xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Περὶ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς τοῦ σοφωτάτου Νικολάου Καβάσιλα τοῦ καὶ Χαμαετοῦ ὅτι διὰ τῶν θείων συνίσταται μυστηρίων, τοῦ βαπτίσματος, τοῦ μύρου καὶ τῆς θείας κοινωνίας.

Περὶ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς τοῦ σοφωτάτου Νικολάου Καβάσιλα τοῦ καὶ Χαμαετοῦ 
 ὅτι διὰ τῶν θείων συνίσταται μυστηρίων, τοῦ βαπτίσματος, τοῦ μύρου καὶ τῆς θείας κοινωνίας.

1. Ἡ ἐν Χριστῷ ζωὴ φύεται μὲν ἐν τῷδε τῷ βίῳ καὶ τὰς ἀρχὰς ἐντεῦθεν λαμβάνει· τελειοῦται δὲ ἐπὶ τοῦ μέλλοντος, ἐπειδὰν εἰς ἐκείνην ἀφικώμεθα τὴν ἡμέραν. Καὶ οὔτε ὁ βίος οὗτος τελείως δύναται ταύτην ἐνθεῖναι ταῖς τῶν ἀνθρώπων ψυχαῖς, οὔτε ὁ μέλλων μὴ τὰς ἀρχὰς ἐντεῦθεν λαβών. Ἐπὶ μὲν γὰρ τοῦ παρόντος, τὸ σαρκίον ἐπισκοτεῖ, καὶ ἡ ἐκεῖθεν νεφέλη καὶ φθορά, «μὴ δυναμένη τὴν ἀφθαρσίαν κληρονομεῖν»· ὅθεν ὁ Παῦλος τὸ ἀναλῦσαι πρὸς τὸ συνεῖναι Χριστῷ καὶ μάλα ἐνόμισε φέρειν· «ἀναλῦσαι γάρ, φησί, καὶ σὺν Χριστῷ εἶναι, πολλῷ μᾶλλον κρεῖσσον.»

Οι Φράγκοι στη Ρωμαϊκή (Βυζαντινή) Αυτοκρατορία. ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Οι Φράγκοι στη Ρωμαϊκή (Βυζαντινή) Αυτοκρατορία.    

Ο Ε' αιώνας αποτελεί μία μεταβατική περίοδο στην ιστορία της δυτικής Ευρώπης. Η πανσπερμία των βαρβάρων που εισβάλλουν σταδιακά στις δυτικές επαρχίες της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, άλλοτε ειρηνικά και άλλοτε δια της ισχύος των όπλων, περιορίζουν την ρωμαϊκή διοίκηση στα ιταλικά εδάφη, όχι όμως και την επιρροή της αυτοκρατορίας. Στην διάρκεια των επόμενων αιώνων, το Οικουμενικό Κράτος της εποχής αντικαθιστάται από διάφορα βαρβαρικά αντίγραφά του και μέσα απ' αυτά αναδύεται τελικά η Φραγκία, ως το μόνο κρατικό μόρφωμα που επέζησε και επικράτησε στη Δύση.

ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ???

ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ???


Κόψαμε και ράψαμε το Θεό στα μέτρα μας. Τον στήσαμε απέναντι σαν σκιάχτρο σε αγρό και ενίοτε και κατά το δοκούν τον φτύνουμε, τον λιθοβολούμε, τον βρίζουμε, τον χλευάζουμε, τον χτυπούμε. Μα το τραγικότερο... Όταν ξεθυμάνει το είναι μας Του γυρνούμε την πλάτη αδιαφορώντας για την ανοιχτή του αγκαλιά.
Σε ένα μυαλό όπου η Εκκλησία θεωρείται:
1.οργανισμός διατήρησης εθίμων-παραδόσεων

Η Επανάσταση των Ελλήνων το 1821 και το σήμερα!! Αι υπέρ Πίστεως και Πατρίδος Ομολογίαι και Υποθήκαι των Αγωνιστών του 1821

Η Επανάσταση  των  Ελλήνων  το 1821  και το σήμερα!!
Αι  υπέρ Πίστεως και Πατρίδος  Ομολογίαι  και  Υποθήκαι  των  Αγωνιστών  του 1821


Επιστολή του Ιωάννου Μακρυγιάννη προς τους Νέους

«… Η Επανάσταση δεν έγινε μονάχα το ’21…»

Αγαπητά μου Παιδιά,
Μαζί με πολλούς άλλους άξιους και γενναίγους Έλληνες πολεμήσαμε και λευτερώσαμε τούτο τον τόπο που πατάτε εσείς, και να στοχάζεστε πως τον λευτερώσαμε για σας που γεννηθήκατε σε πατρίδα ελεύθερη, γιατί εμείς λίγο την απολάψαμε, ότι, μόλις εδιώξαμε τους Τούρκους, αρχίσαμε να τρώμε ο ένας τον άλλον κι έτσι μας βρήκαν διαιρεμένους οι Μπαυαροί και μας τζαλαπάτησαν.

ΠΕΡΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

ΠΕΡΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ                

Ευλόγησον Πάτερ.

ΤΙΝΟΣ ένεκεν, αδελφοί, και δια ποίαν αφορμήν ο προγνώστης ημών Θεός δεν ηφάνισεν απ' αρχής τον πλανέσαντα ημάς διάβολον, ο οποίος μας εύγαλεν από την ζωήν και μας έφερεν εις τον θάνατον, και από τον Παράδεισον εις την γην, και ύστερον, αλλοίμονον, εις τον άδη και εις την αιώνιον κόλασιν;

ΦΡΑΓΚΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΙ, ΦΕΟΥΔΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΦΡΑΓΚΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΙ, ΦΕΟΥΔΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑ  ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Εισαγωγή 
Στο υπόβαθρο της Οικουμενικής Κινήσεως βρίσκεται το γενικά παραδεκτό γεγονός ότι μεταξύ θεολογίας καί κοινωνίας υφίσταται αλληλεπίδραση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε δογματική διατύπωση και να γίνει αιτία δογματικών διαφορών .

Τι είναι μαγεία , πόσα είδη υπάρχουν , προφύλαξη από αυτήν : Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης

Τι  είναι   μαγεία , πόσα είδη  υπάρχουν , προφύλαξη από αυτήν : Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης

εισαγωγή

Ταιριάζει σέ ὅσα θά πῶ παρακάτω, νά δανεισθῶ τό θρηνητικό ἐκεῖνο ρητό τοῦ προφήτη ῾Ιερεμία καί νά φωνάξω κι ἐγώ μέ ὀδύνη : “Ποιός θά βάλει στά μάτια μου πηγή δακρύων, γιά νά κλάψουν πικρά τό λαό τῶν Χριστιανῶν μέρα καί νύχτα;” Γιατί ποιός μπορεῖ, ἀλήθεια, νά μήν τόν κλάψει, ὅταν σκεφθεῖ πώς, ἐνῶ ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ νίκησε μέ τό σταυρικό Του θάνατο ὅλους τούς δαίμονες, οἱ Χριστιανοί τούς ἀναδεικνύουν πάλι νικητές καί τροπαιούχους μέ τίς διάφορες μαγεῖες τους;

Η κοροϊδία της Νηστείας και η Νηστεία της κοροϊδίας



Το μεσημέρι έφαγα σουπιές με μάραθα.

Η κοροϊδία της Νηστείας και η Νηστεία της κοροϊδίας



Δε λέω καταπληκτικό φαγητό. Αλλά με διέλυσε βρε παιδί μου. Πόση ώρα τώρα και ακόμη δε μπορώ να χωνέψω.
Βλέπεις η κοιλιοδουλεία και το πάθος της λαιμαργίας δε λύνεται με την νηστεία.
Πια νηστεία όμως; Δε λύνετε με την νηστεία που εδώ και μερικά χρόνια ζούμε οι σύγχρονοι ας πούμε Νεοέλληνες θρησκευόμενοι .
Ξέρεις εκείνη την νηστεία που αντί για κρέας το τσικάλι γεμίζει με καλαμάρια , σουπιές, καραβιδάκια, αστακομακαρονάδες, σογιο κυμά, σογιομουσακά, σογιοκονινιστά, γαροδοπίλαφα, σουπιοκεφτέδες, πατατοκεφτέδες και… και …και…ο κατάλογος τέρμα δεν έχει.

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΝΩΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΙΑΣΙΝ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΝΩΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΙΑΣΙΝ  ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ  ΜΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ   ΘΕΟΥ

Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ , ΠΑΧΩΜΙΟΥ , ΝΙΚΟΛΑΟΥ , ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΏΝ ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ Δ΄ . ΕΤΣΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !!

Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ  ΚΑΙ Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ , ΠΑΧΩΜΙΟΥ , ΝΙΚΟΛΑΟΥ , ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ  ΚΛΗΡΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΛΑΪΚΏΝ 

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ  ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ  ΟΙ  ΝΕΟΙ  Δ΄ . ΕΤΣΙ  ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΟΙ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ  ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !!

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ Γ΄ . ΕΤΣΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !! ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΩΝ ΑΝΔΡΕΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΩΝ )ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΑΙΟΣ 1995

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ  ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ  ΟΙ  ΝΕΟΙ  Γ΄ . ΕΤΣΙ  ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΟΙ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ  ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !!
ΣΥΝΟΔΙΚΗ  ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΩΝ  ΑΝΔΡΕΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΩΝ )ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΑΙΟΣ  1995

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ , ΚΑΙ ΤΟΥ ( ΑΓΙΟΥ ΕΔΟΥΑΡΔΟΥ)


ΠΕΡΙ  ΤΗΣ  ΡΩΣΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΗΣ  ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ , ΚΑΙ  ΤΟΥ  << ΑΓΙΟΥ  ΕΔΟΥΑΡΔΟΥ>>
Ο Άγιος Σεραφειμ του Σαρώφ

Αυτά γράφει ο θεολόγος Αθανάσιος Σακαρέλλος:
 Είναι προφανές ότι ο αναφερόμενος στο εορτολόγιο της Αποστολικής Διακονίας «άγιος Εδουάρδος, βασιλεύς της Αγγλίας», μάλλον είναι ο πιό πάνω πρώτος, ο «Edward the Martyr (975-978)», γιατί ο δεύτερος πέθανε μετά το σχίσμα των Εκκλησιών (1009μ.Χ.).
Τι ήταν όμως αυτός ο «άγιος Εδουάρδος, βασιλεύς της Αγγλίας»; Η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν προσκομίζει κανένα ιστορικό, ή αγιολογικό στοιχείο. Ο αδελφός Sotirio από την ηλεκτρονική έρευνά του αναφέρει ότι ήταν μάρτυρας και βασίλευσε τρία χρόνια, από το 975 έως το 978.
Ο αδελφός Misha προσθέτει ότι «ο άγιος Εδουάρδος που γιορτάζεται στις 18 Μαρτίου είναι μεγάλος θαυματουργός ορθόδοξος άγιος της Αγγλίας, που εκοιμήθη μαρτυρικώς το 979»! Δεν μας παραπέμπει όμως ο καλός αδελφός Misha, σε κανένα από τα θαύματά του, αφού τον αποκαλεί «θαυματουργό», ούτε μας δίνει κανένα ιστορικό, ή αγιολογικό στοιχείο για το μαρτύριό του.

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ Β΄ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ 5 ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠ'ΑΡΙΘΜ. 28182,4,1995 ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΟΙ )

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ  ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ  ΟΙ  ΝΕΟΙ  Β΄ 
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ 5 ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠ'ΑΡΙΘΜ. 28182,4,1995 ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΟΙ )

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ Περὶ μετανοίας καὶ περὶ ἐξορίας τοῦ Ἀδὰμ Ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ
Περὶ μετανοίας καὶ περὶ ἐξορίας τοῦ Ἀδὰμ
Ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου


Ἀδελφοὶ καὶ πατέρες. Εἶναι καλὸν πράγμα ἡ μετάνοια καὶ ἡ ὠφέλεια ποὺ προέρχεται ἀπὸ αὐτήν. Αὐτὸ γνωρίζοντας καὶ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, ὁ Θεός μας, ὁ ὁποῖος ὅλα τὰ γνωρίζει ἐκ τῶν προτέρων, εἶπε:

Γιατί ο Χριστός δεν άλλαξε τον Ιούδα;

Γιατί ο Χριστός δεν άλλαξε τον ΙούδαΑγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου

«Τότε, αφού πήγε στους αρχιερείς ένας από τους δώδεκα, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, είπε, τι θέλετε να μου δώσετε για να σας τον παραδώσω;»
Και ακριβώς όταν η πόρνη μετανοούσε, όταν καταφιλούσε τα πόδια του Κυρίου, τότε πρόδιδε το Δάσκαλο ο μαθητής. Γι' αυτό είπε «τότε», για να μην κατηγορήσεις για αδυναμία το Δάσκαλο, όταν βλέπεις τον μαθητή του να τον προδίδει. Γιατί τόσο μεγάλη ήταν η δύναμη του Δασκάλου, ώστε να πείθει να Τον ακολουθούν ακόμη και οι πόρνες.
Θα αναρωτιόταν όμως κανείς, Εκείνος που είχε τη δύναμη να μεταστρέφει τις πόρνες και να τις κάνει να Τον ακολουθούν, δεν κατάφερε να κερδίσει την αγάπη του μαθητή του; Είχε τη δύναμη να κερδίσει το μαθητή, αλλά δεν επιθυμούσε να τον μεταβάλει αναγκαστικά στο καλό, ούτε με τη βία να τον προσελκύσει κοντά Του.

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ !! Ετσι ενεργούν οι ορθόδοξοι Αρχιερείς !! Το σχίσμα των εικονομάχων στους Γ.Ο.Χ. ( Ματθαιϊκοί ) Επιστολή του αειμνήστου μητροπολίτου Αττικής + Ματθαίου προς τον πρώην αρχ/πον των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν . επιστολή απάντηση των πέντε συνοδικών Αρχιερέων στον πρώην αρχ/πον των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν .

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΙ !!
Ετσι  ενεργούν οι ορθόδοξοι Αρχιερείς !! Το  σχίσμα  των εικονομάχων  στους Γ.Ο.Χ. ( Ματθαιϊκοί )
Επιστολή του αειμνήστου  μητροπολίτου Αττικής  + Ματθαίου προς  τον πρώην  αρχ/πον  των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν .
επιστολή απάντηση  των πέντε συνοδικών Αρχιερέων  στον πρώην αρχ/πον των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν .



ΤΩΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝ ΣΧΙΣΜΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΪΚΟΙ ) ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ! Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ

ΤΩΝ  ΥΠΟ ΤΩΝ  ΤΕΚΝΩΝ  ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝ  ΣΧΙΣΜΑ  ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΩΝ  Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΪΚΟΙ ) ΠΕΡΙ  ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ  ΕΙΚΟΝΩΝ !
 Η  ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ  ΤΩΝ  ΠΕΝΤΕ  ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ  ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ  ΜΕΤΑ  ΤΟΥ  ΠΡΩΗΝ  ΑΡΧ/ΠΟΥ  ΑΝΔΡΕΟΥ 

ΑΠΟΚΟΠΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Γ.Ο.Χ.

ΑΠΟΚΟΠΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Γ.Ο.Χ.

Εἶναι γνωστόν ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατά τήν πορείαν της ἀνά τούς αἰῶνας ἀντιμετώπιζε πάντοτε προβλήματα Σχισμάτων καί Αἱρέσεων, τά ὁποῖα δέν προήρχοντο μόνον ἐκ τῶν ἔξω ἀλλά κυρίως ἐκ τῶν ἔσω, π.χ. τό Σχίσμα τῶν Παπικῶν τό 1054, τό Σχίσμα τῶν Νεοημερολογιτῶν τό 1924, τό Σχίσμα τῶν Φλωρινικῶν τό 1937, καί παλαιότερον αἱ Αἱρέσεις τῶν Εἰκονομάχων, τῶν Μονοθελητῶν, τῶν Μονοφυσιτῶν, τῶν Νεστοριανῶν, τῶν Ἀρειανῶν, τῶν Μανιχαίων, τῶν Γνωστικῶν, τῶν Μοντανιστῶν, τῶν Μαρκιωνιστῶν, καί τόσων ἄλλων ὧν οὐκ ἔστιν ἀριθμός.

Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΚΑΙ Η ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΒΑΥΑΡΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ , ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ! ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ ) ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!

Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΤΟΥΡΚΟΥΣ,  ΚΑΙ  Η  ΣΚΛΑΒΙΑ  ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ  ΒΑΥΑΡΟΥΣ  ΔΥΝΑΣΤΕΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ  ΤΟΥΣ , ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ  ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ! ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ ) ΑΠΟ ΤΟΤΕ  ΕΩΣ  ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!

ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ , Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ , ΟΤΑΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ 1989-1993 ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ!!

ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ  ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΙ  ΚΛΗΡΙΚΟΙ  , Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  ΤΟΥ  ΚΥΡΙΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ , ΟΤΑΝ  ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ  1989-1993  ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ!!

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ( ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ ) ΚΑΙ ΤΟ  ΒΙΒΛΙΟ  ΙΕΡΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗ  ΤΟΥ  ΚΥΡΙΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ  1989

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟ 1993

Αγίου Συμεών τού Νέου Θεολόγου : πρακτικά καί θεολογικά κεφάλαια

Αγίου  Συμεών τού  Νέου  Θεολόγου : πρακτικά καί θεολογικά κεφάλαια


                    
    Πίστη ειναι νά πεθάνει κανείς γιά τό Χριστό καί γιά χάρη της εντολης Του, πιστεύοντας οτι ο θάνατος αυτός θά του γίνει πρόξενος ζωης· νά θεωρει τή φτώχεια σάν πλουτο, τήν ευτέλεια καί τήν ασημότητα σάν αληθινή δόξα καί κοινωνική λάμψη· καί νά πιστεύει οτι μέ τό νά μήν εχει τίποτε, κατέχει τά πάντα η μαλλον απέκτησε τόν ανεξερεύνητο πλουτο της επιγνώσεως του Χριστου, καί ολα τά ορατά νά τά βλέπει σάν λάσπη η καπνό.
2.   Πίστη στό Χριστό ειναι οχι μόνο νά καταφρονήσομε ολα τά ευχάριστα του κόσμου, αλλά καί νά εχομε εγκαρτέρηση καί υπομονή σέ κάθε πειρασμό πού μας ερχεται καί μας προκαλει λύπες, θλίψεις καί συμφορές, ωσπου νά ευδοκήσει νά μας επισκεφθει ο Θεός, οπως λέει ο Ψαλμωδός: «Μέ κάθε υπομονή περίμενα τόν Κύριο, καί Αυτός μέ επισκέφθηκε».

... Καί ἐρχόμενον ἐν δόξῃ κρῖναι ζῶντας καί νεκρούς… Ἁγίου ΚΥΡΙΛΛΟΥ Ἱεροσολύμων

... Καί ἐρχόμενον ἐν δόξῃ κρῖναι ζῶντας καί νεκρούς… Ἁγίου ΚΥΡΙΛΛΟΥ Ἱεροσολύμων


Α’ Σύμφωνα μέ τήν πίστη τῆς Ἐκκλησίας μας, σᾶς διδάσκουμε καί σᾶς πληροφοροῦμε ὅτι ὁ Χριστός θά παρουσιαστεῖ στούς ἀνθρώπους δύο φορές καί ὄχι μόνο μία καί ὅτι ἡ δεύτερη Παρουσία Του θά εἶναι ἀσύγκριτα πιό λαμπρή καί πιό ἔνδοξη ἀπό τήν πρώτη. Διότι στήν πρώτη φανερώθηκε σέ ὅλη τήν ἔκτασή της ἡ ὑπομονή τοῦ Χριστοῦ, ἐνῶ στή δεύτερη θά φανερωθεῖ ὅλη ἡ δύναμη καί ἡ δόξα τῆς Βασιλείας Του.
…Λοιπόν νά μήν μένουμε στήν πρώτη Παρουσία μόνο, ἀλλά νά περιμένουμε καί τή δεύτερη. Καί ἄν εἴπαμε στήν πρώτη «εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος στό Ὄνομα τοῦ Κυρίου» (Ματθ. 21, 9), τότε πού ἔγινε ἡ θριαμβευτική Του εἴσοδος στά Ἱεροσόλυμα, καί στή δεύτερη θά Τοῦ ποῦμε λατρευτικά: «Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος στό Ὄνομα τοῦ Κυρίου», ὅπως ὁ Ἴδιος μᾶς τό ἔχει ἀποκαλύψει (Ματθ. 23, 39).

Κυριακή της Απόκρεω , ΑΓΑΠΗ ΝΑΙ· ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΑΓΑΠΗ; Πρωτ. Γεώργιος Μεταλληνός

Κυριακή της Απόκρεω , ΑΓΑΠΗ ΝΑΙ· ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΑΓΑΠΗ;

Πρωτ. Γεώργιος Μεταλληνός
Κυριακή της Απόκρεω
Πρωτ. Γεώργιος Μεταλληνός
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ
Ματθαίου κε' 31-46.
ΑΓΑΠΗ ΝΑΙ· ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΑΓΑΠΗ;

«ἐφ' ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε»(Ματθ. κε' 40).

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΓΝΑΤΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ , ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΓΝΑΤΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΓΟΡΗ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΓΟΡΗ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ


Ένα μικρό αγόρι ρώτησε τη μαμά του: “Γιατί κλαις μαμά;”

-”Γιατί είμαι γυναίκα” του είπε.
-”Δεν καταλαβαίνω” είπε το μικρό.

Η μαμά του απλά το αγκάλιασε και είπε “και ούτε ποτέ θα καταλάβεις….”
Αργότερα το μικρό αγόρι ρώτησε τον μπαμπά του: “Γιατί η μαμά κλαίει χωρίς λόγο;”
-”Όλες οι γυναίκες κλαίνε χωρίς λόγο!” ήταν το μόνο που μπορούσε να πει ο μπαμπάς του.

Η φυγή του αναίσχυντου αμαρτωλού από την αληθινή μετάνοια(Αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου)

Η φυγή του αναίσχυντου αμαρτωλού από την αληθινή μετάνοια(Αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου)


 Πόσο όμορφα  περιγράφει ο Ιερός Χρυσόστομος  την διαδικασία αυτή της φυγής  του αναίσχυντου  αμαρτωλού  από την αληθινή μετάνοια στο πρόσωπο το Κάιν

 "Ο Κάιν σκότωσε τον αδελφό του,τον Άβελ, κατεχόμενος από το πάθος του φθόνου, διότι μετά από τον φθόνο  ακολουθεί ο φόνος· και τον έφερε σ'ένα χωράφι και εκεί τον σκότωσε. 
Και τι λέγει ο Θεός σ'αυτόν ; Που είναι ο Άβελ ο αδελφός σου; Αυτός που τα ξέρει όλα ρωτά σαν να μην γνωρίζει μόνο και μόνο για να τραβήξει τον φονιά σε μετάνοια. Το ότι γνώριζε,το έδειξε με την ερώτηση· που είναι ο Άβελ ο αδελφός σου; 
Αυτός όμως του απάντησε,δεν γνωρίζω,μήπως φύλακας του αδελφού μου είμαι εγώ;

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ , περί του σχίσματος του πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη 1954

ΙΣΤΟΡΙΚΗ  ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ , περί  του σχίσματος  του πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη 1954

ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ
 
ΠΡΟΣ
Τό εὐσεβέστατον τῆς ἐν Ἑλλάδι καί ἀλλαχοῦ Πλήρωμα
τῆς Ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν
 
Ἀθῆναι 15 Σεπτεμβρίου 1954
 
Πανοσιώτατοι Ἱερομόναχοι. Αἰδεσιμώτατοι Ἱερεῖς, ὁσιώτατοι Μοναχοί, εὐλαβέστατοι Ἐκκλησιαστικοί Ἐπίτροποι καί εὐσεβέστατοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί.
Τέκνα ἡμῶν ἐν Κυρίω ἀγαπητά και περιπόθητα.
Χάρις Ὑμῖν καί εἰρήνη καί ἔλεος τῆς Ἁγίας καί Ὁμοουσίου καί Ἀδιαιρέτου Τριάδος, εἴη μεθ' ἁπάντων Ὑμῶν. Ἀμήν.
 
Τέκνα ἐν Κυρίω ἀγαπητά,
Ὁ Θεάνθρωπος Κύριος ἡμῶν διδάσκει: «Προσέχετε ἀπό τῶν ψευδοπροφητῶν, οἴτινες ἔρχονται πρός ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἶναι λύκοι ἅρπαγες. Ἀπό τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς».
Ὁ κατά κλῆσιν Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν οὐρανοβάμων Παῦλος φθέγγεται: «Ὡς τέκνα φωτός περιπατεῖτε ἐν πάση ἀγαθωσύνη καί δικαιοσύνη δοκιμάζοντες τί τό θέλημα τοῦ Κυρίου καί εὐάρεστον» καί: «Βλέπετε πῶς ἀκριβῶς περιπατεῖτε, μή ὡς ἄσοφοι ἀλλ' ὡς σοφοί ἐξαγοραζόμενοι τόν καιρόν ὅτι αἱ ἡμέραι πονηραί εἰσί» καί: «Στήκετε και κρατεῖτε τάς παραδόσεις, ἅς ἐδιδάχθητε εἴτε διά λόγου εἴτε δι' ἐπιστολῆς ἡμῶν» καί: «εἴ τις εὐαγγελίζεται ὑμῖν παρ' ὄ παρελάβετε καί παρ' ὅ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, κἄν ἡμεῖς, κἄν Ἅγγελος ἐξ οὐρανοῦ, ἀνάθεμα ἔστω».

Ἡ ἀληθινή πίστη:Οσίου Πέτρου του Δαμασκηνού

 Ἡ ἀληθινή πίστη:Οσίου  Πέτρου του Δαμασκηνού

Ἡ ἀληθινὴ πίστη εἶναι θεμέλιο ὅλων τῶν ἀγαθῶν καὶ θύρα τῶν μυστηρίων τοῦ Θεοῦ καὶ νίκη ἄκοπη τῶν ἐχθρῶν, καὶ πιὸ ἀναγκαία ἀπὸ κάθε ἄλλη ἀρετή, καὶ φτερὰ τῆς προσευχῆς, καὶ κατοίκηση τοῦ Θεοῦ μέσα στὴν ψυχή. Γι’ αὐτὸ ὅποιος ποθεῖ νὰ τὴν ἀποκτήσει, ἔχει χρέος νὰ ὑπομένει κάθε δοκιμασία ποὺ θὰ τοῦ ἔρθει ἀπὸ τοὺς ἐχθροὺς καὶ ἀπὸ τοὺς πολλοὺς καὶ ποικίλους λογισμούς, γιὰ τοὺς ὁποίους κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ ἐννοήσει τελείως, οὔτε νὰ μιλᾶ γι’ αὐτούς, ἢ νὰ τοὺς βρεῖ, παρὰ μονάχα ὁ ἐφευρέτης τῆς κακίας διάβολος.
Ἀλλὰ ἂς ἔχει θάρρος ὁ ἄνθρωπος αὐτός· γιατί ἂν νικήσει τοὺς πειρασμοὺς ποὺ ἔρχονται κατεπάνω του μὲ τόση βία καὶ συγκρατεῖ τὸ νοῦ του ὥστε νὰ μὴν ὑποχωρήσει στοὺς λογισμοὺς ποὺ φυτρώνουν μέσα στὴν καρδιά του, θὰ νικήσει μὲ μία ὅλα τὰ πάθη. Γιατί δὲν εἶναι αὐτὸς ποὺ νίκησε, ἀλλὰ ὁ Χριστὸς ποὺ ἦρθε μέσα του μὲ τὴν πίστη. Γι’ αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους λέει ὁ Χριστὸς ὅτι «ὅποιος ἔχει πίστη σὰν κόκκο σιναπιοῦ κλπ.» (Λουκ. 17, 6).

Σοφά λόγια του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

Σοφά λόγια του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου


Εκείνος που θέλει να βρει την Αλήθεια, πρέπει να καθαρθεί πρώτα από τα πάθη του. Γιατί όποιος απαλλάσσεται από τα πάθη, απαλλάσσεται και από την πλάνη και γνωρίζει την Αλήθεια. Μην βάζεις την ομόνοια πάνω από την αλήθεια.

 Δεν θα έχουμε κανένα κέρδος από την ορθή μας πίστη, αν η ζωή μας είναι αμαρτωλή, όπως επίσης δεν θα έχουμε καμίαν ωφέλεια από την ενάρετη ζωή μας, αν η πίστη μας δεν είναι υγιής.

 Ας μην φερόμαστε στους αντιφρονούντες με επιθετικότητα και αγριότητα, αλλά ας συζητάμε μαζί τους με μετριοπάθεια, γιατί τίποτα δεν είναι ισχυρότερο από την συγκαταβατικότητα και την πραότητα. «Ο δούλος του Κυρίου δεν πρέπει να είναι εριστικός, αλλά ήπιος και ανεκτικός απέναντι σε όλους « (Β’ Τιμ. 2:24).

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης για τις απόκριες και τα καρναβάλια

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης για τις απόκριες και τα καρναβάλια

Ποιός μπορεί να διηγηθεί τις αταξίες, που κάνουν οι Χριστιανοί κατά την περίοδο των Αποκρέων, και μάλιστα στα νησιά; 

Στ' αλήθεια, θα μπορούσε να πεί κανείς, ότι τότε οι Χριστιανοί δαιμονίζονται όλοι, διότι χορεύουν, παίζουν, τραγουδούν ασυνείδητα, μέχρι και αυτοί οι πλέον γέροντες. Καί, όποιος δεν χορέψει ή δεν τραγουδήσει, θεωρείται τρελλός, διότι οι άνδρες φορούν γυναικεία φορέματα και οι γυναίκες ανδρικά·

Εἰς τὴν παραβολὴν περὶ τοῦ ἀσώτου ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΥ

Εἰς τὴν παραβολὴν περὶ τοῦ ἀσώτου  ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΥ

Η παραβολή του άσωτου υιούἈεὶ μὲν, ἀδελφοὶ, τὴν τοῦ Θεοῦ φιλανθρωπίαν κηρύττειν ὀφείλομεν (δι' αὐτῆς γὰρ ζῶμεν καὶ κινούμεθα καὶ ἐσμέν)·
μάλιστα δὲ ἐν τούτῳ τῷ καιρῷ χρεωστοῦμεν τοῦτο ποιεῖν, διὰ τὴν κοινὴν ὠφέλειαν, καὶ τὴν εὐεργεσίαν τῶν μελλόντων ἐκ τῆς κολυμβήθρας ἀνατέλλειν ἀστέρων.

Καὶ γὰρ οὗτοι διὰ ταύτης ἐκλάμψουσι,
καὶ ἡμεῖς δι' αὐτῆς ἐσώθημεν καὶ σωζόμεθα·
ἥτις ἡμῖν ἀντὶ κληρονομίας ἐδόθη ἐκ τοῦ δημιουργοῦ Θεοῦ καὶ πατρὸς ἡμῶν.

Εἴπωμεν τοίνυν περὶ αὐτῆς, ἅπερ εἶπεν ὁ ∆εσπότης Χριστὸς, ὁ φιλάνθρωπος Υἱὸς τοῦ φιλανθρώπου Πατρὸς,
ὁ μόνος ἀξιόχρεως τῆς πατρῴας οὐσίας ἐξηγητής·
ἀναπτύξωμεν πᾶσαν τὴν περὶ τοῦ ἀσώτου παραβολὴν,
ἵνα μάθωμεν ἐξ αὐτῆς, πῶς δεῖ προσπελάζειν τῷ ἀπροσπελάστῳ, καὶ συγγνώμην τῶν πταισμάτων αἰτεῖν.

ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
Θά ἐξετάσωμε κατωτέρω μερικάς ἀπό τάς δικαιολογίας καί τά ἐπιχειρήματα τά ὁποῖα χρησιμοποιοῦν οἱ Νεοεικονομάχοι ἐναντίον τῆς Ἱερᾶς Εἰκόνος τῆς Ἁγίας Τριάδος.
Δέν θά ἀναφερθῶμεν εἰς τάς βλασφημίας των, ὅπως, λόγου χάριν, ὅτι εἶναι εἴδωλον, ὅτι διδάσκει εἰδωλολατρίαν, ἀρειανισμόν, πολυθεΐαν, καί λοιπά.
Τά βασικά ἐπιχειρήματα ἐναντίον τῆς Ἱερᾶς Εἰκόνος τῆς Ἁγίας Τριάδος εἶναι τά ἑξῆς: 
1.- Εἶναι αἱρετική καί εἰσῆλθεν εἰς τήν Ἐκκλησίαν ἀπό τήν Δύσιν.
3.- Ἀπαγορεύεται βάσει τῶν ἀποφάσεων τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου.
4.- Δέν εἶναι κανονική καί Ὀρθόδοξος διότι εἰκονίζει τόν Θεόν Πατέρα τόν ὁποῖον κανείς δέν ἔχει ἰδεῖ ποτέ, «Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε» (Ἰωάν Α´ 18).

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!!

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!!

μν λγω μν, ἐὰν μ στραφτε κα γνησθε ς τ παιδα, ο μὴ εσλθητε ες τν βασιλεαν τν ορανν. Ματθ. ΙΗ' ,3
Η ΙΣΤΟΡΙΑ  ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ!!

ΠΕΡΙ ΝΕΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ : Ήτοι , μελέτη ήτις δεικνύει το ορθόν της εξεικονίσεως των της Αγίας Τριάδος , και Αναστάσεως του Χριστού φρόνημα , ως και τας περί της εικόνος της Γεννήσεως του Χριστού , κ.α. θέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας !

ΠΕΡΙ ΝΕΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ : 
 Ήτοι ,  μελέτη  ήτις  δεικνύει  το  ορθόν  της  εξεικονίσεως  των της Αγίας  Τριάδος , και  Αναστάσεως του  Χριστού  φρόνημα , ως και τας περί της εικόνος της Γεννήσεως του Χριστού , κ.α.  θέσεις της Ορθοδόξου  Εκκλησίας !



Περί φθόνου.Ηλίας Μηνιάτης

 Περί φθόνου.Ηλίας Μηνιάτης


Ερωτήθη μίαν φοράν ένας σοφός: ποια είναι εκείνα τα μάτια, οπού βλέπουσι καλύτερα; τα μαύρα ή τα γαλανά; των ανδρών ή των γυναικών; των ανθρώπων ή των αλόγων ζώων; Απεκρίθη: τα μάτια οπού βλέπουσι καλύτερα είναι εκείνα των φθονερών διατί βλέπουσι και από μακράν, διατί βλέπουσι και τα μικρότερα πράγματα· διατί βλέπουσι και εκείνα οπού δεν είναι. 

