ΠΕΡΙ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
Ο
π. Θεόδωρος Ζήσηςκαθηγητής της θεολογηκής σχολής του Α.Π.Θ. γράφει :
Ἡ ἡμερολογιακὴ ἀλλαγὴ τοῦ 1924 διέσπασε τὴν λειτουργικὴ ἑνότητα καὶ προκάλεσε διαιρέσεις στην Ορθόδοξο εκκλησία . Ποιός διέσπασε τήν λειτουργική ενότητά ;; το γράφει ο ίδιος κατωτέρω
Τὴν ὁποία, χωρὶς πανορθόδοξη ἀπόφαση, μονομερῶς καὶ πραξικοπηματικῶς, ἐπέβαλαν ἀπὸ τὸ 1924 τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Τὴν μεταρρύθμιση δέχθηκε καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου, ἐνῶ ὅλες οἱ ἄλλες Ὀρθόδοξες ᾽Εκκλησίες ἀντέδρασαν καὶ τὴν ἀπέρριψαν, ὅπως τὰ τρία πρεσβυγενῆ πατριαρχεῖα Ἀλεξανδρείας, Ἀντιοχείας, Ἱεροσολύμων, οἱ λοιπὲς Ἐκκλησίες καὶ τὸ Ἅγιον Ὄρος.
Ἡ ἀντισυνοδική, ἀντικανονικὴ καὶ ἀναμφιβόλως λανθασμένη αὐτὴ ἐνέργεια, ποὺ δὲν ἀνταποκρινόταν σὲ καμμία ποιμαντικὴ ἀναγκαιότητα, ἐτραυμάτισε τὴν ἑνότητα τῆς ᾽Εκκλησίας ἑορτολογικὰ καὶ λειτουργικά, (δημιουργόντας σχίσμα στήν Εκκλησία του Θεού )ἡ ὁποία ἑνότητα ἐπὶ δεκαέξι αἰῶνες, ἀπὸ τὴν Α´ δηλαδὴ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενι-κὴ Σύνοδο (325), ποὺ καθόρισε τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, παρέμενε ἀδιατάρακτη.
Ἡ ἑνότητα
τραυματίσθηκε σὲ δύο ἐπίπεδα.
Στὸ ἐπίπεδο
ἐν
πρώτοις τῶν τοπικῶν αὐτοκεφάλων
Ἐκκλησιῶν,
πολλὲς ἀπὸ τὶς ὁποῖες δὲν ἀποδέχθηκαν
τὴν
μεταρρύθμιση καὶ ἐξακολουθοῦν
μέχρι σήμερα νὰ ἑορτάζουν
τὶς ἑορτὲς καὶ τὶς μνῆμες τῶν Ἁγίων
κατὰ τὸ
παραδεδομένο Πάτριο Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο,
ποὺ χαρακτηρίζεται τώρα ὡς
Παλαιό. Ἄλλες ἐκκλησίες
προσχώρησαν σταδιακὰ στὴν
μεταρρύθμιση καὶ ἀποδέχθηκαν
τὸ ἀποκληθὲν Νέο Ἡμερολόγιο,
τὸ ὁποῖο
μερικοὶ ἀποκαλοῦν
«διορθωμένο» Ἰουλιανό, ἐνῶ οὐσιαστικὰ πρόκειται γιὰ τὸ παπικὸ Γρηγοριανὸ Ἡμερολόγιο, ποὺ πῆρε τὸ ὄνομά του ἀπὸ τὸν πάπα Γρηγόριο ΙΓ, ὁ ὁποῖος τὸ 1582 ἔκανε τὴν ἀλλαγὴ Ἡμερολογίου-Πασχαλίου
στὴν
Δύση, ὅπου καὶ ἐκεῖ στὴν ἀρχὴ ὑπῆρξαν ἀντιδράσεις,
σιγά-σιγὰ ὅμως υἱοθετήθηκε
ἀπὸ ὅλους
καὶ ἰσχύει
μέχρι σήμερα ὡς κοινὸ Εὐρωπαϊκὸ Ἡμερολόγιο......... Ἔτσι ὅμως ἔχουμε πολλὲς παραδοξότητες· υἱοθετήσαμε τὸ Νέο Ἡμερολόγιο, ἀλλὰ ἔχουμε καὶ τὸ Παλαιὸ στὸν ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα. Γιορτάζουμε ὅλες οἱ Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες ἀπὸ κοινοῦ τὴν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ χωριστά, μὲ διαφορὰ δεκατριῶν ἡμερῶν τὰ Χριστούγεννα, τὰ Θεοφάνεια, τὴν Κοίμηση τῆς Παναγίας καὶ ὅλες τὶς μνῆμες Ἁγίων, ὅλες δηλαδὴ τὶς ἀκίνητες ἑορτὲς τῶν δώδεκα μηνῶν τοῦ ἔτους. Καὶ αὐτὸ γίνεται γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας, ἕνα ἀπὸ τὰ βασικὰ γνωρίσματα τῆς ὁποίας εἶναι ἡ ἑνότητα στὴ λατρεία, μαζὶ μὲ τὴν ἑνότητα στὴν πίστη καὶ στὴν διοίκηση......
Ποιός βάσκανος νοῦς σοφίσθηκε αὐτὴν τὴν ἀλλαγὴ καὶ κατέστρεψε σὲ μεγάλη ἔκταση τὴν ἑορτολογικὴ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ σὲ τοπικὸ καὶ σὲ ὑπερτοπικὸ ἐπίπεδο; Ἡ Α´ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος ἀποκατέστησε τὴν ἑνότητα μὲ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, καὶ τώρα γιατί κάποιοι κατέστρεψαν ἀντισυνοδικὰ καὶ ἀντικανονικὰ σὲ μεγαλύτερη ἔκταση αὐτὴ τὴν ἑνότητα; . Ἡ πανορθόδοξη ἀπόφαση τοῦ 1904: Εἶναι ἀδύνατο νὰ ἀλλάξει τὸ Ἡμερολόγιο. «Οὐκ ἐξὸν περὶ τοῦτο καινοτομῆσαι»Γράφει
ὡς ἀνταπάντηση πρὸς τὶς αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες τὸ 1904 διὰ τοῦ πατριάρχου Ἰωακεὶμ Γ´ καὶ τῶν συνοδικῶν ἀρχιερέων ἡ Ἐκκλησία Κωνσταντινουπόλεως: «Περὶ δὲ τοῦ καθ᾽ ἡμᾶς ἡμερολογίου τοιαύτην ἔχομεν γνώμην· αἰδέσιμον εἶναι καὶ ἔμπεδον τὸ ἀπὸ αἰώνων μὲν ἤδη καθωρισμένον, κεκυρωμένον
δὲ τῇ διηνεκεῖ τῆς Ἐκκλησίας πράξει Πασχάλιον...
ὡς οὐκ ἐξὸν περὶ τοῦτο καινοτομῆσαι»[4].
Εἶναι λοιπό, σεβαστὸ καὶ ἑδραῖο, δηλαδὴ ἀμετακίνητο, (αἰδέσιμον καὶ ἔμπεδον) τὸ Πάτριο παραδεδομένο Ἡμερολόγιο καὶ εἶναι ἀδύνατη ὁποιαδήποτε ἡμερολογιακὴ ἀλλαγὴ καὶ καινοτομία: «Ὡς οὐκ ἐξὸν περὶ τοῦτο καινοτομῆσαι».
Καί ο πιό απλός καταλαβαίνει από τά γραφόμενα του π. Θεόδωρου Ζήση ότι η Ελληνική Εκκλησία είναι αυτή που αποσχίστηκε απο τή Εκκλησία του Θεού και κατέστη σχισματική και κατόπιν διά του οικουμενισμού και ΑΙΡΕΤΙΚΗ !
Άς δούμε λοιπόν τι λένε οί Άγιοι και Ιεροί κανόνες περί των σχισματικών και αιρετικών
Πατριάρχου Δοσίθεου Ἰεροσολύμων.
† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ
Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν
τοῦ νέου Καλενδαρίου(ημερολογίου).
ΕΔΩ Ο ΔΩΣΙΘΕΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΛΕΝΔΑΡΙΟ !!ΜΗΠΩΣ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ???
Τῆς ἁγίας ἑβδόμης οἰκουμενικῆς Συνόδου.
† «... Ἡμεῖς τῇ ἀρχαίᾳ θεσμοθεσίᾳ τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐπακολουθοῦμεν,ἡμεῖς
τοὺς θεσμοὺς τῶν Πατέρων φυλάττομεν, ἡμεῖς τοὺς πρσθέτοντας τι ἤ ἀφαιροῦνταςἐκ
τῆς ἁγίας Ἐκκλησίας ἀναθεματίζομεν».
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ Η ΑΓΙΑ Α' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ
ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΠΡΟΣΚΟΠΑ(ΑΝ ΚΑΙ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΕΧΑΝΕ ΚΑΤΙ ΛΕΠΤΑ) ΕΩΣ
ΤΟ1923 ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΣΜΟΣ?? ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ
ΟΙ ΤΟΤΕ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ?? ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΘΕΜΑ?? ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΞΕΓΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ
, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ
ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!
Τῆς ἁγίας ἕκτης οἰκουμενικῆς Συνόδου.
† «Ὁρίζομεν ἑτέραν Πίστιν μηδενὶ ἐξεῖναι προφέρειν, ἥγουν
συγγράφειν ἤσυντιθέναι ἤ φρονεῖν ἤ διδάσκειν ἑτέρως τοὺς δὲ τολμῶντας τοῦτο
ποιεῖνἀναθεματίζομεν».
Η ΠΙΣΤΙ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ , ΣΤΟ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΑΙ ΕΙΣ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! ΠΩΣ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ
ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ-ΔΙΑΒΟΛΟΥ- ΣΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ??ΔΕΝ
ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ?? ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΗΝΟ ΘΕΟ!!
Τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων ΚΑΝΩΝ 45ος.
Ὅποιος Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος ἤθελε
συμπροσευχηθῆ μονάχα, ἀλλ'ὄχι καὶ νὰ συλλειτουργήση μὲ αἴρετικούς ἄς ἀφορίζεται.
Επειδή ὅποιος μὲ τοῦςἀφορισμένους συμπροσεύχεται (καθώς τοιούτοι εἶναι οἱ αἰρετικοί)
πρέπει νὰσυναφορίζεται καὶ αὐτός, κατά τὸν 10ον Κανόνα τῶν Ἀγ.Αποστόλων. Εἰ δὲ
καὶἐσυνχώρησεν εἰς τοῦς αἰρετικούς αὐτούς νὰ ἐνεργήσουν κανένα λειτούργημα ὡσάν
Κληρικοί, ἄς καθαίρηται ἐπειδή ὅποιος Κληρικός συλλειτουργήσει μὲ καθηρημένους,
(καθώς τοιούτοι εἶναι οἱ αἰρετικοί κατὰ τὸν β΄. καὶ δ΄. τῆς γ΄.) συγκαθαιρεῖται
καὶ αὐτός κατὰ τὸν 11ον κανόνα τῶν Ἀποστόλων.
Κανών 33ος τῆς ἐν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου.
Διορίζει οὔτος ὁ Κανών νὰ μὴ συμπροσευχώμεθα οὔτε μὲ τοὺς αἰρετικοὺς,
ἤτοι τοὺς σφάλλοντας περὶ τὴν πίστιν, οὔτε μὲ τοὺς σχισματικοὺς, ἤτοι τοὺς κατὰ
τὴν πίστιν μὲν ὀρθοδόξους ὄντας, χωριζομένους δὲ ἀπὸ τὴν καθολικὴν Ἐκκλησίαν διὰ
τινας παραδόσεις καὶ ἔθιμα ἰάσιμα, κατὰ τὸν α΄. τοῦ Μεγ.Βασιλείου.
ΟΙ ΚΟΙΝΕΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
, Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ (ΛΥΚΟΥΣ) ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ
ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ???
Κανών 37ος τῆς ἐν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου.
Κατὰ τὸν Κανόνα τοῦτον δὲν πρέπει νὰ λαμβάνει τινὰς Χριστιανὸς
ὀρθόδοξος τὰ δῶρα ὁποῦ στέλλουσιν εἰς αὐτούς οἱ Ἰουδαίοι καὶ αἰρετικοί, ὄταν ἔχουν
τὰς ἐορτάς των,ἀλλά οὔτε νὰ συνεορτάζη ὅλως αὐτοῖς.
