xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΗΣΗ ΤΟ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ ΔΙΑΒΟΛΟΧΑΡΤΟΝ ???? ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ!!

ΠΟΙΟΣ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ  ΝΑ  ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΗΣΗ  ΤΟ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ ΔΙΑΒΟΛΟΧΑΡΤΟΝ ????
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΟΠΑΔΟΥΣ  ΤΟΥ  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ!!


ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

ΠΕΡΙ  ΣΥΝΘΕΤΟΥ  ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ  
ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗ  ΕΡΜΗΝΕΙΑ  ΤΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ  ΚΑΙ  Η  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ



Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ , ΑΓΙΑΣ , ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ , ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ο  ΑΓΙΟΣ  ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ  ΠΕΡΙ  ΤΗΣ  ΜΙΑΣ , ΑΓΙΑΣ , ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ , ΚΑΙ  ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΑΝΤΟΣ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΪΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


ΠΕΡΙ  ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ , ΚΑΙ  ΤΟΥ ΕΝΑΘΡΩΠΗΣΑΝΤΟΣ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ  ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΪΟΥ  ΤΟΥ ΘΕΟΥ



ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ




 ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ 

1. Παγκοσμίων διαστάσεων τὸ ἔργο τοῦ Φωτίου

Ὁ Μέγας Φώτιος εἶναι μία ἔξοχη, μία σπάνια, μία μεγαλειώδης φυσιογνωμία τοῦ 9ου αἰῶνος. Ὁ αἰώνας αὐτὸς ἔχει χαρακτηρισθῆ, ἰδιαίτερα ἀπὸ δυτικοὺς ἐρευνητάς, ὡς αἰώνας τῆς ἀναγέννησης τῶν κλασσικῶν γραμμάτων. Ἄλλοι ἐρευνηταὶ διαφωνοῦν μὲ τὸν χαρακτηρισμὸ αὐτό, διότι, ὅπως ὀρθῶς ἰσχυρίζονται, οὐδέποτε στὸ Βυζάντιο ἔπαυσε ἡ καλλιέργεια καὶ ἡ σπουδὴ τῆς ἀρχαιοελληνικῆς παιδευτικῆς καὶ γραμματειακῆς παραδόσεως. Ἂν ὑπάρχει κάποια διαφοροποίηση τὸν 9ο αἰώνα, αὐτὴ συνίσταται στὴν παρουσία καὶ δράση τῆς ἐξαιρετικῆς μορφῆς τοῦ Μεγάλου Φωτίου.

ΟΙ "ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ " ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΟΙ "ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ " ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ την διά του μισθού ενωμένη!


1. Οι οικουμενιστές. Είναι υπέρμαχοι του οικουμενισμού, του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, της παγχριστιανικής και πανθρησκευτικής ενότητος - χωρίς τις ορθόδοξες προϋποθέσεις - και θεωρούν ότι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, δεν υπάρχει, αλλά θα επανιδρυθεί όταν ενωθούν όλες οι "Εκκλησίες". Ενδεικτικά, εκπρόσωποι αυτών είναι οι επίσκοποι Σύρου Δωρόθεος, Μεσσηνίας Χρυσόστομος, Δημητριάδος Ιγνάτιος, καθώς και η πλειοψηφία των καθηγητών στις "Θεολογικές" Σχολές. Αποτελούν τους "ενωτικούς" της εποχής μας.
αυτοί όλοι είναι φανερά οι οπαδοί του αντίχριστου το λένε με πράξεις και με λόγια!

<< Ο δέ παράμομος Ιούδας ούκ ηβουλήθη συνιέναι>> 18 χρονια απο το επάρατο σχίσμα της νεοεικονομαχικής αιρέσεως συνοπτική ιστορία ,και τα πιστεύω των νεο-εικονομάχων , ως και σχόλια έπ'αυτών

<< Ο δέ παράμομος Ιούδας ούκ ηβουλήθη συνιέναι>>
18 χρονια απο το επάρατο σχίσμα της νεοεικονομαχικής αιρέσεως
συνοπτική ιστορία ,και τα πιστεύω των νεο-εικονομάχων , ως και σχόλια έπ'αυτών 







ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ, ΑΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟΥ

ΠΕΡΙ  ΤΗΣ ΜΙΑΣ  ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ, ΑΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ  ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΥ  ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ  ΠΕΡΙ  ΤΩΝ  ΔΥΟ ΦΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟΥ

ΚΗΡΥΞ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ .
ΜΑΪΟΣ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2005



Τ Ο Σ Ω Τ Η Ρ Ι Ο Ο Π Λ Ο

Τ Ο      Σ Ω Τ Η Ρ Ι Ο    Ο Π Λ Ο 
        O λόγος γαρ ο του Σταυρού τοις μεν απολυμέvoις μωρία εστί, τοις δε σωζομένοις ημίν δύναμις Θεού εστί».
        Στις 14 του Σεπτεμβρίου η αγία μας Εκκλησία υψώνει μπροστά μας το κοσμοσωτήριο ξύλο, τον τίμιο Σταυρό του Κυρίoυ για πολλοστή φορά από την επίσημη στα Ιεροσόλυμα ύψωση.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ


ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ

Με τήν έπαρσιν της δεξιάς χειρός στο μέτωπο πρώτον σημειώνομεν, ότι ο Θεός ήτο εις τούς ουρανούς, ως προάναρχος Λόγος του Πατρός μετά του Ζωοποιού Πνεύματος συνδοξαζόμενος• καί με τήν κατάβασιν της χειρός στην κοιλίαν σημειώνομεν, ότι δια τήν σωτηρίαν ημών κατήλθεν εκ των ουρανών, καί εσαρκώθη στην κοιλίαν της Παρθένου καί έγινε άνθρωπος.