχαλίου στν Δύση, που κα κε στν ρχ πρξαν ντιδράσεις, σιγά-σιγ μως υοθετήθηκε π λους κα σχύει μέχρι σήμερα ς κοιν Ερωπαϊκ μερολόγιο.........τσι μως χουμε πολλς παραδοξότητες· υοθετήσαμε τ Νέο μερολόγιο, λλ χουμε κα τ Παλαι στν ορτασμ το Πάσχα. Γιορτάζουμε λες ο ρθόδοξες κκλησίες π κοινο τν νάσταση το Χριστο, λλ χωριστά, μ διαφορ δεκατριν μερν τ Χριστούγεννα, τ Θεοφάνεια, τν Κοίμηση τς Παναγίας κα λες τς μνμες γίων, λες δηλαδ τς κίνητες ορτς τν δώδεκα μηνν το τους. Κα ατ γίνεται γι πρώτη φορ στν στορία τς κκλησίας, να π τ βασικ γνωρίσματα τς ποίας εναι νότητα στ λατρεία, μαζ μ τν νότητα στν πίστη κα στν διοίκηση......
Ποιός βάσκανος νος σοφίσθηκε ατν τν λλαγ κα κατέστρεψε σ μεγάλη κταση τν ορτολογικ νότητα τς κκλησίας κα σ τοπικ κα σ περτοπικ πίπεδο; Α ν Νικαί Οκουμενικ Σύνοδος ποκατέστησε τν νότητα μ τν κοιν ορτασμ το Πάσχα, κα τώρα γιατί κάποιοι κατέστρεψαν ντισυνοδικ κα ντικανονικ σ μεγαλύτερη κταση ατ τν νότητα; . πανορθόδοξη πόφαση το 1904: Εναι δύνατο ν λλάξει τ μερολόγιο. «Οκ ξν περ τοτο καινοτομσαι»Γράφει ς νταπάντηση πρς τς ατοκέφαλες κκλησίες τ 1904 δι το πατριάρχου ωακεμ Γ κα τν συνοδικν ρχιερέων κκλησία Κωνσταντινουπόλεως: «Περ δ το καθ μς μερολογίου τοιαύτην χομεν γνώμην· αδέσιμον εναι κα μπεδον τ π αώνων μν δη καθωρισμένον, κεκυρωμένον δ τ διηνεκε τς κκλησίας πράξει Πασχάλιον... ς οκ ξν περ τοτο καινοτομσαι»[4].
Εναι λοιπό, σεβαστ κα δραο, δηλαδ μετακίνητο, (αδέσιμον κα μπεδον) τ Πάτριο παραδεδομένο μερολόγιο κα εναι δύνατη ποιαδήποτε μερολογιακ λλαγ κα καινοτομία: «ς οκ ξν περ τοτο καινοτομσαι». 
Καί ο πιό απλός καταλαβαίνει από τά γραφόμενα του π. Θεόδωρου Ζήση ότι η Ελληνική Εκκλησία είναι αυτή που αποσχίστηκε απο τή Εκκλησία του Θεού και κατέστη σχισματική και κατόπιν διά του οικουμενισμού και ΑΙΡΕΤΙΚΗ !
Άς δούμε λοιπόν τι λένε οί Άγιοι και Ιεροί κανόνες περί των σχισματικών και αιρετικών 

Πατριάρχου Δοσίθεου Ἰεροσολύμων.
† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν τοῦ νέου Καλενδαρίου(ημερολογίου).
ΕΔΩ Ο ΔΩΣΙΘΕΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΛΕΝΔΑΡΙΟ !!ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ???

Τῆς ἁγίας ἑβδόμης οἰκουμενικῆς Συνόδου.
† «... Ἡμεῖς τῇ ἀρχαίᾳ θεσμοθεσίᾳ τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐπακολουθοῦμεν,ἡμεῖς τοὺς θεσμοὺς τῶν Πατέρων φυλάττομεν, ἡμεῖς τοὺς πρσθέτοντας τι ἤ ἀφαιροῦνταςἐκ τῆς ἁγίας Ἐκκλησίας ἀναθεματίζομεν».
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ Η ΑΓΙΑ Α' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΠΡΟΣΚΟΠΑ(ΑΝ ΚΑΙ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΕΧΑΝΕ ΚΑΤΙ ΛΕΠΤΑ) ΕΩΣ ΤΟ1923 ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΣΜΟΣ?? ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΟΙ ΤΟΤΕ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ?? ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΘΕΜΑ?? ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΓΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ , ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!

Τῆς ἁγίας ἕκτης οἰκουμενικῆς Συνόδου.
† «Ὁρίζομεν ἑτέραν Πίστιν μηδενὶ ἐξεῖναι προφέρειν, ἥγουν συγγράφειν ἤσυντιθέναι ἤ φρονεῖν ἤ διδάσκειν ἑτέρως τοὺς δὲ τολμῶντας τοῦτο ποιεῖνἀναθεματίζομεν».
Η ΠΙΣΤΙ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ , ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΑΙ ΕΙΣ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! ΠΩΣ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ-ΔΙΑΒΟΛΟΥ- ΣΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ??ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ?? ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΗΝΟ ΘΕΟ!!

Τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων ΚΑΝΩΝ 45ος.
Ὅποιος Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος ἤθελε συμπροσευχηθῆ μονάχα, ἀλλ'ὄχι καὶ νὰ συλλειτουργήση μὲ αἴρετικούς ἄς ἀφορίζεται. Επειδή ὅποιος μὲ τοῦςἀφορισμένους συμπροσεύχεται (καθώς τοιούτοι εἶναι οἱ αἰρετικοί) πρέπει νὰσυναφορίζεται καὶ αὐτός, κατά τὸν 10ον Κανόνα τῶν Ἀγ.Αποστόλων. Εἰ δὲ καὶἐσυνχώρησεν εἰς τοῦς αἰρετικούς αὐτούς νὰ ἐνεργήσουν κανένα λειτούργημα ὡσάν Κληρικοί, ἄς καθαίρηται ἐπειδή ὅποιος Κληρικός συλλειτουργήσει μὲ καθηρημένους, (καθώς τοιούτοι εἶναι οἱ αἰρετικοί κατὰ τὸν β΄. καὶ δ΄. τῆς γ΄.) συγκαθαιρεῖται καὶ αὐτός κατὰ τὸν 11ον κανόνα τῶν Ἀποστόλων.

Κανών 33ος τῆς ἐν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου.
Διορίζει οὔτος ὁ Κανών νὰ μὴ συμπροσευχώμεθα οὔτε μὲ τοὺς αἰρετικοὺς, ἤτοι τοὺς σφάλλοντας περὶ τὴν πίστιν, οὔτε μὲ τοὺς σχισματικοὺς, ἤτοι τοὺς κατὰ τὴν πίστιν μὲν ὀρθοδόξους ὄντας, χωριζομένους δὲ ἀπὸ τὴν καθολικὴν Ἐκκλησίαν διὰ τινας παραδόσεις καὶ ἔθιμα ἰάσιμα, κατὰ τὸν α΄. τοῦ Μεγ.Βασιλείου.
ΟΙ ΚΟΙΝΕΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ , Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ (ΛΥΚΟΥΣ) ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ???

Κανών 37ος τῆς ἐν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου.
Κατὰ τὸν Κανόνα τοῦτον δὲν πρέπει νὰ λαμβάνει τινὰς Χριστιανὸς ὀρθόδοξος τὰ δῶρα ὁποῦ στέλλουσιν εἰς αὐτούς οἱ Ἰουδαίοι καὶ αἰρετικοί, ὄταν ἔχουν τὰς ἐορτάς των,ἀλλά οὔτε νὰ συνεορτάζη ὅλως αὐτοῖς.
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ( ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ) ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ,ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ,ΑΓΓΛΙΚΑΝΟΥΣ,ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥΣ,ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ?? ΠΟΥ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΘΕΣΠΙΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ???
Τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου.
Περὶ τῶν Σχισματικῶν ἱερέων ὅτι στεροῦνται οὗτοι τῆς θείας χάριτος.
† Ἀφοῦ δὲ μίαν φορὰν ἐσχίσθησαν ἀπὸ τὸ ὅλον σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ἔχασαν αὐτὸ καὶ δὲν εἰμποροῦν πλέον νὰ βαπτίσουν ἄλλους, ἤ νὰ χειροτονήσουν ἤ ἁπλῶς νὰ δώσουν χάριν, τὴν ὁποίαν διὰ τοῦ σχίσματος ἐστερήθησαν, ὅθεν καὶ οἱ ὑπ’ αὐτῶν βαπτιζόμενοι λογίζονται ὅτι ὑπὸ λαϊκῶν ἐβαπτίσθησαν (Ἑρμηνεία α΄. Κανόνος). «Ὥσπερ μέλος τὶἀποκοπὲν τοῦ σώματος παύει μετέχον τῆς ζωτικῆς δυνάμεως, οὕτω καὶ πᾶς τιςἀποσχιζόμενος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ δὲν μετέχει τῆς χάριτος τοῦΠαναγίου Πνεύματος, ἥν ἔλαβεν ἐν τῷ βαπτίσματι» (Ἐκ τοῦ ἱεροῦ Πηδαλίου).
Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕ ΣΧΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΡΟΤΩΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΟ , ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ?? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗ?? ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ?? ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΝ!! ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ , ΓΙΝΟΝΤΑΙ , ΛΥΚΟ-ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΨΥΧΩΝ ΤΟΥΣ!!
Τῆς ἁγίας 3ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου 3ος κανών.
Ὅτι δὲν ἐπιτρέπεται οἱ ἱερεῖς νὰ μνημονεύωσι καὶ νὰ ὑπακούωσιν εἰς τοὺςἀποστάτας καινοτόμους ἀρχιερεῖς οὐδὲ οἱ λαϊκοί.
† «Τοῖς ἀποστασήσασιν ἢ ἀφισταμένοις Ἐπισκόποις μηδόλως ὑπόκεισθαι κατὰμηδένα τρόπον».
«Εἶ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται ἀφοριζέσθω», καὶ ἀλλαχοῦ «ὁἀκοινωνήτως κοινωνῶν ἀκοινώνητος ἔσται, ὡς συγχέων τὸν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» πάλιν «ὁ αἱρετικὸν δεχόμενος τοῖς αὐτοῖς ἐγκλήμασιν ὑπόκειται». Οὐκ ἔστι τοῦτο θεμιτὸν οὐκ ἔστιν ἀλλ’ οὐδὲ μνημονεύσομεν καὶ τοῦτο παρὰ τοῦ πονηροῦ, ὅς σκότος ὧν τὸ φῶςὑποκρίνεται, ὡς νῦν γε, τὴν ἕνωσιν προβαλλόμενος «μνημόσυνον» τὴν μετ’ αὐτῶνἀπώλειαν τοῦ παντὸς τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας δολιεύεται καὶ φανερῶς μὴ πείθεινἔχων πρὸς τοῦτο, ἀδήλως ἐπιχειρεῖ, ἵνα ἐν ἑνί τρόπῳ ἀνοίξη θύραν καὶ κορυφώσῃ κακίαν.
 ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΙ , Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΗ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗ ΑΣ ΣΗΚΩΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ , ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΗΣΘΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΟΓΟΣ !!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ 20οῦ ΑΙΩΝΑ του π. Θεόδωρου Ζήση ,καθηγητού της Θεολογηκής σχολής του Α.Π.Θ.


Η διαφορά των Ορθοδόξων  Χριστιανών , μετά  των  αιρετικών  οικουμενιστών του  νέου  και του παλαιου ημερολογίου δεν είναι μόνο  το αναθεματισμένο  παπικό ημερολόγιο αλλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου