xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΠΕΡΙ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ


ΠΕΡΙ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ

Καὶ εἶναι δυνατόν, μοῦ ἀποκρίνεσθε, νὰ μεταλαμβάνωμεν, μὰ πρέπει νὰ γένωμεν ἅγιοι διὰ νὰ εἴμεσθεν ἄξιοι, καθώς καὶ ὁ θεῖος Χρυσόστομος εἰς τὴν λειτουργίαν του ἐκφωνεῖ «Τὰ ἅγια τοῖς ἁγίοις» καὶ ποῖος ἠμπορεῖ νὰ γένῃ ἅγιος; Δὲν ἠμπορεῖτε; Λοιπόν εἶναι ψευδεῖς αἱ θεῖαι Γραφαί; «Καὶ ἄνδρες ἅγιοι ἔσεσθέ μοι» (Ἐξοδ. κβ΄ 31). «Ἐγὼ εἶπα Θεοὶ ἐστε» (Ψαλμ. πα΄. 6).  Λέγει ὁ Θεὸς διὰ ἡμᾶς. Ποῖος ἠμπορεῖ; Ὅποιος θελήσει καθαρίσατε τὸν ἑαυτόν σας ἀπὸ κάθε ἁμαρτίαν σωματικὴν καὶ πνευματικήν, καὶ εὐθὺς γίνεσθε ἅγιοι. Δὲν σᾶς τὸ λέγω ἐγώ, τὸ λέγει διὰ τοῦ Ἀποστόλου ὁ Θεός. «Καθαρίσατε οὖν ἑαυτούς, ἀδελφοί, ἀπὸ παντὸς μολυσμοῦ σαρκὸς καὶ πνεύμα-τος, ἐπιτελοῦντες ἁγιωσύνην ἐν φόβῳ Θεοῦ» (Κορινθ. κεφ. ζ΄ ,1).  Μὰ εἶναι δύσκολον; Δὲν τὸ ἀρνοῦμαι· μὰ δὲν εἶναι ἴσως οὐδὲ τόσον δύσκολον, ὅσον τὸ στοχάζεσθε ἰδέτε το.

ΠΕΡΙ ΜΑΓΕΙΑΣ ΓΟΗΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ὡς καὶ Ἀποταγῆς τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος


ΠΕΡΙ ΜΑΓΕΙΑΣ ΓΟΗΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑΣ
ὡς καὶ Ἀποταγῆς τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος

Ποία ἐκ τῶν γυναικῶν ἐπῆγεν εἰς μάγον; ἤ εἰς μάγισσα καὶ ἔκαμε μάγια; ἤ νὰ λύσῃ τὰ μάγια; Ποία, ἐπῆγε εἰς χαρτοῦ, καὶ τῆς ἔρριψαν τὰ χαρτιά; ἤ ἔπιε καφφὲ καὶ ἐκύτταξε τὸ φιλτσάνι;  ἤ σὲ τουρκο-γύφτισσα καὶ τῆς εἶπε τὴν μοῖρα, ἤ ἐπῆρε χαρτάκι τῆς μοίρας, ἤ ἔχυσε μόλυβδον (Βολίμια) ἤ κανδῆλι, ἤ κερὶ κ.λ.π., ἤ ἐκύτταξεν εἰς τὸ πηγάδι· ἤ εἰς τὸν καθρέπτην, ἤ ἔβαλεν εἰς τὸ μαξιλάρι της κόλυβα ἤ κουφέτα, ἤ μακαρόνι ἤ ἔφαγε ψομάκι ἀπό  στάχτην κ.λ.π. διὰ νὰ ἴδῃ ποῖον θὰ πάρῃ. Ποία ἐπότισεν μανόγαλον ἤ ἔκαμε μανόγαλο καὶ ἔδωσε καὶ εἰς ἄλλας; Ποία ἐμπόδισε ζῶα νὰ μὴ τὰ φάγῃ ὁ λύκος ἤ ἀνδρόγυνα νὰ μὴν σμίξουσιν.

ΠΕΡΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ


ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΑΡΙΟΝ †ΑΓ.ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ (1932) Ἐπανέκδοση 1993 σελ.93-95

ΠΕΡΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ

Ὅσον ἀφορᾶ τὴν θεομίσητον φρικτήν βλασφημίαν, ὅπου σήμερον πολλαὶ κατηραμέναι καὶ μιαραὶ γλῶσσαι Χριστιανῶν, βλασφημοῦν, ἀλλοίμονον, τὸ πανάγιον ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τῆς Παναγίας μας Ἀειπαρθένου Μαρίας, τοῦ  Τιμιωτάτου Σταυροῦ,  αὐτοί,  ἐὰν δὲν σπεύσουν ταχέως νὰ ἐξομολογηθοῦν, μή γένοιτο, θὰ ἔλθη εἰς αὐτοὺς αἰφνίδιος θάνατος  ἢ  θὰ τοὺς πλήξη  κάποιος κεραυνὸς, καθῶς κάποτε ἔπεσε κεραυνὸς ἐπάνω εἰς κάποιον μιαρὸν βλάσφημον καὶ τὸν κατέκαυσε· αὐτὸς τώρα βασανίζεται μαζί μέ τὸν Πατέρα τους διάβολον εἰς τὸ ἄσβεστον σκότος, καὶ εἰς τὸν τάρταρον, καὶ θὰ βασανίζεται εἰς τοὺς ἀπεράντους αἰῶνας. «Καλὸν ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος εἰ οὐκ ἐγεννήθη», ἐὰν ἀποθάνει καὶ δὲν ἐξομολογηθῆ μὲ γενικὴν Ἐξομολόγησιν καὶ δὲν μετανοήση δείχνοντας πραγματικὴν μετάνοιαν καὶ φυλάσσοντας ἀκριβῶς τοὺς κανόνας τοῦ Πνευματικοῦ του Πατρὸς.

H Ορθόδοξος Εκκλησία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta (της Μίας Αγίας...)


H Ορθόδοξος Εκκλησία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta (της Μίας Αγίας...) 

  http://orthodox-voice.blogspot.gr/2013/07/h-una-sancta.html

Ο Παπισμός διεκδικώντας για τον εαυτό του μέχρι και σήμερα την εκκλησιολογική αποκλειστικότητα, υπεύθυνος και πρωτουργός της διαιρέσεως, δεν διέπραξε το σφάλμα να μετάσχει ως μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και να μεταλλαγεί σε μία από τις πολλές «εκκλησίες». Φραστικά πάντως και υποκριτικά επαινεί την Οικουμενική Κίνηση, την οποία επευλογεί ως προεργασία για την μετά της Ρώμης του Πέτρου και του πάπα ενότητα. Ιδιαίτερα επιχαίρει και συγχαίρει για την συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta, εκχωρήσασα το ιδικό της πεδίο, την ιδική της ταυτότητα, στην σχισματική και αιρετική Ρώμη, στη Ρώμη του filioque, του πρωτείου εξουσίας του πάπα, των αζύμων, του καθαρτηρίου πυρός, της κτιστής χάριτος και όλων των άλλων καινοτομιών και παρεκκλίσεων.

σχ.ορθ.πίστης: ναί η εκκλησία της ελλάδος αυτοκαταργήθηκε όχι τώρα αλλά απο το 1924 , όταν προέβει στήν επάρατο και καταδικασμένη και αφωρισμένη αλλαγή του ημερολογίου, που σήμεναι την ένταξη της ελληνικής εκκλησίας στον οικουμενισμό και την αποκοπή της από το σώμα της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!!!!





π. Γεωρ. Μεταλληνός:
 http://orthodox-voice.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5053.html

«Ἀντὶ ἡ Ὀρθοδοξία νὰ ἐπηρεάζει σωτηριολογικὰ τὸν μὴ Ὀρθόδοξο κόσμο, ἐφθάσαμε στὴν ἀποδοχὴ στὴν πράξη τῆς “βαπτισματικῆς Θεολογίας”, τῆς ‘Θεολογίας τῶν “ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν” (πρβλ. συμφωνίας Balamand 1993), τῆς “κοινῆς διακονίας” τῆς “διευρυμένης Ἐκκλησίας” καὶ τοῦ “πολιτιστικοῦ πλουραλισμοῦ”, ὅπως ὀρθότατα ἔχει ἐπισημανθεῖ…Ὁ Οἰκουμενισμὸς σ’ ὅλες τὶς διαστάσεις καὶ ἐκδοχὲς του ἔχει ἀποβεῖ ἀληθινὴ βαβυλώνιος αἰχμαλωσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ ὅλων των τοπικῶν ἡγεσιῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, μὲ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, ποὺ δέχονται ὅμως ἀφόρητη πίεση. Ἡ καύχηση καὶ ὁ αὐτοθαυμασμὸς τῶν οἰκουμενιστῶν μας γιὰ μιὰ δῆθεν νέα ἐποχή, ποὺ ἄνοιξε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μὲ τὶς πατριαρχικὲς ἐγκυκλίους τῶν ἐτῶν 1902, 1904, καὶ 1920, δὲν δικαιώνονται, διότι αὐτὸ ποὺ κατορθώθηκε εἶναι νὰ νομιμοποιήσουμε τὶς αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ.
σχ. ορθ. πίστης: αυτή και μόνο η δήλωση του κ. καθηγητού, είναι αρκετή για να δώση το μέγεθος της αιρέσεως στην οποία έχει πέσει η εκκλησία της ελλάδος και όσοι την ακολουθούν!

