ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ: ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ, ΟΥΝΙΑ, ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΙ
Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΜΟΥ & ΙΚΑΡΙΑΣ ΕΥΣΕΒΙΟΣ
γράφει: «Η Ορθοδοξία είναι η “Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία” και
επ΄ αυτού δεν χωρεί καμμία συζήτηση. Επομένως όποιος πρεσβεύει τα αντίθετα
λέγεται οικουμενιστής και είναι αιρετικός» ('Από τήν 'Εγκύκλιό του την Κυριακή
της Ορθοδοξίας του 2009)
Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΡΥΝΕΙΑΣ ΠΑΥΛΟΣ γράφει: «Η
προσπάθεια των μελών της Ορθοδόξου Αντιπροσωπείας να παρασιωπήσουν ή να
προσπεράσουν, ως δευτερεύον ζήτημα, τη δογματική διαφοροποίηση μεταξύ
Ορθοδοξίας και ετεροδοξίας, υπονομεύει την αυτοσυνειδησία της Ορθοδόξου
Εκκλησίας ως της μόνης αληθινής Εκκλησίας, η οποία είναι η “Μία, Αγία, Καθολική
και Αποστολική Εκκλησία” και δίνουν την εντύπωση ότι οι Ρωμαιοκαθολικοί
συνιστούν επί μέρους τοπική Ορθόδοξο Εκκλησία» (Εφημ. «Ορθόδοξος Τύπος»,
16/10/2009)
Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ γράφει: «Η
μήτηρ ημών Αγία Ορθόδοξος Εκκλησία, ως μόνη και αληθής ιστορική συνέχεια της
αδιαιρέτου Εκκλησίας οφείλει να διακηρύξη urbi et orbi την αλήθειαν και
βεβαιότητα της αυτοσυνειδησίας Αυτής, διά τεκμηριωμένων θέσεων και κειμένων. Εν
συνεχεία να αποχωρήση εκ των λεγομένων “διαλόγων” προσφερόντων άλλοθι,
δυστυχώς, εις τους ηγή τορας και τους υπ’ αυτούς εν αιρέσει όντας και εν χώρα
και σκιά θανάτου βιούντας και καλέση αυτούς όπως επανακάμψουν εις την κοινήν
χιλιετή αποστολικοπαράδοτον αλήθειαν». (Εφημ. «Ορθόδοξος Τύπος», 6/7/2007)
Τά ἀνωτέρω κείμενα εὑρήκαμε εἰς τήν ἰστοσελίδα
"ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ". Προσθέτομεν καί τό ἰδικόν μας σχόλιο ἐπ' αὐτῶν. Πολύ
καλά τά γράφουν οἱ ἀνωτέρω νεοημερολογῖται Μητροπολῖται, ὅσον ἀφορᾶ τόν Οἱκουμενσιμόν.
'Αλλά αὐτοαναιροῦνται διότι, ἐνῶ στρέφονται κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅμως
παραμένουν εἰς τόν Νεοημερολογιτισμόν, ὁ ὁποῖος ειναι αὐτόχρημα ΟΙἰκουμενισμός.
Καί μή μᾶς εἴπουν πάλιν τά περί "διορθωμένου Ἰουλιανοῦ", διότι
πρόκειται περί παπικῆς ἀπάτης, ἡ ὁποία ὅμως πηγάζει ἀπό τήν προσπάθειαν τῶν Ἑβραίων
νά παρασύρουν τούς χριστιανούς εἰς τό νά συνεορτάζουν τό Πάσχα μετ' αὐτών, ὅπερ
ἀπηγόρευσαν αὐστηρότατα οἱ Πατέρες τῆς Α΄ Οἱκουμενισκῆς Συνόδου. Ὄχι κύριοι, ὁ
Νεοημερολογιτισμός σας δέν εἶναι τό "διορθωμένο Ἰουλιανό", ἀλλά ὁ
παποκεντρικός Οὐνιτισμός τοῦ 1596 (Μπρέστ Λιτόφσκ) εἰς τόν ὁποῖον προσεχωρήσατε
τό 1920 - 1924 διευρύναντες περαιτέρω αὐτόν εἰς Παναιρετικόν Οἱκουμενισμόν. Καί
δέν χρειάζεται νά περιμένετε καμμίαν νέαν Σύνοδον νά ἀποφανθῆ ἐπ' αὐτοῦ, διότι ἤδη
Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ ΙΣΤ αἰῶνος, τήν ὁποίαν ὁ Δοσίθεος χαρακτηρίζει Οἰκουμενικήν,
κατεδίκασαν τήν "αἵρεσιν τοῦ νέου Ἡμερολογίου", πάλιν κατά τόν
Δοσίθεον Ἱεροσολύμων. Καί σᾶς ὑπενθυμίζομεν ὅτι αἱ Πανορθόδφοξοι Σύνοδοι τοῦ
ΙΣΤ αἰῶνος κατεδίκασαν καί ἀναθεμέτισαν ὄχι τίποτ' ἄλλο παρά αὐτό τόν ὁποῖον ἐσεῖς
ὀνομάσατε "διορθωμένο Ἰουλιανό".
ΠΗΓΗ: πατέρας `Ελισσαίος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου