xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Woe to YOU scribes and Pharisees, hypocrites Ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί:Η εγκύκλιος του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του 1920


Ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί:Η  εγκύκλιος  του  πατριαρχείου  Κωνσταντινουπόλεως  του  1920 
 δια  της  οποίας  ετέθηκαν  τα  θεμέλια  της  αιρέσεως  του  οικουμενισμού  στην  εκκλησία  της  Ελλάδος  ,  τις  οποίας  η  αποδοχή  και  εφαρμογή  κατέστησαν  την  ελληνική  εκκλησία  σχιζματοαιρετική !

Διά  της  εγκυκλίου  αυτής  διαφαίνεται  ο  πραγματικός  σατανικός  σκοπός  της  αλλαγής  του  ημερολογίου  ,  η οποία  αλλαγή  έγινε  αιτία  του  σχίσματος  του  1924!

Με  την  εγκύκλιο  αυτή  καταργείτε  το  9ον  άρθρο  του  συμβόλου  της  πίστεως  διότι  αναγνωρίζονται  εκτός  της  ΜΙΑΣ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ  ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ,όλες  οι  αιρετικές  παρασυναγωγές  του  διαβόλου  ως  εκκλησίες  Χριστού!
Διαυτούς  τους  λόγους  η  ελληνική  κρατική  εκκλησία  , έκοψε  κάθε  συνέχεια  και  επικοινωνία  με  την  ουράνιο  βασιλεία  του  ΘΕΟΥ  ΤΗΝ  ΟΡΘΟΔΟΞΟ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ  ΧΡΙΣΤΟΥ  -ΤΩΝ  ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ – ΤΩΝ  ΠΑΤΕΡΩΝ – ΤΩΝ  ΑΓΙΩΝ! Και  στερήθηκε  κάθε  θείας  χάριτος  και  μυστηρίων!

Α.Ἄραγε γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις;Β.Ἐρευνάτε τὰς γραφὰς…ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον εὐρήσετε!Γ.Ὅτι ὁ ἐν τῇ Ἐκκλησία προσευχόμενος μᾶλλον εἰσακούσεται, ἢ ὁ ἐν τῇ οἰκίᾳ.Δ.ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ


Α.Ἄραγε γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις;Β.Ἐρευνάτε τὰς γραφὰς…ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον εὐρήσετε!Γ.Ὅτι ὁ ἐν τῇ Ἐκκλησία προσευχόμενος μᾶλλον εἰσακούσεται, ἢ ὁ ἐν τῇ οἰκίᾳ.Δ.ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ


Ἄραγε γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις;

Τὸ νὰ διαβάζουμε τᾶς Θείας Γραφᾶς, εἶναι εἰς τὴν ἐξουσίαν μας ἀλλὰ τὸ νὰ καταλαβαίνουμε ἐκεῖνα ὅπου διαβάζουμεν, εἶναι καὶ εἰς τὴν ἐξουσίαν μας, καὶ δὲν εἶναι.
Ὅτι εἰς τὴν ἐξουσίαν μας εἶναι, ἡ ἐπιμέλεια καὶ ἡ προσοχὴ ὅπου πρέπει νὰ ἔχωμεν εἰς τὸ διάβασμα. Τὸ δὲ νὰ καταλαβαίνουμε ἐκεῖνα ὅπου διαβάζομεν εἶναι ἀπὸ τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ.

Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ «ΓΕΡΟΝΤΩΝ» ΚΑΙ Η «ΕΥΣΕΒΕΙΑ» ΤΩΝ ΑΦΕΛΩΝ Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ «ΓΕΡΟΝΤΩΝ» ΚΑΙ Η «ΕΥΣΕΒΕΙΑ» ΤΩΝ ΑΦΕΛΩΝ

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση


"ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ <<ΨΥΧΟΥΛΕΣ>> ΠΟΥ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΩΣΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΙΚΟΥ ΕΥΣΕΒΙΣΜΟΥ , ΞΕΧΑΣΑΝΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΟΝΤΑΙ  ΣΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ  ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ <<ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ>> ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΙΒΛΙΑ ΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΜΑΣ!"

ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ Πρωτοπρεσβυτέρου Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Μ. ΦΩΤΙΟΥ


ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ
Πρωτοπρεσβυτέρου Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Μ. ΦΩΤΙΟΥ 



Πρόλογος

    Οἱ Ἀρμένιοι εἶναι ἕνας εὐγενὴς καὶ ἡρωικὸς λαὸς ποὺ κατέβαλαν μεγάλο τίμημα ἀγώνων καὶ θυσίας γιὰ νὰ ἐξασφαλίσουν τὸ δικαίωμα τῆς ἱστορικῆς τους ὑπάρξεως. Ἀπὸ τῆς πλευρᾶς αὐτῆς οἱ Ἕλληνες τοὺς ἀντιμετωπίζουμε μὲ πολλὴ συμπάθεια, γιατὶ νοιώθουμε ὅτι εἴμαστε ὁμοιοπαθεῖς, ὅτι ἱστορικὰ καὶ ὡς πρὸς ἄλλα στοιχεῖα καὶ πλευρὲς τῆς ζωῆς συγγενεύουμε, πολὺ περισσότερο μάλιστα ἀφοῦ καὶ αὐτοὶ εἶναι Χριστιανοί.      

Οι αιρέσεις που έφερε στην εκκλησία της Ελλάδος ο οικουμενισμός


Οι  αιρέσεις  που έφερε  στην  εκκλησία  της  Ελλάδος  ο  οικουμενισμός
1ον. Η  αποδοχή  της  αιρετικής  εγκυκλίου  του  πατριαρχείου  κων/λεως  του  1920 , η οποία  απευθύνεται  σε  όλες  τις  αιρετικές  εκκλησίες  του  σατανά  θεωρώντας  τες  αδελφές  εν  χριστό  εκκλησίες  , με  αυτό  τον  τρόπο  καταργεί  εν  δυνάμει  το  9ο  άρθρο  του συμβόλου  της  πίστεως  που  μας  λέγει:΄΄είς  μίαν  αγίαν  καθολικήν  και  αποστολικήν  εκκλησία ΄΄,  δηλαδή  σε  αντίθεση  με  το  σύμβολο  της  πίστεως  το  πατριαρχείο  και  διάυτού  η  ελληνική  εκκλησία  αναγνωρίζουν  ότι  η  εκκλησία  του  Χριστού  δεν  είναι  μία  αλλά  πολλές.

Ὁ Οἰκουμενισμός


Ὁ Οἰκουμενισμός

 Πρόλογος


Ἡ Ἐκκλησία μας εἶναι ἀπὸ τὴ φύση της καθολικὴ καὶ ἀσφαλῶς οἰκουμενικὴ (παγκόσμια). Ἔχει ἀνοιχτὴ τὴν ἀγκαλιὰ της σ’ ὅλους τούς ἀνθρώπους, κάθε φυλῆς καὶ ἐποχῆς, καὶ τοὺς καλεῖ νὰ ἔρθουν κοντά της. Ὁ Χριστός, ποὺ εἶναι ἡ κεφαλή της, ἀπευθύνει διαχρονικὰ στὸν κόσμο τὸ «δεῦτε πρὸς με πάντες», ἐνῶ παράλληλα στέλνει τοὺς μαθητές Του νὰ διδάξουν τὸ Εὐαγγέλιο τῆς σωτηρίας «εἰς πάντα τὰ ἔθνη».

Ο διεθνής οικουμενισμός και ο εθνικός οικουμενισμός


Ο διεθνής οικουμενισμός και ο <<εθνικός οικουμενισμός>>ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ <<ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ>>ΦΟΤΟ 

Ο ΨΥΧΟΒΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΑΤΑΚΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ 2ον ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ. Ἡ ἠχῶ τοῦ ταρτάρου!3ον«ΦΕΥΓΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑΝ»


Ο ΨΥΧΟΒΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΑΤΑΚΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ

Τὰ πλέον ἠδύτερα ἐλκύσματα, καὶ οἱ πλέον ἐρασμιώτεραι δυναστείαι, καὶ οἱ πλέον θεληματικαὶ ἁλυσίδες ὅπου δοκιμάζει ἡ καρδιὰ τοῦ ἀνθρώπου, εἶναι οἱ σωματικαὶ ἠδοναὶ τῶν 5 αἰσθήσεων· ὅθεν ποιὰ δύναμις ἀληθείας δύναται νὰ ἀποδείξει πόσον εἶναι βλαβεραὶ αὐταὶ καὶ πόσον ἀρεσταί; Ἐγὼ εἶμαι βέβαιος, ὅτι ἂν ἡ ἴδια ρητορικὴ ἤθελε σωματωθεῖ, καὶ ἤθελε μεταχειρισθεῖ, ὄλας τᾶς μεθόδους της, πάλιν δὲν ἤθελεν ἀποδείξει καθὼς πρέπει τὴν κακίαν τούτων τῶν ἡδονῶν. Διότι ἂν ὁ διάβολός μας ἔδιδε τὸ φαρμάκι του μὲ τὴν ἀλόην, ἢ μὲ κανένα ἄλλο πικρὸ βότανον, δὲν εὐρίσκετο κανεὶς ὅπου νὰ τὸ πιεῖ.

ΠΕΡΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΩΝ


ΠΕΡΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΩΝ

Ἐρώτησις : Ἔχει ἐξουσίαν ὁ πονηρὸς διάβολος νὰ εἰσέρχεται μέσα εἰς τὸν Ἄνθρωπον νὰ τὸν δαιμονίζει;

Ἀπόκρισις : Ἄν ἴσως εἶχεν ἐξουσίαν ὁ πονηρὸς καὶ παγκάκιστος διάβολος, νὰ εἰσέρχεται μέσα εἰς τοὺς Ἄνθρώπους, μάλιστα εἰς ἡμᾶς τοὺς Χριστιανοὺς, δὲν ἤθελε μείνει Ἄνθρωπος εἰς τὴν γῆν ὅλην, ὁποῦ νὰ ἦναι ὑγιὴς εἰς τὰς φρένας· καὶ λοιπὸν ὄχι εἰς ἄνθρωπον λογικὸν, μαλιστα καὶ βεβαπτισμένον, ἀλλ’ οὐδὲ εἰς ἄλογον ζῶον δὲν ἔχει ἐξουσίαν ὁ μιαρὸς καὶ παμβέβηλος νὰ εἰσέλθη· οὐδὲ εἰς αὐτοὺς τοὺς χοίρους δὲν ἠδήνατο νὰ εἰσέλθῃ, ἄν τότε δὲν τοῦ ἔδιδεν ἄδειαν ὁ Ἰησοῦς.