οι οικουμενιστές και οι αντιοικουμενιστές
«Εὐχαῖς καὶ δάκρυσι τὸν Θεὸν καθικέτευσον πέμψαι σοὶ ὁδηγὸν ἀπαθῆ
τε καὶ ἅγιον. Ἐρεύνα δὲ καὶ αὐτὸς τὰς Θείας Γραφάς, καὶ μάλιστα τὰς τῶν Ἁγίων
Πατέρων πρακτικὰς συγγραφάς, ἵνα ταύταις ἀντιπαρατιθεὶς τὰ παρὰ τοῦ διδασκάλου
καὶ προεστῶτος σοὶ διδασκόμενα καὶ πραττόμενα, ὡς ἐν κατόπτρῳ δύνασαι βλέπειν
ταῦτα καὶ καταμανθάνειν καὶ τὰ μὲν συνᾴδοντα ταῖς Γραφαῖς, ἐγκολποῦσθαι
κατέχειν τῇ διανοίᾳ. Τὰ δὲ νόθα καὶ ἀλλότρια, διακρίνειν καὶ ἀποπέμπεσθαι, ἵνα
μὴ πλανηθῇς. Πολλοὶ γάρ, ἴσθι, πλάνοι καὶ ψευτοδιδάσκαλοι, ἐν ταῖς ἡμέραις
ταύταις γεγόνασιν»
(Ἅγιος Συμεὼν ὁ Νέος Θεολόγος)
Η Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1920, υπ΄ ουδεμιάς επί μέρους
Ορθοδόξου Εκκλησίας απεκηρύχθη μέχρι σήμερον!!!
Η Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1920, θεωρείται
βλάσφημος,αιρετική και αντίχριστος, δεδομένου ότι, βασιζομένη επί της κακοδόξου
«θεωρίας των κλάδων», της αποτελούσης το σύμβολον της αιρετικής πανσπερμίας του
λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), αρνείται ότι η Αγία ημών Ορθόδοξος
Εκκλησία είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική του Χριστού Εκκλησία, κατ΄
αντίθεσιν του ενάτου άρθρου του Συμβόλου της Πίστεως περί μιας Εκκλησίας.
Επιπροσθέτως, αναιρεί και αυτό τούτο το θετικόν περιεχόμενον της εν τη Εκκλησία
υπερφυσικής Αποκαλύψεως. Διότι, εάν δεν υπάρχει σταθερά και ωρισμένη Εκκλησία,
της Αποκαλύψεως ανεπισφαλής φορεύς, αλλά πάσαι αι χριστιανικαί Εκκλησίαι
αποτελούσι μέρη ισοδύναμα και ισόκυρα της Εκκλησίας, είναι φανερόν ότι η μεν
Αποκάλυψις ουδέν σταθερόν και παραμόνιμον έχει να αποκαλύψη, αλλά ποικίλον τι
και κατά τας δόξας και προϋποθέσεις των προσώπων εξαλλάσσον, ουδέν δε απομένει
κριτήριον, δι΄ ου να δυνηθή τις εκ της ποικίλης και αντιφατικής εκδοχής των
χριστιανικών αληθειών άμα μεν να διακρίνη την αληθή διδασκαλίαν του Κυρίου, άμα
δε να πορισθή πεποίθησιν ασφαλή περί της αξιοπιστίας και αληθείας ων πιστεύει.
Παρά ταύτα, καίτοι η Εγκύκλιος αύτη εκοινωποιήθη «προς τας απανταχού Εκκλησίας
του Χριστού», δηλαδή Ορθοδόξους τοιαύτας και ετεροδόξους, , ως έδει αύται
καθηκόντως να πράξωσι. Τούτο πάντως δηλοί δι΄ αυτάς ταυτότητα πίστεως προς το
κακόδοξον κείμενον αυτής. Κατόπιν τούτου, αι επί μέρους Ορθόδοξοι Εκκλησίαι
εγένοντο κύριοι συνεργοί και αίτιοι των μετά ταύτα επακολουθησασών κακοδόξων
πράξεων, διότι η στάσις των αύτη κατάστησεν αυτάς υπευθύνους και υπολόγους
έναντι της καθ΄ όλου Εκκλησίας δια το σημερινόν κατάντημα της οικουμενιστικής
αιρέσεως, όπερ θεώνται απαθώς και εν τω οποίω κείνται θεωρία τε και πράξει.
Τότε και μόνον τότε έχουν αξίαν Εκκλησιαστικήν αι αποφάσεις
αυτής της Συνόδου.
Πάσα Σύνοδος Αρχιερέων, δια να είναι αι αποφάσεις αυτής
σεβασταί, είναι ανάγκη να αποδεικνύεται κανονική, νόμιμος και αι αποφάσεις
αυτής να στηρίζωνται εις τον Ευαγγελικόν Νόμον, τους Ιερούς Κανόνας και εις την
μακραίωνα Εκκλησιαστικήν δημοκρατικήν τάξιν και πράξιν της Ορθοδόξου
Εκκλησίας. Η οιαδήποτε πλειοψηφία δεν
αρκεί, όταν απουσιάζουν αι ανωτέρω προϋποθέσεις. Έτσι κατανοούμεν τον
χαρακτηρισμόν «ληστρική» Σύνοδος και έτσι έμειναν εις την ιστορίαν Σύνοδοι, ως
εκείνη, ήτις εξεθρόνισε και αφώρισε τον Ιερόν Χρυσόστομον.
Δεν μπορούν να υπάρχουν ετερόδοξες εκκλησίες, ούτε μητέρες,
αδελφές, θυγατέρες και εγγονές εκκλησίες.
Ομολογούμε δια του Συμβόλου
της Πίστεως με κάθε επισημότητα, ότι πιστεύουμε «εις
μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν».
Αν όμως η Εκκλησία είναι ΜΙΑ κατά το Σύμβολο της Πίστεως,
τότε με την συνεπή εκκλησιολογική
έννοια και κατά κυριολεξία δεν μπορούν να υπάρχουν ετερόδοξες εκκλησίες, ούτε
μητέρες, αδελφές, θυγατέρες και εγγονές εκκλησίες.
Η ΜΙΑ και μόνη Εκκλησία, που ομολογούμε, είναι η πνευματική
μητέρα όλων των μελών της. Η ΜIA Εκκλησία δηλαδή γεννά μυστηριακώς «δι’ ύδατος και Πνεύματος» τα μέλη της, δεν
γεννά άλλες εκκλησίες.
(Δημητρίου Τσελεγγίδη
καθηγητού ΑΠΘ)
Οικ. "Πατριάρχης" κ. Βαρθολομαίος :
«Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών
υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του
δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλ’ οφείλομεν
ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων» (!!!), ανέφερε ο
Οικουμενικός Πατριάρχης στην θρονική εορτή του 1998.
Πρωτοπρεσβ. π. Θεόδωρος Ζήσης:
Θλίβεται κανείς και σπαράσσει μέχρι βαθέων, αναλογιζόμενος
και μόνο την πατριαρχική ρήση, που θεωρεί τους Αγίους Πατέρες, οι οποίοι
αγωνίσθηκαν εναντίον του Πάπα ως θύματα του Διαβόλου και αξίους της συγχωρήσεως
και του ελέους του Θεού .
Αν όμως, ο Μέγας Φώτιος, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, ο Άγιος
Μάρκος Ευγενικός, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης και
πλείστοι άλλοι πολέμιοι των αιρέσεων του Παπισμού, είναι όργανα και θύματα του
Διαβόλου, πρέπει να τους διαγράψουμε από τις δέλτους των Αγίων, να καταργήσουμε
τις εορτές και τις ακολουθίες, και αντί να επικαλούμεθα τις πρεσβείες και την
βοήθειά τους, να τους κάνουμε μνημόσυνα και τρισάγια, για να τους συγχωρήσει ο
Θεός.
ΜΑ ΠΑΤΕΡ ΖΗΣΗ , ΜΕΤΑΛΗΝΕ , ΝΙΚΟΛΑΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ
ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΝ <<ΙΕΡΟΣΥΝΗ>>ΣΑΣ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ
ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΣΑΣ??
γι'αυτο αγαπητοί μου φίλοι όλοι αυτοί οι
<<αντιοικουμενιστές>> καλά τα λένε αλλά δέν πρόκειται να εξέλθουν
της <<ανδρώθικαν>> εφαγαν και τρών ψωμή , και πήραν τους
μεγαλότιτλους , προτωπρεσβήτερος, καθηγητής κ.α.
και άν ακόμη αποτειχιστούν , θα είναι άλλο ένα
<<κόλπο>> για να κρατήσουν τους οπαδπούς τους! μακάρη να βγώ ψεύτης
και να τους φωτήση ο θεός να πάψουν να φαρισεολογούν , και να κάνουν πράξη αυτά
που λένε , εντασόμενοι στό σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού!
«Οὐκ ἔστι γάρ ἐν λόγοις ὁ ἀγών, ἀλλ’ ἐν πράγμασιν, οὐδέ ρητῶν
καί ἀποδείξεων ὁ καιρός΄ πῶς γάρ ἐν οὕτω διεφθαρμένοις κριταῖς; ἀλλά δεῖ τούς ἀγαπῶντας
τόν Θεόν ἔργοις αὐτοῖς γενναίως παρατετάχθαι καί πάντα κίνδυνον ἑτοίμους εἶναι
παθεῖν ὑπέρ τῆς εὐσεβείας καί τοῦ μή τῆ κοινωνία χρανθῆναι τῶν ἀσεβῶν»
(Ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός, Σπ. Λάμπρου, Παλαιολόγεια καί
Πελλοπονησιασκά, τόμος Α, σελ. 20).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου