xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

ΜΕΡΟΣ Γ' ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ Ε Κ Λ Η Σ Ο Λ Ο Γ Ι Α Ν ΤΩΝ ΕΓΚΟΛΠΙΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ 1974 ΚΑΙ 1975 ΤΩΝ ΕΚΔΟΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΣ ΗΜΩΝ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.ΟΧ. ΕΛΛΑΔΟΣ Προς καταισχύνη των σατανικών και βλάσφημων οικουμενιστών αιρετικών νεοχριστομάχων εκκλησιομάχων του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ αλλά και άλλων Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ


ΜΕΡΟΣ Γ' ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ  ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ  Ε Κ  Λ Η Σ Ο Λ Ο Γ Ι Α Ν  
ΤΩΝ  ΕΓΚΟΛΠΙΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ  1974  ΚΑΙ  1975  ΤΩΝ  ΕΚΔΟΘΕΝΤΩΝ  ΥΠΟ   ΤΗΣ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ  ΙΕΡΑΣ  ΗΜΩΝ  ΣΥΝΟΔΟΥ  ΤΗΣ  ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ 
ΤΗΣ  ΓΝΗΣΙΑΣ  ΚΑΙ  ΜΟΝΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΩΝ  Γ.ΟΧ. ΕΛΛΑΔΟΣ
Προς  καταισχύνη  των  σατανικών και βλάσφημων  οικουμενιστών  αιρετικών  νεοχριστομάχων  εκκλησιομάχων  του  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ  αλλά  και  άλλων  Γ.Ο.Χ.  ΚΑΙ  ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

ΜΕΡΟΣ Β' .ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ Ε Κ Λ Η Σ Ο Λ Ο Γ Ι Α Ν ΤΩΝ ΕΓΚΟΛΠΙΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ 1974 ΚΑΙ 1975 ΤΩΝ ΕΚΔΟΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΣ ΗΜΩΝ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.ΟΧ. ΕΛΛΑΔΟΣ Προς καταισχύνη των σατανικών και βλάσφημων οικουμενιστών αιρετικών νεοχριστομάχων εκκλησιομάχων του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ αλλά και άλλων Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.


ΜΕΡΟΣ Β'  .ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ  ΕΙΣ  ΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ Ε Κ  Λ Η Σ Ο Λ Ο Γ Ι Α Ν  
ΤΩΝ  ΕΓΚΟΛΠΙΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ  1974  ΚΑΙ  1975  ΤΩΝ  ΕΚΔΟΘΕΝΤΩΝ  ΥΠΟ   ΤΗΣ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ  ΙΕΡΑΣ  ΗΜΩΝ  ΣΥΝΟΔΟΥ  ΤΗΣ  ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ 
ΤΗΣ  ΓΝΗΣΙΑΣ  ΚΑΙ  ΜΟΝΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΩΝ  Γ.ΟΧ. ΕΛΛΑΔΟΣ
Προς  καταισχύνη  των  σατανικών και βλάσφημων  οικουμενιστών  αιρετικών  νεοχριστομάχων  εκκλησιομάχων  του  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ  αλλά  και  άλλων  Γ.Ο.Χ.  ΚΑΙ  ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.




3η συνέχεια . .Δημοσίευση σε συνέχειες του τεύχους 35 του ΚΥΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ περιέχον όλη την ιστορική συνέχεια της ορθοδόξου εκκλησίας από το 1924 έως σήμερα . ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 1937 - 1948


συνέχεια . .Δημοσίευση σε συνέχειες του τεύχους 35  του ΚΥΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ περιέχον όλη την ιστορική συνέχεια της ορθοδόξου εκκλησίας από το 1924 έως σήμερα . ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 1937 - 1948


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 1924-2014 μέρος Β΄

ΜΕΡΟΣ Α' ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ Ε Κ Λ Η Σ Ο Λ Ο Γ Ι Α Ν ΤΩΝ ΕΓΚΟΛΠΙΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ 1974 ΚΑΙ 1975 ΤΩΝ ΕΚΔΟΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΣ ΗΜΩΝ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.ΟΧ. ΕΛΛΑΔΟΣ Προς καταισχύνη των σατανικών και βλάσφημων οικουμενιστών αιρετικών νεοχριστομάχων εκκλησιομάχων του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ αλλά και άλλων Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

ΜΕΡΟΣ  Α'
ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ  ΕΙΣ  ΤΗΝ  ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ  Ε Κ  Λ Η Σ Ο Λ Ο Γ Ι Α Ν  
ΤΩΝ  ΕΓΚΟΛΠΙΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ  1974  ΚΑΙ  1975  ΤΩΝ  ΕΚΔΟΘΕΝΤΩΝ  ΥΠΟ   ΤΗΣ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ  ΙΕΡΑΣ  ΗΜΩΝ  ΣΥΝΟΔΟΥ  ΤΗΣ  ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ 
ΤΗΣ  ΓΝΗΣΙΑΣ  ΚΑΙ  ΜΟΝΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΩΝ  Γ.ΟΧ. ΕΛΛΑΔΟΣ

Προς  καταισχύνη  των  σατανικών και βλάσφημων  οικουμενιστών  αιρετικών  νεοχριστομάχων  εκκλησιομάχων  του  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ  αλλά  και  άλλων  Γ.Ο.Χ.  ΚΑΙ  ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ



Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 1924-2014 μέρος Β΄Α

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 1924-2014 μέρος Β΄Α

.Δημοσίευση σε συνέχειες του τεύχους  35 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2008 του ΚΥΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ 
περιέχον όλη την ιστορική συνέχεια της ορθοδόξου εκκλησίας από το 1924 έως σήμερα . 
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ  ΤΩΝ  ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ  ΜΕΤΑΞΥ  1924 - 1948




ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΝΟΥΜΕΝΩΝ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΠΕΡΙ ΤΗΣ  ΚΕΦΑΛΗΣ  ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ
ΚΑΙ  ΚΑΤΑ  ΤΩΝ  ΑΡΝΟΥΜΕΝΩΝ  ΤΗΝ  ΘΕΪΚΗΝ  ΚΕΦΑΛΗΝ  ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΟΦΟΡΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

Η  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ  ΤΟΥ  ΕΝ  ΑΓΙΟΙΣ  ΠΑΤΡΟΣ  ΗΜΩΝ  ΚΑΙ  ΘΕΟΦΟΡΟΥ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ  ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ 

Η εικονογράφησις της Αγίας Τριάδος.


Η εικονογράφησις της Αγίας Τριάδος.

Οἱ σύγχρονοι Αἱρετικοί Νεοεικονομάχοι πολεμοῦν δολίως τήν εἰκονογράφησιν τοῦ Θεού Πατρός μέ τήν διαστροφικήν διδασκαλίαν ὅτι ἡ εἰκονογράφησις τοῦ Θεοῦ Πατρός ἐπιχειρεῖ τήν εἰκόνισιν τῆς Θείας φύσεως.

Αἱ εἰκόνες ὅμως, ὅπως μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, δέν εἰκονίζουν τήν φύσιν ἤ οὐσίαν, ἀλλά εἶναι συμβολικαί ἀπεικονίσεις τῆς ὑποστάσεως τοῦ εἰκονιζομένου. Μήπως δύνται νά εἰκονισθῇ ἡ οὐσία καί φύσις τῶν Ἀγγέλων ἤ τῶν ψυχῶν ἤ καί τῶν δαιμόνων, ἤ τοῦ Παραδείσου καί τῆς κολάσεως; Ὄχι βεβαίως. Ἀλλά τόσαι εἰκόνες ὑπάρχουν μέ Ἀγγέλους καί ψυχάς καί δαίμονας. Τήν οὐσίαν ἤ φύσιν των εἰκονίζουν; Ὄχι βεβαίως. Πόσον μᾶλλον ἀδύνατον εἶναι νά εἰκονισθῇ ἡ Ἄκτιστος καί Ἄπειρος καί Ἀπερίγραπτος καί Ἀμέθεκτος Θεϊκή Οὐσία ἤ Φύσις.

Ἄς ἰδοῦμε τί μᾶς διδάσκει ἡ Ἐκκλησία μέσῳ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων σχετικῶς μέ τάς ἀποδεκτάς ἀπεικονίσεις:

Δογματικές διαφορές Εκκλησίας και αιρέσεως Παπισμού σχετικά με το πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου.


Δογματικές διαφορές Εκκλησίας και αιρέσεως Παπισμού σχετικά με το πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου.


Εν Πειραιεί 24-7-2013

Πρωτοπρεσβ. π. Άγγελος Αγγελακόπουλος,
εφημέριος Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Καλλιπόλεως Πειραιώς.

....... Και κυρίως οφείλουμε να εορτάσουμε με Ορθοδοξία (ορθή πίστη) και με ορθοπραξία (ορθή ζωή). Σε διαφορετική περίπτωση θα ακούσουμε τον Κύριό μας Ιησού Χριστό και την Παναγία Μητέρα Του να μας λένε με αποστροφή και αγανάκτηση : «Μεμίσηκα, απώσμαι εορτάς υμών και ου μη οσφρανθώ θυσίας εν ταις πανηγύρεσιν υμών»[1].

Όταν γίνεται λόγος περί του Ορθοδόξως εορτάζειν, εννοείται ότι θα πρέπει να έχουμε σωστή, ορθή, ορθόδοξη και όχι διαστρεβλωμένη πίστη περί του προσώπου της Παναγίας και ότι θα πρέπει να γνωρίζουμε την δογματική ιδίως διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας περί της Θεοτόκου έναντι των αιρέσεων. Γι’αυτό θά παρουσιάσουμε τίς δογματικές διαφορές της Ορθοδόξου Εκκλησίας και της αιρέσεως του Παπισμού σχετικά μέ τήν Υπεραγία Θεοτόκο.
 

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΘΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση σε συνέχειες του τεύχους  35 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2008 του ΚΥΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ 
περιέχον όλη την ιστορική συνέχεια της ορθοδόξου εκκλησίας από το 1924 έως σήμερα . 1η 

...

ΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΖΑΝΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ .

ΤΑ  ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ  ΤΩΝ  ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΩΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ  ΤΟΥ  ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΥ  ΤΖΑΝΗ  ΚΑΙ  ΤΩΝ  ΣΥΝ  ΑΥΤΩ .

ΤΙΤ. 3,10           ΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΜΕΤΑ ΜΙΑΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑΝ ΝΟΥΘΕΣΙΑΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥ,
 ΤΙΤ. 3,11           ΕΙΔΩΣ ΟΤΙ ΕΞΕΣΤΡΑΠΤΑΙ Ο ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΩΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ. 





ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν. ΜΑΤΘ.5.37 Η Β' ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


 ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν. ΜΑΤΘ.5.37

Η  Β' ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 
ΠΟΥ  ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑ  ΑΙΡΕΤΙΚΑ  ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ  ΤΩΝ  ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ,  ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ  ΑΠΕΣΥΡΑΝ  ΤΗΝ  ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΑΝ <ΑΙΡΕΤΙΚΗ> ΟΙ  ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΝΤΕΣ  ΥΠΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ  ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΩΗΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ  ΚΑΙ  ΚΛΗΡΙΚΟΙ  : ΠΡΩΗΝ  ΑΘΗΝΩΝ  ΑΝΔΡΕΑΣ  ΠΡΩΗΝ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΠΡΩΝ  ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ  ΠΑΧΩΜΙΟΣ  ΚΑΙ  Ο ΑΡΧ.  ΚΥΡΙΚΟΣ  ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ !


Το χρέος των πνευματικών ποιμένων.


Το χρέος των πνευματικών ποιμένων.
''Eίμαι αχόρταγος, δεν θέλω λίγοι να σωθούν, αλλά όλοι''. 
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.


