xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΥΜΩΝ ΚΥΡΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ ΜΑΡΙΑΝ

 ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ  ΔΕΣΠΟΙΝΑ  ΤΟΥ  ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ  ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ  ΥΜΩΝ  ΚΥΡΙΑΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ  ΜΑΡΙΑΝ

Ὄνομα εὐλαβείας Παρθένε, ἐμαυτῷ ἔξω θέμενος, παίγνιον πορνείας, ἐντὸς χρηματίζω, καὶ ἀλαζονείας, γέλως καθορῶμαι∙ θηρίοις γὰρ δυσίν, ὡς ἀντιμάχοις, παραδέχομαι ἐξ ἀπροσεξίας∙  διὰ τοῦτο ῥῦσαί με∙ σὺ γὰρ ἀγαλλίαμα, πέφυκας ψυχῆς μου καὶ πεποίθησις.

 Ο Ιωσήφ κεκρατηκώς, της ακολάστου Δεσποίνης, την αθέσμων πάλαι ηδονών, λαμπρός βασιλεύς Αιγύπτου γέγονεν˙ εγώ δε σώματος πολλοίς, πάθεσιν είξας αφρόνως, υπό αμαρτίας βασιλεύομαι.

Η ΠΑΝΣΟΦΟΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ

 Η ΠΑΝΣΟΦΟΣ  ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ  Ο ΧΡΗΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ

Η Συνάντηση του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου μετά της Θεοτόκου , εκείνη έλαμπε σαν τον ήλιο και ευωδίαζε!

 Η Συνάντηση του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου μετά της Θεοτόκου   , εκείνη έλαμπε σαν τον ήλιο και ευωδίαζε!

Η καλλονή των σεπτών αγίων Αγγέλων˙ η χαρμονή των ανθρώπων απάντων, συ ει άχραντε Κόρη, ως γεννήσασα Θεόν προαιώνιον.

Η κιβωτός δεξαμένη νόμου τας πλάκας, προέγραφε Θεοτόκον σε, Λόγον Θεού ως δεξαμένην, εν γαστρί σου δι’ ημάς σωματούμενον.

Εμμανουήλ Θεοτόκε διπλούν κατ’ ουσίαν, συ τέτοκας τον προτέλειον Λόγον, Θεόν σεσαρκωμένον, απολύτρωσιν ημίν χαριζόμενον.

Νάμασι πνευματικοίς αρδεύεις πάντας, η βρύουσα ως πηγήν, ευσπλαγχνίαν, αειπάρθενε Κόρη˙ διο οίκτειρον καμέ και ελέησον.

Εν δύο φύσεσι της Τριάδος τον ένα, θεοπρεπώς άνευ σποράς Θεομήτορ, εγέννησας τον Σωτήρα του κόσμου˙ διο σε οι πιστοί πόθω υπερυψούμεν εις πάντας τους αιώνας.

ΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΞΕΘΕΜΕΛΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ . Ἁγ. Νεκταρίου

 ΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΞΕΘΕΜΕΛΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ . Ἁγ. Νεκταρίου

 Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός: “Εμείς δι’ουδέν άλλο απεσχίσθημεν των Λατίνων, αλλά διότι είναι όχι μόνον Σχισματικοί, αλλά και Αιρετικοί.

Δια τούτο σας παρακαλώ• αποφεύγετε τους Παπικούς όπως φεύγει κάποιος από φιδιού και από προσώπου πυρός, αλλά και τους «Ορθοδόξους» που σχετίζονται με παπικούς.

Όσο πιο μακρυά φεύγει κανείς απ’ αυτούς τους «Ορθοδόξους», τόσο πιο κοντά έρχεται εις τους Αγίους Πατέρες.

Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .

  Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη .

 Δια την απόστασίαν εκ της Ορθοδόξου Πίστεως και την ζωώδη και κτηνώδη ζωή των ανθρώπων εκ των αμαρτιών .


Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα κὰν προφητεύη κὰν παρθενεύη κὰν σημεῖα ποιῆ, λύκος σοὶ φαινέσθω ἐν δορᾷ προβάτου, φθορὰν προβάτων κατεργαζόμενος. Ἀγ.Ἰγνάτιος

Μὴ πείθεσθε Μονάζουσιν μηδὲ τοῖς Πρεσβυτέροις, ἐφ’ οἷς ἀνόμως λέγουσι κακίστως εἰσηγοῦνται, καὶ τὶ φημὶ Μονάζουσι καὶ τὶ τοῖς πρεσβυτέροις; Μηδ’ Ἐπισκόποις εἴκετε τὰ μὴ λυσιτελοῦντα, πράττειν καὶ λέγειν καὶ φρονεῖν δολίως παραινοῦσιν. Ἀγ. Μελετίου Ὁμολ

Ο Θεός έσκυψεν από τον ουρανόν, δια να ίδη τους υιούς των ανθρώπων· εάν υπάρχη κανείς μεταξύ αυτών, που να έχη σύνεσιν και γνώσιν Θεού η να αναζητή και να προσεύχεται προς τον Θεόν. Είδεν ότι όλοι έχουν παρεκκλίνει από την ορθήν οδόν. Εγιναν διεφθαρμένοι και αχρείοι. Δεν υπάρχει κανείς, που να ζητή το αγαθόν, δεν υπάρχει ούτε ενας. Ψαλ. 52,3-4 

Η Προς Διόγνητον επιστολή.

Η Προς Διόγνητον επιστολή. Ένα αριστούργημα γιά τήν πίστη και το ήθος τών πρώτων χριστιανών .

Η Προς Διόγνητον Επιστολή είναι μια άγνωστης προελεύσεως απολογητική επιστολή του 2ου αιώνα. Αποτελεί ένα σύντομο κείμενο που συνήθως χαρακτηρίζεται ως επιστολή,. Η πραγματεία αυτή, παρά την αποσιώπησή της μέσα από τις ιστορικές πηγές, αποτελεί μία σημαντική χριστιανική μαρτυρία, η οποία απευθύνεται προς κάποιο Διόγνητο, υποτιθέμενο ή τουλάχιστον άγνωστο προς εμάς και χαρακτηρίζεται ως λογοτεχνικός αδάμαντας.

Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων

 Αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Λόγος περί ψευδοπροφητών αντιχρίστου και ψευδοδιδασκάλων και άθεων αιρετικών και περί σημείων της συντέλειας του αιώνος τούτου. Ειπώθηκε καθώς αυτός ετοιμαζόταν να εκδημήσει από του σώματος.


καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ.               ( αιρετικοί οικουμενιστές προτεστάντες ,προφητολόγοι κληρικοί του  νέου και παλαιού  ημερολογίου κ.α. )

πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι. μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος. ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων…..καὶ πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι πολλούς, καὶ διὰ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Ματθ. 24,5-12

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ Συνήθειαν ἔχουν οἱ βασιλείς, εὐλογημένοι Χριστιανοί, ὅταν μέλλωσι νὰ ὑπάγωσιν εἰς πό...

Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων

Τρόπος προσευχῆς διὰ μέσου τῆς Θεοτόκου Μαρίας και των Αγίων 

Η ανωτέρα των ουρανίων νοών, η πάντων δεσπόζουσα των ποιημάτων άχραντε, συ γενού, προστάτις μου εν ώρα δίκης φρικτής Θεογεννήτορ.
Δια παντός σοι εκ βάθους μου της ψυχής, κραυγάζω Θεόνυμφε και επικαλούμαί σε˙ μη ουν απορρίψης με, από προσώπου του σου κατησχυμένον.
Ελέησόν με ελέησόν με αγνή, βοώ σοι συν δάκρυσιν αεί και προσπίπτω σοι˙ των παραπτωμάτων μου, λαβείν την άφεσιν, δυσώπει προ του τέλους.
Η θεία πύλη του βασιλέως Χριστού, δι’ ης διήλθε, και κόσμω πεφανέρωται˙ πύλας μοι διάνοιξον, της κατανύξεως αγνή και μετανοίας.