xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Δογματικές διαφορές Εκκλησίας και αιρέσεως Παπισμού σχετικά με το πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου.


Δογματικές διαφορές Εκκλησίας και αιρέσεως Παπισμού σχετικά με το πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου.


Εν Πειραιεί 24-7-2013

Πρωτοπρεσβ. π. Άγγελος Αγγελακόπουλος,
εφημέριος Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Καλλιπόλεως Πειραιώς.

....... Και κυρίως οφείλουμε να εορτάσουμε με Ορθοδοξία (ορθή πίστη) και με ορθοπραξία (ορθή ζωή). Σε διαφορετική περίπτωση θα ακούσουμε τον Κύριό μας Ιησού Χριστό και την Παναγία Μητέρα Του να μας λένε με αποστροφή και αγανάκτηση : «Μεμίσηκα, απώσμαι εορτάς υμών και ου μη οσφρανθώ θυσίας εν ταις πανηγύρεσιν υμών»[1].

Όταν γίνεται λόγος περί του Ορθοδόξως εορτάζειν, εννοείται ότι θα πρέπει να έχουμε σωστή, ορθή, ορθόδοξη και όχι διαστρεβλωμένη πίστη περί του προσώπου της Παναγίας και ότι θα πρέπει να γνωρίζουμε την δογματική ιδίως διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας περί της Θεοτόκου έναντι των αιρέσεων. Γι’αυτό θά παρουσιάσουμε τίς δογματικές διαφορές της Ορθοδόξου Εκκλησίας και της αιρέσεως του Παπισμού σχετικά μέ τήν Υπεραγία Θεοτόκο.
 

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΘΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση σε συνέχειες του τεύχους  35 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2008 του ΚΥΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ 
περιέχον όλη την ιστορική συνέχεια της ορθοδόξου εκκλησίας από το 1924 έως σήμερα . 1η 

...

ΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ .

ΤΑ  ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ  ΤΩΝ  ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ  ΤΟΥ  ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ  ΚΑΙ  ΤΩΝ  ΣΥΝ  ΑΥΤΩ .

ΤΙΤ. 3,10           ΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΜΕΤΑ ΜΙΑΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑΝ ΝΟΥΘΕΣΙΑΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥ,
 ΤΙΤ. 3,11           ΕΙΔΩΣ ΟΤΙ ΕΞΕΣΤΡΑΠΤΑΙ Ο ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΩΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ. 





ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν. ΜΑΤΘ.5.37 Η Β' ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


 ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν. ΜΑΤΘ.5.37

Η  Β' ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 
ΠΟΥ  ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑ  ΑΙΡΕΤΙΚΑ  ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ  ΤΩΝ  ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ,  ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ  ΑΠΕΣΥΡΑΝ  ΤΗΝ  ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΑΝ <ΑΙΡΕΤΙΚΗ> ΟΙ  ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΝΤΕΣ  ΥΠΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ  ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΩΗΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ  ΚΑΙ  ΚΛΗΡΙΚΟΙ  : ΠΡΩΗΝ  ΑΘΗΝΩΝ  ΑΝΔΡΕΑΣ  ΠΡΩΗΝ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΠΡΩΝ  ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ  ΠΑΧΩΜΙΟΣ  ΚΑΙ  Ο ΑΡΧ.  ΚΥΡΙΚΟΣ  ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ !


Το χρέος των πνευματικών ποιμένων.


Το χρέος των πνευματικών ποιμένων.
''Eίμαι αχόρταγος, δεν θέλω λίγοι να σωθούν, αλλά όλοι''. 
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.


«Με αυτούς τους τέσσερες τρόπους , που είπαμε, έχουν χρέος όλοι γενικά οι Χριστιανοί να βοηθούν στην σωτηρία του αδελφού τους, όπως τους παραγγέλλει ο θείος Απόστολος λέγοντας: ‘’Γι’ αυτό να ενισχύετε και να βοηθήτε ο ένας τον άλλο, όπως άλλωστε και κάνετε’’· εξαιρετικά όμως και εντελώς ιδιαίτερα οφείλουν με τους τέσσερες αυτούς τρόπους να βοηθούν στη διόρθωση των αμαρτωλών οι πνευματικοί ποιμένες και ηγούμενοι του λαού, οι οποίοι είναι οι άγιοι Πατριάρχες και Αρχιερείς και Ιερείς και Πνευματικοί Πατέρες και Διδάσκαλοι του θείου Ευαγγελίου και Καθηγούμενοι των ιερών μοναστηριών. Διότι σε αυτούς δόθηκε από τον Κύριο η εξουσία και η επιμέλεια το να οικοδομούν και να καταφυτεύουν τις ψυχές του ποιμνίου, που τους έχουν εμπιστευτεί, όπως είναι γραμμένο στον Ιερεμία: ‘’Πρόσεξε· από σήμερα θα έχεις την εξουσία στα έθνη και στα βασίλεια να ξεριζώνεις και να γκρεμίζεις, να καταστρέφεις και να ερημώνεις, να κτίζεις και να φυτεύεις’’. Και αυτοί κυρίως πρέπει να αγρυπνούν για τη σωτηρία του λαού, διότι θα δώσουν λόγο γι’ αυτό την ημέρα της Κρίσεως, όπως λέει ο Παύλος: ‘’Να ακολουθείτε πιστά και να υπακούετε στους εκκλησιαστικούς σας ηγέτες. Διότι αυτοί αγρυπνούν για την σωτηρία σας, επειδή θα δώσουν λόγο στον Θεό’’.

Η δε γυνή ίνα φοβήται τον άνδρα! Αγ. Νεκτάριος Πενταπόλεως


Η δε γυνή ίνα φοβήται τον άνδρα! Αγ. Νεκτάριος Πενταπόλεως


θεολογικός σχολιασμός στο Εφεσ. 5, 33

Αγίου Νεκταρίου, Μητροπολίτου Πενταπόλεως, Αθήνα 1902

Περί του τις η αληθής ερμηνεία

Αφού ο Απόστολος Παύλος εγνώρισε τοις Εφεσίοις τον μυστικόν χαρακτήρα του γάμου και εδίδαξεν αυτούς ότι ο Γάμος είνε μέγα μυστήριον και έδειξε την αναλογίαν του δεσμού του γάμου προς την ένωσιν του Χριστού μετά της Εκκλησίας, και έταξε τον άνδρα, ίνα, κατά την Αγίαν Γραφήν, ήνε κεφαλή της γυναικός, καθ' ην αναλογίαν ο Χριστός είνε κεφαλήν της Εκκλησίας, και εδίδαξεν ότι ο τε ανήρ και η γυνή επίσης κατά την Αγίαν Γραφήν εισίν εν σώμα και εν πνεύμα ως μέλη του σώματος της Εκκλησίας, ήτις είνε σώμα Χριστού, του αγαπήσαντος ημάς ως οικείαν εαυτού σάρκα, συνιστά καθ' ένα έκαστον των ανδρών ούτω να αγαπά την εαυτού γυναίκα, ως ο Χριστός ηγάπησε την Εκκλησίαν.

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ,ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΧΤΑΡΜΑ, ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΟΥ ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγων. & Κονίτσης ΑΝΔΡΕΑΣ.



ΟΧΙ  ΣΤΟΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ,ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ  ΑΧΤΑΡΜΑ,  ΤΟΝ  ΕΜΠΑΙΓΜΟ  ΤΟΥ  ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγων. & Κονίτσης  ΑΝΔΡΕΑΣ.
Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ Ἐκκλησία μας ἑορτάζει τὸν θρίαμβο τῆς Ὀρθοδοξίας μας μὲ τὴν ἀναστήλωση τῶν ἱερῶν εἰκόνων. Ὁ θρίαμβος αὐτός σημειώθηκε τόν ἔνατο αἰώνα μ. Χ. ὅταν ἡ αὐτοκράτειρα τοῦ Βυζαντίου Ἁγία Θεοδώρα, μετά ἀπό τόν θάνατο τοῦ συζύγου της καί αὐτοκράτορος Θεοφίλου, ἔβαλε τέρμα στήν Εἰκονομαχία, καὶ ἀναστήλωσε τίς ἱερές εἰκόνες τό ἔτος 843 μ.Χ. Αὐτή τή γιορτή, ἀδελφοί, γιορτάζουμε σήμερα. Τήν ἀναστήλωση τῶν ἱερῶν εἰκόνων καί κατ’ ἐπέκταση τήν νίκη τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία ἐπολέμησε ἑκατό καί πλέον χρόνια τούς εἰκονομάχους αὐτοκράτορες, τούς πατριάρχες – κάποιους πατριάρχες εἰκονομάχους – καί τελικῶς ἐνίκησε καί ἐθριάμβευσε.

Προφητεία του Κοσμά Φλαμιάτου για την αλλαγή του ημερολογίου.


Προφητεία του Κοσμά Φλαμιάτου για την αλλαγή του ημερολογίου.
 Ο ευσεβέστατος αγωνιστής της Ορθοδοξίας Μοναχός Κοσμάς Φλαμιάτος (+1852), προέβλεψε 75 χρόνια πριν να συμβεί, την ημερολογιακή καινοτομία.
 
Στο προφητικό του έργο "Φωνή ορθόδοξος και σπουδαία" (Αθήνα 1849) περιγράφει με οξυδέρκεια την εκκλησιαστική κατάσταση της εποχής και προβλέπει την επερχόμενη κατά της Ορθοδοξίας επιβουλή.

Περί των αμετανοήτως εμμενόντων εις την αίρεση.


Περί των αμετανοήτως εμμενόντων εις την αίρεση.


Oι Ἁγιορεῖτες Πατέρες οι ἐπί τοῦ Λατινόφρονος αὐτοκράτορος Μιχαήλ Παλαιολόγου Μαρτυρήσαντες.

«Τοὺς μετανοοῦντας προσδέχεσθε, τοῦτο γὰρ θέλημα τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ· ...τοὺς ἀθέους αἱρεσιώτας ἀμετανοήτως ἔχοντας διαστείλαντες ἀφορίσατε ἀπὸ τῶν πιστῶν καὶ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ ἐκκηρύκτους ποιήσατε, καὶ παραγγείλατε τοῖς πιστοῖς παντοίως αὐτῶν ἀπέχεσθαι καὶ μήτε λόγῳ μήτε προσευχαῖς κοινωνεῖν αὐτοῖς. (Εκείνους που μετανοούν από την αίρεση να τους δέχεστε, αυτό είναι το θέλημα Του Θεού. Τους άθεους αιρετικούς που είναι αμετανόητοι να τους χωρίζετε από Την Εκκλησία Του Θεού. Στους πιστούς να παραγγείλετε να απέχουν από την προσευχή μαζί τους.)

Τὸ πρόβλημα τῆς ὁμοφυλίας Πάθος κτηνῶδες και βδελυρὸ. Περιοδικό ''Ο ΣΩΤΗΡ''


Τ πρόβλημα τς μοφυλίας Πάθος κτηνῶδες και βδελυρὸ. Περιοδικό ''Ο ΣΩΤΗΡ''

Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο;


Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο;


 Άγιος Iωάννης ο Χρυσόστομος.

Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο; Γιατί δεν ζούμε ενάρετη ζωή και δεν έχουμε καθαρή συνείδηση. Αλλιώς ο θάνατος δεν θα μας τρόμαζε. Απόδειξέ μου ότι θα κληρονο­μήσω τη βασιλεία των ουρανών και σφάξε με τώρα κιόλας. Θα σου χρωστάω μάλιστα και χάρη για τη σφαγή μου, αφού θα με στείλεις γρήγορα σ’ εκείνα τα αγαθά.

Ουνία: Η μέθοδος του παποκεντρικού οικουμενισμού.


Ουνία: Η μέθοδος του παποκεντρικού οικουμενισμού.
Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνης.

 

Προσφάτως ὁ Πάπας διώρισε ἐπίσκοπο καὶ ἀποστολικὸ Ἔξαρχο γιὰ τοὺς ἓν Ἀθήναις ἐλαχίστους Οὐνίτας τὸν χειροτονηθέντα εἰς ἐπίσκοπον Καρκαβίας τὴν 24η Μαΐου 2008 οὐνίτη κληρικὸ κ. Δημήτριο Σαλάχα, καθηγητὴ στὸ Ἰνστιτοῦτο Ἀνατολικῶν Σπουδῶν τῆς Ρώμης καὶ μέλος τῆς Μικτῆς Θεολογικῆς Ἐπιτροπῆς γιὰ τὸν Διάλογο Ὀρθοδόξων καὶ Ρωμαιοκαθολικῶν.
 
Γιὰ τὴν οὐνιτικὴ κοινότητα τῶν Ἀθηνῶν τὸ γεγονὸς ὑπῆρξε βαρυσήμαντο, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὴν ἀνακοίνωση τῆς κοινότητος στὴν ἰστοσελίδα της καὶ κυρίως ἀπὸ τὸν χειροτονητήριο λόγο τοῦ κ. Σαλάχα (Ἑλληνικὴ Καθολικὴ Ἐξαρχία, http://www.cen.gr). Γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους ὅμως τὸ ἴδιο αὐτὸ γεγονὸς ὑπῆρξε λυπηρὸ καὶ προκλητικό, καθὼς ἔφερε πάλι στὴν ἐπικαιρότητα τὸ πρόβλημα τῆς Οὐνίας, ἀπεκάλυψε γιὰ μία ἀκόμη φορὰ τὶς διαθέσεις τοῦ Βατικανοῦ ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ φανέρωσε πόσο πικίνδυνη εναι γι τν ρθοδοξία προοπτικ τν λεγομένων Θεολογικν Διαλόγων. Οἱ κατωτέρω διαπιστώσεις εἶναι ἀρκούντως πειστικὲς περὶ τούτου: 
 

Τα καλά έργα δεν σώζουν! Απάντηση σε όσους πιστεύουν ,ότι μόνο με τα καλά έργα σώζεται ο άνθρωπος , και όχι με την ακρίβεια της πίστεως, διά της γνησίας ορθοδόξου εκκλησίας η οποία είναι καθαρή από καθέ συχρωτισμό με αιρετικούς και αλλοθρήσκους , έχουσα δε καθαρή αποστολική διαδοχή και πίστη!

Τα καλά έργα δεν σώζουν! Απάντηση σε όσους πιστεύουν ,ότι μόνο με τα καλά έργα σώζεται ο άνθρωπος , και όχι με την ακρίβεια της πίστεως, διά της γνησίας ορθοδόξου εκκλησίας η οποία είναι καθαρή από καθέ συχρωτισμό με αιρετικούς και αλλοθρήσκους , έχουσα δε καθαρή αποστολική διαδοχή και πίστη!

1)…αλλά κήρυττα πρώτα στους κατοίκους…να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στο Θεό, αποδεικνύοντας τη μετάνοιά τους με έργα. (πράξεις 26:20)
Εδώ επισημαίνεται ότι όταν λέμε έργα εννοούμε τα έργα που ακολουθούν την ειλικρινή μετάνοια του ανθρώπου προς το Θεό. Πρώτα μετάνοια και μετά καλά έργα τα οποία θα αποδείξουν ότι η μετάνοια είναι ειλικρινής.

2)Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος δια της πίστεως ,χωρίς τα έργα του νόμου. (Ρωμαίους 3:28)
Αφού ο απόστολος Παύλος μας παρουσίασε συνοπτικά το σχέδιο δικαιώσεως του αμαρτωλού ανθρώπου από το Θεό, μας γράφει το συμπέρασμα που προκύπτει:

Είναι απορίας άξιον πώς ένας τόσο μορφωμένος-δύο πανεπιστιμιακά πτυχία- άνθρωπος και δη κληρικός

Είναι  απορίας  άξιον πώς ένας τόσο μορφωμένος-δύο πανεπιστιμιακά πτυχία-  άνθρωπος και δη κληρικός  παρασύρθηκε και έγραψε βιβλίο με αιρετικές?? θέσεις περί εικόνων ! διότι τώρα άλλα κηρύττει! πότε έλεγε αλήθεια τότε ή τώρα?? πότε είχε τήν φώτηση του θεού τότε  ή τώρα??



ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΣΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ (ΦΩΤΟ): ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΛΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.


ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΣΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ (ΦΩΤΟ): ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΛΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.


http://katanixis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4628.html?spref=fb
Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ. 

ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΟΝ ΚΑΤΑ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ'ΑΥΤΩΝ




ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ  ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΝ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΚΑΙ  ΕΦΟΔΙΟΝ  
ΚΑΤΑ  ΠΑΣΩΝ  ΤΩΝ  ΑΙΡΕΣΕΩΝ  ΚΑΙ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ 
ΤΟΥ  ΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  
ΚΑΙ ΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ  ΜΕΤ'ΑΥΤΩΝ



Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Ο  ΚΥΡΙΟΣ  ΚΑΙ  ΘΕΟΣ  ΚΑΙ  ΣΩΤΗΡ  ΗΜΩΝ  ΙΗΣΟΥΣ  ΧΡΙΣΤΟΣ




Συμεών ο νέος θεολόγος, άγιος: Λόγος περί πίστεως και διδασκαλία


Συμεών ο νέος θεολόγος, άγιος: Λόγος περί πίστεως και διδασκαλία

Λόγος περί πίστεως Και διδασκαλία για εκείνους πού λένε, ότι δεν είναι δυνατόν εκείνοι πού βρίσκονται μέσα στις φροντίδες του κόσμου να φτάσουν στην τελειότητα των αρετών. Και διήγηση επωφελής στην αρχή.

Αδελφοί και πατέρες· είναι καλό να διακηρύττομε σε όλους το έλεος του Θεού και να φανερώνομε στους πλησίον μας την ευσπλαχνία και την ανείπωτη αγαθότητα του Θεού προς εμάς. « Εγώ λοιπόν, καθώς το βλέπετε, μήτε νηστείες έκανα, μήτε αγρυπνίες, μήτε χαμαικοιτίες, αλλά μόνο ταπεινώθηκα και ο Κύριος σύντομα με έσωσε», λέει ο θειος Δαβίδ. Και μπορεί κανείς να πει πολύ πιο σύντομα: «Μόνο πίστεψα, και με δέχτηκε ο Κύριος». 

ΈΝΩΣΙΝ Ή ΔΙΑΙΡΕΣΙΝ; Μοναχού Παύλου του Κυπρίου


ΈΝΩΣΙΝ Ή ΔΙΑΙΡΕΣΙΝ;

 Μοναχού Παύλου του Κυπρίου
 
Ουδείς συνετός άνθρωπος καταστρέφει το σπίτι του χάριν ξένων, ή διαιρεί τους δικούς του διά χιμαιρικήν «ένωσιν» με τους αδιστάκτους αιωνίους πολεμίους του, που δεν έκρυψαν ποτέ τας διαθέσεις των, ούτε έδειξαν ποτέ ότι αυτές οι διαθέσεις μετεβλήθησαν.

Τι είναι η Αποστολική Διαδοχή; Αποστολική Διαδοχή.


Τι είναι η Αποστολική Διαδοχή;
Αποστολική Διαδοχή.

«Ας μας δείξουν την αρχή των εκκλησιών τους, ας ξεδιπλώσουν μπροστά μας τους καταλόγους των επισκόπων που ακολουθούν διαδοχικά από την αρχή, ώστε ο πρώτος τους επίσκοπος θα έχει ως προστάτη και προκάτοχο του κάποιον από τους Αποστόλους ή τους αποστολικούς άνδρες, οι οποίοι συνδέονται σταθερά με τους Αποστόλους. Αυτός είναι ο τρόπος, με τον οποίο οι αποστολικές Εκκλησίες μεταβιβάζουν τους επισκοπικούς καταλόγους τους». (Τερτυλλιανός, De praescriptione haereticorum).

Το Σώμα του Χριστού! Αυτός που προσβλέπει στην Εκκλησία, προσβλέπει κατ’ ευθείαν στο Χριστό. Άγιος Γρηγόριος Νύσσης.


Το Σώμα του Χριστού!
Αυτός που προσβλέπει στην Εκκλησία, προσβλέπει κατ’ ευθείαν στο Χριστό.

 Άγιος Γρηγόριος Νύσσης.



«Ο Χριστός είναι και κτιστός και άκτιστος. Ονομάζουμε δε άκτιστη την αίδια και προαιώνια και δημιουργική όλων των όντων φύση του· ενώ λέμε κτιστό το σώμα, που κατά την ενανθρώπιση του για χάρη μας ενώθηκε με το δικό μας ανθρώπινο σώμα της ταπείνωσης. Αλλά είναι προτιμότερο να αναφέρω με τα ίδια τα λόγια της Γραφής το νόημα γι’ αυτό. Άκτιστον ονομάζουμε τον Λόγο, ο οποίος υπήρχε στην αρχή και που ήταν πάντοτε κοντά στο Θεό και τον Θεό που είναι ο Λόγος· εκείνον δια του οποίου έγιναν τα πάντα και χωρίς τον οποίο δεν έγινε κανένα από τα δημιουργήματα. Κτιστόν ονομάζουμε αυτόν που σαρκώθηκε και σκήνωσε ανάμεσά μας. Η δόξα που εμφανίζεται στο πρόσωπό του και μετά την σάρκωση, δηλώνει ότι ο Θεός φανερώθηκε εν σαρκί. Και Θεός είναι οπωσδήποτε ο Μονογενής Υιός, που βρίσκεται στους κόλπους του Πατρός, γιατί έτσι ομολογεί ο Ιωάννης, ότι ''εθεασάμεθα την δόξαν αυτού''. Και μολονότι ήταν άνθρωπος κατά το φαινόμενο, εκείνο το οποίο αναγνωριζόταν δια μέσου αυτού, το ονομάζει δόξα ''ως Μονογενούς παρά Πατρός, πλήρης χάριτος και αληθείας''. Επειδή, λοιπόν, η μεν άκτιστη και προαιώνια και αίδια και ανέκφραστη φύση Του είναι εντελώς ακατάληπτη για όλα τα κτιστά όντα, ενώ αυτό που φανερώθηκε σε μας δια της σαρκός, μπορεί να γίνει γνωστό, ως ένα βαθμό, γι’ αυτό αποβλέπει σ’ αυτά ο διδάσκαλος και ομιλεί γι’ αυτά, τα οποία μπορούν να κατανοηθούν από τους ακροατές.

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ

Η  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΩΣ  ΒΑΣΙΛΕΙΑ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ 



Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ !!!

Ο  ΘΑΝΑΤΟΣ  ΤΗΣ  ΨΥΧΗΣ  ΕΙΝΑΙ  Ο  ΧΩΡΙΣΜΟΣ  ΤΗΣ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΘΕΟ !!!



Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΞΩΝ «ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΩΝ» ΘΕΟΛΟΓΩΝ



Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΞΩΝ «ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΩΝ» ΘΕΟΛΟΓΩΝ

Δημήτριος Ι. Τσελεγγίδης
Καθηγητής Α.Π.Θ

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΣΜΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΣ ΥΜΑΣ!!


ΠΕΡΙ  ΤΩΝ  ΠΕΙΡΑΣΜΩΝ  ΤΟΥΣ  ΟΠΟΙΟΥΣ  ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ  Ο  ΘΕΟΣ  ΕΙΣ  ΥΜΑΣ!

     

ΣΥΝΧΡΟΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ Χ.Ο.Ε. - Α.Θ.Α.ΖΩ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΤΑ 9/10 ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΑΥΤΗΣ!

ΣΥΝΧΡΟΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 
 Χ.Ο.Ε. - Α.Θ.Α.ΖΩ 
ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΤΑ 9/10 ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΑΥΤΗΣ!
του Πρεσβ. Ιωάννου Ζώτου, Εντεταλμένου της Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων επί θεμάτων αιρέσεων 

1. Ιστορική αναδρομή.
Ιδρυτής της κίνησης ο Στυλιανός Γιαννετάκης, τελειόφοιτος Δ΄ Δημοτικού, που γεννήθηκε στην Κρήτη, στα Χανιά, το 1904. 

Το 1959 ιδρύει «κατ’ αποκάλυψιν θεού» την «Χριστιανική Οργάνωση Ειρήνης» (Χ.Ο.Ε.) στην Αθήνα με έμβλημα «Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ». 

ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΗΣΗ ΤΟ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ ΔΙΑΒΟΛΟΧΑΡΤΟΝ ???? ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ!!

ΠΟΙΟΣ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ  ΝΑ  ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΗΣΗ  ΤΟ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ ΔΙΑΒΟΛΟΧΑΡΤΟΝ ????
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΟΠΑΔΟΥΣ  ΤΟΥ  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ!!


ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝ...: ΠΕΡΙ  ΣΥΝΘΕΤΟΥ  ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ   ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ  ΕΡΜΗΝΕΙΑ  ΤΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ  ΚΑΙ  Η  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

ΠΕΡΙ  ΣΥΝΘΕΤΟΥ  ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ  
ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ  ΕΡΜΗΝΕΙΑ  ΤΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ  ΚΑΙ  Η  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ



Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ , ΑΓΙΑΣ , ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ , ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ο  ΑΓΙΟΣ  ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ  ΠΕΡΙ  ΤΗΣ  ΜΙΑΣ , ΑΓΙΑΣ , ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ , ΚΑΙ  ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΑΝΤΟΣ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΪΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


ΠΕΡΙ  ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ , ΚΑΙ  ΤΟΥ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΑΝΤΟΣ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ  ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΪΟΥ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ



ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ




 ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ 

1. Παγκοσμίων διαστάσεων τὸ ἔργο τοῦ Φωτίου

Ὁ Μέγας Φώτιος εἶναι μία ἔξοχη, μία σπάνια, μία μεγαλειώδης φυσιογνωμία τοῦ 9ου αἰῶνος. Ὁ αἰώνας αὐτὸς ἔχει χαρακτηρισθῆ, ἰδιαίτερα ἀπὸ δυτικοὺς ἐρευνητάς, ὡς αἰώνας τῆς ἀναγέννησης τῶν κλασσικῶν γραμμάτων. Ἄλλοι ἐρευνηταὶ διαφωνοῦν μὲ τὸν χαρακτηρισμὸ αὐτό, διότι, ὅπως ὀρθῶς ἰσχυρίζονται, οὐδέποτε στὸ Βυζάντιο ἔπαυσε ἡ καλλιέργεια καὶ ἡ σπουδὴ τῆς ἀρχαιοελληνικῆς παιδευτικῆς καὶ γραμματειακῆς παραδόσεως. Ἂν ὑπάρχει κάποια διαφοροποίηση τὸν 9ο αἰώνα, αὐτὴ συνίσταται στὴν παρουσία καὶ δράση τῆς ἐξαιρετικῆς μορφῆς τοῦ Μεγάλου Φωτίου.

ΟΙ "ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ " ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΟΙ "ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ " ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ την διά του μισθού ενωμένη!


1. Οι οικουμενιστές. Είναι υπέρμαχοι του οικουμενισμού, του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, της παγχριστιανικής και πανθρησκευτικής ενότητος - χωρίς τις ορθόδοξες προϋποθέσεις - και θεωρούν ότι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, δεν υπάρχει, αλλά θα επανιδρυθεί όταν ενωθούν όλες οι "Εκκλησίες". Ενδεικτικά, εκπρόσωποι αυτών είναι οι επίσκοποι Σύρου Δωρόθεος, Μεσσηνίας Χρυσόστομος, Δημητριάδος Ιγνάτιος, καθώς και η πλειοψηφία των καθηγητών στις "Θεολογικές" Σχολές. Αποτελούν τους "ενωτικούς" της εποχής μας.
αυτοί όλοι είναι φανερά οι οπαδοί του αντίχριστου το λένε με πράξεις και με λόγια!

<< Ο δέ παράμομος Ιούδας ούκ ηβουλήθη συνιέναι>> 18 χρονια απο το επάρατο σχίσμα της νεοεικονομαχικής αιρέσεως συνοπτική ιστορία ,και τα πιστεύω των νεο-εικονομάχων , ως και σχόλια έπ'αυτών

<< Ο δέ παράμομος Ιούδας ούκ ηβουλήθη συνιέναι>>
18 χρονια απο το επάρατο σχίσμα της νεοεικονομαχικής αιρέσεως
συνοπτική ιστορία ,και τα πιστεύω των νεο-εικονομάχων , ως και σχόλια έπ'αυτών 







ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ, ΑΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟΥ

ΠΕΡΙ  ΤΗΣ ΜΙΑΣ  ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ, ΑΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ  ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΥ  ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ  ΠΕΡΙ  ΤΩΝ  ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟΥ

ΚΗΡΥΞ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ .
ΜΑΪΟΣ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2005



Τ Ο Σ Ω Τ Η Ρ Ι Ο Ο Π Λ Ο

Τ Ο      Σ Ω Τ Η Ρ Ι Ο    Ο Π Λ Ο 
        O λόγος γαρ ο του Σταυρού τοις μεν απολυμέvoις μωρία εστί, τοις δε σωζομένοις ημίν δύναμις Θεού εστί».
        Στις 14 του Σεπτεμβρίου η αγία μας Εκκλησία υψώνει μπροστά μας το κοσμοσωτήριο ξύλο, τον τίμιο Σταυρό του Κυρίoυ για πολλοστή φορά από την επίσημη στα Ιεροσόλυμα ύψωση.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ


ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ

Με τήν έπαρσιν της δεξιάς χειρός στο μέτωπο πρώτον σημειώνομεν, ότι ο Θεός ήτο εις τούς ουρανούς, ως προάναρχος Λόγος του Πατρός μετά του Ζωοποιού Πνεύματος συνδοξαζόμενος• καί με τήν κατάβασιν της χειρός στην κοιλίαν σημειώνομεν, ότι δια τήν σωτηρίαν ημών κατήλθεν εκ των ουρανών, καί εσαρκώθη στην κοιλίαν της Παρθένου καί έγινε άνθρωπος.

Το σημείο του Σταυρού


Το σημείο του Σταυρού


Πριν από είκοσι αιώνες ο σταυρός ήταν όργανο ατιμωτικής τιμωρίας και φρικτού θανάτου. Οι Ρωμαίοι καταδίκαζαν στην ποινή της σταυρώσεως τους πιο μεγάλους εγκληματίες.

Σήμερα ο σταυρός κυριαρχεί σ' ολόκληρη τη ζωή των πιστών χριστιανών, σ' ολόκληρη τη ζωή της Εκκλησίας μας, σαν όργανο θυσίας, σωτηρίας, χαράς, αγιασμού και χάριτος. "Όπως γράφει ο ιερός Χρυσόστομος, "αυτό το καταραμένο και αποτρόπαιο σύμβολο της χειρότερης τιμωρίας, τώρα έχει γίνει ποθητό και αξιαγάπητο". Παντού το Βλέπεις. "Στην αγία Τράπεζα, στις χειροτονίες των Ιερέων, στη θεία λειτουργία, στα σπίτια, στις αγορές' στις ερημιές και στους δρόμους' στις θάλασσες, στα πλοία και στα νησιά' στα κρεβάτια και στα ενδύματα' στους γάμους, στα συμπόσια' στα χρυσά και τ' ασημένια σκεύη' στα κοσμήματα και στις τοιχογραφίες... Τόσο περιπόθητο σ' όλους έγινε το θαυμαστό αυτό δώρο, ή ανέκφραστη αυτή χάρη".

Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΝΙΚΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ


Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΝΙΚΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ

«...Ο Υιός του Θεού υπέφερε «έως θανάτου», όχι για ν' απαλλαγούμε εμείς απ' την οδύνη, αλλά για να είναι η οδύνη μας σαν τη δική του. Ο Χριστός δεν μας προσφέρει ένα δρόμο που παρακάμπτει την οδύνη, αλλά ένα δρόμο μέσα απ' αυτήν· όχι υποκατάσταση, αλλά λυτρωτική συμπόρευση...».

Τι είναι ο Οικουμενισμός. υπό Αλεξάνδρου Καλόμοιρου


Τι είναι ο Οικουμενισμός.
υπό Αλεξάνδρου Καλόμοιρου

Για όσους αγνοούν ακόμη τί είναι το παγκόσμιο ενωτικό κίνημα, που λέγεται Οικουμενισμός, υπάρχει ένα πολύ διαφωτιστικό κείμενο του αρχι-ενωτικού της Ελλάδος, καθηγητού Αμίλκα Αλιβιζάτου, στην εφημερίδα "Καθολική" της 10-2-1965, με τίτλο "Οικουμενική κίνησις από ορθοδόξου πλευράς". Ο κ. Αλιβιζάτος γράφει, χαρακτηριστικώς, τα εξής: "Μέσα εις την οικουμενικήν κίνησιν ούτε εγώ πρόκειται να γίνω Καθολικός ή Προτεστάντης, ούτε εκείνοι να γίνουν Καθολικοί ή Ορθόδοξοι. Αυτό θα ήτο ένας κακός και πανάθλιος οικουμενισμός. Ο αληθινός οικουμενισμός προσπαθεί να εύρη την αλήθεια, διά να προπαρασκευάση την μεγάλην ημέραν της χαράς της ενώσεως".

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΑΚΡΑΚΗ

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΑΚΡΑΚΗ

Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΧΡΟΝΟΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΙ! Η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕΝ ΤΗΝ ΝΕΟΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΚΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ ΤΗΣ

Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΝ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΝ

ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΝ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ  ΕΠΙΔΗΜΙΑΝ 


Η εκκλησία της Ελλάδος δεν είναι εκκλησία ΧΡΙΣΤΟΥ! αλλά εκκλησία της πλάνης . και όσοι την ακολουθούν κερδίζουν την απώλεια της ψυχής τους Ιστορική αναδρομή της εκκλησίας της Ελλάδος από το 1924 και εδώ , και πως η ελληνική ορθόδοξος εκκλησία , από ορθόδοξος έγινε αιρετική !


 Η εκκλησία  της  Ελλάδος δεν  είναι  εκκλησία  ΧΡΙΣΤΟΥ!
αλλά εκκλησία της πλάνης . και όσοι την ακολουθούν κερδίζουν την απώλεια της ψυχής τους

Ιστορική  αναδρομή  της  εκκλησίας  της  Ελλάδος  από  το  1924  και  εδώ , και  πως  η ελληνική  ορθόδοξος  εκκλησία , από  ορθόδοξος  έγινε  αιρετική  !

1920 : έκδοση  της  αιρετικής  εγκυκλίου  προς  όλες  τις  αιρετικές   εκκλησίες  του  ΧΡΙΣΤΟΥ !
Το  αισχρό  και  σατανικό  αυτό  κείμενο  του  πατριαρχείου  κων/λεως  , που  χαρακτηρίζει  και  αναγνωρίζει  όλες  τις  παραφυάδες  του  σατανά  ως  εκκλησίες  του  Χριστού, έγινε  το  ευαγγέλιο  και  ο οδηγός  για  όλες  τις  επόμενες  αλλαγές  στην  εκκλησία  της  ελλάδος!

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Παράδεισος η Εκκλησία. Του αγίου Ιωάννου του Χρυσο...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Παράδεισος η Εκκλησία. Του αγίου Ιωάννου του Χρυσο...: Παράδεισος η Εκκλησία. Του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Έσφαλε ο Δαβίδ. Καθώς σηκώθηκε το δειλινό από το κρεβάτι και βημάτιζε στο...

Σύντομος κατήχησις περὶ τοῦ Σωτήρος καὶ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ-Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν Βίο τοῦ Βαρλαάμ καὶ Ἰωάσαφ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ


Σύντομος κατήχησις περὶ τοῦ Σωτήρος καὶ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ




 Κύριε Ιησού Χριστέ Υϊέ του Θεού του Ζώντος ελέησε με τον αμαρτωλό και φώτησον το σκότος της καρδίας μου , 
Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν Βίο τοῦ Βαρλαάμ καὶ Ἰωάσαφ
Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ

Εἰ τὸν ἐμὸν βούλει ∆εσπότην μαθεῖν,
 ὁ Κύριός ἐστιν Ἰησοῦς Χριστός,
 ὁ μονογενὴς Υἱὸς τοῦ Θεοῦ,
 ὁ μακάριος καὶ μόνος δυνάστης,
 ὁ Βασιλεὺς τῶν βασιλευόντων καὶ Κύριος τῶν κυριευόντων,
 ὁ μόνος ἔχων ἀθανασίαν,
 φῶς οἰκῶν ἀπρόσιτον,
 ὁ σὺν Πατρὶ καὶ ἁγίῳ Πνεύματι δοξαζόμενος.

Οὐκ εἰμὶ γὰρ ἐγὼ τῶν τοὺς πολλοὺς τούτους καὶ ἀτάκτους ἀναγορευόντων θεούς, καὶ τὰ ἄψυχα ταῦτα καὶ κωφὰ σεβομένων εἴδωλα·
 ἀλλ' ἕνα Θεὸν γινώσκω καὶ ὁμολογῶ ἐν τρισὶν ὑποστάσεσι δοξαζόμενον,
 Πατρί, φημί, καὶ Υἱῷ, καὶ ἁγίῳ Πνεύματι,
 ἐν μιᾷ δὲ φύσει καὶ οὐσίᾳ,
 ἐν μιᾷ δόξῃ καὶ βασιλείᾳ μὴ μεριζομένῃ.

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΗΛΘΕ ΚΑΙ ΑΛΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΩΝ!

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΗΛΘΕ ΚΑΙ  ΑΛΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΩΝ!


Του Μεγάλου Ἀθανασίου:
Σύμφωνα μέ τήν ἀποστολική πίστι, τήν ὁποίαν μᾶς παρέδωσαν οἱ Πατέρες, εἶναι αὐτά πού καί ἐγώ σᾶς παρέδωσα. Δέν ἐπενόησα τίποτε ἔξω ἀπό αὐτά, ἀλλά αὐτά πού ἔμαθα αὐτά καί ἐγώ ἐχάραξα.

Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατέχει ἀκέραιη τήν πρώτη παράδοσι (ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Α' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ! ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ Ή ΕΣΤΩ ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΗΝΕΡΟΛΟΓΙΟ???) καί διδασκαλία καί πίστι τῆς μιᾶς καθολικῆς Ἐκκλησίας πού ὁ Κύριος ἔδωσε, οἱ Ἀπόστολοι ἐκήρυξαν καί οἱ Πατέρες ἐφύλαξαν. Μέσα σ΄ αὐτήν θεμελιώθηκε ἡ Ἐκκλησία, καί ὅποιος ἀποκόπτεται ἀπό αὐτήν, οὔτε θά ἦτο οὔτε θά ἐλέγετο Χριστιανός.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ! Αλέξανδρου Καλόμοιρου -Οι έξι αυγές Εκδόσεις Ζέφυρος κεφ. β' Η γένεση της Εκκλησίας


ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ! Αλέξανδρου Καλόμοιρου -Οι έξι αυγές
Εκδόσεις Ζέφυρος κεφ. β' Η γένεση της Εκκλησίας



Η γένεση της Εκκλησίας

          Συνηθισμένο, αλλά, βασικό σφάλμα των σημερινών χριστιανών είναι ότι νομίζουν πώς η εκκλησία του Χριστού ήταν ανύπαρκτη πρό Χριστού. Αφού η Χάρις και η Αλήθεια, λέγουν, ήλθε διά Ιησού Χριστού (Ιω. α΄ 17), άρα ήταν ανύπαρκτη πρό αυτού.
          Εν τούτοις, θεμέλιο της πίστεώς μας είναι ότι το Θεό τον γνωρίσαμε μόνον επειδή σαρκώθηκε ο Υιός και Λόγος Του. Δεν υπήρξε ποτέ καμία άλλη δυνατότητα γνωριμίας με το Θεό. Τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή Διαθήκη, οι άνθρωποι γνώρισαν το ίδιο Θείο Πρόσωπο, το Θεό Λόγο σαρκωθέντα, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.

Ο Χ Ρ Ι Σ Τ Ι Α Ν Ι ΣΜΟΣ Δ Ε Ν Δ Ι Ω Ξ Ε Τ Η Ν Α Ρ Χ Α Ι Α Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Κ Λ Η Ρ Ο Ν ΟΜΙ Α Α Λ Λ Α Τ Η Ν Δ Ι Ε Σ Ω Σ Ε Κ Α Ι Τ Η Ν Ε Ξ Ε Λ Ι Ξ Ε !

Ο  Χ Ρ Ι Σ Τ Ι Α Ν Ι ΣΜΟΣ   Δ Ε Ν    Δ Ι Ω Ξ Ε   Τ Η Ν
Α Ρ Χ Α Ι Α    Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η     Κ Λ Η Ρ Ο Ν ΟΜΙ Α
Α Λ Λ Α Τ Η Ν   Δ Ι Ε Σ Ω Σ Ε   Κ Α Ι    Τ Η Ν
Ε Ξ Ε Λ Ι Ξ Ε !






ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ...: ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ  ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ  ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ  ΤΟΝ  ΜΕΣΣΙΑΝ ΤΟΥΣ

ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑΝ ΤΟΥΣ




ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ  ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ  ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ  ΤΟΝ  ΜΕΣΣΙΑΝ ΤΟΥΣ





ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ: ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ Απόδοση στην ομιλουμένη: Δημήτριος Αθανασόπουλος, θεολόγος. Εκδόσεις: Νεκτ. Πανα...

ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ


ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ




Απόδοση στην ομιλουμένη: Δημήτριος Αθανασόπουλος, θεολόγος.
Εκδόσεις: Νεκτ. Παναγόπουλος.
ΛΟΓΟΣ Α'  


Η νηστεία είναι πρόσταγμα προφητικό.


1. «Να σαλπίσετε, λέγει, κατά την πρώτη ημέρα του μήνα με την σάλπιγγα, καθώς και κατά την επίσημη ημέρα της μεγάλης εορτής σας» (Ψαλμ. 80, 4).
  Αυτό είναι πρόσταγμα προφητικό. Για μας δε από την σάλπιγγα πιο μεγαλόφωνο και από κάθε όργανο μουσικό πιο επίσημο, την αναμενόμενη εορτή των εορτών υποδηλώνουν τα αναγνώσματα (Ησ.58, 4· 6). Διότι εγνωρίσαμε την χάρη των νηστειών από τον Ησαΐα, που απέρριψε μεν τον ιουδαϊκό τρόπο της νηστείας, την δε αληθινή νηστεία σε μας έδειξε. «Να μη νηστεύετε χάριν διαμάχης και έριδος», «αλλά να καταργήσεις κάθε σύνδεσμο αδικίας» (Ησ. 63, 6). Και ο Κύριος λέγει· «να μη γίνεσθε σκυθρωποί, αλλά να νίψεις το πρόσωπό σου, και να αλείψεις το κεφάλι σου» (Ματθ. 6, 16-17). Ας συμπεριφερθούμε λοιπόν, όπως εδιδαχθήκαμε, να μη φαινόμαστε σκυθρωποί για τις ημέρες που έρχονται, αλλά με φαιδρό πρόσωπο προς αυτές, όπως πρέπει στους αγίους, να συμπεριφερόμαστε. Κανείς άκαρδος δεν στεφανώνεται, κανείς κατηφής δεν στήνει τρόπαιο. Να μη σκυθρωπάσεις ενώ δέχεσαι περιποιήσεις. Είναι άτοπο να μη χαιρόμαστε για την υγεία της ψυχής, αλλά να λυπόμαστε με την αλλαγή των τροφών και να φαινόμαστε ότι χαριζόμαστε στην ηδονή της σάρκας, παρά στην επιμέλεια της ψυχής. Διότι ο μεν κορεσμός σταματά την ευχαρίστηση στην κοιλιά, η δε νηστεία ανεβάζει το κέρδος στην ψυχή. Να χαίρεσαι διότι σου έχει δοθεί από τον ιατρό φάρμακο που καταστρέφει την αμαρτία. Διότι όπως ακριβώς στα έντερα των παιδιών τα αναζωογονούμενα σκουλήκια εξαφανίζονται με κάποια δραστικά φάρμακα, έτσι και την αμαρτία, πού βρίσκεται στο βάθος της ψυχής, την σκοτώνει η νηστεία που εισχωρεί στην ψυχή, η οποία νηστεία είναι πράγματι αξία του ονόματός της.  

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Ο Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατρ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Ο Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατρ...: Ο Μητρ.  Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο : Μετά ταῦτα, ἐρωτοῦμεν Ὑμᾶς, Παναγιώτατε Δέσποτα: Πῶς χρησιμοποιε...

Ο Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο :


Ο Μητρ.  Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο :
Μετά ταῦτα, ἐρωτοῦμεν Ὑμᾶς, Παναγιώτατε Δέσποτα: Πῶς χρησιμοποιεῖτε τόν ὅρο «ἀδελφές ἐκκλησίες», ὅταν αὐτός εἶναι ἁγιοπατερικῶς ἀμάρτυρος καί μάλιστα πανορθοδόξως ἔχει ἀπορριφθεῖ καί ἀκυρωθεῖ; Διατί κάνετε ἐπιλεκτική χρήση τῶν πανορθοδόξων ἀποφάσεων;
Πλέον συγκεκριμένως, ἐρωτοῦμεν εὐλόγως: Κατά τήν Θεοτίμητον Παναγιότητα Ὑμῶν, πόσες Ἐκκλησίες ὑπάρχουν; Μία ἤ πολλές; Ὁ Χριστός ἵδρυσε Μία ἤ πολλές ἐκκλησίες; Ὁ Χριστός δέν ἵδρυσε μόνο τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, ὅπως ὁμολογοῦμε ἅπαντες οἱ Ὀρθόδοξοι στό Σύμβολο τῆς Πίστεως Νικαίας-Κων/λεως; Ἀφοῦ, λοιπόν, συμφώνως πρός τούς Ὑμέτερους Λόγους ὑπάρχουν πολλές ἐκκλησίες καί ὅλοι οἱ αἱρετικοί ἀνήκουν στήν Ἐκκλησία, τότε ὑπάρχουν καί πολλοί Κύριοι, πολλές πίστεις, πολλά βαπτίσματα. Ὅμως, ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Παῦλος, τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, λέει ὅτι ὑπάρχει«εἷς Κύριος, μία πίστις, ἕν βάπτισμα». Στόν ὀρθόδοξο χῶρο κάνουμε λόγο γιά Ὀρθοδοξία (ὀρθή δόξα περί Θεοῦ) καί γιά αἵρεση, πλάνη (πλανεμένη, ἐσφαλμένη, διαστρεβλωμένη δόξα περί Θεοῦ). Ἀπό πότε, ὅμως, οἱ αἱρέσεις καί οἱ αἱρετικοί ἀποτελοῦν ἐκκλησίες;
Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΙΟ ΤΗΣ:
ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΑ ΠΕΙΡΕΩΣ ,ΣΑΣ ΕΡΩΤΟΥΜΕ : ΜΟΝΟ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΥΡΗΤΕΙ ΑΙΡΕΣΗ? ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ? ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ? ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ? ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΩΣ ΣΑΣ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ?? Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1924 , ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ? Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1948 ,ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΤΑΝΤΕΣ ΙΔΡΥΣΑΝ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ? 
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗ? ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ , ΑΛΛΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ! (ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ)
ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΟ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ+ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΟ ΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣΜΟΥ -ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΚΑΙ ΧΑΡΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ !
ΔΙΑΥΤΟ , ΟΙ ΣΥΝΧΡΟΝΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ , ΦΡΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ , ΔΙΑΥΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ 80 ΕΤΩΝ ΜΕ ΔΙΩΞΕΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΚΤΩΛΟ ΧΡΗΜΑΤΩΝ , ΒΡΙΚΑΝ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ , ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΧΙΖΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΜΗΔΕΝΗΣΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΖΗ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ!

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Μάς αποκαλούν χλευαστικώς δεκατριμερίτας ,ζηλωτές,...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Μάς αποκαλούν χλευαστικώς δεκατριμερίτας ,ζηλωτές,...: Μάς αποκαλούν χλευαστικώς δεκατριμερίτας ,ζηλωτές, οπισθοδρομικούς.......... οι ίδιοι όμως γράφουν γιά την αίρεση του οικουμενισμού ...

Μάς αποκαλούν χλευαστικώς δεκατριμερίτας ,ζηλωτές, οπισθοδρομικούς..........



Μάς αποκαλούν χλευαστικώς δεκατριμερίτας ,ζηλωτές, οπισθοδρομικούς..........

οι ίδιοι όμως γράφουν γιά την αίρεση του οικουμενισμού ,και ομολογούν την αλήθεια , χωρίς όμως να την ακολουθούν ,διότι έχουν την γνώση της αλήθειας αλλά στερούνται της δύναμης αυτής λόγω της  έλλειψης της ευσέβιας και του αγωνιστικού θυσιαστικού φρονήματος των αγίων της ορθοδόξου εκκλησίας !


Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης : Η στάση του Αγίου Αντωνίου έναντι των αιρετικών, πρότυπο μίμησης για όλους σήμερα.
 ...Αυτό που επιθυμούμε τώρα να κάνουμε εδώ είναι να παρουσιάσουμε πως αντιμετώπισε ο Άγιος Αντώνιος την αίρεση του Αρείου, η οποία απειλούσε εσωτερικά την Εκκλησία, έχουσα την υποστήριξη αυτοκρατόρων, ηγεμόνων, πατριαρχών και επισκόπων, όπως συμβαίνει και σήμερα με τις παναιρέσεις του Παπισμού και του Οικουμενισμού, που είναι πολύ πιο επικίνδυνες, γιατί αναιρούν το σύνολο των δογμάτων της πίστεως και μεταβάλουν την θεϊκή διδασκαλία του Ευαγγελίου σε συνήθη ανθρώπινη διδασκαλία, αποσύρουν τον Θεάνθρωπο Χριστό, τους Αγίους και τους Πατέρας, και εγκαθιστούν τον αλάθητο πάπα της Ρώμης και την πανσπερμία των αιρέσεων του Παγκοσμίου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών. Η παρουσίαση αυτή είναι πολύ διδακτική και για όσους καμώνονται πως δεν βλέπουν τον κίνδυνο, για "σοβαρούς" πνευματικούς που παρασύρουν ή φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση τα πνευματικά τους παιδιά, που βλέπουν καλύτερα με τα μάτια των Αγίων και αρχίζουν να αμφιβάλλουν για την αξιοπιστία της πνευματικής καθοδήγησης. Και ασφαλώς οι Άγιοι είναι πιο αξιόπιστοι από τους οποιουσδήποτε Γέροντες και πνευματικούς,(σ.ορθ.πιστ. παίσιος ,εφραίμ, πορφύριος, μητρ.πηραιώς ,κ.π.άλλοι) όταν δεν οργίζονται για την αίρεση και δεν αγωνίζονται να την φανερώσουν και να την αποδιώξουν. ....
Η Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1920, υπ΄ ουδεμιάς επί μέρους Ορθοδόξου Εκκλησίας απεκηρύχθη μέχρι σήμερον!!!
Η Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1920, θεωρείται βλάσφημος, δεδομένου ότι, βασιζομένη επί της κακοδόξου «θεωρίας των κλάδων», της αποτελούσης το σύμβολον της αιρετικής πανσπερμίας του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), αρνείται ότι η Αγία ημών Ορθόδοξος Εκκλησία είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική του Χριστού Εκκλησία, κατ΄ αντίθεσιν του ενάτου άρθρου του Συμβόλου της Πίστεως περί μιας Εκκλησίας. Επιπροσθέτως, αναιρεί και αυτό τούτο το θετικόν περιεχόμενον της εν τη Εκκλησία υπερφυσικής Αποκαλύψεως. Διότι, εάν δεν υπάρχει σταθερά και ωρισμένη Εκκλησία, της Αποκαλύψεως ανεπισφαλής φορεύς, αλλά πάσαι αι χριστιανικαί Εκκλησίαι αποτελούσι μέρη ισοδύναμα και ισόκυρα της Εκκλησίας, είναι φανερόν ότι η μεν Αποκάλυψις ουδέν σταθερόν και παραμόνιμον έχει να αποκαλύψη, αλλά ποικίλον τι και κατά τας δόξας και προϋποθέσεις των προσώπων εξαλλάσσον, ουδέν δε απομένει κριτήριον, δι΄ ου να δυνηθή τις εκ της ποικίλης και αντιφατικής εκδοχής των χριστιανικών αληθειών άμα μεν να διακρίνη την αληθή διδασκαλίαν του Κυρίου, άμα δε να πορισθή πεποίθησιν ασφαλή περί της αξιοπιστίας και αληθείας ων πιστεύει. Παρά ταύτα, καίτοι η Εγκύκλιος αύτη εκοινωποιήθη «προς τας απανταχού Εκκλησίας του Χριστού», δηλαδή Ορθοδόξους τοιαύτας και ετεροδόξους, , ως έδει αύται καθηκόντως να πράξωσι. Τούτο πάντως δηλοί δι΄ αυτάς ταυτότητα πίστεως προς το κακόδοξον κείμενον αυτής. Κατόπιν τούτου, αι επί μέρους Ορθόδοξοι Εκκλησίαι εγένοντο κύριοι συνεργοί και αίτιοι των μετά ταύτα επακολουθησασών κακοδόξων πράξεων, διότι η στάσις των αύτη κατάστησεν αυτάς υπευθύνους και υπολόγους έναντι της καθ΄ όλου Εκκλησίας δια το σημερινόν κατάντημα της οικουμενιστικής αιρέσεως, όπερ θεώνται απαθώς και εν τω οποίω κείνται θεωρία τε και πράξει.


Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, προώθησε τά σχέδια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ


8) Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, προώθησε τά σχέδια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί αὐτό φαίνεται καθαρά σήμερα ὅπου οἱ μεγάλοι τῆς λεγομένης νόμῳ κρατούσης ἐκκλησίας, πατριάρχες, ἀρχιεπίσκοποι κλπ. (ὅπως ὁ Χριστόδουλος τότε καί ὁ Βαρθολομαῖος τότε καί τώρα) συμπροσεύχονται μέ τούς ἀμετανόητους αἱρετικούς, τόν πάπα, τούς ἀγγλικανούς κ.ἄ. καί ἀναγνωρίζουν σ᾿ αὐτούς χάρη καί μυστήρια, ἐνῶ τά ἀμφισβητοῦν στούς ἀκραιφνεῖς ὀρθοδόξους τοῦ παλαιοῦ ἡμερολογίου!

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Ἐμεῖς οἱ«Παλαιοημερολογίτες» δέν εἴμαστε καλύτερο...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Ἐμεῖς οἱ«Παλαιοημερολογίτες» δέν εἴμαστε καλύτερο...: Ἐμεῖς οἱ «Παλαιοημερολογίτες» δέν εἴμαστε καλύτεροι ἀπό τούς ἄλλους ἀνθρώπους. Ὁ διάβολος μᾶς πολεμεῖ μέ τά ἴδια πάθη, τούς ἴδιους πειρασ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚ...: ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ   ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΜΠΡΙΑΝΤΣΙΑΝΙΝΩΦ (1807-1867) Αξιοδάκρ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ...: Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Κυρίλου Ιεροσολύμων ΒΕΠΕΣ, 39  Οι ποιμένες θα παρουσιάζουν επί των προβάτων αμ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ...

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ: Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ...: Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ Η πτώση της εκκλησίας της ελλάδος από την ορθόδοξο πίστη !σύμφωνα με...