Ένα μόνον πράγμα δεν βλέπουσι, το καλόν· μάλιστα βλέπουσι και τούτο, μα τότε κλαίουσι και σφαλίζουν τα μάτια τους, διά να μη βλέπουσι.

Η Ρωσική εκκλησία , η εκκλησία των Ρώσων της διασποράς , και η κοροϊδία των χειροτονιών των φλωρινέων παλαιοημερολογιτών Ένα άρθρο από σελίδα του νέου ημερολογίου που επιβεβαιώνει τον αγώνα του Αγίου πατρός Ματθαίου Καρπαθάκη

Η Ρωσική  εκκλησία , η εκκλησία των Ρώσων  της διασποράς , και  η κοροϊδία των χειροτονιών των φλωρινέων παλαιοημερολογιτών 

Ένα  άρθρο από σελίδα του νέου ημερολογίου που επιβεβαιώνει τον αγώνα του Αγίου πατρός Ματθαίου Καρπαθάκη

Η πύλη εκκλησιαστικών ειδήσεων amen.gr δημοσιεύει κείμενο του Theodor Petrov που δεν είναι παρά μεταφορά αποσπασμάτων παλαιοτέρων συνεντεύξεων του Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου και του Μητροπολίτου Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα. Πέρα από τους στόχους που μπορεί να οδηγούν τον αρθρογράφο στην δημοσιοποίηση των αποσπασμάτων αυτών, η ουσία όσων έχουν ειπωθεί στις συνεντεύξεις είναι αποκαλυπτική της οικουμενιστικής αντίληψης περί της Εκκλησίας και των Ιερών Μυστηρίων που έχουν οι κεφαλές της Ρωσικής Εκκλησίας.
Μεταξύ άλλων ο τότε (1991) Μητροπολίτης Σμολένσκ και νυν Πατριάρχης Μόσχας Κυρίλλος λέει: «Τη δεκαετία του 1970 η Σύνοδος έλαβε την απόφαση να επιτρέψει την κοινωνία των Καθολικών και των Παλαιόπιστων σε περιπτώσεις απόλυτης ανάγκης. Γιατί έλαβαν αυτή την απόφαση; Για ποιμαντικούς λόγους. Σε αρκετές περιοχές κατοικούσε μεγάλος αριθμός Καθολικών, οι οποίοι δεν είχαν δικούς τους ναούς και επισκέπτονταν τακτικά τους ορθόδοξους, συμμετείχαν σε όλες τις ακολουθίες, συμπεριφέρονταν ως «καλοί Ορθόδοξοι», ενεργά μέλη των ορθοδόξων ενοριών και δεν μπορούσαν να κοινωνήσουν».....

Τα σχίσματα και οι αιρέσεις στην μόνην Γνησίαν Ορθόδοξον Εκκλήσια του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού , την έλκουσαν την Αποστολικήν διαδοχήν εκ του Αγίου Πατρός υμών , αειμνήστου + Ματθαίου Καρπαθακη Α' 1977 το σχίσμα του Κορινθίας Καλλίστου Μακρη Β' 1995 το σχίσμα των νεο-εικονομάχων Γ' 2002 το σχίσμα των αντιχρίστων Εκκλησιομάχων , Χριστομάχων

Τα   σχίσματα και οι αιρέσεις στην μόνην   Γνησίαν Ορθόδοξον  Εκκλήσια  του  Θεανθρώπου  Ιησού Χριστού , την  έλκουσαν  την  Αποστολικήν διαδοχήν  εκ  του  Αγίου  Πατρός  υμών ,  αειμνήστου  + Ματθαίου Καρπαθακη 

Α' 1977 το σχίσμα του Κορινθίας  Καλλίστου Μακρη

Β'  1995  το  σχίσμα  των νεο-εικονομάχων 

Γ'  2002   το  σχίσμα  των αντιχρίστων Εκκλησιομάχων , Χριστομάχων 

το σχίσμα του Κορινθίας  Καλλίστου Μακρη


 το  σχίσμα  των νεο-εικονομάχων 

ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΘΙΜΟΥ ΤΟΥ Ζ' ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΠΕΡΙ ΕΝΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ 1878

ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΘΙΜΟΥ ΤΟΥ Ζ'  ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΠΕΡΙ ΕΝΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ 1878




ANSWER OF THE GREAT CHURCH OF CONSTANTINOPLE TO THE PAPAL ENCYCLICAL ON UNION- 1896-


ANSWER  OF THE  GREAT  CHURCH  OF  CONSTANTINOPLE  TO  THE  PAPAL  ENCYCLICAL  ON  UNION - 1896-



Ανδρέου Κρήτης: "Λόγος περί της υποθέσεως του Τελώνη και του Φαρισαίου"

Ανδρέου Κρήτης: "Λόγος περί της υποθέσεως του Τελώνη και του Φαρισαίου"

Το περιεχόμενον της παραβολής του Τελώνου και του Φαρισαίου αποτελεί κάτι σαν προγύμνασμα και προετοιμασία, γι’ αυτούς που θέλουν να πλησιάσουν την ιερά ταπείνωση, που περιέχεται σε όλες τις αρετές, επάνω στις οποίες στηρίζεται πράγματι η Βασιλεία των ουρανών, και να απέχουν από την θεομίσητον αλαζονείαν, η οποία αποτρέπει τον άνθρωπον από κάθε φιλόχριστον αρετή.

ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, απόσπασμα από την ομιλία Β', περί μετανοίας

ΤΕΛΩΝΟΥ  ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, απόσπασμα από την ομιλία Β', περί μετανοίας
.....Έχεις όμως και τρίτη οδό μετάνοιας. Κι ανέφερα πολλές οδούς μετάνοιας, για να σου κάνω με την ποικιλία των οδών εύκολη τη σωτηρία. Ποιά είναι αυτή η τρίτη οδός;  Η ταπεινοφροσύνη. Έχε ταπεινό φρόνημα και εξάλειψες το πλήθος των αμαρτιών. Έχεις και γι᾽ αυτήν απόδειξη από τη θεία Γραφή, από την ανάγνωση της παραβολής του Τελώνη και του Φαρισαίου (Λουκα 18, 10 εε. ). Ανέβηκαν, λέγει, ο Φαρισαίος και Τελώνης στο ναό να προσευχηθούν και άρχισε ο Φαρισαίος ν᾽ απαριθμεί τις αρετές του. Εγώ δεν είμαι, λέγει, αμαρτωλός όπως όλος ο κόσμος, ούτε όπως αυτος ο Τελώνης. Άθλια και ταλαίπωρη ψυχή, όλη την οικουμένη την καταδίκασες, γιατί λύπησες και τον πλησίον σου; Δεν σού άρκεσε η οικουμένη, κι έφτασες να καταδικάσεις και τον Τελώνη; Όλους λοιπόν τους κατηγόρησες και δεν λυπήθηκες ούτε τον ένα αυτον άνθρωπο. «Δεν είμαι εγώ όπως όλος ο κόσμος, ούτε όπως αυτος ο Τελώνης: Νηστεύω δύο φορές την εβδομάδα, δίνω το δέκατο από τα υπάρχοντα μου στους φτωχούς.» Είπε λόγια αλαζονικά. Άθλιε άνθρωπε, καλά όλη την οικουμένη την καταδίκασες, γιατί κατηγόρησες και τον πλησίον σου Τελώνη; Δεν χόρτασες με την κατηγορία της οικουμένης, αλλά κατέκρινες κι εκείνον που ήταν μαζί σου;

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΚΡΙΣΕΩΣ, ΛΟΙΔΟΡΙΑΣ, ΚΑΤΑΛΑΛΙΑΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ



ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΚΡΙΣΕΩΣ, ΛΟΙΔΟΡΙΑΣ, ΚΑΤΑΛΑΛΙΑΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ

Περί κατακρίσεως.

Κατάκριση σημαίνει να κρίνεις και να καταδικάζεις κάποιον για ένα αμάρτημα.

Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος λέει ότι « τίποτα δεν είναι τόσο ευχάριστο για τους ανθρώπους, όσο το να κατακρίνουν τις πράξεις των άλλων». Και ο Χρυσόστομος λέει ότι «με την κατάκριση ανατράπηκαν και βυθίστηκαν ψυχές». Ο Απόστολος Παύλος διδάσκει σε όλους ότι αυτός που κατακρίνει δεν μπορεί να απολογηθεί. Διότι για το κρίμα που κατακρίνει τον άλλον, κατακρίνει τον εαυτό του. Γιατί τα ίδια κάνει και αυτός που κρίνει. Και συ άνθρωπε που κρίνεις αυτούς που κάνουν τέτοιες πράξεις και κάνεις αυτά, νομίζεις ότι θα γλυτώσεις την κρίση του Θεού; Ο καθένας κουβαλάει το δικό του φορτίο. Για αυτό και ο Χρυσόστομος παραινεί λέγοντας: «ας μη γινόμαστε λοιπόν πικροί δικαστές των άλλων, για να μη ζητηθούν και από μας ευθύνες. Γιατί έχουμε αμαρτήματα μεγαλύτερα από κάθε συγγνώμη. Επομένως, καλύτερα να ελεούμε εκείνους που έκαναν ασυγχώρητα αμαρτήματα, για να εξασφαλίσουμε κι εμείς οι ίδιοι από πριν για τον εαυτό μας τέτοιο έλεος. Κι όμως, όσο κι αν φιλοτιμηθούμε, ποτέ δεν θα μπορέσουμε να προσφέρουμε τέτοια φιλανθρωπία, την οποία χρειαζόμαστε εμείς από τον φιλάνθρωπο Θεό…γιατί όποιος μιλάει με φροντίδα και ακρίβεια για τον συνάνθρωπό του, πολύ περισσότερο θα έχει τον Θεό να κάνει το ίδιο για αυτόν. Ας μη μιλάμε λοιπόν ο ένας εναντίον του άλλου.

ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΝΕΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΩΝ Γ.ΟΧ..

ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΝΕΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΩΝ Γ.ΟΧ..

Οι Γνήσιοι  Ορθόδοξοι  Χριστιανοί της περιοχής  Κατερίνης  Νέας  Εφέσου  ανεγείρουν  νέο περικαλλή Ιερό  Ναό  στην  περιοχή της   Κατερίνης , προς  εξυπηρέτηση  των  Ορθοδόξων της περιοχής .

Ο πρώην ΦλωρΊνης Χρυσόστομος Καβουρίδης και οι παλινδρομήσεις του στον αγώνα των Γ.Ο.Χ. Ολόκληρος η 15/ σέλιδος διασάφησης του της 18-1-1945 εις την οποίαν επιβεβαιώνει όσα δημοσίευσε εις την από 1-7-1944 εγκύκλιο του !! 2ον. Η επιστολή του Ακάκιου Παππά της 15-7-1945 προς τον επίσκοπο Βρεσθένης Ματθαίο Καρπαθάκη εις την οποίαν τον προτρέπει να προβεί μόνος του εις χειροτονίας επισκόπων και να συγκροτήσει σύνοδον !!

1ον .Ο πρώην  ΦλωρΊνης  Χρυσόστομος  Καβουρίδης  και οι παλινδρομήσεις  του  στον  αγώνα των  Γ.Ο.Χ.
Ολόκληρος  η  15/ σέλιδος διασάφησης του της  18-1-1945 εις την οποίαν επιβεβαιώνει  όσα  δημοσίευσε εις την από 1-7-1944  εγκύκλιο του !!
2.Η επιστολή του Ακάκιου Παππά της 15/7/1945 προς τον επίσκοπο Βρεσθένης  
Ματθαίο Καρπαθάκη εις την οποίαν  τον προτρέπει να προβεί μόνος του εις χειροτονίας  επισκόπων και να συγκροτήσει  σύνοδον !!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