xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Αγίου Γρηγορίου Θεολόγου - Γάμος, Παρθενία, Διαζύγιο...

Αγίου Γρηγορίου Θεολόγου - Γάμος, Παρθενία, Διαζύγιο...



Ο νέος περίπατος στην Αγία Γραφή
αφορά δώδεκα στίχους του
 κατά Ματθαίον Ευαγγελίου.
 Θα μας τους αναλύση ο άγιος Γρηγόριος
ο Θεολόγος. Μεταφράζουμε εδώ
τον 37ο λόγο του:
 «Στο ρητό του Ευαγγελίου,
ΟΤΑΝ ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ κτλ.».


 Μέσα από το κείμενο του Θεολόγου αναδίδεται ζωντανό και το δράμα που ζούσε η Εκκλησία τον 4ο μ.Χ. αι. με τους αιρετικούς. Ορισμένες περικοπές της ομιλίας εντυπωσιάζουν όσους ασχολούνται με φεμινιστικά θέματα. Η ομιλία εκφωνήθηκε στην Κωνσταντινούπολι.

ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΥΜΝΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ

ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΥΜΝΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ



Μὲ ποιὸ τρόπο ξημερώνοντας πρέπει νὰ βγαίνῃ στὴ μάχη τὸ πρωὶ ὁ στρατιώτης τοῦ Χριστοῦ γιὰ νὰ πολεμᾷ.

Μὲ ποιὸ τρόπο ξημερώνοντας πρέπει νὰ βγαίνῃ στὴ μάχη τὸ πρωὶ ὁ στρατιώτης τοῦ Χριστοῦ γιὰ νὰ πολεμᾷ.

Ἀφοῦ ξυπνήσῃς τὸ πρωὶ καὶ προσευχηθῇς ἀρκετὴ ὥρα λέγοντας, Κύριε, Ἰησοῦ Χριστέ, Υἱὲ τοῦ Θεοῦ, ἐλέησόν με, τὸ πρῶτο πρᾶγμα ποὺ πρέπει νὰ σκεφθῇς εἶναι αὐτό, τὸ νὰ νομίσῃς ὅτι βλέπῃς τὸν ἑαυτό σου κλεισμένο μέσα σὲ ἕνα τόπο καὶ στάδιο (29), τὸ ὁποῖο δὲν εἶναι ἄλλο, παρὰ ἡ ἴδια σου καρδιὰ καὶ ὅλος ὁ ἐσωτερικὸς ἄνθρωπος· μὲ αὐτὸν τὸ νόμο, ὅτι ὅποιος ἐκεῖ δὲν πολεμήσει, θὰ μένῃ γιὰ πάντα πεθαμένος· καὶ μέσα σὲ αὐτὸ φαντάσου πὼς βλέπῃς μπροστά σου ἐκεῖνο τὸν ἐχθρὸ καὶ ἐκείνη τὴν κακή σου ἐπιθυμία, τὴν ὁποία ἀποφάσισες νὰ πολεμήσῃς καὶ εἶσαι ἕτοιμος νὰ πληγωθῇς καὶ νὰ πεθάνης, ἀρκεῖ μόνο νὰ τὴν νικήσῃς. Καὶ ἀπὸ μὲν τὸ δεξιὸ μέρος τοῦ σταδίου, πίστεψε πὼς βλέπῃς τὸν νικηφόρο σου Ἀρχιστράτηγο, τὸν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστὸ μὲ τὴν Παναγία του Μητέρα καὶ μὲ πολλὰ τάγατα Ἀγγέλων καὶ Ἁγίων καὶ μάλιστα τὸν Ἀρχάγγελο Μιχαήλ· καὶ ἀπὸ τὴν ἀριστερὴ πλευρά, ὅτι βλέπῃς τὸν ὑπόγειο διάβολο μὲ τοὺς δικούς του

Συμβουλές προς τους συζύγους. Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Αρχ/που Κων/πόλεως.

Συμβουλές προς τους συζύγους.
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Αρχ/που Κων/πόλεως.

Ας θεωρούμε, λοιπόν, ότι ο άνδρας είναι το κεφά­λι και η γυναίκα το σώμα, όπως αποδεικνύει και τούτος ο αποστολικός συλλογισμός: «Ο άνδρας είναι η κεφαλή (δηλ. ο αρχηγός) της γυναίκας, όπως και ο Χριστός της Εκκλησίας. Ο Χριστός είναι και ο σω­τήρας του σώματός Του, της Εκκλησίας. Όπως όμως η Εκκλησία υποτάσσεται στο Χριστό, έτσι και οι γυναίκες πρέπει σε όλα να υποτάσσονται στους άνδρες τους» (Εφ. 5:23-24).

Τα τρία είδη του φωτός κατά τη διδασκαλία του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά.

Τα τρία είδη του φωτός κατά τη διδασκαλία του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά.

Χωρίς αμφιβολία κεντρικό θέμα στη διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου) του Παλαμά είναι το φως, το θείο φως, γύρω από το οποίο περιστρέφονται όλα τα άλλα βασικά θέματα, όπως η διάκριση ουσίας και ενεργειών στη θεότητα, η γνώση του Θεού όχι διά της κοσμικής σοφίας αλλά διά του θείου φωτισμού, η νοερά προσευχή, ή άκτιστη θεία χάρη, το μεθεκτόν και αμεθεκτον του Θεού, η συμμετοχή του σώματος στη θέωση, η από του παρόντος κόσμου πρόγευση των εσχάτων και άλλα.


Για το ότι η πλάνη οφείλεται σε αμέλεια (Αγ. Νεκτάριος Πενταπόλεως)

Για το ότι η πλάνη οφείλεται σε αμέλεια (Αγ. Νεκτάριος Πενταπόλεως)


Αλλά γιατί να πλανηθεί ο πρώτος άνθρωπος; Γιατί με την πρώτη δοκιμασία που ήρθε ηττήθηκε αμέσως το ηθικό του αυτεξούσιο; Μήπως δεν ήταν αρκετά ισχυρός για να αντισταθεί και να υπομείνει την δοκιμασία;

Όχι βέβαια! Διότι ο Θεός ουδέποτε παραχωρεί να πειρασθεί ο άνθρωπος παραπάνω από τη δύναμή του. Η δικαιοσύνη του Θεού δεν επιτρέπει τέτοια δοκιμασία.

Η δοκιμασία είναι ανάλογη με τη δύναμη και την αντίσταση. Αλλά τότε, γιατί νικήθηκε; Ο λόγος της ήττας βρίσκεται μέσα στον άνθρωπο∙ διότι αν και υπήρχε μέσα του η δύναμη της αντίστασης, δεν έκανε χρήση αυτής. Και ποιο ήταν το αίτιο αυτής της παράλειψης; Η αμέλεια! Η αμέλεια προς το καθήκον. Ο άνθρωπος είχε καθήκον να ανυψώνεται προς τον Θεό∙ να οδηγεί τον νου του μόνο προς Εκείνον και όχι να αναζητά την ευχαρίστηση στις απολαύσεις των δημιουργημάτων. Η προσήλωσή του στα γήινα επέφερε την αμέλεια του καθήκοντος προς τον Θεό και προς τον εαυτό του.

ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ 1954. Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΔΙΑ ΜΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΝΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ

 
ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ  ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ 1954. Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΔΙΑ ΜΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΝΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ 
ΠΡΟΣ
Τὸ εὐσεβέστατον τῆς ἐν Ἑλλάδι καὶ ἀλλαχοῦ Πλήρωμα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν.
Ἀθῆναι 15ῃ Σεπτεμβρίου 1954



Πανοσιώτατοι Ἱερομόναχοι. Αἰδεσιμώτατοι Ἱερεῖς, ὁσιώτατοι Μοναχοὶ, εὐλαβέστατοι Ἐκκλησιαστικοὶ Ἐπίτροποι καὶ εὐσεβέστατοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί.

Τέκνα ἡμῶν ἐν Κυρίῳ ἀγαπητὰ καὶ περιπόθητα.


Χάρις Ὑμῖν καὶ εἰρήνη καὶ ἔλεος τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμοουσίου καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος, εἴη μεθ' ἁπάντων Ὑμῶν. Ἀμήν.



Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητὰ,

Οἱ πειρασμοὶ δόθηκαν ἀπὸ τὸν Θεὸ γιὰ ὠφέλειά μας - από τον αόρατο πόλεμο του Αγίου Νικοδήμου

Οἱ πειρασμοὶ δόθηκαν ἀπὸ τὸν Θεὸ γιὰ ὠφέλειά μας - από τον αόρατο πόλεμο του Αγίου Νικοδήμου

Καὶ γενικά, γιὰ νὰ καταλάβουμε ὅτι ὅλοι οἱ πειρασμοί μας δόθηκαν ἀπὸ τὸν Θεὸ γιὰ τὸ συμφέρον μας (118), πρέπει νὰ σκεφθοῦμε ὅτι ὁ ἄνθρωπος, ἐξ αἰτίας τῆς κακῆς κλίσεως τῆς διεφθαρμένης του φύσεως, εἶναι ὑπερήφανος, φιλόδοξος, στὸ ἔπακρο δοκησίσοφος καὶ ὑπερασπιστὴς τῆς ἰδικῆς του γνώμης, καὶ θέλει πάντοτε νὰ τὸν ὑπολογίζουν ὅλοι, περισσότερο ἀπὸ ἐκεῖνο ποὺ εἶναι στὴν πραγματικότητα. Αὐτὴ ὅμως ἡ ὑπόληψις εἶναι τόσο ἐπικίνδυνη γιὰ τὴν πνευματική του πρόοδο, ὥστε καὶ αὐτὴ μόνον ἡ ὀσμή της νὰ εἶναι ἀρκετὴ νὰ ἐμποδίσῃ τὸν ἄνθρωπο ὥστε νὰ φθάση στὴν ἀληθινὴ τελειότητα. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ὁ Θεός, ὡς φιλόστοργος Πατέρας, ποὺ ἔχει ἕνα ἀγαπητικὸ ἐνδιαφέρον γιὰ τὸν καθένα καὶ μάλιστα γιὰ ἐκείνους ποὺ δόθηκαν στὴν ὑπηρεσία του, φροντίζει πάντοτε μὲ τοὺς πειρασμοὺς ποὺ ἐπιτρέπει νὰ μᾶς συμβαίνουν, ὥστε νὰ μᾶς βάλῃ σὲ μία τέτοια θέσι, ποὺ νὰ μποροῦμε νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὸν φοβερὸ αὐτὸν κίνδυνο τῆς παρόμοιας ὑπολήψεως, καὶ σχεδὸν μὲ τὴν βία νὰ ἐρχόμαστε στὴν ἀληθινὴ ταπεινὴ γνῶσι τοῦ ἑαυτοῦ μας, ὅπως ἔκανε μὲ τὸν ἀπόστολο Πέτρο, στὸν ὁποῖον ἐπέτρεψε νὰ τὸν ἀρνηθῆ τρεῖς φορές, γιὰ νὰ μπορέσῃ νὰ γνωρίσῃ τὴν ἀδυναμία του καὶ νὰ μὴν ἔχῃ θάρρος καὶ ἐμπιστοσύνη στὸν ἑαυτό του: ὅπως ἔκανε καὶ μὲ τὸν ἀπόστολο Παῦλο, τὸν ὁποῖο ἀφοῦ τὸν ἀνέβασε μέχρι τὸν τρίτο οὐρανὸ καὶ τοῦ ἀπεκάλυψε τὰ θεϊκὰ καὶ ἀπόκρυφα μυστήρια, τοῦ ἔδωσε ἕναν φυσικὸ πειρασμὸ γιὰ νὰ γνωρίσῃ τὴν φυσικὴ χαυνότητα καὶ ἀσθένειά του, νὰ ταπεινώνεται καυχώμενος στὶς ἀσθένειές του καὶ ἔτσι τὸ μέγεθος τῶν ἀποκαλύψεων ποὺ δέχθηκε ἀπὸ τὸν Θεὸ νὰ μὴ τὸν κάνῃ νὰ ὑπερηφανεύεται, ὅπως λέγει καὶ ὁ ἴδιος, «μοῦ δόθηκε σκόλοπας στὴ σάρκα, Ἄγγελος τοῦ Σατανᾶ, νὰ χτυπάῃ, γιὰ νὰ μὴν ὑπερηφανεύωμαι» (Β´ Κορ. 12,7).

Τί θέλει να πή εδώ ο ποιητής?? πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης??

Τί θέλει να πή εδώ ο ποιητής?? πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης?? πότε έλεγε την αλήθεια ?? όταν καταδίκαζε την νεοημερολογίτηκη εκκλησία της ελλάδος ή όταν  έκανε τοις κάτωθι δηλώσεις ?? πότε λειτουργούσε σαν ορθόδοξος αρχιερεύς και πότε σαν ουνίτης προβοκάτορας ?? η συμπεριφορά του ομοιάζει με τους σημερινούς ψευδό - αντιοικουμενιστές που ενω καταδικάζουν τον οικουμενισμό και τους  οικουμενιστές παραμένουν πιστά και γνήσια τέκνα αυτών!!!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΤΗΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΙΤΕΙΤΑΙ........

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ  ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΤΗΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΙΤΕΙΤΑΙ........

ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ


ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ +ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ 


ΟΙ 7 ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ , ΤΑ 7 ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΘΑΝΑΣΙΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑΣ , 6 ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ

 ΟΙ 7 ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ,  ΤΑ 7 ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΘΑΝΑΣΙΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ,
 6 ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ

 
ΟΙ 7 ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
 1η εἶναι, ποὶος εἶναι ὁ πράξας, 2η τί ἁμαρτίαν ἔπραξε, 3η διατὶ τὴν ἔπραξε, 4η μὲ ποιὸν τρόπον τὴν ἔπραξε, 5η εἰς ποιὸν καιρὸν τὴν ἔπραξε, 6η εἰς ποιὸν τόπον τὴν ἔπραξε, 7η πόσες φορὲς τὴν ἔπραξε.

 Εἰς τὸ ποὶος ἐξεταζόμενον τὸ ἁμάρτημα, γίνεται μεγαλύτερον ἢ μικρότερον· λόγου χάριν, μεγαλήτερον εἶναι τὸ σφάλμα τοῦ Ἀρχιερέως, τοῦ Βασιλέως, τοῦ Ἄρχοντος, διὰ τὸ κακὸ παράδειγμα ὅπου δίδουν εἰς τὸν λαόν, παρὰ τὸ αὐτὸ σφάλμα ἑνὸς ὑπηκόου. Ὁμοίως ἕνας Καλόγερος, καὶ φιλόσοφος, καὶ γέρων περισσότερον ἁμαρτάνει ἂν καλλωπίζεται, παρὰ ἕνας κοσμικός, ἕνας ἀπαίδευτος, ἕνας νέος καλλωπι-ζόμενος. Εἰς τὸ ποίος, ἀναφέρεται καὶ ἡ κατάστασις τοῦ προσώπου, μὲ τὸ ὁποῖον ἤμαρτεν ὁ ἐξομολο-γούμενος· ἂν αὐτὸ δηλαδὴ εἶναι ἱερωμένον, ἢ λαϊκόν, καὶ τὰ ὅμοια· ὄχι δὲ καὶ νὰ φανερώνει καὶ τὸ κύριόν του ὄνομα.

ΟΙ 8 ΝΟΗΤΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ & ΟΙ 8 ΛΟΓΙΣΜΟΙ

 ΟΙ 8 ΝΟΗΤΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ & ΟΙ 8 ΛΟΓΙΣΜΟΙ

 1η εἶναι, ἡ γνώση τῶν θλίψεων καὶ τῶν πειρασμῶν τοῦ βίου τούτου, ὅπως λέγει ὁ Ἅγιος Δωρόθεος, καὶ ἡ λύπη γιὰ κάθε ζημιὰ ποὺ ἔπαθε ἡ ἀνθρώπινη φύση ἀπὸ τὴν ἁμαρτία.

 2η εἶναι, ἡ γνώση τῶν δικῶν μας ἁμαρτημάτων καὶ τῶν εὐεργεσιῶν τοῦ Θεοῦ, ὅπως λέγει ὁ Ἄγ.Ἰωάννης τῆς Κλίμακος, ὁ Ἅγιος Ἰσαὰκ καὶ πολλοὶ ἄλλοι ἀπὸ τοὺς πατέρες.

 3η εἶναι, ἡ γνώση τῶν πρὶν ἀπὸ τὸν θάνατο καὶ τῶν μετὰ τὸν θάνατον δεινῶν, ὅπως λέγεται στὶς θεῖες Γραφές.

 4η εἶναι, ἡ κατανόησις τῆς διαγωγῆς στὸν κόσμο τοῦτον τοῦ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν μαθητῶν του, καθὼς καὶ τῶν ἔργων καὶ τῶν λόγων τῶν ἄλλων Ἁγίων, Μαρτύρων καὶ Ὁσίων πατέρων.

Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΙΩΝ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑ ΤΙΝΑ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣς Γ.Ο.Χ. ΦΛΩΡΙΝΟΣΕΡΑΦΕΙΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ !!

Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΤΩΝ  ΦΛΩΡΙΝΑΙΩΝ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑ ΤΙΝΑ  ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣς Γ.Ο.Χ. ΦΛΩΡΙΝΟΣΕΡΑΦΕΙΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ  ΤΗΝ  ΠΛΑΣΤΗ ΤΟΥΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ !!

Κατα Ματθαιον

(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 5)

37 ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν. 

13 ῾Υμεῖς ἐστε τὸ ἅλας τῆς γῆς· ἐὰν δὲ τὸ ἅλας μωρανθῇ, ἐν τίνι ἁλισθήσεται; εἰς οὐδὲν ἰσχύει ἔτι εἰ μὴ βληθῆναι ἔξω καὶ καταπατεῖσθαι ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων.  14 ῾Υμεῖς ἐστε τὸ φῶς τοῦ κόσμου. οὐ δύναται πόλις κρυβῆναι ἐπάνω ὄρους κειμένη·  15 οὐδὲ καίουσι λύχνον καὶ τιθέασι αὐτὸν ὑπὸ τὸν μόδιον, ἀλλ᾿ ἐπὶ τὴν λυχνίαν, καὶ λάμπει πᾶσι τοῖς ἐν τῇ οἰκίᾳ.  16 οὕτω λαμψάτω τὸ φῶς ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὅπως ἴδωσιν ὑμῶν τὰ καλὰ ἔργα καὶ δοξάσωσι τὸν πατέρα ὑμῶν τὸν ἐν τοῖς οὐρανοῖς. 

Η προδοσία της Ορθοδόξου Πίστεως από τους επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος , και η παράδοση του λαού στα δόντια του αντιχρίστου !!!

Η  προδοσία της Ορθοδόξου Πίστεως από τους επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος , και η παράδοση του λαού στα δόντια του αντιχρίστου !!!

Οι κοινωνούντες μετά των αιρετικών ομολογούν!!  Παπισμός Οικουμενισμός:ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ!!  
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο κ. Βαρθολομαίος και πολλοί εγχώριοι επίσκοποι, είναι θερμοί εκπρόσωποι μιας φοβερής αίρεσης:
της αίρεσης του Οικουμενισμού.


ΕΙΚΟΝΑ ΘΛΙΨΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΥΣ
Ο παπισμός είναι μια νοθεία της πίστης μας, που από τους αγίους πατέρες και τις οικουμενικές συνόδους έχει αναγνωριστεί ως αίρεση. Κατά παράβαση και περιφρόνηση της Αγ. Γραφής των Οικουμενικών Συνόδων και των δογμάτων, ο κ. Βαρθολομαίος, δέχεται και εφαρμόζει την Πατριαρχική Εγκύκλιο του 1920, η οποία θέτει στο περιθώριο τα δόγματα της Εκκλησίας και θεωρεί τις «εκκλησίες» των αιρετικών «σεβάσμιες», «συγκληρονόμους» και «μέλη του ιδίου σώματος».Ανεγνώρισε τον παπισμό ως «εκκλησία» στο Balamand του Λιβάνου το 1993. Κήρυξε δηλαδή ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η μοναδική εκκλησία και; όπως ορίστηκε στο Σύμβολο της Πίστεως- αλλά εξισώνεται με διάφορες αιρέσεις και σχίσματα (1). Και όχι μόνο αυτό αλλά υπέγραψε «Κοινή Μαρτυρία Πίστεως» κατά τη οποία και οι δυο εκκλησίες είναι «αδελφές» εκκλησίες και έχουν έγκυρα μυστήρια.
Παρέδωσε την Θεία Κοινωνία σε αβάπτιστους παπικούς στην Ραβέννα της Ιταλίας!!! (2). Βεβήλωσε το μυστήριο του βαπτίσματος, επαινώντας τη βάπτιση Ορθοδόξου νηπίου με ανάδοχο Μουσουλμάνα!!! (3).

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ !!

ΠΕΡΙ ΤΗΣ  ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ  ΤΗΣ  ΜΙΑΣ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ  ΚΑΙ  ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΟΥ  ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ  ΘΕΟΥ !!



Εγκώμιον Γ΄ εις την πάνσεπτον Κοίμησιν της Θεομήτορος , Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός

 Εγκώμιον Γ΄ εις την πάνσεπτον Κοίμησιν της Θεομήτορος , Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός

Μετάφραση - Λογοτεχνική απόδοση: Δημήτρης Σταθόπουλος

1. Όποιοι έρωτα νιώθουνε για κάτι, συνηθίζουνε να μιλάν αδιάκοπα γι' αυτό και να το φέρνουνε μέρα και νύχτα στη σκέψη τους. Μη με κατακρίνετε, λοιπόν, που για τρίτη φορά τώρα έκαμα τούτο δω το έφύμνιο στη μάνα του Θεού μου, για να της το προσφέρω σαν αποχαιρετιστήριο δώρο στην έξοδό της.

Στην πραγματικότητα όμως τούτο το δώρο μου δεν είναι προσφορά σ' εκείνη, αλλά σε μένα τον ίδιο και σε σένα, θείε και ιερέ λαέ, που παραστέκεσαι δω γύρω.

Κι αυτό γίνεται με το να στρώσω τραπέζι με τροφές που δεν είναι μονάχα σωτήριες κι ωφέλιμες στις ψυχές, αλλά και ταιριαστές στην ιερή τούτη νύχτα· και με το να γενώ έτσι νοικοκύρης πνευματικής χαράς.

Η προδοσία της Ορθοδοξίας στην Ελλάδα και , ο δόλιος σκοπός του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδη και των έως σήμερα οπαδών του (φλωρινέων ) ή φλωρινοσεραφειμικών ψευδ (επισκόπων ) ,στον αγώνα υπερ. της γλυκύτατης ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ , και κατά της αίρεσης του νέου ημερολογίου και του οικουμενισμού , μέσα από ιστορικά αρχεία , σε δύο συνέχειες .


Η  προδοσία της Ορθοδοξίας στην Ελλάδα και ,  ο δόλιος  σκοπός  του  πρώην  Φλωρίνης  Χρυσοστόμου Καβουρίδη  και των έως σήμερα   οπαδών  του (φλωρινέων ) ή φλωρινοσεραφειμικών  ψευδ (επισκόπων) ,στον αγώνα  υπερ.  της  γλυκύτατης  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ,      και  κατά  της  αίρεσης του νέου ημερολογίου  και του οικουμενισμού , μέσα  από ιστορικά    αρχεία , σε δύο συνέχειες .


ο αναθεματισμός του πρώην Φλωρίνης , Χρυσόστομου Καβουρίδη , από αγιορείτες ζηλωτές πατέρες το φθινόπωρο του 1937

Χρυσόστομος Καβουρίδης : ο αναθεματισμός του από αγιορείτες ζηλωτές πατέρες  το φθινόπωρο του 1937

Μετά  την  αλλαγή  κατ΄ επανάληψη  της  ομολογίας  πίστεως  του πρώην  Φλωρίνης Χρυσόστομου  Καβουρίδη ,  και  το  σχίσμα  που  επέφερε  αυτός  τους  κόλπους  των  Γ.Ο.Χ. διάφοροι  αγιορείτες   πατέρες  έγραψαν  επιστολές  που καταδίκαζαν  την  στάση  του αυτή !!
Μία  από  αυτές  τις  επιστολές  δημοσιεύουμε  σήμερα   στην  οποία οι  αγιορείτες  πατέρες  αφού  αναλύουν  τα  γεγονότα 1935-1937 ,  καταδικάζουν  και αφορίζουν  το  νέο ημερολόγιο , και  τον  Χρυσόστομο  Καβουρίδη  δια  τις  παλινωδίες ,  του στο  θέμα  της πίστεως .  Μεταξύ  των  υπογραφόντων  την  επιστολή  αυτή  είναι  και  ο  τότε   αρχιμανδρίτης  ΑΚΑΚΙΟΣ  ΠΑΠΠΑΣ !!
Επειδή  τα  βλάσφημα  στόματα   κάποιον  φλωρινοσεραφειμικών   δεν  σταματούν  να συκοφαντούν  με  ψεύδη   επί   προσωπικού ,( διότι  σε  θέματα   πίστεως  το  στόμα  του διαβόλου  σιωπά ) τον  Άγιο  και  Ομολογητή   επίσκοπο  Βρεσθένης  Ματθαίο  Καρπαθάκη  δια  την  σθεναρή  του  θέση  στο  θέμα  της  αντιμετώπισης  της  αίρεσης  του  νέου  ημερολογίου , και  τις  χειροτονίες  στις  οποίες  προέβη .

 Θα  μπορούσαμε  να  δημοσιεύσουμε  και  εμείς  διάφορα  δια  την  προσωπική  ζωή  του Χρυσόστομου   Καβουρίδη   αλλά  δεν  το  κάνομε ,  διότι  δεν  μας  αφορά , αρκούμαστε  να δημοσιεύσομε  αυτήν  αλλά  και  αλλά  ντοκουμέντα  δια  τον  Καβουρίδην   δια  το  ρόλο που  έπαιξε , και  παίζουν  οι  συνεχιστές  του  φλωρινοσεραφειμικοί << επίσκοποι >>   μέχρι και  σήμερα  στο  θέμα  της  πίστεως  και  της  αντιμετώπισης  της  παναίρεσης   του νεοημερολογητησμού –οικουμενισμού  που  μας  αφορούν  όλους !

ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΙΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΙΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Ω θαύμα των ποτέ θαυμάτων, τα οποία είδον οι άνθρωποι! Η Βασίλισσα του παντός πως άπνους τίθεται; Η Μήτηρ του Ιησού πως απέθανε; Σύ είσαι, Παρθένε, το κήρυγμα των Προφητών. 

Μεγαλυνάρια εἰς τήν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον, ἐκ διαφόρων πρός Αὐτήν Παρακλητικῶν Κανόνων

Μεγαλυνάρια εἰς τήν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον, ἐκ διαφόρων πρός Αὐτήν Παρακλητικῶν Κανόνων



Ἄξιον ἐστίν ὡς ἀληθῶς, μακαρίζειν Σε τήν Θεοτόκον, τήν ἀειμακάριστον καί παναμώμητον καί Μητέρα τοῦ Θεοῦ ἡμῶν. Τήν τιμιωτέραν τῶν Χερουβείμ καί ἐνδοξοτέραν ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ, τήν ἀδιαφθόρως Θεόν Λόγον τεκοῦσαν, τήν ὄντως Θεοτόκον Σέ μεγαλύνομεν.
Τήν ὑψηλοτέραν τῶν οὐρανῶν καί καθαρωτέραν λαμπηδόνων ἡλιακῶν, τήν λυτρωσαμένην ἡμᾶς ἐκ τῆς κατάρας, τήν Δέσποιναν τοῦ κόσμου ὕμνοις τιμήσωμεν.
Ἀπό τῶν πολλῶν μου ἁμαρτιῶν, ἀσθενεῖ τό σῶμα, ἀσθενεῖ μου καί ἡ ψυχή. Πρός Σέ καταφεύγω τήν Κεχαριτωμένην, ἐλπίς ἀπηλπισμένων, Σύ μοι βοήθησον.
Δέσποινα καί Μήτηρ τοῦ Λυτρωτοῦ, δέξαι παρακλήσεις ἀναξίων Σῶν ἱκετῶν, ἵνα μεσιτεύσης πρός τόν ἐκ Σοῦ τεχθέντα, ὦ Δέσποινα τοῦ κόσμου γενοῦ μεσίτρια.
Ψάλλομεν προθύμως Σοί τήν ὠδήν, νῦν τῆ πανυμνήτῳ Θεοτόκῳ χαρμονικῶς. Μετά τοῦ Προδρόμου καί Πάντων τῶν Ἁγίων δυσώπει, Θεοτόκε, τοῦ οἰκτειρῆσαι ἡμᾶς.
Ἄλαλα τά χείλη τῶν ἀσεβῶν, τῶν μή προσκυνούντων τήν Εἰκόνα Σου τήν σεπτήν, τήν ἱστορηθεῖσαν ὑπό τοῦ Ἀποστόλου Λουκᾶ ἱερωτάτου, τήν Ὁδηγήτριαν.


Ὁ ἀοίδημος Ἀρχιεπίσκοπος Ματθαῖος εἶναι μία τῶν μεγαλυτέρων ἐκκλησιαστικῶν μορφῶν τοῦ 20ου αἰ. Ἀσκητής στήν ἔρημο τοῦ Ἄθωνα.... η ζωή του το έργο του και διάφοροι εγκύκλιοι που εξέδωσε για το θέμα της ορθοδοξίας!!

Ὁ ἀοίδημος Ἀρχιεπίσκοπος Ματθαῖος εἶναι μία τῶν μεγαλυτέρων ἐκκλησιαστικῶν μορφῶν τοῦ 20ου αἰ. Ἀσκητής στήν ἔρημο τοῦ Ἄθωνα.... η ζωή του το έργο του και διάφοροι εγκύκλιοι του , για το θέμα της ορθοδοξίας!!

Επειδή  διάφοροι  ανώνυμοι ,αλλά και δυστυχείς  επώνυμοι γράφουν διάφορα συκοφαντικά και ψευδέστατα άρθρα κατά του Αγίου αυτού Πατρός μή έχοντες θεολογικά επιχειρήματα αναγκαζόμαστε να ξαναδημοσιεύσομε  εν συντομία τον βίο του , ως άνω Αγίου Ανδρός  , καθώς και μερικές από τις εγκυκλίους που εξέδωσε , κατά του παλινδρομούντος πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου.

Ο  άγιος  ούτος  πατήρ   ήταν  ο μόνος  που  κράτησε  την  καλήν  ομολογία  της  πίστεως  και  επολέμησε  την αίρεση  του νεοημερολογητισμού –οικουμενισμού  με  τον  τρόπο  που ορίζουν  οι Άγιοι  Πατέρες  και  οι  αποφάσεις  των  ορθοδόξων  συνόδων  !!!  Είναι  αυτός  ο ιεράρχης  ο  οποίος ,  μετά  την  διακοπήν   της  αποστολικής  διαδοχής   από  την  εκκλησία  της Ελλάδος  ( λόγο  του  σχίσματος  του νέου   ημερολογίου ) που   χειροτόνησε   ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ   επισκόπους  και  χάρι  σε  αυτές  τις  χειροτονίες ,  υπάρχουν   σήμερα  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ  επίσκοποι  ΓΝΗΣΙΟΙ   διάδοχοι  των  αγίων  αποστόλων ,και των  αγίων  πάτερων !!!

Θλιβερές διαπιστώσεις για την κατάσταση των Ελλήνων ορθοδόξων ,αλλά και των άλλων ορθοδόξων λαών !

Θλιβερές  διαπιστώσεις για την κατάσταση των Ελλήνων ορθοδόξων ,αλλά και των άλλων ορθοδόξων λαών !

Το ερώτημα που τίθεται είναι: υπάρχουν σήμερα στην εκκλησία της Ελλάδος αλλά και στις άλλες ορθόδοξες  εκκλησίες , επίσκοποι ,και κληρικοί οι οποίοι έχουν όντως τα ίδια οράματα το ίδιο πιστεύω με τους αγίους της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ , και με πολιτικούς άνδρες όπως τον ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ??
Διότι θα γνωρίζεται πιστεύω ότι η εξαθλίωση ο εξανδραποδισμός της πατρίδος μας  στους  άθεους και  σατανικούς αγγλοσάξονες  και Φράγκους ,( τα όργανα του διεθνούς χαζαρο -εβραϊκού σιωνισμού -   ξεκίνησε και κορυφώθηκε από τους μασόνους  εκκλησιαστικούς μας  ηγέτες  ,μαζί με τους πολιτικούς μετά την δολοφονία του Ι. ΚΑΠΟΔΊΣΤΡΙΑ  και την εγκαθίδρυση στην Ελλάδα μας της βαυαροκρατίας .
Στις δε βόρειο ανατολικές αυτοκέφαλες ορθόδοξες  εκκλησίες ,αφού διάβρωσαν πρώτα  την εκκλησία και τους πολιτικούς  άρχοντες των λαών , κατόπιν εν ονόματι μιας  ψευδό θεωρίας ενός εβραίου , ξεσήκωσαν τους λαούς και επέβαλαν τον άθεο  χαζαρο- εβραϊκό κουμμουνισμό!! Και σήμερα οι λαοί αυτοί  ενώ έχουν  κρατήσει  τα γνωρίσματα της ορθόδοξης  πίστης  έχουν καταντήσει η εκκλησιαστική τους ιεραρχία αλλά και οι απλοί άνθρωποι από τους χειρότερους  οικουμενιστές  πιθηκίζοντάς και μιμούμενοι τον  άθεο και  βδελυρό δυτικό <<πολιτισμό>>  μη έχοντες καμία σχέση με τους προγόνους τους !!

Εάν διαβάζοντας τέτοια αποκαλυπτικά κείμενα, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι έγινε το 1965 η ένωση της "ορθόδοξης εκκλησίας" με την Παπική, τότε έχουμε πρόβλημα...


Εάν διαβάζοντας τέτοια αποκαλυπτικά κείμενα, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι έγινε το 1965 η ένωση της "ορθόδοξης εκκλησίας" με την Παπική, τότε έχουμε πρόβλημα...

Από την Οικουμενιστική (την υποτιθέμενη Ορθόδοξη) Μητρόπολη Αυστρίας:

Εἶναι μοναδική εὐκαιρία μετά ἀπό χίλια χρόνια χωρισμό, μέ τή βοήθεια τῆς ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας νά ἀνεγερθεῖ ἕνα ὀρθόδοξο μοναστήρι. Ὁ ρωμαιοκαθολικός Ἐπίσκοπος Αἰγίδιος προσέφερε τήν εὐκαιρία καί ἡ Μητρόπολη Αὐστρίας ἀνταποκρίθηκε στήν πρόταση εὐχαρίστως. Μέ αὐτή τήν πράξη ἀδελφικῆς ἀγάπης, πνευματικῆς συνεργασίας καί ἀμοιβαίας ὑποστήριξης τῶν δύο ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν τίθεται θεμέλιος λίθος γιά νά ἀντιπαρέλθουμε τόν χωρισμό.....


"Ορθόδοξοι", Παπικοί, ομοφυλόφιλοι Προτεστάντες.....

Απόσπασμα από το ἀνακοινωθέν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πηραιώς Ν.Η. διά τήν ἀνίδρυσιν εἰς τό Βερολῖνον τῆς Γερμανίας -Διαθρησκειακοῦ Ναοῦ-.

Απόσπασμα  από το  ἀνακοινωθέν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πηραιώς  Ν.Η.  διά τήν ἀνίδρυσιν εἰς τό Βερολῖνον τῆς Γερμανίας -Διαθρησκειακοῦ Ναοῦ-.


<<σ.σ. ωραίο  το κείμενο και  πολύ κατατοπιστικό , δεν μας λέγει  όμως τίποτα για την ουσία  του θέματος , η οποία σύμφωνα  με τα κατωτέρω  γραφόμενα είναι :
ότι η εκκλησία  της  Ελλάδος  του νέου ημερολογίου  είναι  πλέον αιρετική  και  δεν έχει  καμία σχέση με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !! Το να γράφεις και να γράφεις  κατά  του οικουμενισμού εδώ  και 90 χρόνια , ενώ  είσαι μέσα στο  στομάχι του ΘΗΡΙΟΥ , είναι  μάλλον  φρενοβλάβεια , αν  όχι υποκρισία !!!
διότι εάν ο συγγραφέας –εις  του κειμένου πίστευαν  αυτά που γράφουν κατωτέρω  θα αποκήρυτταν  πάραυτα  τον οικουμενισμό  και την εκ πεσούσα εκκλησία της αιρέσεως του νέο ημερολογίου  , και  θα  έτρεχαν  μετά  δακρύων  και  πόθου , να  βρούν  την  μόνη  αληθινή και  γνησία  ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , και  να γίνουν μέλει  της !! >>

…………Από την Παύλου Β΄ προς Κορινθίους επιστολή, ο οποίος τονίζει εμφαντικά : «Μή γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις˙ τίς γάρ μετοχή δικαιοσύνη καί ανομία; τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; Τίς δέ συμφώνησις Χριστώ πρός Βελίαρ; ή τίς μερίς πιστώ μετά απίστου; Τίς δέ συγκατάθεσις ναώ Θεού μετά ειδώλων; υμείς γάρ ναός Θεού εστέ ζώντος, καθώς είπεν ο Θεός ότι ενοικήσω εν αυτοίς καί εμπεριπατήσω καί έσομαι αυτών Θεός, καί αυτοί έσονταί μοι λαός. Διό εξέλθετε εκ μέσου αυτών καί αφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ακαθάρτου μή άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς, καί έσομαι υμίν εις πατέρα, καί υμείς έσεσθαί μοι εις υιούς καί θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ»

Μή γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις».

Ερμηνεύοντας ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, λέει : Ω χριστιανοί, λέει ο Απόστολος Παύλος στούς Κορινθίους, ζητώντας το κέρδος τους καί τήν αγάπη τους, μ’αυτόν τον τρόπο δείχνετε ότι μέ αγαπάτε, δηλ. μέ τό νά μή σμίγετε μέ τούς απίστους καί νά μή κλίνετε στό μέρος τους, να μην έχετε σχέση μαζί τους. Δέν είπε μή σμίγετε, αλλά μή γίνεσθε ετεροζυγούντες, δηλαδή μήν αδικείτε τό δίκαιο, μήτε κλίνετε καί προσπαθείτε μέ τούς απίστους σ’εκείνα τά πράγματα, πού δέν είναι νόμιμα καί εύλογα. Γιατί, τό ετεροζυγείν λέγεται γιά τήν άδικη ζυγαριά, όταν τό ένα μέρος της ζυγαριάς κλίνει καί δέν στέκει στήν ισότητα καί δικαιοσύνη. Να μην έχετε το βάρος της ζωής σας στους απίστους. Να μην έχετε σχέση με τους απίστους.

Ανθρώπινα δικαιώματα , οι- Έλληνες- η οικονομική κρίση , οι πολιτικοί , και ο ΘΕΟΣ

Ανθρώπινα δικαιώματα ,   οι- Έλληνες- η οικονομική κρίση , οι πολιτικοί , και ο ΘΕΟΣ  

Προς Γαλάτας 3 , 25-29

 25 ἐλθούσης δὲ τῆς πίστεως οὐκέτι ὑπὸ παιδαγωγόν ἐσμεν. 26 πάντες γὰρ υἱοὶ Θεοῦ ἐστε διὰ τῆς πίστεως ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ· 27 ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε.28 οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 
απορρίπτεται κάθε δυσμενής διάκριση με κριτήρια τις φυσικές διαφορότητες καταφάσκοντας την ενότητα του γένους .

Πράξ. 17, 25 

«εποίησεν εξ ενός αίματος πάν έθνος ανθρώπων κατοικείν επί παντός προσώπου της γης, ορίσας... τας οροθεσίας της κατοικίας αυτών» θεωρώντας κάθε άνθρωπο παιδί του ίδιου Θεού και εικόνα Του επί της γης

Πράξ.

.......Πάρθοι καὶ Μῆδοι καὶ ᾽Ελαμῖται, καὶ οἱ κατοικοῦντες τὴν Μεσοποταμίαν, ᾽Ιουδαίαν τε καὶ Καππαδοκίαν, Πόντον καὶ τὴν ᾽Ασίαν, Φρυγίαν τε καὶ Παμφυλίαν, Αἴγυπτον καὶ τὰ μέρη τῆς Λιβύης τῆς κατὰ Κυρήνην, καὶ οἱ ἐπιδημοῦντες ῾Ρωμαῖοι, ᾽Ιουδαῖοί τε καὶ προσήλυτοι, Κρῆτες καὶ ῎Αραβες, ἀκούομεν λαλούν των αὐτῶν ταῖς ἡμετέραις γλώσσαις τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ; .....
........Τοῦ δὲ πλήθους τῶν πιστευσάντων ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία, καὶ οὐδὲ εἷς τι τῶν ὑπαρχόντων αὐτῷ ἔλεγεν ἴδιον εἶναι, ἀλλ᾽ ἦν αὐτοῖς ἅπαντα κοινά. καὶ μεγάλῃ δυνάμει ἀπεδίδουν τὸ μαρτύριον οἱ ἀπόστολοι τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου ᾽Ιησοῦ, χάρις τε μεγάλη ἦν ἐπὶ πάντας αὐτούς. οὐδὲ γὰρ ἐνδεής τις ὑπῆρχεν ἐν αὐτοῖς·

Τι πρέπει να κάνουμε τώρα στα δύσκολα που έρχονται ?? Μας το λέγει ο προφήτης ΗΣΑΪΑΣ

Τι πρέπει να κάνουμε τώρα στα δύσκολα που έρχονται ?? Μας το λέγει ο προφήτης ΗΣΑΪΑΣ


Άλλοι  φωνάζετε  ΟΧΙ στην σκλαβιά του μνημονίου !
Άλλοι ζητούν έξοδο από την Ευρώπη !
Ξέρετε  τι ζητάτε ??
Έχετε  διαβάσει  καθόλου ελληνική ιστορία ??
Ή μόνο λέτε για να λέτε !!!
Και τα δύο  είναι το ένα χειρότερο από το άλλο !
Μιλάτε για εθνική  ομοψυχία , πώς την εννοείται ??
Είτε στην μία περίπτωση είτε στην άλλη είστε έτοιμοι για :
-να μοιραστείτε ένα πιάτο φακή με τον γείτονα σας ??
-να μείνετέ χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα ,τηλέφωνο , ιντερνέτ , γιατί δεν θα έχετε να τα πληρώσετε??
-να υπερασπισθείτε  ακόμη και με το αίμα σας το σπίτι του γείτονα που θα έρθουν τα κοράκια των τραπεζών να το κατασχέσουν ??
-να ξεχάσετε : μπαράκια , ταβέρνες , αυτοκίνητα , λούσα , και μεγαλεία ??
Και το χειρότερο , να ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΑΙ  , διότι  το τελευταίο στάδιο αυτού του βρώμικου παιχνιδιού είναι η ίδια η υπόσταση ,η εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας !!
Είναι προγραμματισμένο  η  Ελλάδα  μας  να γίνει μια νέα ΣΥΡΊΑ , ένα νέο Σεράγεβο !!

ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ:Ορθοδοξία και Ελλάδα στα δίκτια της αράχνης .

ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ:Ορθοδοξία  και Ελλάδα στα δίκτια της  αράχνης .
Η πως η εβραιωμασωνία  και τα εγχωρία όργανα της , πατριάρχες  επίσκοποι , και πολιτικοί  , οδήγησαν την  πατρίδα  μας , και με την δική μας ανοχή στην σημερινή κατάσταση !!

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ  ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Θὰ καταργηθῇ ἡ Ὀρθοδοξία;
Θὰ καταργηθῇ ἡ Ὀρθοδοξία διὰ Οἰκουμενικῆς Συνόδου;

Αὐτὸ γράφει ὁ ἐκ Κεφαλληνίας προφητικότατος Διδάσκαλος τοῦ Γένους Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος τὸ 1849, εἰς τὸ βιβλίον του, ΦΩΝΗ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΚΑΙ  ΣΠΟΥΔΑΙΑ, ὅπου ἀποκαλύπτει τὴν κατὰ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐπιβουλὴν τῶν Λουθηροκαλβίνων, τῶν Ἄγγλων Προτεσταντῶν καὶ τῶν Μασόνων. Τὸ πόνημά του αὐτὸ ἐπανεξεδόθη τὸ 1910, εἰς τὰ ΑΠΑΝΤΑ Κοσμᾶ τοῦ Φλαμιάτου.

Ὁ ὁσιομάρτης Κοσμᾶς ὁ Φλαμιᾶτος (†1852) δὲν εἶναι ὁ ἱερομάρτης Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός (1714 - 1779), καὶ δὲν ἑορτάζεται ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας ὡς Ἅγιος. Ἔζησεν ὅμως Θεοφιλῶς μὲ ἀσκητικὰς ἀρχάς, καὶ συνέβαλεν εἰς τὴν παλιγγενεσίαν καὶ Πνευματικὴν ἀναζωπύρωσιν τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν εἰς τὴν νεωτέραν Ἑλλάδα, μὲ τὴν ἐνθουσιώδη του ἱεραποστολήν. Τὸ 1852 συνελήφθη εἰς τὴν Πάτραν καὶ ἐφυλακίσθη εἰς τὸ Ρίον μαζὶ μὲ ἄλλους 150 Μοναχούς, χωρὶς ποτὲ νὰ δικασθῇ. Εἰς τὴν φυλακὴν τὸν ἐδηλητηρίασαν οἱ Ἀγγλόφιλοι καὶ ἀπέθανε τὸ 1852.

- Ποιὸ ἦταν τὸ κακούργημά του;
- Ἐνημέρωνε τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς ὅτι ὑπάρχει ἐν ἐξελίξει μεγάλη καταχθόνιος ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἔθνους ἐπιβουλή, μέσῳ τῆς ἐκπαιδεύσεως στελεχῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Πολιτικῆς Διοικήσεως εἰς Δυτικὰς Σχολάς,  μέσω μυστικῶν ἑταιριῶν καὶ προγραμμάτων προπαγάνδας, μέσῳ τῆς δημιουργίας τῆς κοινῆς γνώμης, τῆς στρεβλώσεως εἰς τὴν μόρφωσιν, τῆς ἠθικῆς διαφθορᾶς, τῶν σκανδάλων καὶ σχισμάτων, τῆς ἀλλαγῆς τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Ἡμερολογίου, τῆς Καταργήσεως τῆς Ὀρθοδοξίας. Προεῖπε μάλιστα ὅτι θὰ ἔλθῃ ἡμέρα ὅταν θὰ θελήσουν νὰ καταργήσουν τὴν Ὀρθοδοξίαν διὰ μεγάλης Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἡ προετοιμαζομένη διὰ τὸ 2016, «Πανορθόδοξος» λεγομένη «Σύνοδος» ἔχει ὅλας τὰς προδιαγραφὰς νὰ προβῇ εἰς τὴν ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΝ  ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Ὁ Κοσμᾶς ὁ Φλαμιᾶτος ἐστηλίτευσε τοὺς ὕπουλους μηχανισμοὺς οἱ ὁποῖοι δροῦσαν εἰς τὴν Ἑλλάδα, εἰς τὴν Κύπρον καὶ εἰς αὐτὸ ἀκόμη τὸ Ἅγιον Ὄρος. Προεῖπε πολλὰ διὰ τὴν ἅλωσιν τῆς ἐκπαιδεύσεως, τῆς Πολιτείας καὶ τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ὁποῖα δυστυχῶς πραγματοποιήθησαν καὶ πραγματοποιοῦνται ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας.

Τὸ παρὸν βιβλίον διαδίδεται χάριν ἐνημερώσεως καὶ ὄχι μὲ σκοπὸν τὴν πρόκλησιν πολεμικῆς εἰς τοὺς ἀναγνώστας διαθέσεως. Ἡ ἐνημέρωσις δὲν ὀφελεῖ ὅταν προκαλεῖ ἀγανάκτησιν καὶ ἐξεγέρσεις, ἀλλὰ μόνον ὅταν ὁ ἐνημερωμένος λαμβάνει μέτρα προστασίας διὰ τὴν πνευματικήν του ἀκεραιότητα καὶ τὴν σωτηρίαν τῆς ψυχῆς του.

Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε.


https://www.scribd.com/document/135627202/ΦΩΝΗ-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ-ΚΑΙ-ΣΠΟΥΔΑΙΑ




ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΗΤΟΥ ,ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ <<ΑΓΙΟΡΗΤΟΥ>>ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ  ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ







ΜΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ


Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ !! ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ !!! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !! ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΠΛΗΡΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΨΥΧΩΝ ΜΕ ΣΧΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ!!! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΣΜΟΥ

Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ !! ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ !!! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !! ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΠΛΗΡΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΨΥΧΩΝ ΜΕ ΣΧΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ!!!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΣΜΟΥ !!