xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Aι Αρέσεις αναγνωρίζονται υπό τής Ελληνικής εκκλησίας ως "Εκκλησίαι Χριστού" !

 Aι Αρέσεις αναγνωρίζονται υπό τής Ελληνικής εκκλησίας  ως "Εκκλησίαι Χριστού" !

Η αλλαγή του Ημερολογίου εγένετο εις εφαρμογήν του προγράμματος του Αντιχρίστου Οικουμενισμού όπως αυτό διετυπώθη εις τον Καταστατικόν Χάρτην της Οικουμενιστικής Κινήσεως, την διαβόητον αιρετικήν Εγκύκλιον του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του 1920, συμφώνως προς την οποίαν όλαι αι Αρέσεις αναγνωρίζονται ως «Εκκλησίαι Χριστού, ως σύσσωμοι και συγκληρονόμοι της Βασιλείας του Θεού».

Προς τους ανησυχούντας αντιοικουμενιστάς , αποτοιχισμένους , και διαμαρτυρομένους δια τα συμβαίνοντα στον χώρο της <ορθοδόξου εκκλησίας> !! Ο χαρτοπόλεμος οι διαλέξεις , τα ένθερμα κηρύγματα και οι ψεύτικες προσδοκίες , δεν θα οδηγήσουν πουθενά , διότι κανένας αιρετικός ΠΟΤΕ δεν αναθεμάτισε τον εαυτό του , και ούτε τώρα θα το κάνουν οι επίσκοποι της κρατικής νέο – ημερολογίτικης εκκλησίας ! Εάν δεν αντιληφθούν λοιπόν , ότι εδώ και 90 χρόνια βρίσκονται εκτός ορθοδόξου εκκλησίας , βουτηγμένοι στον όλεθρο του οικουμενισμού , της προδρομικής θρησκείας του αντιχρίστου , δεν μετανοήσουν , και δεν ταπεινωθούν κάτω από το ωμοφόριο ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ < <ευτυχώς ο Θεός οικονόμησε να υπάρχει ακόμα >> δεν θα έχουν ελπίδα σωτήριας και ψυχικής αναπαύσεως ! θα μείνουν και θα πεθάνουν στην αίρεση όπως τόσοι και τόσοι τεθνεώτες διαμαρτυρόμενοι δια τον οικουμενισμό κληρικοί και λαϊκοί !

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: Προς τους ανησυχούντας αντιοικουμενιστάς , αποτ...: Προς  τους  ανησυχούντας  αντιοικουμενιστάς , αποτοιχισμένους , και  διαμαρτυρομένους  δια τα συμβαίνοντα  στον χώρο της  <ορθοδόξου  ε...

Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ .

 Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ . ΔΙΟΤΙ : ἆρά γε γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις; διότι εάν δέν γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις , ματαία η πίστις καί ο κόπος υμών !!

ΕΦΘΑΣΕΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ...Επιστολή νουθετική τού Αγιωτάτου πατρός ημών και αρχιεπισκόπου Ματθαίου Καρπαθάκη

 ΕΦΘΑΣΕΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ....Επιστολή νουθετική  και  πάνυ συμβουλευτική τού  Αγιωτάτου πατρός ημών και   αρχιεπισκόπου Ματθαίου  Καρπαθάκη


Τοῖς ἀγαπητοῖς μας ἐν Χριστῷ ἀδελφοῖς καὶ πνευματικοῖς μας ἐν Κυρίῳ ποθεινοτάτοις καὶ πεφιλημένοις μας εὐλαβεστάτοις τέκνοις.

Χαίρετε ἐν Κυρίῳ ἀεὶ ἐρῷ χαίρετε! Πατρικῶς καὶ πνευματικῶς ἐπευχόμεθα εὐλογοῦμεν.

Αι ιστορικαί χειροτονίες Επισκόπων το 1948 υπό του Αρχιεπισκόπου των Γ.Ο.Χ. κυρού Ματθαίου Καρπαθάκη

Όταν  η Ορθοδοξία  διώκετε , ο Θεός  αναδεικνύει  Ομολογητάς  διά να  ποιμάνουν  τον  λαό  του  Θεού , και  να  διασώσουν  την  Αποστολικήν  Διαδοχήν  .

Αι ιστορικαί  χειροτονίες  Επισκόπων  το  1948  υπό  του  Αρχιεπισκόπου  των  Γ.Ο.Χ. κυρού  Ματθαίου Καρπαθάκη 

Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1848 ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗ ΤΟΥ 1988 ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1848 ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ 

ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗ  ΤΟΥ 1988 ΤΗΣ  ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 

Πατριάρχου Δοσίθεου Ἰεροσολύμων.

† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν τοῦ νέου Καλενδαρίου.


ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ 7η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ  ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ  2021  
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ  ΣΤΗΝ  ΑΓΙΑ  7η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ  ΣΥΝΟΔΟ  ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΟΥ  ΤΟΥ  ΕΤΟΥΣ  1987 ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΩΝ  ΓΝΗΣΙΩΝ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ . ΚΑΙ  ΚΑΤΑ ΤΗΣ  ΝΕΑΣ  ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ  ΤΟΥ  20ου ΑΙΩΝΟΣ .

ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ . ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

 ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ . ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ


Ἡ πόρνη κενώσασα, μύρου ἀλάβαστρον πάλαι, τοῖς ποσί σου Δέσποτα, πάντων ἠλευθέρωται, ὧν περ ἔπραξεν, ὁ Λῃστὴς μόνον σου, μνημονεύσας ὤφθη, καὶ εὐθέως εἰς Παράδεισον, αὐτὸν εἰσήγαγες, ἐγὼ δὲ τί πράξω ὁ ἄθλιος; οὐ μύρον, οὐ κατάνυξιν, ἔχω, δωρεάν με ἐλέησον, οἴκτειρόν με Λόγε, ἡ ἄχραντός σου Μήτηρ δυσωπεῖ, ἣν ἐδωρήσω τῷ κόσμῳ σου, μέγα καταφύγιον.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, τῆς δευτέρας καὶ ἀδεκάστου Παρουσίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ μνείαν ποιούμεθα.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ 


Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, τῆς δευτέρας καὶ ἀδεκάστου Παρουσίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ μνείαν ποιούμεθα.

Η ανάσταση των νεκρών (Αγ. Κύριλλος Ιεροσολύμων)

Ὅταν ἔλθῃς ὁ Θεός, ἐπὶ γῆς μετὰ δόξης, καὶ τρέμωσι τὰ σύμπαντα, ποταμὸς δὲ τοῦ πυρὸς πρὸ τοῦ Βήματος ἕλκῃ, καὶ βίβλοι ἀνοίγωνται, καὶ τὰ κρυπτὰ δημοσιεύωνται, τότε ῥῦσαί με, ἐκ τοῦ πυρὸς τοῦ ἀσβέστου, καὶ ἀξίωσον, ἐκ δεξιῶν σου μὲ στῆναι, Κριτὰ δικαιότατε.

ΚΥΡΙΑΚΗ Β' ΤΡΙΩΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ ΥΙΟΥ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ

 ΚΥΡΙΑΚΗ Β' ΤΡΙΩΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ ΥΙΟΥ  ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ

Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου


Ὢ πόσων ἀγαθῶν, ὁ ἄθλιος ἐμαυτὸν ἐστέρησα! ὢ ποίας βασιλείας ἐξέπεσα ὁ ταλαίπωρος ἐγώ! τὸν πλοῦτον ἠνάλωσα, ὅν περ ἔλαβον, τὴν ἐντολὴν παρέβην. Οἴμοι τάλαινα ψυχὴ! τῷ πυρὶ τῷ αἰωνίῳ λοιπὸν καταδικάζεσαι· διὸ πρὸ τέλους βόησον Χριστῷ τῷ Θεῷ. Ὡς τὸν Ἄσωτον δέξαι με υἱόν, ὁ Θεός, καὶ ἐλέησόν με.

Ομιλία εις την κατά τον Τελώνην και τον Φαρισαίον του Κυρίου παραβολήν (Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς)

 Ομιλία εις την κατά τον Τελώνην και τον Φαρισαίον του Κυρίου παραβολήν (Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς)


Ταῖς ἐξ ἔργων καυχήσεσι, Φαρισαῖον δικαιοῦντα ἑαυτὸν κατέκρινας Κύριε, καὶ Τελώνην μετριοπαθήσαντα, καὶ στεναγμοῖς ἱλασμὸν αἰτούμενον, ἐδικαίωσας· οὐ γὰρ προσίεσαι, τοὺς μεγαλόφρονας λογισμούς, καὶ τὰς συντετριμμένας καρδίας, οὐκ ἐξουθενεῖς· διὸ καὶ ἡμεῖς σοὶ προσπίπτομεν, ἐν ταπεινώσει τῷ παθόντι δι' ἡμᾶς· Παράσχου τὴν ἄφεσιν καὶ τὸ μέγα ἔλεος.

ΑΡΧΗ ΤΡΙΩΔΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ

Ομιλία του Αγίου Ανδρέου, Αρχιεπισκόπου Κρήτης περί της υποθέσεως του Τελώνου και του Φαρισαίου

Βεβαρημένων τῶν ὀφθαλμῶν μου ἐκ τῶν ἀνομιῶν μου, οὐ δύναμαι ἀτενίσαι, καὶ ἰδεῖν τὸν αἰθέρα τοῦ οὐρανοῦ, ἀλλὰ δέξαι με ὡς τὸν Τελώνην, μετανοοῦντα Σωτήρ, καὶ ἐλέησόν με.

Περὶ τῶν ἁγίων καὶ ἀχράντων τοῦ Κυρίου μυστηρίων

 Περὶ τῶν ἁγίων καὶ ἀχράντων τοῦ Κυρίου μυστηρίων  

Α΄) Ἁγίου Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ

Β΄)  ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ

Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου


Μέλλων φαγεῖν, ἄνθρωπε, Σῶμα Δεσπότου, φόβῳ πρόσελθε, μὴ φλεγῇς· πῦρ τυγχάνει. Θεῖον δὲ πίνων Αἷμα πρὸς μετουσίαν, πρῶτον καταλλάγηθι τοῖς σὲ λυποῦσιν, ἔπειτα θαῤῥῶν, μυστικὴν βρῶσιν φάγε.

Η Υπαπαντή του Κυρίου (Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας) Λόγος Γ΄

 Η Υπαπαντή του Κυρίου (Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας) Λόγος Γ΄

Ερμηνεία της ευαγγελικής περικοπής (Λουκ. 2, 22-40) 


«καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν αἱ ἡμέραι τοῦ καθαρισμοῦ αὐτῶν κατὰ τὸν νόμον Μωϋσέως, ἀνήγαγον αὐτὸν εἰς Ἱεροσόλυμα παραστῆσαι τῷ Κυρίῳ (: Και όταν, σύμφωνα με τον νόμο του Μωϋσέως, συμπληρώθηκαν οι ημέρες του καθαρισμού της μητέρας του παιδιού και του μνηστήρος της, ανέβασαν αυτό στα Ιεροσόλυμα, για να το παρουσιάσουν και το αφιερώσουν στον Κύριο).

Μάθημα ιστορίας αφιερωμένο στην Επιτροπή 1821

 Μάθημα  ιστορίας  αφιερωμένο  στην Επιτροπή 1821… ποιοι ΔΕΝ έκαναν την Επανάσταση !!Αξίζει να το διαβάσετε !Είναι η Ιστορία μας που λίγο πολύ την ξεχνάμε .


Μοναχή το δρόμο επήρες, εξανάλθες μοναχή· δεν είν' εύκολες οι θύρες εάν η χρεία τες κουρταλεί. 'Αλλος σου έκλαψε εις τα στήθια, αλλ' ανάσαση καμμιά· άλλος σου έταξε βοήθεια και σε γέλασε φρικτά. Εθνικός Ύμνος .

Τῌ Β' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Ἡ Ὑπαπαντὴ τοῦ Κυρίου, καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Τῌ Β' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 15/2 με το παπικό ημερολόγιο
Ἡ Ὑπαπαντὴ τοῦ Κυρίου, καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Λόγος Α΄ εις την Υπαπαντήν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και εις την Θεοτόκον και εις τον Συμεών  TOY EN ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

Νῦν ἀνοιγέσθω ἡ πύλη ἡ ἐπουράνιος, ὁ ἐκ Πατρὸς ἀχρόνως, γεννηθεὶς Θεὸς Λόγος, ἐτέχθη ἐκ Παρθένου, σάρκα λαβών, τὴν βροτείαν βουλόμενος, ἀνακαλέσασθαι φύσιν ὡς ἀγαθός, καὶ βαλεῖν ἐν δεξιᾷ τοῦ Πατρός.


Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης : Ο Μέγας Αντώνιος και ο σύγχρονος οικουμενισμός

 Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης : Ο Μέγας Αντώνιος και ο σύγχρονος οικουμενισμός

1. Δὲν εἶναι ἀναχρονιστικὴ ἡ συνάφεια. Παρόμοιο διαθρησκειακὸ καὶ διαχριστιανικὸ περιβάλλον.

 

Λόγος περί Θείας κρίσεως

 Λόγος περί Θείας κρίσεως


Παιδιόθεν υπέκκαυμα γέγονα αἰσχρᾶς, ἀσωτίας Ἄχραντε, ἐφευρετὴς παραπτώσεων, παθῶν διδάσκαλος, ὁδηγὸς λαγνείας, ἀσελγείας πρόξενος, δεινῆς ἀκολασίας συνήγορος· καὶ ἔτι τούτων γάρ, ταῖς ἐννοίαις ἐνηδύνομαι, ἀλλὰ πάσης ἀπωλείας ῥῦσαί με.

ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

 ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ- ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΣ!ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΑΝ  ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ

ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ 

Μακάριος ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος ὁ ἔχων ἀγάπην Θεοῦ, ὅτι τὸν Θεὸν ἐν ἑαυτῷ περιφέρει·

ὅτι ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστί, καὶ ὁ μένων ἐν τῇ ἀγάπῃ ἐν τῷ Θεῷ μένει.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΣΕΝΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ Ο ΘΟΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΣΕΝΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ 

Ο ΘΟΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ 

Πανέμορφη Ἑλλάδα, γεννήτρα τῶν σοφῶν,

τῶν νουνεχῶν σου τέκνων δέξου τόν στεναγμόν......

ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ 6/1 - 19/1/21 ΠΑΠΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

 Τὰ Ἅγια Θεοφάνεια τοῦ Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. 

1ον. ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ . < Τριάδος η Φανέρωσις έν Ιορδάνει Γέγονεν > Τροπάριον τής Εορτής 


2ον. 
Λόγος εις τα Θεοφάνια, δηλαδή τη Γέννηση του Σωτήρος. Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου

Σήμερον Ἰωάννης, βαπτίζει τόν Δεσπότην ἐν ῥείθροις Ἰορδάνου.

Ἐπεφάνης ἐν τῷ κόσμῳ, ὁ τὸν κόσμον ποιήσας, ἵνα φωτίσῃς τοὺς ἐν σκότει καθημένους· Φιλάνθρωπε δόξα σοι.

Εἰς τὴν Περιτομὴν τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

 ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Τὴν Α΄, του μηνός Ιανουαρίου ἑορτάζομεν τὴν κατὰ σάρκα Περιτομὴν τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Συγκαταβαίνων ὁ Σωτήρ, τῷ γένει τῶν ἀνθρώπων, κατεδέξατο σπαργάνων περιβολήν, οὐκ ἐβδελύξατο σαρκὸς τὴν περιτομήν, ὁ ὀκταήμερος κατὰ τὴν Μητέρα, ὁ ἄναρχος κατὰ τὸν Πατέρα. Αὐτῷ πιστοὶ βοήσωμεν. Σὺ εἶ ὁ Θεὸς ἡμῶν, ἐλέησον ἡμᾶς.

ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΡΞ ΕΓΕΝΕΤΟ

ΚΑΙ Ο  ΛΟΓΟΣ  ΣΑΡΞ ΕΓΕΝΕΤΟ 
Πῶς ἐξείπω τὸ μέγα Μυστήριον; ὁ ἄσαρκος σαρκοῦται, ὁ Λόγος παχύνεται, ὁ ἀόρατος ὁρᾶται καὶ ὁ ἀναφὴς ψηλαφᾶται· καὶ ὁ ἄναρχος ἄρχεται. Ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ἀνθρώπου Υἱὸς γίνεται, Ἰησοῦς Χριστός, χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτός, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας.

ΔΙ' ΗΜΑΣ ΓΑΡ ΕΓΕΝΝΗΘΗ ΠΑΙΔΙΟΝ ΝΕΟΝ Ο ΠΡΟ ΑΙΩΝΩΝ ΘΕΟΣ

 ΔΙ' ΗΜΑΣ ΓΑΡ ΕΓΕΝΝΗΘΗ  ΠΑΙΔΙΟΝ ΝΕΟΝ Ο ΠΡΟ  ΑΙΩΝΩΝ ΘΕΟΣ
Τὸν ἐκ Πατρὸς πρὸ αἰώνων ἐξανατείλαντα, καὶ ὡς Υἱὸν ἐν κόλπῳ Πατρικῷ ἀεὶ ὄντα· αὖθις δὲ ἐπ' ἐσχάτων, ἀγκάλαις Μητρός, ὡς ἐν θρόνῳ καθήμενον, καὶ ὑπ Ἀγγέλων Ποιμένων, Μάγων τε νῦν , προσκυνούμενον ὑμνήσωμεν.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2020 ΑΤΡΕΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΙΩΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΕΙ Η ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΥΠΟΣΤΑΣΙΣΤΟΥ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣΥΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  2020 

ΑΤΡΕΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΙΩΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΕΙ  Η ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΥΠΟΣΤΑΣΙΣΤΟΥ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣΥΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Σιὼν πανηγύριζε, Ἱερουσαλὴμ εὐφραίνου, Πόλις Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ, ὑπόδεξαι τὸν Κτίστην, ἐν Σπηλαίῳ καὶ Φάτνῃ χωρούμενον· ἀνοίξατέ μοι πύλας, εἰσελθὼν ἐν αὐταῖς, ὄψομαι τὸν ὡς βρέφος σπαργανούμενον, καὶ τῇ δρακὶ συνέχοντα τὴν κτίσιν, ὃν ὑμνοῦσιν Ἄγγελοι, ἀκαταπαύστῳ φωνῇ· Ζωοδότην Κύριον, τὸν σῴζοντα τὸ γένος ἡμῶν.

Εις την Γέννησιν του Ιησού Χριστού (Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης)

 Εις την Γέννησιν του Ιησού Χριστού (Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης)

Ἰδοὺ καιρὸς ἤγγικε τῆς σωτηρίας ἡμῶν· εὐτρεπίζου Σπήλαιον, ἡ Παρθένος ἐγγίζει τοῦ τεκεῖν, Βηθλεὲμ γῆ, Ἰούδα, τέρπου καὶ ἀγάλλου, ὅτι ἐκ σοῦ ἀνατέταλκεν ὁ Κύριος ἡμῶν. Ἀκούσατε ὄρη καὶ βουνοί, καὶ τὰ περίχωρα τῆς Ἰουδαίας, ὅτι ἔρχεται Χριστός, ἵνα σώσῃ ὃν ἔπλασεν ἄνθρωπον, ὡς φιλάνθρωπος.

ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΠΟΥ...

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΠΟΥ...:   ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ  ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ  ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ  ΕΠΙΦΑΝΕ...

ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΕΘΝΩΝ..

...ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΕΘΝΩΝ.....Προεόρτια  τής Γεννήσεως του Θεού και Σωτήρος  ημών Ιησού Χριστού 

Πιστοὶ τὰ προεόρτια, τῶν Γενεθλίων ᾄσματα, νῦν προηχήσωμεν πίστει· ἔρχεται ἥκει γὰρ Χριστός, ἐν Βηθλεὲμ τοῦ τεχθῆναι, ὡς βροτὸς ἐκ Παρθένου, καὶ ὁραθῆναι νήπιος, σπαργάνοις ἐνειλημένος, ὁ πρὸ αἰώνων ὑπάρχων.

Ὁ κλίνας οὐρανούς, καὶ Παρθένῳ οἰκήσας, προέρχεται σαρκί, Βηθλεὲμ ἐν Σπηλαίῳ, τεχθῆναι καθὼς γέγραπται, ὁραθῆναί τε νήπιος, ὁ τὰ νήπια, ζωογονῶν ἐν τῇ μήτρᾳ τούτῳ χαίροντες, νῦν ὑπαντήσωμεν πάντες, καρδίας εὐθύτητι.


Η Ενανθρώπηση του Υιού και οι συνέπειές της .

 Η Ενανθρώπηση του Υιού και οι συνέπειές της . Για ποιο λόγο ενανθρώπησε ο Υιός του Θεού και όχι ο Πατήρ ή το Πνεύμα και ποιες οι συνέπειες της ενανθρώπησης. (Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού)

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ?? Ή ΤΟΝ ΠΑΠΑ ?? Ψαλμός ΚΕ´, 5: «Ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καί μετά ἀσεβῶν οὐ μή καθίσω».

Η καθιέρωση του ιουλιανού ημερολογίου και η ημερομηνία εορτασμού των εορτών ορισθήκαν από την Α' οικουμενική σύνοδο και επικυρωθήκαν από όλες τις οικουμενικές συνόδους , όποιος παραβαίνει αυτές τις αποφάσεις έχει το ανάθεμα της εκκλησίας και βρίσκετε έξω της εκκλησίας , η αλλαγή του ημερολογίου έγινε από μασόνους πατριάρχη και αρχιεπίσκοπο πραξικοπηματικά ληστρικά και χωρίς απόφαση συνόδου , κατόπιν εντολής των σατανιστών της Ευρώπης και της εδώ χουντικής τότε κυβερνήσεως .
«Ἐμίσησα» λοιπόν ἐκκλησίαν πονηρευομένων.
«Ἐμίσησα» ἐκκλησίαν, πού συνεργάζεται καί συνδειπνεῖ μέ τόν Καίσαρα καί παρουσιάζεται εἰς τόν κόσμον ὡς ἰχθύοςἀφωνοτέρα καί βατράχου ἀπραγοτέρα.
«Ἐμίσησα» ἐκκλησίαν Παπίζουσαν, θεολογίαν Λατινίζουσαν καί ποιμαντικήν Βατικανίζουσαν.
«Ἐμίσησα» ἐκκλησίαν, ἡ ὁποία δέν ἀποκηρύσσει, πατερικῷτῷ τρόπῳ, τόν ἐπάρατο Οἰκουμενισμό καί εὐκαίρως-ἀκαίρως κηρύσσει δῆθεν «Οἰκολογικήν Θεολογίαν».