O ἀείμνηστος καθηγητὴς τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Παν. Ἀθηνῶν Κων. Μουρατίδης, παρατηρεῖ:

 «Ἡ ἀλλόκοτος καὶ  τερατώδης καὶ καταλυτική τῆς ὀρθοδόξου κανονικῆς τάξεως καὶ Ἱερᾶς Παραδόσεως    συμμετοχὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τὸ Παγκόσμιον Συνοθύλευμα τῶν Αἱρέσεων  συνιστᾶ τὴν μεγίστην παγίδα τοῦ Ἀντικειμένου ἐν τῇ ἱστορίᾳ τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, πρὸς διάβρωσιν καὶ ἀποσύνθεσιν τοῦ ἀπολυτρωτικοῦ ἔργου τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας…  Αὐτὸ καθʼ ἑαυτὸ τὸ γεγονὸς τῆς συμμετοχῆς  τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας εἰς τὸ συνονθύλευμα τῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ  προσκρούει  “a priori” καὶ ἐξʼ  ἀπόψεως ἀρχῆς εἰς τεράστια καὶ τοῦτʼ αὐτὸ ἀνυπέρβλητα  ἐμπόδια, προερχόμενα ἐξʼ αὐτῆς τῆς φύσεως καὶ τοῦ χαρακτῆρος τῆς Ἐκκλησίας, ὡς τῆς  μιᾶς, ἁγίας καθολικῆς καὶ ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας».
σχ. ορθ. πίστης :γιαυτο η ελληνική εκκλησία δέν είναι εκκλησία Χριστου , και έχει επάνω της τα αναθέματα και τους αφωρισμούς όλων των ορθοδόξων συνόδων!

Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης:

....Τί νὰ ποῦμε, ὅμως, τώρα καὶ τί νὰ λαλήσουμε, γέροντα Ἐπιφάνιε;

Ἀπὸ ποῦ νὰ ἀρχίσουμε νὰ θρηνοῦμε καὶ νὰ περιγράφουμε τὴν ἀθρόα μεταβολὴ τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ διστακτικὴ καὶ συγκρατημένη ἀκόλουθο τοῦ Πατριαρχείου, σὲ τολμηρὴ πρωτοπόρο καὶ πρωτεργάτη τῶν οἰκουμενιστικῶν ἀνοιγμάτων, ποὺ συναγωνίζονται καὶ ἐνίοτε ξεπερνοῦν τὰ «ἀδίστακτα τολμήματα» τοῦ Φαναρίου; Ὁ Χριστόδουλος κατέρριψε πολλὰ «ρεκὸρ» καὶ ἐπέτυχε πολλὲς πρωτιὲς στὸ οἰκουμενιστικὸ ἀγώνισμα τοῦ γκρεμίσματος τῶν ὁρίων μεταξὺ ἀληθείας καὶ πλάνης, Ὀρθοδοξίας καὶ αἱρέσεως, στὸ ἀγώνισμα τῆς κατεδαφίσεως τῆς Ὀρθοδοξίας. Πρῶτος ἐτόλμησε καὶ ἔφερε τὸν πάπα στὴν Ἑλλάδα τὸ 2001, νομιμοποιώντας τον ὡς κανονικὸ ἐπίσκοπο Ρώμης. Πρῶτος φιλοξένησε καὶ συνδιοργάνωσε ἐπὶ ὀρθοδόξου ἐδάφους συνέδριο τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου αἱρέσεων καὶ πλανῶν μὲ καταστροφικὲς δηλώσεις τῶν ἐκπροσώπων του ἀρχιερέων. Πιάνει ρῖγος κανένα, ἂν ἀκούσει τί ἐδήλωσαν στὸ Συνέδριο αὐτὸ ἑλλαδικοὶ ἀρχιερεῖς. Πρῶτος ἐκ τῶν ἀρχιεπισκόπων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐπεσκέφθη τὴν ἕδρα τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν στὴ Γενεύη, τιμήθηκε ἐκεῖ καὶ ἐπαινέθηκε. Πρῶτος τέλος, γιὰ νὰ μείνουμε στὶς μεγάλες πρωτιές του, γιατί ὑπάρχουν κι ἄλλες μικρότερες, ἐπεσκέφθη ἐπισήμως ὡς ἀρχιεπίσκοπος τὸν πάπα στὸ Βατικανό. 

(σχ. ορθοδόδοξης  πίστης:  Τί νὰ ποῦμε, ὅμως, τώρα καὶ τί νὰ λαλήσουμε, γέροντα Ἐπιφάνιε ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΕ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ  ΚΑΝΤΙΩΤΗ , ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ  ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ  , ΙΩΗΛ  ΓΙΑΝΑΚΟΠΟΥΛΕ,  ΦΙΛΟΘΕΕ  ΖΕΡΒΑΚΟ   και  πολλοί  αλλοι ,  που  με τα  ψεύδη και  την  παραποίηση  τωνν  κανόνων  στα  φιλάδια  σας  κρατήσατε  τόν  λαό  του  Θεού  δεμένο  στο  άρμα  του  διαβόλου  του  οικουμενισμού και  δέν  τον  αφήσατε-νετε  να  επιστρέψει  στην  ορθόδοξο  εκκλησία!  13. Ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κατεσθίετε τας οικίας των χηρών και προφάσει μακρά προσευχόμενοι· δια τούτο λήψεσθε περισσότερον κρίμα.
14. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων· υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν.)
37. Ιερουσαλήμ Ιερουσαλήμ, η αποκτέννουσα τους προφήτας και λιθοβολούσα τους απεσταλμένους προς αυτήν! ποσάκις ηθέλησα επισυναγαγείν τα τέκνα σου ον τρόπον επισυνάγει όρνις τα νοσσία εαυτής υπό τας πτέρυγας, και ουκ ηθελήσατε.
38. ιδού αφίεται υμίν ο οίκος υμών έρημος.
39. λέγω γαρ υμίν, ου μη με ίδητε απ΄ άρτι έως αν είπητε, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου.

29. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι οικοδομείτε τους τάφους των προφητών και κοσμείτε τα μνημεία των δικαίων,
30. και λέγετε· ει ήμεν εν ταις ημέραις των πατέρων ημών, ουκ αν ήμεν κοινωνοί αυτών εν τω αίματι των προφητών.
31. ώστε μαρτυρείτε εαυτοίς ότι υιοί εστέ των φονευσάντων τους προφήτας.
32. και υμείς πληρώσατε το μέτρον των πατέρων υμών.
33. όφεις, γεννήματα εχιδνών! πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης;
34. δια τούτο ιδού εγώ αποστέλλω προς υμάς προφήτας και σοφούς και γραμματείς, και εξ αυτών αποκτενείτε και σταυρώσετε και εξ αυτών μαστιγώσετε εν ταις συναγωγαίς υμών και διώξετε από πόλεως εις πόλιν,


ορθόδοξη πίστη:Αυτά  δεν  είναι  λόγια  παλαιοημερολογιτών  αλλά  εγκρίτων  καθηγητών  του  νέου       ημερολογίου.
Πόσο  σοβαρή  πρέπει  να   είναι  η  βλάβη  του  εγκεφάλου   , η  πόσο  υποκρισία  πρέπει  να  έχει  κάποιος  για  να  μην  καταλαβαίνει  ότι  η ελληνική  κρατική  εκκλησία  , τα λεγόμενα  ορθόδοξα  πατριαρχεία, και  οι  αυτοκέφαλες  ορθόδοξες  εκκλησίες  δεν  είναι  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΧΡΙΣΤΟΥ  αλλά  ένα  μίγμα  συγκριτιστικών  θεωριών  που  βρίσκονται  στην  αίρεση  του  αντίχριστου  οικουμενισμού!
Και  σαν  αίρεση  ούτε  μυστήρια  ούτε  ιεροσύνη  μπορεί  να  έχει !
Όσο  για  αυτούς  που  λατρεύουν  χωρίς  κρίση  ,  τους << θαυματοποιούς>>   παππούληδες μεγαλόσχημους  γέροντες  του Άγιου  όρους , που  λατρεύονται  σαν  θεοί  , να ξέρουν  ότι  βρίσκονται  κατά  τον  άγιο  Ι.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ,στην  μερίδα  των  ειδωλολατρών !  



Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος: Προοίμιο στη Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος: Προοίμιο στη Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών (Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών


Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος: Προοίμιο στη Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών
Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος: Προοίμιο στη Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών
(Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών,
 α΄ τόμος)

  





  Ο Θεός, η μακαρία φύση, η υπερτέλεια τελειότητα, όλων των                                        καλών και όλων των ωραίων η Ποιητική Αρχή, η πάνω από το καλό και πάνω από το ωραίο, έχοντας προορίσει από πάντοτε κατά την θεαρχική Του ιδέα να κάνει τον άνθρωπο Θεό και έχοντας θέσει γι' αυτόν από την αρχή μέσα στο νου Του πριν από κάθε τι άλλο αυτόν τον σκοπό, τον δημιούργησε όταν Εκείνος έκρινε καλό. Και αφού έλαβε το σώμα από την ύλη και του έβαλε από τον εαυτό Του ψυχή, φτιάχνει σαν ένα κόσμο, μεγάλο στο πλήθος των δυνάμεων και στην υπεροχή μέσα στο μικρό σώμα, να βλέπει εποτπικά την αισθητή κτίση και να διδάσκεται τη νοητή, κατά τον πολύ στην θεολογική γνώση Γρηγόριο.

ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟ 1924!

ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟ 1924!

"Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς". Αγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240)

παρά   τις  διώξεις  φυλακίσεις , εξορίες , ξύλο , απο τα  όργανα του διαβόλου ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΠΑΠΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΠΥΡΙΔΟΝΑ ΒΛΑΧΟ αρχιεπισκόπους της σχιζματικής εκκλησίας της ελλάδος , παρά τα σχίζματα που προκάλεσαν οι παλινοδίες στήν ομολογία πίστεως του πρώην φλωρίνης Χρυσοστόμου , και των ψευδεπισκόπων  που έλαβον χειροτονία από νεοημερολογίτες και ρώσους οικουμενιστές της αμερικής το 1960 , σήμερα υπαρχει το μικρό λίμα ,το μικρό ποίμνιο που ακολουθή απαρασάλευτα όσα δίδαξαν οι άγιοι πατέρες  η ιερά παράδοση και η 2000 ετών ομολογία της εκκλησίας, ποιμενόμενο από τον μητροπολίτη θεσσαλονίκης κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟ

Η επουράνιος βασειλία του Θεού , η θριαμβέβουσα εκκλησία , και η επί γής στρατευομένη , αποτυπομένες  παραδόξος  στο άγιο δισκάριο μετά την θεία λειτουργία

Μητροπολίτης Γόρτυνος: Ἀπὸ τὴν αἵρεσιν τοῦ Γνωστικισμοῦ, τὴν ὁποίαν ἐπολέμησεν ὁ ἐκκλησιαστικὸς ἀνὴρ Ἠγήσιππος, εἰς τὴν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. & ΣΧΟΛΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ


Μητροπολίτης Γόρτυνος: Ἀπὸ τὴν αἵρεσιν τοῦ Γνωστικισμοῦ, τὴν ὁποίαν ἐπολέμησεν ὁ ἐκκλησιαστικὸς ἀνὴρ Ἠγήσιππος, εἰς τὴν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
 & ΣΧΟΛΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ

Νέαν ἐπίθεσιν ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστικῶν κύκλων τῆς Ἐκκλησίας ἐξαπέλυσεν ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως κ. Ἰερεμίας εἰς γραπτόν κήρυγμά του διὰ τὸν διδάσκαλον τῆς Ἐκκλησίας μας, Ἡγήσιππον. Εἰς τὴν ἐποχήν του ἀνεπτύχθη ἡ αἵρεσις τοῦ Γνωστικισμοῦ, τὴν ὁποίαν ἐπολέμησε.

Η αιτία της αποσχίσεως της εκκλησίας της Ελλάδος από την Εκκλησία του ΧΡΙΣΤΟΥ , η αιτία της αποσχίσεως του πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη από την γνησία ορθόδοξη ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και οι χειροτονίες των διαδόχων του , καθώς και ο δόλιος σκοπός του πρώην Φλωρίνης και των διαδόχων του, για καπήλευση του ιερού αγώνος των Γ.Ο.Χ.


Η αιτία  της αποσχίσεως της  εκκλησίας  της  Ελλάδος  από  την Εκκλησία  του  ΧΡΙΣΤΟΥ ,  η αιτία  της  αποσχίσεως  του  πρώην  Φλωρίνης  Χρυσόστομου  Καβουρίδη  από την  γνησία  ορθόδοξη  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ  ΧΡΙΣΤΟΥ  , και  οι  χειροτονίες  των  διαδόχων  του , καθώς  και  ο  δόλιος  σκοπός  του  πρώην  Φλωρίνης  και  των  διαδόχων  του, για  καπήλευση  του  ιερού  αγώνος  των  Γ.Ο.Χ.

Η ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΣΤΙΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, Η ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ, (Αγιος Νεκταριος)

ο σεβ. μητροπολίτης Θεσσαλονικης
κ.κ. Χρυσόστομος Μητρόπουλος


ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ ΕΠΙ ΤΗ 60Η ΕΠΕΤΕΙΩ (1948-2008)
ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ
ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Α' ΤΟ 1948 


ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:   
http://www.egoch.org/files/37194406.pdf

Α) ΑΙ ΘΕΟΠΝΕΥΤΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ : 

Β) ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ, ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ, ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ 
ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ 1924 :   

Γ) ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 1924 ΚΑΙ 1948:  

Δ)ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΕΟΥ ΤΟ 1948:


Ε) ΑΙ ΠΑΛΙΔΩΡΙΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΙΤΩΝ, ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ:      

ΣΤ) ΑΙ ΚΥΡΙΑΙ ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΤΟ 1948 και η ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ.:  

Ζ) ΑΠΟΤΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ: 

Η) ΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΤΟΥ 1948 ΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ:

ΕΠΙΛΟΓΟΣ:  

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: 























ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!


ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ  ΔΙΑΦΟΡΩΝ  ΚΛΗΡΙΚΩΝ  ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ  ΠΕΡΙ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!


Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο : http://orthodox-voice.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5653.html
Μετά ταῦτα, ἐρωτοῦμεν Ὑμᾶς, Παναγιώτατε Δέσποτα: Πῶς χρησιμοποιεῖτε τόν ὅρο «ἀδελφές ἐκκλησίες», ὅταν αὐτός εἶναι ἁγιοπατερικῶς ἀμάρτυρος καί μάλιστα πανορθοδόξως ἔχει ἀπορριφθεῖ καί ἀκυρωθεῖ; Διατί κάνετε ἐπιλεκτική χρήση τῶν πανορθοδόξων ἀποφάσεων;
Πλέον συγκεκριμένως, ἐρωτοῦμεν εὐλόγως: Κατά τήν Θεοτίμητον Παναγιότητα Ὑμῶν, πόσες Ἐκκλησίες ὑπάρχουν; Μία ἤ πολλές; Ὁ Χριστός ἵδρυσε Μία ἤ πολλές ἐκκλησίες; Ὁ Χριστός δέν ἵδρυσε μόνο τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, ὅπως ὁμολογοῦμε ἅπαντες οἱ Ὀρθόδοξοι στό Σύμβολο τῆς Πίστεως Νικαίας-Κων/λεως; Ἀφοῦ, λοιπόν, συμφώνως πρός τούς Ὑμέτερους Λόγους ὑπάρχουν πολλές ἐκκλησίες καί ὅλοι οἱ αἱρετικοί ἀνήκουν στήν Ἐκκλησία, τότε ὑπάρχουν καί πολλοί Κύριοι, πολλές πίστεις, πολλά βαπτίσματα. Ὅμως, ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Παῦλος, τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, λέει ὅτι ὑπάρχει«εἷς Κύριος, μία πίστις, ἕν βάπτισμα». Στόν ὀρθόδοξο χῶρο κάνουμε λόγο γιά Ὀρθοδοξία (ὀρθή δόξα περί Θεοῦ) καί γιά αἵρεση, πλάνη (πλανεμένη, ἐσφαλμένη, διαστρεβλωμένη δόξα περί Θεοῦ). Ἀπό πότε, ὅμως, οἱ αἱρέσεις καί οἱ αἱρετικοί ἀποτελοῦν ἐκκλησίες;

Αγίου Εφραίμ του Σύρου - Λόγος εναντίον των αιρετικών


Αγίου Εφραίμ του Σύρου - Λόγος εναντίον των αιρετικών


 
στον οποίο υπάρχει και απόδειξη από φανερά παρα­δείγματα, η οποία συμπεραίνει τη βεβαιότητα από το μαργαριτάρι1 και τα άλλα, ότι η αγία Θεοτόκος, χωρίς τους φυσικούς νόμους, και συνέλαβε και κυοφόρησε τον Κύριο και Θεό μας, για τη σωτηρία του κόσμου.