xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ

Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή  ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ  , ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ  ,ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ,ΚΑΙ  ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ  ΠΑΤΕΡΕΣ !

Κάποτε οι αιρετικοί παπικοί ,και προτεστάντες προσπαθούσαν να προσηλυτίσουν στην αίρεση τους τους Ορθοδόξους , από τότε που εμφανίστηκε ο οικουμενισμός στην νέα του έκδοση επισήμως το1920 με εγκύκλιο του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως και το 1948 με την ίδρυση του Π.Σ.Ε. , δεν υφίσταστε τέτοιο θέμα , διότι τώρα με την θεωρία των κλάδων δεν χρειάζεται να πείσει κανένας κανένα ποιος είναι                        Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ , απλά κρατά ο κάθε αιρετικός οικουμενιστής τα πιστεύω του και το τυπικό του , αναγνωρίζοντας όλο το συνονθύλευμα των αντιχρίστων ως εκκλησίες σύσσωμες εν Χριστώ !! δι' αυτό η Ελληνική εκκλησία και όλα τα πατριαρχεία που εδώ και πολλά χρόνια  έχουν αναγνωρίσει όλους τους αιρετικούς ως - εκκλησίες σύσσωμες  εν  Χριστώ - έχουν αρνηθεί την μόνη αποκεκαλυμμένη αλήθεια της  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και δι'αυτό έχουν εκπέσει της Ορθοδόξου Εκκλησίας και ανήκουν στους αναθεματισμένους αιρετικούς οικουμενιστές    


Η Παναίρεση του οικουμενισμού ή γνωστικισμού ή θρησκευτικού συγκρητισμού ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ  ΑΙΡΕΣΗ ΑΛΛΑ  ΠΑΛΑΙΟΤΑΤΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΜΕΝΗ  ΥΠΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΙΡΕΣΗ !!
Α’ . από τους Αγίους  Αποστόλους  ,και ενδεικτικά από τον Απόστολο Ιωάννη  ( Α’ καθ. Επιστολή ,και  ιερά  Αποκάλυψη )
Από τον Απόστολο  Παύλο  (  επιστολές του προς Κολοσσαείς , προς Τιμόθεο  Α’  ΚΑΙ Β’ , προς  Τίτον  κ.λ. )
Β’. Από τις Άγιες  Οικουμενικές  Συνόδους  και ενδεικτικά :
 Την Β’ Οικουμενική  Σύνοδο ( κανονας  7ος , ο οποιος  μεταξυ αλλων  συγκαταλέγει  μεταξύ των αιρέσεων τους  Γνωστικούς  Μοντανιστές  ) Την Ε’ . Οικουμενική Σύνοδο ( η οποία καταδίκασε το δόγμα του Γνωστικού  Απελλή , μαθητή του Γνωστικού Μαρκίωνα ( ο  οποίος δίδασκε :
 << όθεν  και έφασκε  μη δείν    όλως  εξετάζειν  τον λόγον ,  αλλ’  έκαστον , ως πεπίστευκε  διαμένειν . Σωθήσεσθαι  γαρ τους  επί τον εσταυρωμένον , ηλπικότας απεφαίνετο , μόνον  εάν έν έργοις  αγαθοίς  ευρίσκωνται >>
Δηλαδή , ( γι’ αυτό  έλεγε  ότι δεν  είναι  καθόλου  ανάγκη  να  εξετάζουμε  τούς λόγους  - ΠΙΣΤΕΩΣ – αλλά  ο καθένας  να παραμείνει  στις  πεποιθήσεις – πίστη – του !! Διότι  ισχυριζόταν ότι  θα σωθούν  οι  ελπίζοντες  στον εσταυρωμένον ( όπως και εάν  τον πιστεύει ότι είναι  ) , μόνον  εάν  βρεθούν πράττοντας  αγαθά  έργα ). Εκκλησιαστική ιστορία  Ευσεβίου Καισαρείας ,  βιβλίο  Ε΄ κεφάλαιο 13 , στιχ. 5 .
Επίσης  Μελετίου Καλαμαρά , Η  Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος , Κεφάλαια  Δογματικά  , ΙΒ΄ Κεφάλαιον  , Αθήναι  1985 , σελ.  592- 593 .
Η ΣΤ΄ Οικουμενική  Σύνοδος , κανόνας  95 ,ο οποίος  μεταξύ  άλλων  συγκαταλέγει  και  αναθεματίζει  με του αιρετικούς  τους  Γνωστικούς , Μανιχαίους , Μαρκιωνιστές , κ.α. οικουμενιστές –συγκρητιστές  !!
Οί  Άγιοι  Πατέρες της  Εκκλησίας :
 Άγιος  Ειρηναίος , στο  έργο  του με τίτλο  << Έλεγχος  και  ανατροπή τής  ψευδωνύμου Γνώσεως >>   
Άγιος  Ιππόλυτος  Ρώμης  στο << Κατά  Πασών  των  αιρέσεων  έλεγχος >> P.G. τομ.  16 ΙΙΙ, σελ. 3017- 3454 .
Μέγας  Φώτιος στο  έργο  του ,<<  Διήγησις  περί  τής  Μανιχαίων  Αναβλαστήσεως  >> Λόγοι  4 , Ε.Π.Ε.  Μ . Φώτιος  τόμ. 4  σελ.  10  -  337
Στην σύγχρονη της δε  μορφή  εισήχθη  στην Ελληνική και  Ορθόδοξη εκκλησία το 1924 , με την ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ  της αντιχρίστου  εγκυκλίου του 1920 , το έτος  1924 , υπό των τότε μασόνων  πατριαρχών , και του αρχιεπισκόπου  Αθηνών , Χρυσοστόμου  Παπαδόπουλου , με την  παράνομη και αναθεματισμένη από  4ες  πανορθοδόξους  συνόδους  εφαρμογή του νέου  παπικού  ημερολογίου !
Οι αναθεματισμένη αίρεση του οικουμενισμού  αναγνωρίσθηκε δε καί επίσημα  ως  νέα Εκκλησιολογία , με την ίδρυση  από την ελληνική εκκλησία , και τις Προτεσταντικές  αιρέσεις  <<Του Δαιμονικού Παγκοσμίου  Συμβουλίου Των   Εκκλησιών Π.Σ.Ε. το 1948   στο Άμστερνταμ  της Ολλανδίας και ξαναεπικυρώθη  από την ψευδο -σύνοδο στό κολυμπάρι  τής  Κρήτης  , από τους αιρετικούς επισκόπους και κληρικούς των εκκλησιών που συμμετείχαν  ,αλλά  και όσους κοινωνούν με αυτούς .

Αυτά τα ολίγα προς προβληματισμό των φίλων  του νέου ημερολογίου , και των  πατριαρχείων , για την αιρετική εκκλησία που ανήκουν , όσο  και εάν δεν θέλουν να το παραδεχθούν , και βασίζονται σε λόγια πλάνων και αιρετικών κληρικών για να δικαιολογήσουν την παραμονή τους στην φρικτή ειδωλολατρική αίρεση – εκκλησία του οικουμενισμού !!



























Η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ .

https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/12/1920-21.html

Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΙΟΥ , ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ-ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ , ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου