xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Οι θλίψεις στη ζωή μας. Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου

 Οι θλίψεις στη ζωή μας. Παιδαγωγική Ανθρωπολογία Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου


Α) Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ  Ο ΠΟΝΟΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ

Αυτός είναι ο καιρός των σκαμμάτων και των αγώνων, εκείνος δε των στεφάνων και των βραβείων. Κι’ αυτό υπήρξε έργο της κηδεμονίας του Θεού, το να ενώσει δηλαδή με τη σύντομη και πρόσκαιρη αυτή ζωή τους κόπους και τους ιδρώτες, τα δε βραβεία και τα στεφάνια να τα παρατείνει σ’ εκείνο τον αθάνατο και αγέραστο αιώνα.

(Εις Ψαλμ. Δ’, 9, ΕΠΕ 5, 178- MG 55,55ι’).

Η λόγοι της αποτοίχισης και διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας των Ορθοδόξων Ελλήνων μετά της σχισματοαιρετικής εκκλησίας της Ελλάδος το 1924

Η λόγοι της  αποτοίχισης και διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας των  Ορθοδόξων Ελλήνων  μετά της σχισματοαιρετικής  εκκλησίας  της  Ελλάδος  το 1924


 Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα κὰν προφητεύη κὰν παρθενεύη κὰν σημεῖα ποιῆ, λύκος σοὶ φαινέσθω ἐν δορᾷ προβάτου, φθορὰν προβάτων κατεργαζόμενος. 
Ἀγ.Ἰγνάτιος

"Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα, κἂν ἀξιόπιστος ᾖ, κἂν νηστεύῃ, κἂν παρθενεύῃ, κἂν σημεῖα ποιῇ, κἂν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος" (P. G. 5, 912).ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΦΟΡΟΥ

Η διακήρυξις τῆς Ζ΄Οἰκουμενικῆς Συνόδου:

Ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας Ἅγιος Νικόλαος ὁ Καβάσιλας

 Ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας :  Ἅγιος Νικόλαος ὁ Καβάσιλας

Χερουβικός Ύμνος, που ψάλλεται στη Λειτουργία του Μεγάλου Σαββάτου 

Σιγησάτω πάσα σαρξ βροτεία, και στήτω μετά φόβου και τρόμου, και μηδέν γήινον εν εαυτή λογιζέσθω· ο γαρ Βασιλεύς των Βασιλευόντων, και Κύριος των κυριευόντων προσέρχεται σφαγιασθήναι και δοθήναι εις βρώσιν τοις πιστοίς· προηγούνται δε τούτου οι Χοροί των αγγέλων μετά πάσης αρχής και εξουσίας, τα πολυόμματα Χερουβείμ και τα εξαπτέρυγα Σεραφείμ, τας όψεις καλύπτοντα και βοώντα τον ύμνον· αλληλούϊα

Θαυμαστή αποτύπωσις  τών  τιμίων Δώρων πάνω στό Άγιο Δισκάριο κατά  την διάρκεια της μεταβολής του Τιμίου Άρτου σε ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ 

Η ΑΠΟΣΧΙΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 Η  ΑΠΟΣΧΙΣΙΣ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ  ΚΑΙ  ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΙΣ  ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ  ΚΑΙ ΑΘΕΟΥ  ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ Η  ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ  ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΟΥ 

ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΥΜΩΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ  ΥΜΩΝ  ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ  ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η διαστρεβλωτική ερμηνεία  των συγχρόνων  Χριστομάχων  και η Ορθόδοξος  Χριστολογία 

Η ΑΜΦΙΕΣΗ ( ΝΤΥΣΙΜΟ ) ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ .

 Η ΑΜΦΙΕΣΗ ( ΝΤΥΣΙΜΟ ) ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ  ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ .


Αγαπητοί Χριστιανοί.
Ορισμένοι έχουν την γνώμη ότι το θέμα της αμφιέσεως (του ντυσίματος), είναι ασήμαντο από πλευράς ορθής Χριστιανικής συμπεριφοράς.

O Aβραάμ, οι Έλληνες και ο Χριστός . Αβραάμ , ο πατέρας των εθνών.

 O Aβραάμ, οι Έλληνες και ο Χριστός . Αβραάμ , ο πατέρας των εθνών.

 Ἁβραὰμ μέγας πατὴρ πλήθους ἐθνῶν, καὶ οὐχ εὑρέθη ὅμοιος ἐν τῇ δόξῃ (Σοφ. Σειρ. 44,19)