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ( ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ) ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΠΑΠΙΚΟΥΣ,ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ,ΑΓΓΛΙΚΑΝΟΥΣ,ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥΣ,ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ
ΣΥΝΟΘΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ?? ΠΟΥ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ
ΕΘΕΣΠΙΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ???
Τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου.
Περὶ τῶν Σχισματικῶν ἱερέων ὅτι στεροῦνται οὗτοι τῆς θείας
χάριτος.
† Ἀφοῦ δὲ μίαν φορὰν ἐσχίσθησαν ἀπὸ τὸ ὅλον σῶμα τῆς Ἐκκλησίας
ἔχασαν αὐτὸ καὶ δὲν εἰμποροῦν πλέον νὰ βαπτίσουν ἄλλους, ἤ νὰ χειροτονήσουν ἤ ἁπλῶς
νὰ δώσουν χάριν, τὴν ὁποίαν διὰ τοῦ σχίσματος ἐστερήθησαν, ὅθεν καὶ οἱ ὑπ’ αὐτῶν
βαπτιζόμενοι λογίζονται ὅτι ὑπὸ λαϊκῶν ἐβαπτίσθησαν (Ἑρμηνεία α΄. Κανόνος). «Ὥσπερ
μέλος τὶἀποκοπὲν τοῦ σώματος παύει μετέχον τῆς ζωτικῆς δυνάμεως, οὕτω καὶ πᾶς
τιςἀποσχιζόμενος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ δὲν μετέχει τῆς χάριτος τοῦΠαναγίου
Πνεύματος, ἥν ἔλαβεν ἐν τῷ βαπτίσματι» (Ἐκ τοῦ ἱεροῦ Πηδαλίου).
Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕ ΣΧΙΣΜΑ
ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΡΟΤΩΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ!!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΟ , ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ
ΚΑΝΟΝΑ?? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗ?? ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ
ΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ?? ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΤΡΕΜΟΥΝ!! ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ , ΓΙΝΟΝΤΑΙ , ΛΥΚΟ-ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ
ΨΥΧΩΝ ΤΟΥΣ!!
Τῆς ἁγίας 3ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου 3ος κανών.
Ὅτι δὲν ἐπιτρέπεται οἱ ἱερεῖς νὰ μνημονεύωσι καὶ νὰ ὑπακούωσιν
εἰς τοὺςἀποστάτας καινοτόμους ἀρχιερεῖς οὐδὲ οἱ λαϊκοί.
† «Τοῖς ἀποστασήσασιν ἢ ἀφισταμένοις Ἐπισκόποις μηδόλως ὑπόκεισθαι
κατὰμηδένα τρόπον».
«Εἶ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται ἀφοριζέσθω», καὶ ἀλλαχοῦ
«ὁἀκοινωνήτως κοινωνῶν ἀκοινώνητος ἔσται, ὡς συγχέων τὸν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας»
πάλιν «ὁ αἱρετικὸν δεχόμενος τοῖς αὐτοῖς ἐγκλήμασιν ὑπόκειται». Οὐκ ἔστι τοῦτο
θεμιτὸν οὐκ ἔστιν ἀλλ’ οὐδὲ μνημονεύσομεν καὶ τοῦτο παρὰ τοῦ πονηροῦ, ὅς σκότος
ὧν τὸ φῶςὑποκρίνεται, ὡς νῦν γε, τὴν ἕνωσιν προβαλλόμενος «μνημόσυνον» τὴν μετ’
αὐτῶνἀπώλειαν τοῦ παντὸς τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας δολιεύεται καὶ φανερῶς μὴ
πείθεινἔχων πρὸς τοῦτο, ἀδήλως ἐπιχειρεῖ, ἵνα ἐν ἑνί τρόπῳ ἀνοίξη θύραν καὶ
κορυφώσῃ κακίαν.
ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΙ , Ο ΚΥΡΙΟΣ
ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΗ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗ ΑΣ ΣΗΚΩΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ , ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΗΣΘΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΟΓΟΣ !!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ 20οῦ ΑΙΩΝΑ του π. Θεόδωρου Ζήση ,καθηγητού της Θεολογηκής σχολής του Α.Π.Θ.
Η διαφορά των Ορθοδόξων Χριστιανών , μετά των αιρετικών οικουμενιστών του νέου και του παλαιου ημερολογίου δεν είναι μόνο το αναθεματισμένο παπικό ημερολόγιο αλλά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου