Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου . Η ένδεια είναι ευεργεσία του Θεού
«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)
«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)
Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου . Η ένδεια είναι ευεργεσία του Θεού
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Ὁμότιμος Καθηγητὴς Α.Π.Θ.
ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Γιατί ἀπέσυρε τὸ φλέγον θέμα ἡ Ἁγία καὶ
Μεγάλη Σύνοδος;
Το αλάνθαστο κριτήριο
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ΒΙΒΛΙΑ ΠΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΤΩΣΗΝ ΕΚ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ
ΘΕΟΥ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣΜΟΥ
-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , ΤΩΝ
ΔΙΑΦΟΡΩΝ <ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ > ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ,ΤΩΝ ΟΥΝΙΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΩΣ ΚΑΙ
ΤΩΝ ΝΕΟΦΑΝΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟ- ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ , ΚΑΙ
ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΟΣ .
Πρὸς ψυχὴν ῥᾳθυμοῦσαν Ψυχή, μὴ κατάπιπτε, μηδὲ θλίβου.
Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ -1920-ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ
ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΜΟΥΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!
ΚΑΝΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ.
ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ.
Εν τω α’ τροπαρίω εκάστης ωδής, δέεται ο αμαρτωλός προς την
Θεοτόκον.
Εν τω β’ δέεται η Θεοτόκος προς τον Χριστόν.
Εν τω γ’ αποκρίνεται ο
Χριστός προς την Θεοτόκον.
Και εν τω δ’ αποκρίνεται η Θεοτόκος προς τον αμαρτωλόν.