xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Εδώ στη Γη, όλα τα καλά και τα κακά κάποτε τελειώνουν!!!

Εδώ στη Γη, όλα τα καλά και τα κακά κάποτε τελειώνουν!!!



Ώ πώς διάγω αμέριμνος
τόν τής ζωής μου καιρόν μετεώρως παρέρχομαι
μή είς νούν βαλλόμενος τάς πολλάς αμαρτίας μου
μή τού θανάτου τήν φοβεράν απειλήν,
καί τής ετάσεως τό αδέκαστον!
Ώ τίς μέ ρύσεται πυρός αιωνίζοντος,
εί μή, Θεέ, μόνε υπεράγαθε, σύ οικτειρήσεις με.
Οίμοι ψυχή μου ταλαίπωρε, πόσα θρηνήσεις εκεί, ενθυμούσα τάς πράξεις σου, όταν εις αιώνιον, βασιλείαν οι δίκαιοι, καλώνται σύ δέ, εις πύρ αιώνιον, κατακριθήση, διά τάς πράξεις σου! Στέναξον δάκρυσον, απεντεύθεν πρόσδραμε, τώ λυτρωτή, Χριστώ καί απόνιψαι, τάς αμαρτίας σου.
Έως καιρός σοι ενέστηκεν, ο τής παρούσης ζωής, ώ ψυχή μετανόησον, καί ενταύθα πόνησον, διά τάς αμαρτίας σου, ίνα εκείσε, εύρης ανάπαυσιν, καί αιωνίου, ρυσθής 


“Εδώ στη Γη, όλα τα καλά και τα κακά κάποτε τελειώνουν”

Αγ.Ιωάννου  Χρυσοστόμου

Κοίτα, πόσα κάστρα και παλάτια βασιλιάδων, ηγεμόνων και αρχόντων είναι σωριασμένα σε ερείπια!
Σκέψου, πόση δύναμη και πόσο πλούτο είχαν κάποτε! Τώρα έχουν ξεχαστεί και τα ονόματά τους.
Λέει η Γραφή: «Πολλοί άρχοντες έχασαν την εξουσία τους και κάθισαν στο χώμα" κι ένας άσημος, που κανείς δεν φανταζόταν ότι θα γίνει βασιλιάς, φόρεσε στέμμα» .
Δεν σου φτάνουν αυτά; Συλλογίσου τότε, ποιά είναι η αξία σου όταν κοιμάσαι; Μήπως δεν μπορεί κι ένα ζωύφιο να σε θανατώσει; Ναι, πολλοί πέθαναν έτσι στον ύπνο τους. Αλήθεια, από μια κλωστή κρέμεται η ζωή μας! Κόβεται η κλωστή και τελειώνουν όλα. Έτσι να φιλοσοφείς και να μη σαγηνεύεσαι από την ομορφιά, τα πλούτη, τη δόξα, τις απολαύσεις.
Ένα μόνο να σε απασχολεί: Που τελειώνουν όλα αυτά. Θαυμάζεις όσα βλέπεις εδώ στη γη; Πιο αξιοθαύμαστα, όμως, είναι εκείνα που αναφέρονται στις άγιες Γραφές.
Δείξε μου έναν αγέρωχο άρχοντα ή έναν λαμπροντυμένο πλούσιο, όταν ψήνεται από τον πυρετό, όταν ψυχομαχεί, και τότε θα σε ρωτήσω: "Πού είναι εκείνος, που περνούσε από την αγορά καμαρωτός και περήφανος με ακολούθους και σωματοφύλακες; Πού είναι εκείνος, που φορούσε πανάκριβα ρούχα; Πού είναι η χλιδή της ζωής του, η πολυτέλεια των συμποσίων του, οι υπηρέτες, οι παρατρεχάμενοι, τα γέλια, οι ανέσεις, οι σπατάλες;
Όλα έφυγαν και πέταξαν. Τί απέγινε το σώμα, που απολάμβανε τόση ηδονή; Πλησίασε στον τάφο και κοίτα τη σκόνη, τη σαπίλα, τα σκουλήκια. Κοίτα και στέναξε πικρά. Και μακάρι το κακό να περιοριζόταν σε τούτη τη σκόνη, που βλέπεις. Από τον τάφο και τα σκουλήκια φέρε τη σκέψη σου στο ακοίμητο σκουλήκι της άλλης ζωής, στο τρίξιμο των δοντιών, στο αιώνιο σκοτάδι, στην άσβεστη φωτιά, στις πικρές και αφόρητες εκείνες τιμωρίες, που δεν θα έχουν τέλος.
Εδώ, στη γη, και τα καλά και τα κακά κάποτε, αργά ή γρήγορα, τελειώνουν εκεί, όμως, και τα δύο διαρκούν αιώνια. Και διαφέρουν ως προς την ποιότητα από τα καλά και τα κακά του κόσμου τούτου τόσο, που δεν είναι δυνατό να εκφράσει κανείς με λόγια.
Τί έγιναν, λοιπόν, όλα εκείνα τα μεγαλεία; Τί έγιναν τα χρήματα και τα κτήματα; Ποιός άνεμος φύσηξε και τα πήρε και τα σκόρπισε; Τί θέλει, πάλι, κι αυτή η ανώφελη δαπάνη για την κηδεία, που και τον νεκρό δεν ωφελεί και τους οικείους του ζημιώνει; Ο Χριστός αναστήθηκε γυμνός από τον τάφο.
Ας μη γίνεται, λοιπόν, η κηδεία αφορμή ικανοποιήσεως της μανίας μας για επίδειξη. Ο Κύριος είπε: «Πείνασα και μου δώσατε να φάω" δίψασα και μου δώσατε να πιω" ήμουνα γυμνός και με ντύσατε» . Όμως δεν είπε: «Ήμουνα νεκρός και με θάψατε». Γιατί, αν μας παραγγέλλει να μην έχουμε τίποτα περισσότερο από ένα σκέπασμα, όταν ζούμε, πολύ περισσότερο όταν πεθάνουμε. Ποιάν απολογία θα δώσουμε στο Θεό, λοιπόν, όταν ξοδεύουμε τεράστια ποσά για να κηδέψουμε ένα νεκρό σώμα, τη στιγμή που ο Χριστός, με τη μορφή των φτωχών συνανθρώπων μας, τριγυρνάει πεινασμένος και γυμνός, κι εμείς αδιαφορούμε γι'αυτό;
Όλα όσα σας λέω, βέβαια, είναι ανώφελα για κείνους που έχουν ήδη πεθάνει. Ας τ'ακούσουν, όμως, οι ζωντανοί και ας συνέλθουν, ας λογικευτούν, ας διορθωθούν. Όπου νά'ναι θα έρθει και η δική τους ώρα. Δεν θ' αργήσουν να βρεθούν κι αυτοί, δεν θ' αργήσουμε να βρεθούμε όλοι μας, μπροστά στο φοβερό Κριτήριο, όπου θα δώσουμε λόγο για τις πράξεις μας. Ας αγωνιστούμε, λοιπόν, να γίνουμε καλύτεροι, εγκαταλείποντας την αμαρτία και ακολουθώντας την αρετή, για να μη χάσουμε τη βασιλεία των ουρανών, για ν' αποκτήσουμε τα άφθαρτα αγαθά, που έχει ετοιμάσει για μας ο φιλάνθρωπος Κύριος.

ΤΟ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΙ


ΤΟ ΝΑΙ  ΚΑΙ  ΤΟ  ΟΧΙ  

Το δημοψήφισμα τελείωσε , ασχέτως του αποτελέσματος σύντομα θα αρχίσει η τρίτη πράξη του δράματος των γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην περιοχή μας !!!
Άλλος ψήφισε ναι , άλλος όχι , όλοι όμως ανησύχησαν που έκλισαν οι τράπεζες !!
Κανένας όμως δεν ανησυχεί που η μια και μοναδική τράπεζα , η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , είναι κλειστή εδώ και 90 χρόνια για το πλήθος των νεοελλήνων !!
Είναι κλειστή και στερημένη της Θείας Χάριτος λόγο της αιρέσεως του νέο- ημερολογιτισμού –οικουμενισμού !!
Κανένας δεν ανησύχησε για τα εκατομμύρια των ελληνόπουλων που είναι αβάπτιστα λόγο μη σωστής τελέσεως του μυστηρίου της βαπτίσεως ,από τους δημοσίους υπαλλήλους κληρικούς της κρατικής εκκλησίας!!
Τώρα στην Τρίτη και χειρότερη πράξη του δράματος που θα παιχθεί είτε με το ναι είτε με το όχι , η μόνη σωτηρία των Ελλήνων είναι η μετάνοια και η επιστροφή στην ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ !! στην Εκκλησία των Αγίων Πατέρων , διότι χωρίς αυτή είτε σαν άτομα είτε σαν έθνος αυτά που ζήσαμε και ζούμε δεν είναι τίποτε , μπροστά σε αυτά που θα ζήσουμε όταν ξεκινήσει η εφαρμογή της τρίτης πράξεως των σκοτεινών κέντρων που κατευθύνουν τις γεωπολιτικές εξελίξεις και ανακατατάξεις !

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ ,

ΕΛΛΑΔΑ  ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ 


ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ , ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ , ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ , ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ !!!! ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ , ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΥΡΩ , ΕΜΕΝΑ , ΕΣΕΝΑ , ΤΟ ΕΡΓΑΤΗ , ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΗ , ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΕΟ , ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΙΣ?? ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ , ΟΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ , ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ , ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ !!! ΑΣ ΜΟΥ ΠΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ , ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ !!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟ 1821 ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΙΚΙΑ !! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΕΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ !! ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ !!!! ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ??? ( Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΒΡΙΔΙΑ) ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΝΑ ΣΚΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΤΕΣ , ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ, ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ , ΚΥΝΑΙΔΟΥΣ , ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ( ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ) Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΑΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ , Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ !!! ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ !! ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΑ ΞΟΑΝΑ , ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ , ΚΑΙ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΩΣ ΘΕΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!! ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ , ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΟΦΟΙ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ -ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΛΗΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΑΥΤΗ - ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ - ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΣΚΟΤΑΔΙ !!! ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ , ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ , ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ , ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ!!! «… ζητείτε την βασιλείαν του Θεού, και ταύτα πάντα προστεθήσεται υμίν.»Λουκάν, (κεφ. 12 στιχ. 31)




Ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας Λόγος κατά τῶν ὁμοφυλοφίλων

Ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας
Λόγος κατά τῶν ὁμοφυλοφίλων
Εἰσαγωγή
Ἡ Ἐκκλησία ἔχει ὡς ἀποκλειστικό Της σκοπό τή σωτηρία καί θέωση τοῦ ἀνθρώπου, ψυχική καί σωματική [1], ὡς ὁμοίωση πρός τόν Χριστό ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι. Μεταξύ τῶν πνευματικῶν μέσων πού ἡ Ἐκκλησία μετέρχεται εἶναι καί ὁ ἐν ἀγάπῃ ἔλεγχος, ἡ στηλίτευση· καί ἡ δριμύτητα τοῦ ἐλέγχου εἶναι εὐθέως ἀνάλογη τόσο μέ τήν ἀναισθησία καί πώρωση πού ἔχει νά ἀντμετωπίσει ἐκ μέρους τῶν ἁμαρτωλῶν, ὅσο καί μέ τήν ζημία πού ἐπαπειλεῖται ἀπό τήν ἁμαρτία [2].
Ὁ λόγος τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας (376-444) τόν ὁποῖον παρακάτω δημοσιεύουμε σέ μετάφραση, ἀφορᾷ στή μεγάλη ἁμαρτία καί διαστροφή τῆς ἐνεργοῦς ὁμοφυλοφιλίας καί ἀμφι-φυλοφιλίας (“bisexuality”), μολονότι ἐπιγράφεται «Λόγος στηλιτευτικός κατά εὐνούχων» [3]. Συμφώνως πρός τήν εὐαγγελική διαίρεση τῆς «εὐνουχίας» ἀπό τόν ἴδιο τόν Θεάνθρωπο Χριστό [4], ὑπάρχουν εὐνοῦχοι πού γεννήθηκαν ἔτσι, ὑπάρχουν ἐκεῖνοι πού εὐνουχίσθηκαν ἀπό τούς ἀνθρώπους, ὑπάρχουν ὅμως καί οἱ πνευματικῶς εὐνοῦχοι, γιά τούς ὁποίους ἡ «ἀπενεργοποίηση» τῶν σαρκικῶν λειτουργιῶν εἶναι κατόρθωμα [5], ἐπιτηδευόμενο γιά τήν εἴσοδο στή Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν. Ὁ συγκεκριμένος λόγος τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου στρέφεται ἐναντίον ἐκείνων οἱ ὁποῖοι τή σωματική δυσλειτουργία ἤ ἀναπηρία τοῦ εὐνουχισμοῦ τήν ἔστρεψαν ὄχι πρός τόν πνευματικό ἀγῶνα, ἀφοῦ οὕτως ἤ ἄλλως ἀδράνησαν οἱ γενετήσιες λειτουργίες τους, ἀλλά πρός τόν γυναικισμό καί τήν ἐκθήλυνση (κιναιδισμό, σοδομισμό, «ὁμοφυλο-φιλία») ἤ τήν πιό ἄνετη (λόγῳ ἀδυναμίας τεκνοποιήσεως) ἐπιτέλεση τῆς μοιχείας καί πορνείας [6] (πορνεία ὀνομάζεται ἐκκλησιαστικῶς, ἡ ἄνευ γάμου μείξη ἤ συμβίωση καί ὄχι μόνον ἡ ἀγοραία –δηλαδή ἐπί χρήμασι- σχέση) [7].

ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

«ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ,  ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, Η ΑΠΟΚΤΕΝΝΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΙΘΟΒΟΛΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ…» (Ματθ. κγ´, 37-38)


Θλίψιν καί ἀγανάκτησιν προξενεῖ εἰς τήν ψυχήν ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ὁ ὁποῖος ἀπευθύνεται εἰς τήν Ἱερουσαλήμ, δηλαδή εἰς τούς κατοίκους τῆς προφητοκτόνου πόλεως. Ἐάν ὅμως ἐξετάσωμε καί δοῦμε γιά ποῖον λόγον ἐλέχθη ἡ φρᾶσις αὐτή, θά διαπιστώσωμε ὅτι κατά τό μᾶλλον ἤ ἧττον τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά ἐμᾶς σήμερα.
Τά λόγια τοῦ Χριστοῦ εἶναι πράγματι πολύ συγκινητικά καί ἀποκαλύπτουν θλίψι, πόνο, ἀλλά καί τήν εὐαισθησία τοῦ Ἴδιου τοῦ Ἰησοῦ. Καί τοῦτο διότι ἡ καρδιά τοῦ Θεανθρώπου ξεχείλιζε ἀπό ἀγάπη καί στοργή γιά ὅλους τούς ἀνθρώπους. Αὐτός εἶναι καί ὁ λόγος γιά τόν ὁποῖο ὁ Χριστός παρομοιάζει τόν ἑαυτόν Του μέ ὄρνιθα «ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγεῖν τά τέκνα σου ὅν τρόπον σου ἐπισυνάγει ὄρνις» (Ματθ. κγ´, 37). Ἡ ὄρνις εἶναι πολύ θερμή καί στοργική πρός τά μικρά της. Ὅπως δέ μᾶς διδάσκουν οἱ φυσιοδῖφες, ὅταν ἡ ὄρνις ἀντιλαμβάνεται ἐπερχόμενο κίνδυνο - γεράκι, φίδι, ἤ κάτι παρόμοιο -, ἀναστατώνεται, κράζει τά πουλάκια της καί σπεύδει ἀμέσως νά τά μαζεύσῃ καί νά τά σκεπάσῃ «ὑπό τάς πτέρυγάς» της, κάτω δηλαδή ἀπό τίς φτεροῦγες της. Καί εἶναι τόσο συγκινητικό ὅταν βλέπῃ κάποιος πώς εἶναι ἕτοιμη νά τά προστατεύσῃ καί νά τά σώσῃ μέ κίνδυνο τῆς ἰδικῆς της ζωῆς.

Απάντηση στον π.Θεόδωρο Ζήση και στα όσα λέγει περί αγιογραφήσεως της εικόνος της Αγίας Τριάδος!

  Απάντηση  στον π.Θεόδωρο Ζήση και στα όσα λέγει περί αγιογραφήσεως της εικόνος της Αγίας Τριάδος!

Είναι λυπηρό όταν διαπιστώνης πόσο έχει διαβρώση ο οικουμενισμός ακόμα και τους θεωρούμενους ως αντι-οικουμενιστές κληρικούς !!
Δεν του αρκεί που παραπληροφορή και καθησυχάζει τους ανησυχούντες χριστιανούς περί του οικουμενισμού , αλλά γίνεται και σύγχρονος εικονομάχος πολεμόντας και την εικόνα της Αγίας Τριάδος του συνθρόνου  η οποία υπάρχει στον χώρο της ορθοδόξου εκκλησίας για πάνω από  1500 χρόνια , χωρίς ποτέ κάποιος άγιος ή σύνοδος της Εκκλησίας να πή ή να γράψει κάτι εναντίον της , και βρέθηκαν οι σύνχρονοι οικουμενιστές και αιρετικοί !! Οι οποίοι θέλουν στο όνομα του αντίχριστου οικουμενισμού να καταστρέψουν- καταργήσουν το 95% των αγίων εικόνων !! Ο Θεός να τον ελεήση !!!!

το λίνκ με το βίντεο στο οποίο βλασφημή κατά της Αγίας Τριάδος !!!
http://www.impantokratoros.gr/F7503F78.el.aspx

Η απάντηση σε όσα αιρετικά και βλάσφημα λέγει:

Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Η συνωμοσία του Όφεως.

Η συνωμοσία του Όφεως.

του Νίκου Χειλαδάκη
Συγγραφέα
Στις αρχές του εικοστού πρώτου αιώνα η ανθρωπότητα για πολλούς ζει την αποκορύφωση του προπατορικού αμαρτήματος.  Η αδιάκοπη προσπάθεια του «εκσυγχρονισμένου νέου» ανθρώπου να τοποθετήσει τον εαυτό του στην θέση του Θεού, να γίνει δηλαδή Θεός χωρίς Θεό, να πετύχει την θέωση χωρίς την κάθαρση και την φώτιση, να κυριαρχήσει στην φύση περιφρονώντας την δημιουργία, να κατασκευάσει αυτή την ίδια την ζωή, χωρίς όμως να υπολογίζει στην ύπαρξη της ψυχής, να πετύχει την αθανασία περιφρονώντας την  θνητότητα του και τέλος, ίσως το κυριότερο, μέσω μιας αδίστακτης και παγκόσμιας ελίτ να εκμηδενίσει το μεγαλύτερο
δώρο του Θεού προς τον άνθρωπο, δηλαδή το αυτεξούσιο, οδηγεί με γοργό ρυθμό την μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων, που θα έχει μετατραπεί σε ανθρωποειδή-ζώα, σε υλικό και πνευματικό αφανισμό σύμφωνα με τα ιδιοτελή της συμφέροντα.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥΑΡΧ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ. 62 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1966

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ. 62 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1966