xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2004 ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ! Γ'ΜΕΡΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2004 ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ! Γ'ΜΕΡΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ


Οι πλάνες του αιρετικού Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.


Οι πλάνες του αιρετικού Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
Η Εσθονική Εκκλησία προέβη σε μεταρρύθμιση του λειτουργικού ημερολογίου.




Σε μεταρρύθμιση του λειτουργικού ημερολογίου το οποίο θα εφαρμοστεί από το 2012, θα προχωρήσει η Ορθόδοξη Εκκλησία της Εσθονίας (Οικουμενικό Πατριαρχείο) με επικεφαλής τον Σεβ. Μητροπολίτη Εσθονίας κ. Στέφανο.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2004 ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ! Β'ΜΕΡΟΣ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2004 ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ! Β'ΜΕΡΟΣ



Εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας σκότος!


Κανόνες της Αγίας του θεού Εκκλησίας περί των αιρετικών και των σχέσεων μας με αυτούς!
Εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας σκότος!

Ας περάσουμε όλοι από το κόσκινο των αγίων πατέρων την εκκλησία της Ελλάδος και ας βγάλουμε τα συμπεράσματα μας ,διότι πιστότερο και από τα μεγαλύτερα θαύματα ,διοράσεις και οράσεις είναι οι γραφές ! απόστολος Πέτρος στις πράξεις των αποστόλων!

Όσα έργα και πράξεις να κάνουμε είναι χωρίς νόημα ! Αν δεν είμαστε μέλλει της εκκλησίας του Χριστού , που συνεχίζει έστω και με μικρόν (δεν είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της εκκλησίας) ποίμνιο την πορεία της διαχρονικά μη δεχόμενη καμία παρέκκλιση, αλλοίωση , πρόσθεση, αφαίρεση, διαφοροποίηση ,από την πίστη που μας δίδαξαν ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός , οι Άγιοι Απόστολοι, οι Άγιοι Πατέρες!

Δοσίθεου Ἰεροσολύμων.

† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν τοῦ νέου Καλενδαρίου.
ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΑΙΡΕΣΗΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2004 ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ! Α' ΜΕΡΟΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2004 ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ  ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ  ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ !  Α' ΜΕΡΟΣ





Συμβολισμοί στην Θεία Λειτουργία (αγ. Μάξιμου του Ομολογητή)


Συμβολισμοί στην Θεία Λειτουργία (αγ. Μάξιμου του Ομολογητή)


Η Θεία Λειτουργία είναι τύπος της διαχρονικής Θείας Λειτουργίας που τελείται στον ουράνιο κόσμο και περιγράφεται μερικώς στο ιερό λειτουργικό βιβλίο της Αποκαλύψεως του αγίου Ιωάννου του θεολόγου. Ο τύπος που τελείται σήμερα από την Εκκλησία δια χειρών των ειδικών ιερέων, εμπεριέχει πλήθος από συμβολισμούς τους οποίους οφείλει να ξέρει ο πιστός ώστε όχι απλά να παρακολουθεί αλλά να μετέχει. Να μυσταγωγείται μέσω αυτών και να οδηγείται ο νους του στα ουράνια. Το θέμα της Θείας Λειτουργίας, που είναι η καρδιά της εν αγίω Πνεύματι λατρείας της Ορθοδοξίας, είναι τεράστιο. Εδώ θα αρκεστούμε σε ελάχιστους από αυτούς, όπως τους καταγράφει ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής. Δηλαδή τι συμβολίζει το κλείσιμο των θυρών που γίνεται μετά το Ευαγγέλιο, τι η είσοδος των αγίων Μυστηρίων, τι ο θείος ασπασμός, τι το θείο σύμβολο της πίστεως, τι η δοξολογία με τον Τρισάγιο ύμνο, και τι η Κυριακή προσευχή που μας παρέδωσε ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός.

Ποιοι θα πλανηθούν απ’ τον Αντίχριστο;


Ποιοι θα πλανηθούν απ’ τον Αντίχριστο;


Αν η επαρκής θεωρητική και πρακτική γνώση του Χριστιανισμού είναι η αιτία της μη πλάνησης των πιστών Χριστιανών, η έλλειψη του ζεύγους πράξεως και θεωρίας θα είναι η αιτία της πτώσης των οπαδών του θηρίου. Αυτοί, λοιπόν, που θα πλανηθούν απ’ τον Αντίχριστο θα είναι:

ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΑΙ! Πάθος κτηνῶδες βδελυρὸ

ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΑΙ!
Πάθος κτηνῶδες βδελυρὸ



Νεκρά θάλασσα, γή Σοδόμων καί Γομόρων, πού ούτε πουλί πετούμενο δεν μπορεί επάνω της να πετάξει... Υπάρχει γιά να "θυμίζει..."

Στὸ τελευταῖο κεφάλαιο (22ο) τοῦ τελευταίου βιβλίου τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τοῦ ὑπέροχου βιβλίου τῆς Ἀποκαλύψεως, περιγράφεται ὁ οὐράνιος Παράδεισος, ἡ αἰώνια καὶ μακαρία ζωὴ τῶν δικαίων. Ὅμως μετὰ τὸν ἕβδομο καὶ τελευταῖο μακαρισμό, μετὰ τὴν εὐλογημένη λέξη «μακάριοι», ποὺ ἀφορᾶ ὅσους θὰ εὐφραίνονται στὸν πνευματικὸ Παράδεισο τοῦ τριαδικοῦ Θεοῦ, ἀκούγεται ὁ κεραυνοβόλος θεῖος λόγος «ἔξω»! Ἕνας λόγος ποὺ προκαλεῖ ἴλιγγο, σύγκρυο, φρίκη, τρόμο! «Ἔξω» καὶ μακριὰ ἀπὸ τὸν παμπόθητο Παράδεισο μὲ τὰ αἰώνια ἀγαθά του, ποιοί; «οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος» (Ἀποκ. κβ΄ [22] 14-15).

Λόγος περί ἐλπίδος ( Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Χρυσοστόμου )


Λόγος περί ἐλπίδος ( Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Χρυσοστόμου )




Ἅπαντες μὲν ἄνθρωποι φύσει εὐμήχανοι, διὰ τὸ φύσει τοῦ λογισμοῦ διακριτικόν τε καὶ νουνεχές. Ἕκαστος γὰρ τούτων πρὸς γεωργίαν καὶ ὁδοιπορίαν καὶ τέχνην τινὰ ἐλπίδι τινὶ ἑαυτὸν παραδίδωσιν. Ἅπαντες γὰρ καμάτους καὶ ἱδρῶτας, κινδύνους τε καὶ θλίψεις προθυμίᾳ ὑποφέρουσι διὰ τὴν τῶν μελλόντων ἀγαθῶν προσδοκίαν.

Καὶ ὁ μὲν γεωργὸς ἐν τῇ συνολκῇ τῶν νεύρων καὶ μελῶν κυρτώσας τὰ νῶτα, ἄμφω δὲ τὰς χεῖρας ὁπλίσας δόρατι καὶ ἀρότρῳ, τοὺς ἐκ τοῦ χειμῶνος κρυμοὺς, καὶ τοὺς ἐκ τῆς βώλου καὶ τῶν ἐγκειμένων ἀκανθῶν αἰκισμοὺς προθύμως ὑποφέρει, τῇ μελλούσῃ τῶν καρπῶν προσδοκίᾳ τοὺς πόνους παραμυθούμενος.