xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ , ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1924 , ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΓΟΧ , ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1937 , ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ , ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ .


Ένα 
 πολύ χρήσιμο  βιβλίο  περί  εκκλησίας  οικουμενισμού ,  
διαφορών  μεταξύ   των  Γ.Ο.Χ. 
και  νεοφανέντων  αιρέσεων .

στο κάτωθι λίνκ : 
και σε μορφή pdf για  κατέβασμα : https://drive.google.com/file/d/11_aZ9SNNPaWsCvq1E0JZ7gjGKBl6PzuF/view?usp=sharing







Η διαφορά των Ορθοδόξων Χριστιανών , μετά των αιρετικών οικουμενιστών του νέου και του παλαιου ημερολογίου δεν είναι μόνο το αναθεματισμένο παπικό ημερολόγιο αλλά...

 Η διαφορά των Ορθοδόξων  Χριστιανών , μετά  των  αιρετικών  οικουμενιστών του νέου και του παλαιου ημερολογίου δεν είναι μόνο  το αναθεματισμένο  παπικό ημερολόγιο αλλά...

Ας διαβασθεί μετά  προσοχής και άς συλλογισθεί ο καθείς τον
παραλληλισμό με την σημερινή εποχή τής παν αίρεσης του
οικουμενισμού νέο-ημερολογιτησμού ,της γεροντολαγνείας
οικουμενιστών  λαοπλάνων γερόντων , κ.α. 

Κυριακή Γ’ Νηστειών

 Κυριακή Γ’ Νηστειών (Σταυροπροσκυνήσεως): Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής (Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος)

 

Χορεύουσιν ἐν εὐφροσύνῃ Ἀγγέλων τάξεις σήμερον Σταυροῦ σου τῇ προσκυνήσει· ἐν αὐτῷ γὰρ τέθραυκας, τὰς τῶν δαιμόνων φάλαγγας, σώσας Χριστὲ τὸ ἀνθρώπινον.  Παράδεισος ἄλλος ἐγνώσθη, ἡ Ἐκκλησία ὡς πρίν, ξύλον ἔχουσα ζωηφόρον, τὸν Σταυρόν σου Κύριε, ἐξ οὗ διὰ προσψαύσεως, ἀθανασίας μετέχομεν.

Ο αιώνας του αντίχριστου οικουμενισμού , και η Εκκλησία του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού !!

 Ο αιώνας  του αντίχριστου  οικουμενισμού , και  η  Εκκλησία  του  Θεανθρώπου Ιησού  Χριστού !!

Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.Ματθ. 23,14

ΔΟΓΜΑ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙ Η ΕΝΩΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .

ΔΟΓΜΑ ΔΟΓΜΑΤΩΝ  ΕΣΤΙ  Η ΕΝΩΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ . ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ  ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΙ Η ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ , ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ  ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  ΘΕΜΑ  ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΝ.
ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟΝ 

Α´ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν .ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ .Νικηφόρος Θεοτόκης

 Α´ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν .ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ .Νικηφόρος Θεοτόκης

 Πιστεύεις; Μείζω τούτων ὄψει. (Ἰω. α´ 51)

   ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ σήμερον, ὦ χριστοφόροι λαοί, ἡ ἁγιωτάτη τῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησία πνευματέμφορον ὅρον τῆς ἁγίας οἰκουμενικῆς ἑβδόμης Συνόδου, καί τοὺς μὲν εὐσεβεῖς, καὶ ὀρθοδόξους μακαρίζοντας, τοὺς δὲ ἀπίστους καὶ κακοδόξους ἀναθεματίζοντας, ὑπέρμετρον τὴν ἐπιθυμίαν διὰ τὸν περὶ πίστεως λόγον εἰς τὴν καρδίαν τοῦ καθενὸς ἐγείρει, καὶ ἐξυπνᾷ. 

Εἰς τὴν παραβολὴν περὶ τοῦ ἀσώτου.Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

 Αγίου Ιωάννου, αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου, Εἰς τὴν παραβολὴν περὶ τοῦ ἀσώτου.

Πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου.

Ἥμαρτον, οἶδα, Χριστὲ ∆έσποτα καὶ Θεέ·

ἐμὰς ἁμαρτίας σὺ μόνος ἐπίστασαι·

ἥμαρτον, ἐλέησον ὡς Θεὸς καὶ ∆εσπότης.

Οὐκ εἰμὶ ἄξιος εἰς τὸν οὐρανὸν βλέπειν, καὶ παρακαλεῖν σε τὸν ἀγαθόν μου ∆εσπότην, γέμων μεγίστων καὶ χαλεπῶν ἐγκλημάτων·

οὐκ ἔστιν ἀριθμὸς τῶν ἐμῶν ἁμαρτημάτων.Ἐλέησον ὡς ἀγαθὸς Θεὸς ὢν ἀεὶ,

Ὅτι οὐκ εἰμὶ ἄξιος κληθῆναι υἱός σου,ποίησόν με ὡς ἕνα τῶν μισθίων σου.  

Κυριακή του Ασώτου , και του πολυεύσπλαχνου πατέρα

 Κυριακή του Ασώτου , και του πολυεύσπλαχνου πατέρα


Ἰησοῦ ὁ Θεός, μετανοοῦντα δέξαι νῦν κἀμέ, ὡς τὸν Ἄσωτον Υἱόν, πάντα τὸν βίον ἐν ἀμελείᾳ ζήσαντα καὶ σὲ παροργίσαντα.
Ὅν μοι δέδωκας πρίν, κακῶς ἐσκόρπισα θεῖον πλοῦτον, ἐμακρύνθην ἀπὸ σοῦ, ἀσώτως ζήσας, εὔσπλαγχνε Πάτερ. Δέξαι οὖν κἀμὲ ἐπιστρέφοντα.
Τὰς ἀγκάλας νυνί, τὰς πατρικὰς προσεφαπλώσας δέξαι, Κύριε, κᾀμέ, ὥσπερ τὸν Ἄσωτον, πανοικτίρμον, ὅπως εὐχαρίστως δοξάζω σε.