xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

THE ICON OF THE HOLY TRINITY

THE ICON OF THE HOLY TRINITY 
By: Vladimir Moss

In recent years, the icon of the Holy Trinity in which the Father is portrayed as an old man with white hair, the Son as a young man, and the Holy Spirit in the form of a dove, has been characterized as "deception" and "cacodoxy" by some Orthodox writers, especially the Greek-American George Gabriel.

The arguments Gabriel brings forward are essentially three:-

1. It is impossible to see or portray the Divine nature. Only the Son of God, the Second Person of the Holy Trinity, can be portrayed on icons, for He took on visible, tangible flesh in His Incarnation. Therefore the portrayal of the Father, Who has not become incarnate, is forbidden and speedily leads to the heresy of the circumscribability of the Divinity.

2. The icon of the Holy Trinity in question is supposed to portray the Prophet Daniel's vision of "The Ancient of Days", the old man with white hair being a depiction of the figure called "The Ancient of Days" (Daniel 7). However, the Ancient of Days, according to the Tradition and hymnology of the Church, is Christ, not the Father. Therefore the icon is based on a false interpretation of the prophetic text.

Κανόνες της Αγίας του θεού Εκκλησίας περί των αιρετικών και των σχέσεων μας με αυτούς ! ΕΚΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΚΟΤΟΣ!!

Κανόνες της Αγίας του θεού Εκκλησίας περί των αιρετικών και των σχέσεων μας με αυτούς ! ΕΚΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΚΟΤΟΣ!!

Κανόνες  της  Αγίας  του  θεού  Εκκλησίας  περί  των  αιρετικών  και  των  σχέσεων μας  με  αυτούς  !
ΕΚΤΟΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΣΚΟΤΟΣ!!
Ας  περάσουμε  όλοι  από  το κόσκινο  των  αγίων  πατέρων  την  εκκλησία  της  Ελλάδος  και  ας  βγάλουμε  τα συμπεράσματα  μας  ,διότι  πιστότερο  και  από  τα  μεγαλύτερα  θαύματα  ,διοράσεις  και  οράσεις  είναι  οι γραφές ! απόστολος  Πέτρος  στις  πράξεις  των  αποστόλων!
Όσα  έργα  και  πράξεις  να  κάνουμε   είναι  χωρίς νόημα ! Αν  δεν είμαστε  μέλλει  της  εκκλησίας  του  Χριστού , που συνεχίζει   έστω  και  με  μικρόν (δεν  είναι  η πρώτη  φορά  στην ιστορία  της  εκκλησίας)  ποίμνιο  την  πορεία  της  διαχρονικά  μη  δεχόμενη  καμία  παρέκκλιση,  αλλοίωση , πρόσθεση,  αφαίρεση,  διαφοροποίηση  ,από την πίστη  που μας δίδαξαν  ο Κύριος  μας  Ιησούς  Χριστός , οι  Άγιοι  Απόστολοι  ,οι  Άγιοι  Πατέρες!

Ὁμιλία στὴν Γέννηση τοῦ Χριστοῦ Μεγάλου Ἀθανασίου

Ὁμιλία στὴν Γέννηση τοῦ Χριστοῦ          
Μεγάλου Ἀθανασίου


 Βλέπω ἕνα παράδοξο μυστήριο, δηλαδὴ ἀντὶ γιὰ τὸν ἥλιο βλέπω τὸν ἥλιο τῆς δικαιοσύνης μὲ ἀπερίγραπτο τρόπο νὰ ἔχει χωρέσει στὴν Παρθένο. Μὴ ρωτᾶς πῶς ἔγινε αὐτό, «ἀφοῦ ὅπου θέλει ὁ Θεὸς ὑποχωρεῖ ἡ τάξη τῆς φύσης». Γιατί θέλησε ὁ Θεός, μπόρεσε, κατέβηκε ἀπὸ τὸν οὐρανό, μᾶς ἔσωσε. Ὅλα ἂς συντρέχουν. Ὁ Θεὸς πού ὑπάρχει τώρα καὶ πού προϋπῆρχε, σήμερα γίνεται ὅπως δὲν ἦταν. Γιατί, ἐνῶ εἶναι Θεός, γίνεται ἄνθρωπος, χωρὶς νὰ παύει νὰ εἶναι Θεός.

Οὔτε πάλι ἔγινε ἄνθρωπος χάνοντας τὴ θεότητα, οὔτε ὅμως ἔγινε προοδευτικὰ Θεὸς ξεκινώντας ἀπὸ ἄνθρωπος, ἀλλά ὄντας ὁ Λόγος, γι' αὐτό ἔγινε ἀναμάρτητος ἄνθρωπος μὲ ἀμετάβλητη τὴ Θεία του φύση. Ἀφοῦ εἶχε μιὰ παράδοξη καὶ τέλεια πορεία, γεννήθηκε ἀπὸ μιὰ ἄσπορη κοιλιά, οὔτε ἄφησε τοὺς ἄγγελους του μόνους χωρὶς νὰ τοὺς ἐπιβλέπει, οὔτε ἔχασε τὴ θεότητά του μὲ τὸ νὰ γίνει ἄνθρωπος καὶ νὰ ἔλθει κοντά μας. Ὅμως ἦλθαν βασιλιάδες γιὰ νὰ προσκυνήσουν τὸν ἐπουράνιο βασιλιά, αὐτόν πού γεννήθηκε μὲ ἄρρητο τρόπο ἀπὸ τὸν Πατέρα καὶ πού σήμερα·γεννιέται ἀπὸ τὴν Παρθένο γιὰ μένα. Τότε βέβαια γεννήθηκε σύμφωνα μὲ τὴ Θεία φύση, σήμερα ὅμως μὲ τὴν ἀνθρώπινη φύση.

Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ  ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ  ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ








Ἐπεσκέψατο ἡμᾶς, ἐξ ὕψους ὁ Σωτὴρ ἡμῶν!!!!!!

Ἐπεσκέψατο ἡμᾶς, ἐξ ὕψους ὁ Σωτὴρ ἡμῶν, ἀνατολὴ ἀνατολῶν, καὶ οἱ ἐν σκότει καὶ σκιᾷ, εὕρομεν τὴν ἀλήθειαν, καὶ γὰρ ἐκ τῆς Παρθένου ἐτέχθη ὁ Κύριος.

Εύχομαι  σε όλους  τους Γνήσιους  Ορθοδόξους  Χριστιανούς της Εκκλησίας Του εναθρωπίσαντως Προαιώνιου Λόγου και Θεού υμών   ,ΚΑΛΑ και ευλογημένα  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!! στους δε πλανιθέντας  και συν εορτάσαντες  μετά του αντίχριστου πάπα ψευδό Χριστούγεννα της κόκα κόλα και της πανθρησκίας :


Σήμερον ὁ Χριστός, ἐν Βηθλεὲμ γεννᾶται ἐκ Παρθένου. Σήμερον ὁ ἄναρχος ἄρχεται, καὶ ὁ Λόγος σαρκοῦται. Αἱ δυνάμεις τῶν οὐρανῶν ἀγάλλονται, καὶ ἡ γῆ σὺν τοῖς ἀνθρώποις εὐφραίνεται, οἱ Μάγοι τὰ δῶρα προσφέρουσιν, οἱ Ποιμένες τὸ θαῦμα κηρύττουσιν, ἡμεῖς δὲ ἀκαταπαύστως βοῶμεν...




Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟ – ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ  ΤΟΥ  ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ  ΨΕΥΤΟ – ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
Ως και τα όργανα  τους  οι  φλωρινο σεραφειμηκοί  <<ιεράρχες>> κοροϊδεύουν  και παραπλανούν  τους πιστούς τους εδώ  και 95 χρόνια , αποκρύπτοντάς  την αλήθεια     και  θεολογούν, φιλοσοφώντας ,φιλοσοφώντας,φιλοσοφώντας, χωρίς  ίχνος  ντροπής  και φόβο  Θεού ενώ η αλήθεια  είναι μια και την ξέρουν  όλοι !

Αλλά πώς να τολμήσουν να ομολογήσουν ότι στερούνται ιεροσύνης ,  θείας  χάριτος    και  μυστηρίων  , διότι  είναι ενεργεία  αιρετικοί και καταδικασμένοι  από  πανορθοδόξους  συνόδους !!

«Επιτρέπεται η συμπροσευχή μετά αιρετικών;»Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος

«Επιτρέπεται η συμπροσευχή μετά αιρετικών;»Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος

Ο Ίδιος ο Θεάνθρωπος Κύριος αποδίδει υψίστη σημασία στην προσευχή. Η τεσσαρακονθήμερος προσευχή Του στην έρημο ήταν η εισαγωγή στον δημόσιο βίο Του (Ματθ. 4, 1κ.εξ.). Οι Ιεροί Ευαγγελιστές μάς πληροφορούν ότι προ παντός σημαντικού γεγονότος της ζωής Του προηγείτο η προσευχή (Ματθ. 14, 23. 26, 36. Μάρκ. 6, 36. 14, 32. Λουκ. 5, 16. 6, 12. 9, 28).
Οι Απόστολοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας εντοπίζουν την σημασία που προσδίδει ο Ίδιος ο Ενανθρωπήσας Λόγος του Θεού Πατρός στην προσευχή, στην προσπάθεια του πλάσματος να υποστασιάση μέσω αυτής τον διάλογο μετά του Δημιουργού του Θεού, επειδή ο ανθρώπινος λόγος είναι ο τρόπος της εκστατικής αναφοράς του προσώπου. Και τούτο γιατί η υπέρβαση της ατομικότητος και η κατ’ εξοχήν φανέρωση του προσώπου συντελούνται μέσω της προσευχής. Ο Ιερός Χρυσόστομος, εκφράζοντας την πεποίθηση αυτή της Εκκλησίας, λέγει: «Ου γαρ εστιν, ουκ έστιν ουδέν ευχής δυνατώτερον, ουδέ ίσον» (PG 48, 766).