Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΙΣΤΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ( ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ )
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ!!
ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΜΑΣ ΛΕΓΟΥΝ
Η Σύνοδος των Ρώσων της Διασποράς:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ , ΑΣ ΠΕΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΚΙΝΟ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ,ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΕΥΛΑΒΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ , ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΟΧΗ , ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΕΑΝ ΑΝΗΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Η ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ!!
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ!!
ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΜΑΣ ΛΕΓΟΥΝ
Μεταξύ άλλων ο τότε (1991) Μητροπολίτης Σμολένσκ και νυν
Πατριάρχης Μόσχας Κυρίλλος λέει: «Τη δεκαετία του 1970 η Σύνοδος έλαβε την
απόφαση να επιτρέψει την κοινωνία των Καθολικών και των Παλαιόπιστων σε
περιπτώσεις απόλυτης ανάγκης. Γιατί έλαβαν αυτή την απόφαση; Για ποιμαντικούς
λόγους. Σε αρκετές περιοχές κατοικούσε μεγάλος αριθμός Καθολικών, οι οποίοι δεν
είχαν δικούς τους ναούς και επισκέπτονταν τακτικά τους ορθόδοξους, συμμετείχαν
σε όλες τις ακολουθίες, συμπεριφέρονταν ως «καλοί Ορθόδοξοι», ενεργά μέλη των
ορθοδόξων ενοριών και δεν μπορούσαν να κοινωνήσουν».....
Η Σύνοδος των Ρώσων της Διασποράς:
α΄. Είχε επί δεκαετίες διακόψει κάθε σχέσι με το πατριαρχείο
της Μόσχας, το οποίο κατηγορούσε για σύμπραξι με τους Κομμουνιστάς. Παρά ταύτα
είχε πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις Εκκλησίες που ακολουθούσαν το νέο
ημερολόγιο, και με όλες τις Εκκλησίες που συμμετείχαν στην Οικουμενική Κίνησι
και ιδίως με τους Αθηναγόρα Κωνσταντινουπόλεως και Ιάκωβο Αμερικής, τους
οποίους οι Γ.Ο.Χ. θεωρούν αιρεσιάρχας.
β΄. Είχε ενορίες και με το ιουλιανό και με το νέο
ημερολόγιο.
γ΄. Δεν ήταν άμοιρη συμπροσευχών με αιρετικούς. Αναφέρουμε
ενδεικτικά την παρουσία (1951) Αγγλικανού αρχιερέως με πλήρη αρχιερατική στολή
στο ιερό Βήμα κατά την χειροτονία του επισκόπου Βιταλίου. Επίσης την συμμετοχή
του επισκόπου Φιλαρέτου σε λιτανεία μαζί με παπικό επίσκοπο και την τέλεσι
παρακλήσεως σε παπικό ναό (δεκαετία του 1960). Οι Ρώσοι έστειλαν επίσης
κατόπιν παπικών προσκλήσεων τρεις παρατηρητάς στην μεγάλη παπική Σύνοδο του
Βατικανού.
6. Σύμφωνα με την μαρτυρία του Σεραφείμ ο «Θεόφιλος
ηκολούθει το νέον ημερολόγιον... Ο εν
Detroit Καθεδρικός ναός (στον οποίο έγινε η χειροτονία), λειτουργεί με το νέον
ημερολόγιον. Δεν απέκρυψα το γεγονός τούτο από τον Επίσκοπον Ακάκιον». αποσπ. απο amen.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου