xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ ΟΜΙΛΙΑ ΙΒ' - Εφ. Κεφ. 4, 17


ΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

 ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ
ΟΜΙΛΙΑ ΙΒ' - Εφ. Κεφ. 4, 17


«Τούτο λοιπόν λέγω και διαμαρτύρομαι ενώπιον του Κυρίου, να μη συμπεριφέρεστε πλέον σεις όπως συμπεριφέρονται  και οι άλλοι εθνικοί, πού βαδίζουν σύμφωνα με την ματαιότητα του νου των, και είναι σκοτισμένοι εις την διάνοιαν»



 
[Εφ. Κεφ. 4, 17]









1. Ο διδάσκαλος πρέπει να εκπαιδεύει και να κατευθύνει τας ψυχάς των μαθητών, όχι μόνον με το να συμβουλεύει και διδάσκει, αλλά και με το να εμβάλλει εις αυτάς τον φόβον και τας παραδίδει εις τον Θεόν. Επειδή βέβαια τα λεγόμενα από τους ανθρώπους, ως λεγόμενα από ομοδούλους, δεν ημπορούν να εγγίσουν την ψυχήν, είναι ανάγκη να παραδίδει έπειτα αυτούς εις τον Κύριον. Αυτό λοιπόν κάνει και ο Παύλος. Διότι, αφού ομίλησε περί της ταπεινοφροσύνης και της ενότητος και περί του ότι δεν πρέπει ο ένας να εξεγείρεται εναντίον του άλλου, άκουσε τι λέγει, «Τούτο λοιπόν λέγω και διαμαρτύρομαι ενώπιον του Κυρίου, να μη συμπεριφέρεσθε πλέον σεις όπως συμπεριφέρονται και οι άλλοι εθνικοί». Δεν είπε, να μη συμπεριφέρεσθε πλέον σεις όπως συμπεριφέρεσθε, καθ' όσον αυτός ο λόγος είναι προσβλητικώτερος, αλλά το ίδιο μεν το εδήλωσε, το παράδειγμα όμως έφερεν από άλλους.

Διάλογος Κυρίου Ιησού και οικουμενιστών (κατά το ευαγγελικό κείμενο και τις αιρετικές δοξασίες των οικουμενιστών

Διάλογος Κυρίου Ιησού και οικουμενιστών (κατά το ευαγγελικό κείμενο και τις αιρετικές δοξασίες των οικουμενιστών

Διάλογος Κυρίου Ιησού και οικουμενιστών (κατά το ευαγγελικό κείμενο και τις αιρετικές δοξασίες των οικουμενιστών)
Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
“υμείς δε μη κληθήτε ραββί. Εις γαρ υμών ο διδάσκαλος (…) και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης, είς γαρ ο πατήρ υμών ο εν τοις ουρανοίς. Μηδέ κληθήτε καθηγηταί, εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός.” (Ευαγγέλιο)
ΙΗΣΟΥΣ: – Ένας είναι ο διδάσκαλός σας, ο Χριστός.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ : -Όχι. Οι διδάσκαλοι είναι πολλοί, το μήνυμα είναι ένα, περί αγάπης..
ΙΗΣΟΥΣ: – Ένας είναι ο ουράνιος πατέρας σας, όπως σας τον αποκάλυψε ο Χριστός στη διδασκαλία Του.

Ἡ θέωσις, ὡς σκοπὸς τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου

Ἡ θέωσις, ὡς σκοπὸς τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου

τοῦ Πανοσιολογιωτάτου Ἀρχιμανδρίτου π. Γεωργίου, Καθηγουμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους
               
Πρόλογος
Ἡ θέωσις, ὡς σκοπὸς τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου
Ἡ ἐνανθρώπησις τοῦ Θεοῦ αἰτία τῆς θεώσεως τοῦ ἀνθρώπου
Ἡ συμβολὴ τῆς Θεοτόκου στὴν θέωσι τοῦ ἀνθρώπου
Ἡ Ἐκκλησία, ὁ χῶρος τῆς θεώσεως τοῦ ἀνθρώπου
Ἡ θέωσις δυνατὴ διὰ τῶν ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Θεοῦ
Προϋποθέσεις γιὰ τὴν θέωσι
α) Ἡ ταπείνωσις
β) Ἡ ἄσκησις
γ) Τὰ ἅγια Μυστήρια καὶ ἡ προσευχὴ
Ἐμπειρίες τῆς θεώσεως
Ἀποτυχία πολλῶν ἀνθρώπων νὰ φθάσουν στὴν θέωσι
α) Ἡ προσήλωσις στὶς βιοτικὲς μέριμνες
β) Ὁ ἠθικισμός
γ) Ὁ ἀνθρωποκεντρικὸς οὐμανισμός
Συνέπειες τῆς ἀγωγῆς τῆς θεώσεως
Συνέπειες τῆς ἀγωγῆς ποὺ δὲν ὁδηγεῖ στὴν θέωσι

Έχουν όλες οι θρησκείες τον ίδιο Θεό;

Έχουν όλες οι θρησκείες τον ίδιο Θεό;

π. Δανιήλ Σισόγεφ


 «Μα γιατί είστε τόσο στενόμυαλοι φανατικοί; Γιατί πιστεύετε ότι δεν υπάρχει σωτηρία μακριά από την Ορθόδοξη Εκκλησία; Αφού όλοι πιστεύουν στον ίδιο Θεό – μουσουλμάνοι, χριστιανοί, ιουδαίοι και βουδιστές. Η διαφορά έγκειται μόνο στα διαφορετικά τελετουργικά. Γιατί θα πρέπει κανείς να επιμένει στην δική του μοναδικότητα; Πιστεύετε πραγματικά ότι ο δημιουργός δεν δέχεται κοντά του τους αλλόθρησκους; Κι όμως, δεν τον νοιάζει ποιός πιστεύει πού. Το βασικό είναι να είναι καλός άνθρωπος!»

-Τέτοια λόγια έχουν ακούσει όλοι οι Χριστιανοί περισσότερες από εκατό φορές. Και συχνά προέρχονται από εκείνους, που απρόσεκτοι ιερείς για άγνωστους λόγους, τους επέτρεψαν να μετέχουν στη Θεία Κοινωνία. Και βέβαια, πώς μπορεί κανείς να το αρνηθεί ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός; Αφού ακόμα και ο απόστολος Παύλος έλεγε: «…οὐδεὶς Θεὸς ἕτερος εἰ μὴ εἷς.»  (1) (Προς Κορ. Α’ 8,4.) Ο Θεός είναι ο μόνος Κύριος των πάντων, Αυτός και μόνο είναι ο Θεός τόσο των ιουδαίων όσο και των εθνικών [ή Ιουδαίων ο Θεός μόνον; ουχί δε και εθνών; ναι και εθνών](Προς Ρωμ. 3,29). Η κοινή λογική λέει, ότι δεν γίνεται να υπάρχουν συγχρόνως δύο Θεοί πανταχού παρόντες – δεν θα υπήρχε χώρος και για τους δύο και ο ένας θα περιόριζε τον άλλο.  Αν όμως είναι προφανής αλήθεια η μοναδικότητα του Θεού, σε καμία περίπτωση αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι γνωρίζουν περί αυτού του Θεού και Τον λατρεύουν όπως πρέπει. Η διατύπωση και μόνο, όμως, ότι «όλοι πιστεύουν σε έναν Θεό» δεν είναι σωστή, για το λόγο ότι υπάρχουν πολλοί αθεϊστές στον κόσμο – είτε κομμουνιστές, είτε βουδιστές είτε ακόμα και οπαδοί του Σαμανισμού. Όλοι αυτοί δεν πιστεύουν σε κανένα Θεό. Αν πρέπει όμως να μιλήσουμε για τους άλλους, τότε από την παραδοχή της πραγματικότητας της υπάρξεως του Θεού δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση, ότι οι άνθρωποι τον λατρεύουν.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙ ΥΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ  ΠΕΡΙ ΥΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
κείμενο και μετάφραση


Ἐγεννήθη μέν, ἀλλὰ καὶ ἐγεγέννητο· ἐκ γυναικὸς μέν, ἀλλὰ καὶ παρθένου. τοῦτο ἀνθρώπινον, ἐκεῖνο θεῖον. ἀπάτωρ ἐντεῦθεν, ἀλλὰ καὶ ἀμήτωρ ἐκεῖθεν. ὅλον τοῦτο θεότητος. ἐκυοφορήθη μέν, ἀλλ' ἐγνώσθη προφήτῃ καὶ αὐτῷ κυοφορουμένῳ, καὶ προσκιρτῶντι τοῦ λόγου, δι' ὃν ἐγένετο. ἐσπαργανώθη μέν, ἀλλ' ἀποσπαργανοῦται τὰ τῆς ταφῆς ἀνιστάμενος. ἐν φάτνῃ μὲν ἀνελκίθη, ἀλλ' ὑπ' ἀγγέλων ἐδοξάσθη, καὶ ὑπ' ἀστέρος ἐμηνύθη, καὶ ὑπὸ μάγων προσεκυνήθη. πῶς σὺ προσπταίεις τῷ βλεπομένῳ, μὴ σκοπῶν τὸ νοούμενον; ἐφυγαδεύθη μὲν εἰς Αἴγυπτον, ἀλλὰ φυγαδεύει τὰ Αἰγυπτίων. οὐκ εἶχεν εἶδος οὐδὲ κάλλος (Ησ, νγ', 2) παρὰ Ἰουδαίοις, ἀλλὰ τῷ ∆αβὶδ ὡραῖος ἦν κάλλει παρὰ τοὺς υἱοὺς τῶν ἀνθρώπων (Ψ, μδ', 2), ἀλλ' ἐπὶ τοῦ ὄρους ἀστράπτει, καὶ ἡλίου φωτοειδέστερος γίνεται, τὸ μέλλον μυσταγωγῶν. Ἐβαπτίσθη μὲν ὡς ἄνθρωπος, ἀλλ' ἁμαρτίας ἔλυσεν ὡς θεός· οὐ καθαρσίων αὐτὸς δεόμενος, ἀλλ' ἵνα ἁγιάσῃ τὰ ὕδατα. ἐπειράσθη ὡς ἄνθρωπος, ἀλλ' ἐνίκησεν ὡς θεός· ἀλλὰ Θαρρεῖν διακελεύεται, ὡς κόσμον νενικηκώς. ἐπείνησεν, ἀλλ' ἔθρεψε χιλιάδας, ἀλλ' ἄρτος ἐστὶ ζωτικὸς καὶ οὐράνιος. ἐδίψησεν, ἀλλ' ἐβόησεν· Ἐάν τις διψᾷ, ἐρχέσθω πρός με, καὶ πινέτω· ἀλλὰ καὶ πηγάζειν ὑπέσχετο τοὺς πιστεύοντας. ἐκοπίασεν, ἀλλὰ τῶν κοπιώντων καὶ πεφορτισμένων ἐστὶν ἀνάπαυσις. ἐβαρήθη μὲν ὕπνῳ, ἀλλ' ἐπὶ πελάγους κουφίζεται, ἀλλ' ἐπιτιμᾷ πνεύμασιν, ἀλλὰ Πέτρον κουφίζει βαπτιζόμενον. δίδωσι τέλος, ἀλλ' ἐξ ἰχθύος, ἀλλὰ βασιλεύει τῶν ἀπαιτούντων. Σαμαρείτης ἀκούει καὶ δαιμονῶν, πλὴν σώζει τὸν ἀπὸ Ἰερουσαλὴμ καταβαίνοντα καὶ λῃσταῖς περιπεσόντα, πλὴν ὑπὸ δαιμόνων ἑπιγινώσκεται, καὶ ἀπελαύνει δαίμονας, καὶ λεγεῶνα πνευμάτων βυθίζει, καὶ ὡς ἀστραπὴν ὁρᾷ πίπτοντα τὸν ἀρχηγὸν τῶν δαιμόνων. λιθάζεται, ἀλλ' οὐχ ἁλίσκεται. προσεύχεται, ἀλλ' ἐπακούει. δακρύει, ἀλλὰ παύει δάκρυον. ἐρωτᾷ ποῦ τέθειται Λάζαρος, ἄνθρωπος γὰρ ἦν· ἀλλ' ἐγείρει Λάζαρον, θεὸς γὰρ ἦν. πωλεῖται, καὶ λίαν εὐώνως, τριάκοντα γὰρ ἀργυρίων, ἀλλ' ἐξαγοράζει κόσμον, καὶ μεγάλης τιμῆς, τοῦ ἰδίου γὰρ αἵματος. ὡς πρόβατον ἐπὶ σφαγὴν ἄγεται (Ησ, νγ', 7), ἀλλὰ ποιμαίνει τὸν Ἰσραήλ, νῦν δὲ καὶ πᾶσαν τὴν οἰκουμένην. ὡς ἀμνὸς ἄφωνος (Ησ, νγ', 7), ἀλλὰ λόγος ἐστί, φωνῇ βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ καταγγελλόμενος. μεμαλάκισται, καὶ τετραυμάτισται, ἀλλὰ θεραπεύει πᾶσαν νόσον, καὶ πᾶσαν μαλακίαν.

Περί του σεβασμού των πιστών προς την Υπεραγίαν Δέσποιναν Θεοτόκον και Αειπαρθένον Μαρίαν και περί των αγίων αυτής εικόνων και περί των ιερών ναών των τιμωμένων επ' ονόματι αυτής

Περί του σεβασμού των πιστών προς την Υπεραγίαν Δέσποιναν Θεοτόκον και Αειπαρθένον Μαρίαν και περί των αγίων αυτής εικόνων και περί των ιερών ναών των τιμωμένων επ' ονόματι αυτής

Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΤΩΝ ,ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΔΙΑΦΩΤΗΣΤΩΝ, ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ!!!

Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΤΩΝ ,ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΔΙΑΦΩΤΗΣΤΩΝ, ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ!!!

«Καί βγῆκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνῆτες, Ἕλληνες, σπορά τῆς ἐβραιουργιᾶς, πού εἶπαν νά μᾶς σβήσουν τήν Ἁγία Πίστη, τήν Ὀρθοδοξία, διότι ἡ Φραγκιά δέν μᾶς θέλει μέ τέτοιο ντύμα Ὀρθόδοξον.
Καί ἐκάθησα καί ἔκλαιγα διά τά νέα παθήματα.
Καί ἐπῆγα πάλιν εἰς τούς φίλους μου τούς Ἁγίους. Ἄναψα τά καντήλια καί ἐλιβάνισα λιβάνι καλόν ἁγιορείτικον. Καί σκουπίζοντας τά δάκρυά μου τούς εἶπα:
"Δέν βλέπετε πού θέλουν νά κάμουν τήν Ἑλλάδα παλιοψάθα; Βοηθῆστε, διότι μᾶς παίρνουν, αὐτοί οἱ μισοέλληνες καί ἄθρησκοι, ὅ,τι πολύτιμον τζιβαϊρικόν ἔχομεν. Φραγκεμένους μᾶς θέλουν τά τσογλάνια τοῦ τρισκατάρατου τοῦ Πάπα. Μήν ἀφήσετε, Ἅγιοί μου αὐτά τά γκιντί πουλημένα κριγιάτα τῆς τυραγνίας νά μασκαρέψουν καί νά ἀφανίσουν τούς Ἕλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά ἀπό αὐτά πού καταδέχθηκεν ὁ Τοῦρκος ὡς τίμιος ἐχθρός μας" ...»!
Στρατηγός Μακρυγιάννης:
Δια τους αγωνιστάς και χήρες κι αρφανά και δια κείνους οπού θυσιάσαν το εδικό τους εις τον αγώνα της πατρίδος, και ήτον νοικοκυραίοι και τώρα είναι διακοναραίοι, δεν έχει ψωμί η πατρίδα δι΄ αυτούς όλους, είναι φτωχή, και δια τον Αρμπασπέρη έχει, οπούρθε ψωργιασμένος κόντης κι΄ έφυγε μ΄ ένα μιλιούνι τάλαρα κι΄ αγόρασε εις την πατρίδα του έναν τόπον και τον έβγαλε «Ελλάς» και μουτζώνει εμάς τους ανόητους Έλληνες αυτός και οι άλλοι οι Μπαυαρέζοι και οι φίλοι τους οι εδικοί μας; Που ΄ναι τόσα μιλιούνια δάνεια, που είναι οι πρόσοδοι, που ΄ναι οι καλύτερες γες, που ΄ναι οι μύλοι, που ΄ναι τ΄ αργαστήρια των Τούρκων και σπίτια, που είναι τα περιβόλια και οι σταφιδότοποι; Ποιός τάχει παρμένα; Ο Αρμασπέρης με τους άλλους Μπαυαρέζους έδιναν των δικών μας των χαραμοταϊσμένων αυτά όλα και τους στράβωναν , κι αυτήνοι πήραν τα χρήματα και τα παίρνουν ολοένα.
 (Απόσπασμα από τα απομνημονεύματα του μεγάλου πατριώτου και γενναίου ήρωα της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821, Στρατηγού Ιωάννη Μακρυγιάννη)

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ οι άγιοι του κόσμου!!!

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ οι άγιοι του κόσμου!!!

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ , ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΒΑΣΕΙΛΙΟΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΚΥΡΙΛΟΣ , ΜΑΞΙΜΟΣ ,ΦΩΤΙΟΣ , ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ , ΕΧΟΥΝ ΜΠΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ , ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΟΥΛΙΔΕΣ ΒΛΕΠΕΙΣ !! ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ <<ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ >>ΛΕΓΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ , ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΟΦΑΝΕΝΤΩΝ <<αγίων>> ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΘΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣΜΟΥ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΚΑΙ ΤΑ <<ΠΡΟΒΑΤΑ>>??? ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΛΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΠΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΡΦΥΡΙΟ !!!!! ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΗ ΕΚΕΙΝΗ Η ΩΡΑ Η ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΗ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΤΕ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝ ΟΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ!!!!
Tα όποια σχόλια από αγάπη γίνονται , όσο και αν αυτό φαίνεται παράδοξο , δέν κρίνω κανένα για την προσωπική του ζωή , διότι εγώ πιθανότατα είμαι χειρότερος από όλους , όμως πονάω,πονάω βλέποντας ανθρώπους να αγωνίζονται να προσπαθούν να νικήσουν τα πάθη τους αλλά παράλληλα να αδιαφορούν δια το μέγιστο το πρώτο για την σωτηρία της ψυχής μας , την ΑΜΩΜΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, παρασέρνονται από γεγονότα και καταστάσεις ανθρώπων , που έχουν έκπτωση από την ορθόδοξο πίστη , τους ακολουθούν και τους πιστεύουν βλέποντας , ακούγοντας τους ωραίους λόγους , την ασκητική ζωή, τα <<θαύματα>>?? αλλά παραβλέποντας την ουσία και το κριτήριο για την εν ΧΡΙΣΤΩ ΘΕΩΣΗ , την ακριβή και απαρασάλευτο σε όσα μας δίδαξαν οι μεγάλοι άγιοι της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ στο θέμα της ορθοδόξου πίστεως , ξεχνούν δυστυχώς τα λόγια του ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΩΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , που μας Λέγει ΣΤΟ ΙΕΡΌ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ<< 21 ου πας ο λέγων μοι κύριε κύριε εισπλεύσετέ εις την βασιλεύαν των ουρανών αλλά ο ποιων το θέλημα του πατρός μου του εν ουρανείς

Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩΝ!!!

Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩΝ!!!!

1984-Διαμαρτυρία  έξω από το ανωτατο δικαστηριο !! όταν οι   δεσποτάδες  της κρατικής εκκλησίας ,  έκαναν προσφυγή, με αίτημα   την απαγόρευση λειτουργίας  από το κράτος  των ορθοδόξων ιερών ναών των παλαιοημερολογιτών , και  το γκρέμισμα και καταστροφή  αυτών !! στο να μοιράζουν κοράνια και φιλιά με τον αντίχριστο πάπα είναι πρώτοι όμως!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΟΥΣ 
1984-Protest outside the Supreme !! when  bishops of state church, did appeal, seeking to ban operation by the state of the Orthodox churches of the old calendar, andthe demolition and destruction !! in handing Koran and kissing the pope is antichrist firstthough !!
THIS IS THE CHURCH OF THE NEW CALENDAR OF Antichrist OIKOUMEENISTONAND THESE following