Προς όλους του αγαπητούς
φίλους , με πόνο
ψυχής
Ακούστε την φωνή
των αγίων της εκκλησίας
, όχι των μισθωτών ποιμένων
του οικουμενισμού!!
Ἰδού τί γράφει εἰς τήν «ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ»
σελίς 4, ὁ κλεινός Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Δοσίθεος:
«Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγέννησεν ὁ ΙΣΤ’ αἰών: Τήν αἴρεσιν τοῦ
Λουθήρου, τήν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τήν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτῶν, (Ἰησουιτῶν.
Τάγμα θανάτου τοῦ Πάπα. Σκοπός του ἡ διάδοσις τοῦ Παπισμοῦ καί ἡ ὑποταγή ὅλων ὑπό
τόν Πάπα) καί τήν αἴρεσιν τοῦ Νέου Καλενδαρίου· (Σ.σ. ἡμερολογίου). … κατά δέ τῆς
αἱρέσεως τοῦ Νέου Καλενδαρίου ἀπεφάνθη ἡ ἐν Κων/πόλει μεγάλη Οἰκουμενική
Σύνοδος τῶ 1593».Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ Δοσίθεος:
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!.
Ο ιερός Δωσίθεος ονομάζει
αίρεση το νέο καλενδάριον (ημερολόγιο) και σαν αίρεση
δεν έχει ούτε μυστήρια ούτε ιεροσύνη , οι δε
ακολουθούντες αυτό είναι εκτός
εκκλησίας με συνέπεια να χάνουν την ψυχή τους !
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Πρὸς τοὺς ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξους.
Κρατώμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον, παρά
τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ
Διαβόλου.Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλειπή τὴν κεκηρυγμένην Ὁρθόδοξον
πίστην.
Ἀλλ’ αὔτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχόμενη μήτε
μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, καὶ ὁ τολμών ἤ πράξαι ἤ συμβουλεύσαι ἤ
διανοηθήναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν πίστιν τοῦ Χριστού, ἤδη ἐκουσίως καθυπεβλήθη
εἰς τὸ αἰώνιον ἀνάθεμα, διὰ τὸ βλασφημεῖν εἰς τὸ Πνεύμα τὸ Ἅγιον, ὡς τάχα μὴ ἀρτίως
λαλήσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καὶ Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις…Ἄπαντες οὐν οἱ νεωτερίζοντες
ἤ αἰρέσει ἤ σχίσματιἐκουσίως ἐνεδύθησαν κατάρα ὡς ἰμάτιον (Ψαλμ-ΡΗ’18), κἄν τε
Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε κληρικοί, κἄν τε λαϊκοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ Οὐρανοῦ.
Ἄνθιμος ἐλέω Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Νέας Ρώμης ἤ Οἰκουμ.
Πατρ.
Ἰερόθεος ἐλέω Θεοῦ Πάπας καὶ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καὶ πᾶσης
Αἰγύπτου.
Μεθόδιος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας.
Κύριλλος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἰεροσολύμων.
Καὶ αἱ περὶ αὐτοὺς Ἱεραὶ Συνόδοι.
Ἐν Κωνσταντινούπολει τὸ σωτήριον ἔτος 1848.
Η συμφωνία των αγίων πατέρων
της εκκλησίας σε θέματα πίστεως είναι διαχρονική
, ότι έγραφε
ο ιερός Δωσίθεος τον 16ον αιώνα τα ίδια
γράφουν και οι Άγιοι πατέρες στην ως
άνω
απόφαση της πανορθοδόξου
συνόδου το 1848 !!
Η ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Παπαδόπουλος το 1924
σε πια
απόφαση συνόδου βασίστηκε
και άλλαξε το ημερολόγιο στην Ελλάδα , με αποτέλεσμα να σχίσει την εκκλησία και να
την οδηγήσει στα νύχια
του πάπα !
Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ
οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω». Τολμηρό
αυτό που μας λέγει ο απόστολος Παύλος! «ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ»!! Φαντάζεστε
αυτούς που αρέσκονται εις τα θαύματα να έβλεπαν άγγελο να τους λέγει
«ακολουθήστε το νέο ημερολόγιο των Παπών της Δύσεως»!!! Εως και αυτόν τον ίδιο
τον Παύλο θα αναθεμάτιζαν!!!
Ψεύδονται όλοι αυτοί
οι κληρικοί και λαϊκοί που φωνάζουν ότι η αλλαγή του ημερολογίου δεν είναι
δογματικό ζήτημα!! Ψεύδονται , χωρίς να φοβούνται τον θεό
! ψεύδονται χωρίς να λυπούνται τις ψυχές
που
παρασέρνουν και τις οδηγούν στην κόλαση!!
Ο θεός να τους
ελεήσει!!
Το θέμα του ημερολογίου και βέβαια είναι θέμα δογματικό!! Και βέβαια είναι θέμα πίστεως!!
«Αἱρετικός ἐστι, καὶ ταῖς τῶν αἱρετικῶν ὑπόκειται ποιναῖς ὁ
καὶ μικρόν τι τῆς ὀρθῆς πίστεως παρεκκλίνων. Φησί δὲ καὶ ἡ δεσποτικὴ φωνὴ ὅτι ἐὰν
καὶ τῆς ἐκκλησίας παρακούση, ἔστω σοι ὥσπερ ὁ ἐθνικὸς καὶ ὁ τελώνης».(Αγιος
Αθανάσιος ο Πάριος)
Το ημερολόγιο είναι παράδοση 2000ων ετών καθιερώθηκε
από την πρώτη οικουμενική σύνοδο ( αν και οι πατέρες της Α΄ οικουμενικής
συνόδου
γνώριζαν ότι αστρονομικός χάνει λίγο,
όμως την εκκλησία δεν
την ενδιέφερε η ακρίβεια του χρόνου αλλά
η συμφωνία όλων
των ορθοδόξων χριστιανών ) έγινε παράδοση
της εκκλησίας για
2000 χρόνια και επάνω
σε αυτό ( το παλαιό ημερολόγιο ) καθιερώθηκαν όλες οι εορτές
και
οι νηστείες της εκκλησίας
! όποιος αρνείται
την παράδοση έγγραφο
η άγραφο αρνείται
την αξιοπιστία της εκκλησίας
δηλαδή
του θεού και αυτομάτως
γίνεται
αιρετικός!!
Μια απόδειξη ότι το παλαιό ημερολόγιο
είναι αιώνια παράδοση
της εκκλησίας είναι η εξής :
Όλες οι εορτές της εκκλησίας
και
ο τρόπος που
θα εορτάσουν στις διάφορες
ακολουθίες - εσπερινός , Όρθος , θεια
λειτουργία , καθορίζονται από ένα βιβλίο που λέγεται ΤΥΠΙΚΟΝ
αυτό το βιβλίο
με το παλαιό
ημερολόγιο είναι αιώνιο
, όπως το όρισε
η εκκλησία , στο νέο ημερολόγιο όμως κάθε χρόνο εκδίδουν
το τυπικό του τρέχοντος
έτους και προσπαθούν να
το προσαρμόσουν στο κανόνα της εκκλησίας
,
αυτό μερικές χρονιές το καταφέρνουν , αλλά
πολλές χρονιές όπως και φέτος
δεν
φτάνουν οι ημέρες και έτσι καταργούν
κανόνες για τον εορτασμέ των εορτών , και καταργούν η μικραίνουν την νηστεία των αγίων αποστόλων ( ΜΕΓΑ
ΩΡΟΛΟΓΙΟ)
άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος μας λέγει «Πάς ό λέγων παρά τά
διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν
προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος»
υπήρξαν και υπάρχουν
πολλοί κληρικοί με
το νέο ημερολόγιο
που γι’αυτους μιλεί
πιο πάνω ο Άγιος
Ιγνάτιος , ασκητές ιερείς , επίσκοποι
, μοναχοί , των οποίων η ζωή ήταν
και είναι καθόλα χριστιανική , όμως στο θέμα τις πίστεως
παρ’ όλο
που διαμαρτύρονταν για
τον οικουμενισμό εντούτοις παρέμειναν
μέλη της οικουμενιστικής εκκλησίας του νέου ημερολογίου
και πέθαναν με
το νέο , κρίμα !
«....πολλοὶ ἐροῦσίν μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε Κύριε, οὐ
τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι
δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι Οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς• ἀποχωρεῖτε
ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν (Κατά Ματθ. 21-24) 2)
Βλέπετε αγαπητοί μου ότι
και
θαύματα θα κάνουν
και προφητείες θα λένε , όμως ο κύριος
μας ΙΗΣΟΥΣ
ΧΡΙΣΤΟΣ θα τους πη φύγετε από
μένα
ποτέ δεν σας γνώρισα , σε
ποιους θα το πη αυτό ?? μόνο
στους αιρετικούς , διότι
τον αμαρτωλό τον συμπαθεί
, τον
αιρετικό όμως τον σιχαίνεται!!
Ο Απ. Παύλος γράφει πολύ χαρακτηριστικά: «Μη συνάπτεσθε εις
στενόν σύνδεσμον με τους απίστους, οι οποίοι δεν είναι ταιριαστό ζευγάρι διά
σας, διότι ποία επικοινωνία υπάρχει μεταξύ φωτός και σκότους ; Ποία δε συμφωνία
μεταξύ Χριστού και Σατανά ;» (Β΄Κορ. στ΄, 14-15).
Ὅποιος δὲν ἀναθεματίζει αἰρετικὸ,
Ὅποιος δὲν ἀναθεματίζει καταλλήλως κατὰ τὴν ἀνάγκη ὁποιονδήποτε
αἰρετικὸ, τότε βρίσκεται εἰς τὴν μερίδα αύτῶν.
σας παρακαλώ μην ακούτε εμένα ,
ακουστή τους αγίους , και ψάξτε μελετήστε
, να γνωρίσετε την αλήθεια και
να γλυτώσετε την ψυχή σας διότι ο θάνατος
είναι απρόβλεπτος .
Μία από τίς ελάχιστες φωτογραφίες δυό αφορισμένων καί άλιωτων
Ορθοδόξων ιερέων πού συλλειτούργησαν με τούς Καθολικούς στήν Μονή Μεγίστης
Λαύρας τού Αγίου Όρους, επί Πατριάρχου Κωνσ/λεως Βέκκου. Η φωτογραφία είναι
παρμένη σε σπήλαιο τού Αγίου Όρους γύρω στά 1932, καί δημοσιεύτηκε κατ΄ αρχάς
στό περιοδικό "Κήρυξ Ορθοδόξων", αριθ. φύλ. 132...
Οί απεσταλμένοι τού Αυτοκράτορα και του Πατριάρχου Βέκκου, κατά τήν επίσκεψή τους στό Άγιο Όρος μέ σκοπό νά εντάξουν τίς Ιερές Μονές στό σχέδιό τους καί νά συλειτουργήσουν μέ τούς Παπικούς, προσπάθησαν μέ διπλωματία νά τούς φέρουν σε συλλείτουργο. Συνάντησαν όμως σθεναρά αντίσταση από τά περισσότερα Μοναστήρια μέ αποτέλεσμα νά προχωρήσουν σε εγκληματικές ενέργειες πού ούτε οί βάρβαροι αχρίστιανοι πειρατές δέν είχαν κάνει...
Καί αφού έκαψαν τούς ανθενωτικούς μοναχούς στόν Πύργο τής Μονής Ζωγράφου προχώρησαν καί στην Μονή τού Βατοπαιδίου, και επειδή εκεί τους έλεγξαν ως Αιρετικούς, διά τούτο τον μέν Ηγούμενον αφού τον έδεσαν με αλυσίδες τον κατεπόντισαν εις την θάλασσα, τους δε άλλους δώδεκα Μοναχούς, τους απηγχόνησαν είς τόπον λεγόμενον σήμερα Φουρκόβουνον.
Τα ίδια περίπου συνέβησαν και είς την Ιεράν Μονήν τών Ιβήρων, όπου άλλους με καταπόντισαν βυθίζοντας το πλοίο μεταφοράς τους ανοικτά τού Ιβηρητικού πελάγους, άλλους δε, τους πήραν μαζί τους αιχμάλωτους…
Είς την Μεγίστη Λαύρα όμως, όπου τους υποδέχθηκαν επισήμως και μάλιστα με κωδωνοκρουσίες, επακολούθησε η οργή του Θεού…
Κι΄ έτσι, ο μέν Ιεροδιάκονος Λαυριώτης πού συλλειτούργησε έλιωσε όπως τό κερί στην φωτιάαπό σύντομη αρώστια και πέθανε, οί δε άλλοι επτά συλλειτουργήσαντες Ιερομόναχοι ( και κατ΄ άλλους 11 ), βρέθηκαν μετά θάνατον άλιωτοι, τυμπανισμένοι, και αφωρισμένοι, καί των οποίων τά κατάμαυρα λείψανα μέχρι το τέλος του 19ου αιώνος υπήρχαν στον Νάρθηκα του Κοιμητηρίου των Αγίων Αποστόλων σε κοινή θέα προς διδασκαλία και σωφρονισμό εκ των γεγονότων, αλλά και προς παρότρυνση για προσευχές των ανθρώπων πού τους έβλεπαν, ώστε να τους συγχωρήσει και να τους ελεήσει ο Πανάγαθος Θεός διαλύοντας τά σώματά τους…