xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο;


Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο;


 Άγιος Iωάννης ο Χρυσόστομος.

Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο; Γιατί δεν ζούμε ενάρετη ζωή και δεν έχουμε καθαρή συνείδηση. Αλλιώς ο θάνατος δεν θα μας τρόμαζε. Απόδειξέ μου ότι θα κληρονο­μήσω τη βασιλεία των ουρανών και σφάξε με τώρα κιόλας. Θα σου χρωστάω μάλιστα και χάρη για τη σφαγή μου, αφού θα με στείλεις γρήγορα σ’ εκείνα τα αγαθά.

Ουνία: Η μέθοδος του παποκεντρικού οικουμενισμού.


Ουνία: Η μέθοδος του παποκεντρικού οικουμενισμού.
Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνης.

 

Προσφάτως ὁ Πάπας διώρισε ἐπίσκοπο καὶ ἀποστολικὸ Ἔξαρχο γιὰ τοὺς ἓν Ἀθήναις ἐλαχίστους Οὐνίτας τὸν χειροτονηθέντα εἰς ἐπίσκοπον Καρκαβίας τὴν 24η Μαΐου 2008 οὐνίτη κληρικὸ κ. Δημήτριο Σαλάχα, καθηγητὴ στὸ Ἰνστιτοῦτο Ἀνατολικῶν Σπουδῶν τῆς Ρώμης καὶ μέλος τῆς Μικτῆς Θεολογικῆς Ἐπιτροπῆς γιὰ τὸν Διάλογο Ὀρθοδόξων καὶ Ρωμαιοκαθολικῶν.
 
Γιὰ τὴν οὐνιτικὴ κοινότητα τῶν Ἀθηνῶν τὸ γεγονὸς ὑπῆρξε βαρυσήμαντο, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὴν ἀνακοίνωση τῆς κοινότητος στὴν ἰστοσελίδα της καὶ κυρίως ἀπὸ τὸν χειροτονητήριο λόγο τοῦ κ. Σαλάχα (Ἑλληνικὴ Καθολικὴ Ἐξαρχία, http://www.cen.gr). Γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους ὅμως τὸ ἴδιο αὐτὸ γεγονὸς ὑπῆρξε λυπηρὸ καὶ προκλητικό, καθὼς ἔφερε πάλι στὴν ἐπικαιρότητα τὸ πρόβλημα τῆς Οὐνίας, ἀπεκάλυψε γιὰ μία ἀκόμη φορὰ τὶς διαθέσεις τοῦ Βατικανοῦ ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ φανέρωσε πόσο πικίνδυνη εναι γι τν ρθοδοξία προοπτικ τν λεγομένων Θεολογικν Διαλόγων. Οἱ κατωτέρω διαπιστώσεις εἶναι ἀρκούντως πειστικὲς περὶ τούτου: 
 

Τα καλά έργα δεν σώζουν! Απάντηση σε όσους πιστεύουν ,ότι μόνο με τα καλά έργα σώζεται ο άνθρωπος , και όχι με την ακρίβεια της πίστεως, διά της γνησίας ορθοδόξου εκκλησίας η οποία είναι καθαρή από καθέ συχρωτισμό με αιρετικούς και αλλοθρήσκους , έχουσα δε καθαρή αποστολική διαδοχή και πίστη!

Τα καλά έργα δεν σώζουν! Απάντηση σε όσους πιστεύουν ,ότι μόνο με τα καλά έργα σώζεται ο άνθρωπος , και όχι με την ακρίβεια της πίστεως, διά της γνησίας ορθοδόξου εκκλησίας η οποία είναι καθαρή από καθέ συχρωτισμό με αιρετικούς και αλλοθρήσκους , έχουσα δε καθαρή αποστολική διαδοχή και πίστη!

1)…αλλά κήρυττα πρώτα στους κατοίκους…να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στο Θεό, αποδεικνύοντας τη μετάνοιά τους με έργα. (πράξεις 26:20)
Εδώ επισημαίνεται ότι όταν λέμε έργα εννοούμε τα έργα που ακολουθούν την ειλικρινή μετάνοια του ανθρώπου προς το Θεό. Πρώτα μετάνοια και μετά καλά έργα τα οποία θα αποδείξουν ότι η μετάνοια είναι ειλικρινής.

2)Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος δια της πίστεως ,χωρίς τα έργα του νόμου. (Ρωμαίους 3:28)
Αφού ο απόστολος Παύλος μας παρουσίασε συνοπτικά το σχέδιο δικαιώσεως του αμαρτωλού ανθρώπου από το Θεό, μας γράφει το συμπέρασμα που προκύπτει:

Είναι απορίας άξιον πώς ένας τόσο μορφωμένος-δύο πανεπιστιμιακά πτυχία- άνθρωπος και δη κληρικός

Είναι  απορίας  άξιον πώς ένας τόσο μορφωμένος-δύο πανεπιστιμιακά πτυχία-  άνθρωπος και δη κληρικός  παρασύρθηκε και έγραψε βιβλίο με αιρετικές?? θέσεις περί εικόνων ! διότι τώρα άλλα κηρύττει! πότε έλεγε αλήθεια τότε ή τώρα?? πότε είχε τήν φώτηση του θεού τότε  ή τώρα??



ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΣΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ (ΦΩΤΟ): ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΛΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.


ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΣΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ (ΦΩΤΟ): ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΛΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.


http://katanixis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4628.html?spref=fb
Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ. 

ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΟΝ ΚΑΤΑ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ'ΑΥΤΩΝ




ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ  ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΝ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΚΑΙ  ΕΦΟΔΙΟΝ  
ΚΑΤΑ  ΠΑΣΩΝ  ΤΩΝ  ΑΙΡΕΣΕΩΝ  ΚΑΙ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ 
ΤΟΥ  ΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  
ΚΑΙ ΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ  ΜΕΤ'ΑΥΤΩΝ



Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Ο  ΚΥΡΙΟΣ  ΚΑΙ  ΘΕΟΣ  ΚΑΙ  ΣΩΤΗΡ  ΗΜΩΝ  ΙΗΣΟΥΣ  ΧΡΙΣΤΟΣ




Συμεών ο νέος θεολόγος, άγιος: Λόγος περί πίστεως και διδασκαλία


Συμεών ο νέος θεολόγος, άγιος: Λόγος περί πίστεως και διδασκαλία

Λόγος περί πίστεως Και διδασκαλία για εκείνους πού λένε, ότι δεν είναι δυνατόν εκείνοι πού βρίσκονται μέσα στις φροντίδες του κόσμου να φτάσουν στην τελειότητα των αρετών. Και διήγηση επωφελής στην αρχή.

Αδελφοί και πατέρες· είναι καλό να διακηρύττομε σε όλους το έλεος του Θεού και να φανερώνομε στους πλησίον μας την ευσπλαχνία και την ανείπωτη αγαθότητα του Θεού προς εμάς. « Εγώ λοιπόν, καθώς το βλέπετε, μήτε νηστείες έκανα, μήτε αγρυπνίες, μήτε χαμαικοιτίες, αλλά μόνο ταπεινώθηκα και ο Κύριος σύντομα με έσωσε», λέει ο θειος Δαβίδ. Και μπορεί κανείς να πει πολύ πιο σύντομα: «Μόνο πίστεψα, και με δέχτηκε ο Κύριος». 

ΈΝΩΣΙΝ Ή ΔΙΑΙΡΕΣΙΝ; Μοναχού Παύλου του Κυπρίου


ΈΝΩΣΙΝ Ή ΔΙΑΙΡΕΣΙΝ;

 Μοναχού Παύλου του Κυπρίου
 
Ουδείς συνετός άνθρωπος καταστρέφει το σπίτι του χάριν ξένων, ή διαιρεί τους δικούς του διά χιμαιρικήν «ένωσιν» με τους αδιστάκτους αιωνίους πολεμίους του, που δεν έκρυψαν ποτέ τας διαθέσεις των, ούτε έδειξαν ποτέ ότι αυτές οι διαθέσεις μετεβλήθησαν.

Τι είναι η Αποστολική Διαδοχή; Αποστολική Διαδοχή.


Τι είναι η Αποστολική Διαδοχή;
Αποστολική Διαδοχή.

«Ας μας δείξουν την αρχή των εκκλησιών τους, ας ξεδιπλώσουν μπροστά μας τους καταλόγους των επισκόπων που ακολουθούν διαδοχικά από την αρχή, ώστε ο πρώτος τους επίσκοπος θα έχει ως προστάτη και προκάτοχο του κάποιον από τους Αποστόλους ή τους αποστολικούς άνδρες, οι οποίοι συνδέονται σταθερά με τους Αποστόλους. Αυτός είναι ο τρόπος, με τον οποίο οι αποστολικές Εκκλησίες μεταβιβάζουν τους επισκοπικούς καταλόγους τους». (Τερτυλλιανός, De praescriptione haereticorum).