xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ Περὶ μετανοίας καὶ περὶ ἐξορίας τοῦ Ἀδὰμ Ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ
Περὶ μετανοίας καὶ περὶ ἐξορίας τοῦ Ἀδὰμ
Ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου


Ἀδελφοὶ καὶ πατέρες. Εἶναι καλὸν πράγμα ἡ μετάνοια καὶ ἡ ὠφέλεια ποὺ προέρχεται ἀπὸ αὐτήν. Αὐτὸ γνωρίζοντας καὶ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, ὁ Θεός μας, ὁ ὁποῖος ὅλα τὰ γνωρίζει ἐκ τῶν προτέρων, εἶπε:

Γιατί ο Χριστός δεν άλλαξε τον Ιούδα;

Γιατί ο Χριστός δεν άλλαξε τον ΙούδαΑγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου

«Τότε, αφού πήγε στους αρχιερείς ένας από τους δώδεκα, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, είπε, τι θέλετε να μου δώσετε για να σας τον παραδώσω;»
Και ακριβώς όταν η πόρνη μετανοούσε, όταν καταφιλούσε τα πόδια του Κυρίου, τότε πρόδιδε το Δάσκαλο ο μαθητής. Γι' αυτό είπε «τότε», για να μην κατηγορήσεις για αδυναμία το Δάσκαλο, όταν βλέπεις τον μαθητή του να τον προδίδει. Γιατί τόσο μεγάλη ήταν η δύναμη του Δασκάλου, ώστε να πείθει να Τον ακολουθούν ακόμη και οι πόρνες.
Θα αναρωτιόταν όμως κανείς, Εκείνος που είχε τη δύναμη να μεταστρέφει τις πόρνες και να τις κάνει να Τον ακολουθούν, δεν κατάφερε να κερδίσει την αγάπη του μαθητή του; Είχε τη δύναμη να κερδίσει το μαθητή, αλλά δεν επιθυμούσε να τον μεταβάλει αναγκαστικά στο καλό, ούτε με τη βία να τον προσελκύσει κοντά Του.

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ !! Ετσι ενεργούν οι ορθόδοξοι Αρχιερείς !! Το σχίσμα των εικονομάχων στους Γ.Ο.Χ. ( Ματθαιϊκοί ) Επιστολή του αειμνήστου μητροπολίτου Αττικής + Ματθαίου προς τον πρώην αρχ/πον των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν . επιστολή απάντηση των πέντε συνοδικών Αρχιερέων στον πρώην αρχ/πον των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν .

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΙ !!
Ετσι  ενεργούν οι ορθόδοξοι Αρχιερείς !! Το  σχίσμα  των εικονομάχων  στους Γ.Ο.Χ. ( Ματθαιϊκοί )
Επιστολή του αειμνήστου  μητροπολίτου Αττικής  + Ματθαίου προς  τον πρώην  αρχ/πον  των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν .
επιστολή απάντηση  των πέντε συνοδικών Αρχιερέων  στον πρώην αρχ/πον των Γ.Ο.Χ. Ανδρέαν .



ΤΩΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝ ΣΧΙΣΜΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΪΚΟΙ ) ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ! Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ

ΤΩΝ  ΥΠΟ ΤΩΝ  ΤΕΚΝΩΝ  ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝ  ΣΧΙΣΜΑ  ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΩΝ  Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΪΚΟΙ ) ΠΕΡΙ  ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ  ΕΙΚΟΝΩΝ !
 Η  ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ  ΤΩΝ  ΠΕΝΤΕ  ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ  ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ  ΜΕΤΑ  ΤΟΥ  ΠΡΩΗΝ  ΑΡΧ/ΠΟΥ  ΑΝΔΡΕΟΥ 

ΑΠΟΚΟΠΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Γ.Ο.Χ.

ΑΠΟΚΟΠΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Γ.Ο.Χ.

Εἶναι γνωστόν ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατά τήν πορείαν της ἀνά τούς αἰῶνας ἀντιμετώπιζε πάντοτε προβλήματα Σχισμάτων καί Αἱρέσεων, τά ὁποῖα δέν προήρχοντο μόνον ἐκ τῶν ἔξω ἀλλά κυρίως ἐκ τῶν ἔσω, π.χ. τό Σχίσμα τῶν Παπικῶν τό 1054, τό Σχίσμα τῶν Νεοημερολογιτῶν τό 1924, τό Σχίσμα τῶν Φλωρινικῶν τό 1937, καί παλαιότερον αἱ Αἱρέσεις τῶν Εἰκονομάχων, τῶν Μονοθελητῶν, τῶν Μονοφυσιτῶν, τῶν Νεστοριανῶν, τῶν Ἀρειανῶν, τῶν Μανιχαίων, τῶν Γνωστικῶν, τῶν Μοντανιστῶν, τῶν Μαρκιωνιστῶν, καί τόσων ἄλλων ὧν οὐκ ἔστιν ἀριθμός.

Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΚΑΙ Η ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΒΑΥΑΡΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ , ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ! ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ ) ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!

Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΤΟΥΡΚΟΥΣ,  ΚΑΙ  Η  ΣΚΛΑΒΙΑ  ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ  ΒΑΥΑΡΟΥΣ  ΔΥΝΑΣΤΕΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ  ΤΟΥΣ , ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ  ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ! ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ ) ΑΠΟ ΤΟΤΕ  ΕΩΣ  ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!

ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ , Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ , ΟΤΑΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ 1989-1993 ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ!!

ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ  ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΙ  ΚΛΗΡΙΚΟΙ  , Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  ΤΟΥ  ΚΥΡΙΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ , ΟΤΑΝ  ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ  1989-1993  ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ!!

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ( ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ ) ΚΑΙ ΤΟ  ΒΙΒΛΙΟ  ΙΕΡΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗ  ΤΟΥ  ΚΥΡΙΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ  1989

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟ 1993

Αγίου Συμεών τού Νέου Θεολόγου : πρακτικά καί θεολογικά κεφάλαια

Αγίου  Συμεών τού  Νέου  Θεολόγου : πρακτικά καί θεολογικά κεφάλαια


                    
    Πίστη ειναι νά πεθάνει κανείς γιά τό Χριστό καί γιά χάρη της εντολης Του, πιστεύοντας οτι ο θάνατος αυτός θά του γίνει πρόξενος ζωης· νά θεωρει τή φτώχεια σάν πλουτο, τήν ευτέλεια καί τήν ασημότητα σάν αληθινή δόξα καί κοινωνική λάμψη· καί νά πιστεύει οτι μέ τό νά μήν εχει τίποτε, κατέχει τά πάντα η μαλλον απέκτησε τόν ανεξερεύνητο πλουτο της επιγνώσεως του Χριστου, καί ολα τά ορατά νά τά βλέπει σάν λάσπη η καπνό.
2.   Πίστη στό Χριστό ειναι οχι μόνο νά καταφρονήσομε ολα τά ευχάριστα του κόσμου, αλλά καί νά εχομε εγκαρτέρηση καί υπομονή σέ κάθε πειρασμό πού μας ερχεται καί μας προκαλει λύπες, θλίψεις καί συμφορές, ωσπου νά ευδοκήσει νά μας επισκεφθει ο Θεός, οπως λέει ο Ψαλμωδός: «Μέ κάθε υπομονή περίμενα τόν Κύριο, καί Αυτός μέ επισκέφθηκε».

... Καί ἐρχόμενον ἐν δόξῃ κρῖναι ζῶντας καί νεκρούς… Ἁγίου ΚΥΡΙΛΛΟΥ Ἱεροσολύμων

... Καί ἐρχόμενον ἐν δόξῃ κρῖναι ζῶντας καί νεκρούς… Ἁγίου ΚΥΡΙΛΛΟΥ Ἱεροσολύμων


Α’ Σύμφωνα μέ τήν πίστη τῆς Ἐκκλησίας μας, σᾶς διδάσκουμε καί σᾶς πληροφοροῦμε ὅτι ὁ Χριστός θά παρουσιαστεῖ στούς ἀνθρώπους δύο φορές καί ὄχι μόνο μία καί ὅτι ἡ δεύτερη Παρουσία Του θά εἶναι ἀσύγκριτα πιό λαμπρή καί πιό ἔνδοξη ἀπό τήν πρώτη. Διότι στήν πρώτη φανερώθηκε σέ ὅλη τήν ἔκτασή της ἡ ὑπομονή τοῦ Χριστοῦ, ἐνῶ στή δεύτερη θά φανερωθεῖ ὅλη ἡ δύναμη καί ἡ δόξα τῆς Βασιλείας Του.
…Λοιπόν νά μήν μένουμε στήν πρώτη Παρουσία μόνο, ἀλλά νά περιμένουμε καί τή δεύτερη. Καί ἄν εἴπαμε στήν πρώτη «εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος στό Ὄνομα τοῦ Κυρίου» (Ματθ. 21, 9), τότε πού ἔγινε ἡ θριαμβευτική Του εἴσοδος στά Ἱεροσόλυμα, καί στή δεύτερη θά Τοῦ ποῦμε λατρευτικά: «Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος στό Ὄνομα τοῦ Κυρίου», ὅπως ὁ Ἴδιος μᾶς τό ἔχει ἀποκαλύψει (Ματθ. 23, 39).