«Με αυτούς τους τέσσερες τρόπους , που είπαμε, έχουν χρέος όλοι γενικά οι Χριστιανοί να βοηθούν στην σωτηρία του αδελφού τους, όπως τους παραγγέλλει ο θείος Απόστολος λέγοντας: ‘’Γι’ αυτό να ενισχύετε και να βοηθήτε ο ένας τον άλλο, όπως άλλωστε και κάνετε’’· εξαιρετικά όμως και εντελώς ιδιαίτερα οφείλουν με τους τέσσερες αυτούς τρόπους να βοηθούν στη διόρθωση των αμαρτωλών οι πνευματικοί ποιμένες και ηγούμενοι του λαού, οι οποίοι είναι οι άγιοι Πατριάρχες και Αρχιερείς και Ιερείς και Πνευματικοί Πατέρες και Διδάσκαλοι του θείου Ευαγγελίου και Καθηγούμενοι των ιερών μοναστηριών. Διότι σε αυτούς δόθηκε από τον Κύριο η εξουσία και η επιμέλεια το να οικοδομούν και να καταφυτεύουν τις ψυχές του ποιμνίου, που τους έχουν εμπιστευτεί, όπως είναι γραμμένο στον Ιερεμία: ‘’Πρόσεξε· από σήμερα θα έχεις την εξουσία στα έθνη και στα βασίλεια να ξεριζώνεις και να γκρεμίζεις, να καταστρέφεις και να ερημώνεις, να κτίζεις και να φυτεύεις’’. Και αυτοί κυρίως πρέπει να αγρυπνούν για τη σωτηρία του λαού, διότι θα δώσουν λόγο γι’ αυτό την ημέρα της Κρίσεως, όπως λέει ο Παύλος: ‘’Να ακολουθείτε πιστά και να υπακούετε στους εκκλησιαστικούς σας ηγέτες. Διότι αυτοί αγρυπνούν για την σωτηρία σας, επειδή θα δώσουν λόγο στον Θεό’’.

Η δε γυνή ίνα φοβήται τον άνδρα! Αγ. Νεκτάριος Πενταπόλεως


Η δε γυνή ίνα φοβήται τον άνδρα! Αγ. Νεκτάριος Πενταπόλεως


θεολογικός σχολιασμός στο Εφεσ. 5, 33

Αγίου Νεκταρίου, Μητροπολίτου Πενταπόλεως, Αθήνα 1902

Περί του τις η αληθής ερμηνεία

Αφού ο Απόστολος Παύλος εγνώρισε τοις Εφεσίοις τον μυστικόν χαρακτήρα του γάμου και εδίδαξεν αυτούς ότι ο Γάμος είνε μέγα μυστήριον και έδειξε την αναλογίαν του δεσμού του γάμου προς την ένωσιν του Χριστού μετά της Εκκλησίας, και έταξε τον άνδρα, ίνα, κατά την Αγίαν Γραφήν, ήνε κεφαλή της γυναικός, καθ' ην αναλογίαν ο Χριστός είνε κεφαλήν της Εκκλησίας, και εδίδαξεν ότι ο τε ανήρ και η γυνή επίσης κατά την Αγίαν Γραφήν εισίν εν σώμα και εν πνεύμα ως μέλη του σώματος της Εκκλησίας, ήτις είνε σώμα Χριστού, του αγαπήσαντος ημάς ως οικείαν εαυτού σάρκα, συνιστά καθ' ένα έκαστον των ανδρών ούτω να αγαπά την εαυτού γυναίκα, ως ο Χριστός ηγάπησε την Εκκλησίαν.

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ,ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΧΤΑΡΜΑ, ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΟΥ ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγων. & Κονίτσης ΑΝΔΡΕΑΣ.



ΟΧΙ  ΣΤΟΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ,ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ  ΑΧΤΑΡΜΑ,  ΤΟΝ  ΕΜΠΑΙΓΜΟ  ΤΟΥ  ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγων. & Κονίτσης  ΑΝΔΡΕΑΣ.
Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ Ἐκκλησία μας ἑορτάζει τὸν θρίαμβο τῆς Ὀρθοδοξίας μας μὲ τὴν ἀναστήλωση τῶν ἱερῶν εἰκόνων. Ὁ θρίαμβος αὐτός σημειώθηκε τόν ἔνατο αἰώνα μ. Χ. ὅταν ἡ αὐτοκράτειρα τοῦ Βυζαντίου Ἁγία Θεοδώρα, μετά ἀπό τόν θάνατο τοῦ συζύγου της καί αὐτοκράτορος Θεοφίλου, ἔβαλε τέρμα στήν Εἰκονομαχία, καὶ ἀναστήλωσε τίς ἱερές εἰκόνες τό ἔτος 843 μ.Χ. Αὐτή τή γιορτή, ἀδελφοί, γιορτάζουμε σήμερα. Τήν ἀναστήλωση τῶν ἱερῶν εἰκόνων καί κατ’ ἐπέκταση τήν νίκη τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία ἐπολέμησε ἑκατό καί πλέον χρόνια τούς εἰκονομάχους αὐτοκράτορες, τούς πατριάρχες – κάποιους πατριάρχες εἰκονομάχους – καί τελικῶς ἐνίκησε καί ἐθριάμβευσε.

Προφητεία του Κοσμά Φλαμιάτου για την αλλαγή του ημερολογίου.


Προφητεία του Κοσμά Φλαμιάτου για την αλλαγή του ημερολογίου.
 Ο ευσεβέστατος αγωνιστής της Ορθοδοξίας Μοναχός Κοσμάς Φλαμιάτος (+1852), προέβλεψε 75 χρόνια πριν να συμβεί, την ημερολογιακή καινοτομία.
 
Στο προφητικό του έργο "Φωνή ορθόδοξος και σπουδαία" (Αθήνα 1849) περιγράφει με οξυδέρκεια την εκκλησιαστική κατάσταση της εποχής και προβλέπει την επερχόμενη κατά της Ορθοδοξίας επιβουλή.

Περί των αμετανοήτως εμμενόντων εις την αίρεση.


Περί των αμετανοήτως εμμενόντων εις την αίρεση.


Oι Ἁγιορεῖτες Πατέρες οι ἐπί τοῦ Λατινόφρονος αὐτοκράτορος Μιχαήλ Παλαιολόγου Μαρτυρήσαντες.

«Τοὺς μετανοοῦντας προσδέχεσθε, τοῦτο γὰρ θέλημα τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ· ...τοὺς ἀθέους αἱρεσιώτας ἀμετανοήτως ἔχοντας διαστείλαντες ἀφορίσατε ἀπὸ τῶν πιστῶν καὶ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ ἐκκηρύκτους ποιήσατε, καὶ παραγγείλατε τοῖς πιστοῖς παντοίως αὐτῶν ἀπέχεσθαι καὶ μήτε λόγῳ μήτε προσευχαῖς κοινωνεῖν αὐτοῖς. (Εκείνους που μετανοούν από την αίρεση να τους δέχεστε, αυτό είναι το θέλημα Του Θεού. Τους άθεους αιρετικούς που είναι αμετανόητοι να τους χωρίζετε από Την Εκκλησία Του Θεού. Στους πιστούς να παραγγείλετε να απέχουν από την προσευχή μαζί τους.)

Τὸ πρόβλημα τῆς ὁμοφυλίας Πάθος κτηνῶδες και βδελυρὸ. Περιοδικό ''Ο ΣΩΤΗΡ''


Τ πρόβλημα τς μοφυλίας Πάθος κτηνῶδες και βδελυρὸ. Περιοδικό ''Ο ΣΩΤΗΡ''

Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο;


Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο;


 Άγιος Iωάννης ο Χρυσόστομος.

Θέλετε να σας πω και άλλη αιτία, για την οποία φοβόμαστε το θάνατο; Γιατί δεν ζούμε ενάρετη ζωή και δεν έχουμε καθαρή συνείδηση. Αλλιώς ο θάνατος δεν θα μας τρόμαζε. Απόδειξέ μου ότι θα κληρονο­μήσω τη βασιλεία των ουρανών και σφάξε με τώρα κιόλας. Θα σου χρωστάω μάλιστα και χάρη για τη σφαγή μου, αφού θα με στείλεις γρήγορα σ’ εκείνα τα αγαθά.