xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Η κοροϊδία της Νηστείας και η Νηστεία της κοροϊδίας



Το μεσημέρι έφαγα σουπιές με μάραθα.

Η κοροϊδία της Νηστείας και η Νηστεία της κοροϊδίας



Δε λέω καταπληκτικό φαγητό. Αλλά με διέλυσε βρε παιδί μου. Πόση ώρα τώρα και ακόμη δε μπορώ να χωνέψω.
Βλέπεις η κοιλιοδουλεία και το πάθος της λαιμαργίας δε λύνεται με την νηστεία.
Πια νηστεία όμως; Δε λύνετε με την νηστεία που εδώ και μερικά χρόνια ζούμε οι σύγχρονοι ας πούμε Νεοέλληνες θρησκευόμενοι .
Ξέρεις εκείνη την νηστεία που αντί για κρέας το τσικάλι γεμίζει με καλαμάρια , σουπιές, καραβιδάκια, αστακομακαρονάδες, σογιο κυμά, σογιομουσακά, σογιοκονινιστά, γαροδοπίλαφα, σουπιοκεφτέδες, πατατοκεφτέδες και… και …και…ο κατάλογος τέρμα δεν έχει.

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΝΩΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΙΑΣΙΝ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΝΩΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΙΑΣΙΝ  ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ  ΜΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΟΥ   ΘΕΟΥ

Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ , ΠΑΧΩΜΙΟΥ , ΝΙΚΟΛΑΟΥ , ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΏΝ ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ Δ΄ . ΕΤΣΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !!

Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ  ΚΑΙ Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ , ΠΑΧΩΜΙΟΥ , ΝΙΚΟΛΑΟΥ , ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ  ΚΛΗΡΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΛΑΪΚΏΝ 

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ  ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ  ΟΙ  ΝΕΟΙ  Δ΄ . ΕΤΣΙ  ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΟΙ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ  ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !!

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ Γ΄ . ΕΤΣΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !! ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΩΝ ΑΝΔΡΕΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΩΝ )ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΑΙΟΣ 1995

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ  ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ  ΟΙ  ΝΕΟΙ  Γ΄ . ΕΤΣΙ  ΕΝΕΡΓΟΥΝ  ΟΙ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ  ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ !!
ΣΥΝΟΔΙΚΗ  ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧ/ΩΝ  ΑΝΔΡΕΑ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΩΝ )ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΑΙΟΣ  1995

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ , ΚΑΙ ΤΟΥ ( ΑΓΙΟΥ ΕΔΟΥΑΡΔΟΥ)


ΠΕΡΙ  ΤΗΣ  ΡΩΣΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΗΣ  ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ , ΚΑΙ  ΤΟΥ  << ΑΓΙΟΥ  ΕΔΟΥΑΡΔΟΥ>>
Ο Άγιος Σεραφειμ του Σαρώφ

Αυτά γράφει ο θεολόγος Αθανάσιος Σακαρέλλος:
 Είναι προφανές ότι ο αναφερόμενος στο εορτολόγιο της Αποστολικής Διακονίας «άγιος Εδουάρδος, βασιλεύς της Αγγλίας», μάλλον είναι ο πιό πάνω πρώτος, ο «Edward the Martyr (975-978)», γιατί ο δεύτερος πέθανε μετά το σχίσμα των Εκκλησιών (1009μ.Χ.).
Τι ήταν όμως αυτός ο «άγιος Εδουάρδος, βασιλεύς της Αγγλίας»; Η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν προσκομίζει κανένα ιστορικό, ή αγιολογικό στοιχείο. Ο αδελφός Sotirio από την ηλεκτρονική έρευνά του αναφέρει ότι ήταν μάρτυρας και βασίλευσε τρία χρόνια, από το 975 έως το 978.
Ο αδελφός Misha προσθέτει ότι «ο άγιος Εδουάρδος που γιορτάζεται στις 18 Μαρτίου είναι μεγάλος θαυματουργός ορθόδοξος άγιος της Αγγλίας, που εκοιμήθη μαρτυρικώς το 979»! Δεν μας παραπέμπει όμως ο καλός αδελφός Misha, σε κανένα από τα θαύματά του, αφού τον αποκαλεί «θαυματουργό», ούτε μας δίνει κανένα ιστορικό, ή αγιολογικό στοιχείο για το μαρτύριό του.

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ Β΄ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ 5 ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠ'ΑΡΙΘΜ. 28182,4,1995 ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΟΙ )

ΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ  ΠΑΛΙΟΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΝ  ΟΙ  ΝΕΟΙ  Β΄ 
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ 5 ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠ'ΑΡΙΘΜ. 28182,4,1995 ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ( ΜΑΤΘΑΙΪΚΟΙ )

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ Περὶ μετανοίας καὶ περὶ ἐξορίας τοῦ Ἀδὰμ Ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ
Περὶ μετανοίας καὶ περὶ ἐξορίας τοῦ Ἀδὰμ
Ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου


Ἀδελφοὶ καὶ πατέρες. Εἶναι καλὸν πράγμα ἡ μετάνοια καὶ ἡ ὠφέλεια ποὺ προέρχεται ἀπὸ αὐτήν. Αὐτὸ γνωρίζοντας καὶ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, ὁ Θεός μας, ὁ ὁποῖος ὅλα τὰ γνωρίζει ἐκ τῶν προτέρων, εἶπε:

Γιατί ο Χριστός δεν άλλαξε τον Ιούδα;

Γιατί ο Χριστός δεν άλλαξε τον ΙούδαΑγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου

«Τότε, αφού πήγε στους αρχιερείς ένας από τους δώδεκα, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, είπε, τι θέλετε να μου δώσετε για να σας τον παραδώσω;»
Και ακριβώς όταν η πόρνη μετανοούσε, όταν καταφιλούσε τα πόδια του Κυρίου, τότε πρόδιδε το Δάσκαλο ο μαθητής. Γι' αυτό είπε «τότε», για να μην κατηγορήσεις για αδυναμία το Δάσκαλο, όταν βλέπεις τον μαθητή του να τον προδίδει. Γιατί τόσο μεγάλη ήταν η δύναμη του Δασκάλου, ώστε να πείθει να Τον ακολουθούν ακόμη και οι πόρνες.
Θα αναρωτιόταν όμως κανείς, Εκείνος που είχε τη δύναμη να μεταστρέφει τις πόρνες και να τις κάνει να Τον ακολουθούν, δεν κατάφερε να κερδίσει την αγάπη του μαθητή του; Είχε τη δύναμη να κερδίσει το μαθητή, αλλά δεν επιθυμούσε να τον μεταβάλει αναγκαστικά στο καλό, ούτε με τη βία να τον προσελκύσει κοντά Του.